that'll teach himquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Brickboy het volgende:
Kunnen ze er er geen F-16 op af sturen en dat ding uit de lucht knallen?
In dat zilveren ding zelf?quote:
Gaat dat ding niet dan nog meer tollen door de heli?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Evenveel het volgende:
ik zat te denken met een helikoper eboven vliegen en dan iemand laten zakken totdat de touwen vastgepakt kunnen worden?
Dat wittige champignonvoetje dus dan. Hmz. Lijkt me niet gezond.quote:
Amerikanen zien ze vliegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Het blijkt dus niet zeker dat dat jongetje in de ballon zit.
Dat vind ik wel netjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Evenveel het volgende:
hmm ze willen de landing dus niet uitzenden...
Het is wel zeker dattie er in zát at some point. Ze weten alleen niet of hij er nú nog in zit....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Het blijkt dus niet zeker dat dat jongetje in de ballon zit.
Die reacties zijn nog erger dan Fok!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Livestream van CBS op Ustream: http://www.ustream.tv/channel/CBS-News
Inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef ImTheBase het volgende:
Zwaar o mijn god moment, zo'n goede landing.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef ach het volgende:
Ze sommeren het kind nu uit het bakje te komen met zijn handen op zijn hoofd voor ze hem tazeren
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef ach het volgende:
Ze sommeren het kind nu uit het bakje te komen met zijn handen op zijn hoofd voor ze hem tazeren
Rookgordijn. Obama is Pakistan binnengevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ultra-hoax?
Of hij heeft er helemaal nooit in gezeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
They are starting to investigate the basket area.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is net of ze denken of het ding from outer space komt.
Ik vrees het ook..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Een jongen die Falcon heet en is weggevlogen!
Iemand lacht zich nu kapot
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalen
Hij is er ook ingekomen dus dan kan je er ook weer uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij kan er toch niet uit geflikkerd zijn? Dat ding zit helemaal dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |