quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Ze hebben hem weer gevonden!
edit: en ik haat Maik![]()
Als ie met deze snelheid blijft stijgen, dan overleeft dat manneke het niet. Dan vriest hij simpelweg dood.quote:
Dat is zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef sander89 het volgende:
OMG dit wil je eigenlijk niet live zien, denk dat een aardige kans is dat die 6 jarige het er niet levend vanaf brengt.
Volgens mij lijkt die vooral snel te gaan door die Heli die er om heen vliegt.quote:
Die heli vliegt op nogal een afstand.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt die vooral snel te gaan door die Heli die er om heen vliegt.
Heliumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Basilicumman het volgende:What the fuck. Falcon in een ballon. Waar vliegt dat ding op?
Volgens mij raken de zakken leeg en helium zoek het hoogste punt op..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Dat ding buigt steeds meer. Of lijkt dat maar zo?
In dat bakje onderinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar waar zit dat kind dan? Onderin?
Net was het 8,000.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
[..]
Volgens mij raken de zakken leeg en helium zoek het hoogste punt op..
6500 voet nu, hoorde ik ze net zeggen. Daarvoor 3000. Hij stijgt dus nog.
nee hij zat eerst op 15000 voet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
[..]
Nee hij daalt nu, eerst was het 15000, toen 11000 en nu 6500.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef Kinz het volgende:
[..]
Oei, verkeerd gehoord dus. Dat gaat wel teringsnel hoor.quote:
ze waren aan het testen toen hij er inkroop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie stuurt er nou zijn koter zo de lucht in?!
"dropped another 500"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Kinz het volgende:
[..]
Oei, verkeerd gehoord dus. Dat gaat wel teringsnel hoor.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik bekijk een stream maar heeft geen geluid
quote:
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/22887392#22887392quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik bekijk een stream maar heeft geen geluid
Ja, nou goed, misschien komt-ie lager, langzamer, raakt wat, vertraagt. Hopelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef _Arual_ het volgende:
Ik blijf kijken terwijl ik weet hoe dit waarschijnlijk af gaat lopen. En dat wil ik eigenlijk niet weten.
Weet je dat zeker?quote:
25 a 30 kilometer per uur, zeiden ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Cahir het volgende:
Ding gaat veeeeels te snel.
Ow ok.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Komt meer omdat wordt ingezoomd.
Zo niet, die temperatuur heeft ie ook niet overleefd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef Bronson het volgende:
Volgens mij is dat jochie al overleden, als je op 15000 voet hoogte hebt gezeten... dan heb je toch wel zuurstof tekort? lijkt me..
Dat ligt eraan hoe hard hij neerkomt. Als de helium op is, kan dat ding nog hard naar beneden gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef jogy het volgende:
30 tot 40 kilometer per uur gaat dat ding, is te overleven toch?
Daar zit die jongen dus in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hangt er nou nog een bakje onder dat zilveren ding, of zit dat er aan vast
Ja joh, het is geen filmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien proberen met het uitschieten van een groot net vanuit een vliegtuig?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Its_Muppet het volgende:
waar halen jullie de info over de snelheid en hoogte vandaan? Mijn livestream geeft "no audio"
Maar staat ook onderin.quote:
that'll teach himquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Brickboy het volgende:
Kunnen ze er er geen F-16 op af sturen en dat ding uit de lucht knallen?
In dat zilveren ding zelf?quote:
Gaat dat ding niet dan nog meer tollen door de heli?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Evenveel het volgende:
ik zat te denken met een helikoper eboven vliegen en dan iemand laten zakken totdat de touwen vastgepakt kunnen worden?
Dat wittige champignonvoetje dus dan. Hmz. Lijkt me niet gezond.quote:
Amerikanen zien ze vliegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Het blijkt dus niet zeker dat dat jongetje in de ballon zit.
Dat vind ik wel netjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Evenveel het volgende:
hmm ze willen de landing dus niet uitzenden...
Het is wel zeker dattie er in zát at some point. Ze weten alleen niet of hij er nú nog in zit....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Het blijkt dus niet zeker dat dat jongetje in de ballon zit.
Die reacties zijn nog erger dan Fok!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Livestream van CBS op Ustream: http://www.ustream.tv/channel/CBS-News
Inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef ImTheBase het volgende:
Zwaar o mijn god moment, zo'n goede landing.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef ach het volgende:
Ze sommeren het kind nu uit het bakje te komen met zijn handen op zijn hoofd voor ze hem tazeren
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef ach het volgende:
Ze sommeren het kind nu uit het bakje te komen met zijn handen op zijn hoofd voor ze hem tazeren
Rookgordijn. Obama is Pakistan binnengevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ultra-hoax?
Of hij heeft er helemaal nooit in gezeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
They are starting to investigate the basket area.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is net of ze denken of het ding from outer space komt.
Ik vrees het ook..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Een jongen die Falcon heet en is weggevlogen!
Iemand lacht zich nu kapot
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalen
Hij is er ook ingekomen dus dan kan je er ook weer uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij kan er toch niet uit geflikkerd zijn? Dat ding zit helemaal dicht.
Dat zal niet lang duren dan die Amerikanen kennende.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Een jongen die Falcon heet en is weggevlogen!
Iemand lacht zich nu kapot
Gotsamme nee iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
'You Know'
Aaaarghhhhhhhh. Kan het niet meer aanhoren.
Waar hoor je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Evenveel het volgende:
ze hebben dus wel een lichaam gevonden hoor ik net...?
Plus: dat bakje was van karton. Het lijkt me nu wel sterk dat hij er ooit ingezeten heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij kan er toch niet uit geflikkerd zijn? Dat ding zit helemaal dicht.
O, dat wordt niet gemeld op msnbc!?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Evenveel het volgende:
ze hebben dus wel een lichaam gevonden hoor ik net...?
Yup,en met jou gok ik nog 'n miljoen andere aardbewonersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus net een kwartier lang naar een zilverkleurige ballon gekeken en dat was het.
Ik heb anders nog nooit een zilverkleurige ballon gezien. Is weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus net een kwartier lang naar een zilverkleurige ballon gekeken en dat was het.
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Op MSNBC zeggen ze dat er wellicht nog een mand onder heeft gehangen en dat die los is geraakt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou ook een briljante ontvoeringsactie kunnen zijn bedenk ik me nu. Bellen dat dat kind erin zit en terwijl iedereen achter dat ding aan rijdt, zelf de Mexicaanse grens overrijden.
Maar dan zouden de ouders dat toch wel wat eerder doorgeven. Een broertje heeft hem zelf erin zien gaan, dan weet je waar ie in is gestapt lijkt me en of het zin heeft dit ding te volgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Heb je de omgeving daar gezien? Ga daar maar eens een jongetje van 6 jaar zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?
De VS is ietsje uitgestrekter dan NL. Klein beetje maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijft de vraag: waarom hebben de ouders dan niet meteen gemeld dat het mandje er niet meer aanzat en dat het dus geen zin had om naar de landingsplek te gaan van de ballon?! De landing daarvan was 2,5 uur later!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef popolon het volgende:
[..]
De VS is ietsje uitgestrekter dan NL. Klein beetje maar.
Vooral omgeving CO is nogal 'ruig'.
Die site.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die kan zo op http://awkwardfamilyphotos.com/![]()
Na die mister Hankey denk ik dat deze stunt wel bij het gevoel voor humor van deze familie past,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze hebben meegedaan aan jouw vrouw, mijn vrouw blijkbaar.
Storm scientist, huh. Promo voor zijn nieuwe tv-programma?quote:Proof of Heene’s Existence on Wife Swap
September 17, 2008 · 2 Comments
Oh, My, God.
I now not only have proof that Richard Heene and his family will be appearing on Wife Swap, but am also able to share a synopsis of the show and a short video clip from ABC Television. Here’s the first sentence of the synopsis:
The Heene family from Colorado lives life on the edge, wife Mayumi and storm scientist Richard, take their three kids, Bradford, Ryo and Falcon out of school to go on storm chasing missions to prove Richard’s theories about magnetic fields and gravity.
Whet your appetite? Click on this link or the picture above read the full description and watch the clip. You can also click here to learn how you can vote for the Heene’s as your favorite family on the show starting at noon on Friday October 3rd
For more information about my friend Richard, his family and their upcoming 60 minutes of fame, click here to read my previous posting .
Just a reminder: The Heene’s will be featured on the Season Premier episode of Wife Swap, Friday October 3, 2008 at 8:00 Eastern Time on ABC Television. Check your local listings and, whatever you do, DON’T MISS THIS SHOW.
Ze zien er juist uit als een avontuurlijk en tof gezin.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare lui trouwens.
[ afbeelding ]
[..]
Hele rare lui... hij tenminstequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare lui trouwens.
[ afbeelding ]
[..]
Storm scientist, huh. Promo voor zijn nieuwe tv-programma?
Van mag ie wel sterven. Voor niks is zo'n heel mediacircus opgetrommeld en hebben miljoenen kijkers naar een suffig ballonetje uit Colorado gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop maar dat het kind ergens zit te spelen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:42 schreef Jimbo het volgende:
Now, this is a story all about how
My life got flown all around
And I liked to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I flew in a ballon filled with hot air.
In... west Colorado born and raised
in the backyard is where I spent most of my days
soarin and swoopin all cool
and flyin a balloon instead of bein in school
when a couple of tethers
where up to no good
made me fly up out my neighborhood
Went on one little flight and my dad got scared
said "My sons in that basket up in the air"
So.. whistled for a chopper and when it came near
The side said 'Channel 9' and it had guys in there
If anything i could say that this situation was rare,
but i thought ' ah forget it, jump out, no care.'
I landed on the ground from about over 9000 or 8
and yelled to the news crew "yo homes, find me later"
I was finally there,
to sit in my basket and the king of hot air.
EPIC
Trieste kerel ben jijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Van mag ie wel sterven. Voor niks is zo'n heel mediacircus opgetrommeld en hebben miljoenen kijkers naar een suffig ballonetje uit Colorado gekeken.
quote:When the Heene family aren't chasing storms, they devote their time to scientific experiments that include looking for extraterrestrials and building a research-gathering flying saucer to send into the eye of the storm. In this ultimate swap, the Heenes swap lives with a psychic mom who speaks to the dead and can control the weather, her husband and her children -- who believe they are destined to be stars. This show will feature aliens, punk rockers, past-life regression and, for the first time ever, the children from the two families will face off in a kids' table meeting. "Heene/Silver," the 100th episode of Wife Swap, destined to become a classic!
quote:Wife Mayumi (43) and storm scientist Richard (45) take their three kids, Bradford (8), Ryo (7) and Falcon (5), out of school to go on storm chasing missions to prove Richard's theories about magnetic fields and gravity. If conditions are right, Mayumi wakes her family by shouting "Storm Approaching, Storm Approaching!" into a bullhorn. The family sleep in their clothes so they can leap out of bed and into the storm-mobile. Richard calls Mayumi his 'ninja wife'; she maintains equipment, drives the storm-mobile, films tornadoes and waits with the kids while Richard jumps on his motorbike, heads into the eye of the storm and launches rockets to measure magnetic forces. At home the family are as chaotic as a twister: the kids have no table manners and throw themselves around the house, and while Richard devotes every moment to his research, he expects Mayumi to cook, clean and run the house without any help.
qft wat een aap dat ik dit gevolgd hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is gevonden. Hij was bij iemand anders thuis.
Wat een aandachtshoeren dan zeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij was dus in een kartonnen doos in de garage.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een amerikaans drama is het ook weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
During a news conference at 4 p.m., Larimer County authorities announced that 6-year-old Falcon Heene was alive and found inside his family's home.
Waar komt dat idee dan vandaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Gia het volgende:
Als hier de ouders achter zitten, vanwege de aandacht, dan mogen die wmb vervolgd worden.
Gelukkig is het kind okay. Je moet er niet aan denken dat dit werkelijk gebeurd was.
Mee gedaan aan 'wife swap', oftewel, schuwen de camera's niet. Willen nogal graag in de belangstelling staan.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
qft wat een aap dat ik dit gevolgd heb![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef sander89 het volgende:
OMG je eigen kind geen eens in je huis kunnen vinden, ze hebben tijd genoeg gehad om hem te zoeken.
Of zou het toch in scene gezet zijn?
Stel je allemaal niet zo aan. Op zo'n moment ga je echt niet alle dozen in je zoldergarage checken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Gia het volgende:
Als hier de ouders achter zitten, vanwege de aandacht, dan mogen die wmb vervolgd worden.
Gelukkig is het kind okay. Je moet er niet aan denken dat dit werkelijk gebeurd was.
De vader heeft mijn verwachtingen overtroffen en blijkt - ik had het amper voor mogelijk gehouden - een grotere idioot dan de life on mars videos deden vermoeden.quote:When the Heene family aren't chasing storms, they devote their time to scientific experiments that include looking for extraterrestrials and building a research-gathering flying saucer to send into the eye of the storm. In this ultimate swap, the Heenes swap lives with a psychic mom who speaks to the dead and can control the weather, her husband and her children -- who believe they are destined to be stars. This show will feature aliens, punk rockers, past-life regression and, for the first time ever, the children from the two families will face off in a kids' table meeting. "Heene/Silver," the 100th episode of Wife Swap, destined to become a classic!
Hahaha, toen ik als klein kind mijn vuist door een raam van een dichtslaande schuurdeur ramde per ongeluk en dus uit mijn pols bloedde ben ik ook in de bosjes gaan schuilen inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef Japsnars het volgende:
Toen ik als klein kind ooit eens mijn vaders laptop had laten vallen waarna het scherm half kapot was, heb ik mij ook een paar uur in de schuur verstopt. Het is gewoon een kind's manier van denken om je te verstoppen op een 'veilige' plaats.
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:53 schreef NotYou het volgende:
Wat meer inzicht in de bewuste familie:
http://www.megavideo.com/?v=NHDU11OM
[..]
De vader heeft mijn verwachtingen overtroffen en blijkt - ik had het amper voor mogelijk gehouden - een grotere idioot dan de life on mars videos deden vermoeden.![]()
![]()
Benieuwd of het hele ballonincident achteraf door de ouders in scene gezet zal blijken.
Naief? Als ik zie hoe schaamteloos, mediageil en volslagen idioot deze mensen zijn sluit ik niet uit dat zij (de ouders) op alle publiciteit geanticipeerd hebben. Bovendien naief, te goed van vertrouwen? Omdat ik niet uitsluit dat dit alles een hoax was erop gericht (meer) publiciteit te vergaren en daarmee de nu veronderstelde gang van zaken/geschiedenis in enige mate juist wantrouw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.
Het feit dat dit verhaal zo'n groot nieuws is geworden komt puur en alleen door de grote bezorgdheid/ongerustheid en sensatielust van de Amerikanen.
Denk dat jij een beetje naïef bent want het jongetje heeft zich verluld op CNN.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.
Het feit dat dit verhaal zo'n groot nieuws is geworden komt puur en alleen door de grote bezorgdheid/ongerustheid en sensatielust van de Amerikanen.
we did it all for the show !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:57 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Denk dat jij een beetje naïef bent want het jongetje heeft zich verluld op CNN.
Check @ 0:25
Inmiddels hebben ze daarop weer een reactie gegeven:
![]()
Ik ben helderziend, wist je dat nog niet?quote:
quote:'Ballon prank was publiciteitsstunt'
De ballon prank van het Amerikaanse jochie Falcon Heene gisteravond was mogelijk een publiciteitsstunt. Tijdens een live interview op televisie zei het jongetje tegen zijn vader: "Je zei dat we dit voor een show deden."
Journalisten vroegen natuurlijk meteen aan pa Heene of dit klopte, maar senior ontkende in alle toonaarden. Eerder had hij al gezegd dat de suggestie van een stunt "afschuwelijk is na alle narigheid die we net hebben meegemaakt." Volgens Heene was de ballon door onvoorzichtigheid op drift geraakt en had Falcon zich verstopt omdat hij er verbaal flink van langs had gekregen.
De familie Heene krijgt naar alle waarschijnlijkheid een rekening met 5 nullen van de hulpdiensten.
Onzin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef goeiemoggel het volgende:
Zoals ik al eerder zei, zo'n ballon kan onmogelijk een kind dragen (iemand mythbusters een keer gekeken? ze hadden ruim 3000 gewone ballonnen nodig). Dat heeft die vader ook wel geweten aangezien hij die ballon zelf gemaakt heeft. Overduidelijk een stunt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |