Waar komt dat idee dan vandaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Gia het volgende:
Als hier de ouders achter zitten, vanwege de aandacht, dan mogen die wmb vervolgd worden.
Gelukkig is het kind okay. Je moet er niet aan denken dat dit werkelijk gebeurd was.
Mee gedaan aan 'wife swap', oftewel, schuwen de camera's niet. Willen nogal graag in de belangstelling staan.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
qft wat een aap dat ik dit gevolgd heb![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef sander89 het volgende:
OMG je eigen kind geen eens in je huis kunnen vinden, ze hebben tijd genoeg gehad om hem te zoeken.
Of zou het toch in scene gezet zijn?
Stel je allemaal niet zo aan. Op zo'n moment ga je echt niet alle dozen in je zoldergarage checken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Gia het volgende:
Als hier de ouders achter zitten, vanwege de aandacht, dan mogen die wmb vervolgd worden.
Gelukkig is het kind okay. Je moet er niet aan denken dat dit werkelijk gebeurd was.
De vader heeft mijn verwachtingen overtroffen en blijkt - ik had het amper voor mogelijk gehouden - een grotere idioot dan de life on mars videos deden vermoeden.quote:When the Heene family aren't chasing storms, they devote their time to scientific experiments that include looking for extraterrestrials and building a research-gathering flying saucer to send into the eye of the storm. In this ultimate swap, the Heenes swap lives with a psychic mom who speaks to the dead and can control the weather, her husband and her children -- who believe they are destined to be stars. This show will feature aliens, punk rockers, past-life regression and, for the first time ever, the children from the two families will face off in a kids' table meeting. "Heene/Silver," the 100th episode of Wife Swap, destined to become a classic!
Hahaha, toen ik als klein kind mijn vuist door een raam van een dichtslaande schuurdeur ramde per ongeluk en dus uit mijn pols bloedde ben ik ook in de bosjes gaan schuilen inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef Japsnars het volgende:
Toen ik als klein kind ooit eens mijn vaders laptop had laten vallen waarna het scherm half kapot was, heb ik mij ook een paar uur in de schuur verstopt. Het is gewoon een kind's manier van denken om je te verstoppen op een 'veilige' plaats.
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:53 schreef NotYou het volgende:
Wat meer inzicht in de bewuste familie:
http://www.megavideo.com/?v=NHDU11OM
[..]
De vader heeft mijn verwachtingen overtroffen en blijkt - ik had het amper voor mogelijk gehouden - een grotere idioot dan de life on mars videos deden vermoeden.![]()
![]()
Benieuwd of het hele ballonincident achteraf door de ouders in scene gezet zal blijken.
Naief? Als ik zie hoe schaamteloos, mediageil en volslagen idioot deze mensen zijn sluit ik niet uit dat zij (de ouders) op alle publiciteit geanticipeerd hebben. Bovendien naief, te goed van vertrouwen? Omdat ik niet uitsluit dat dit alles een hoax was erop gericht (meer) publiciteit te vergaren en daarmee de nu veronderstelde gang van zaken/geschiedenis in enige mate juist wantrouw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.
Het feit dat dit verhaal zo'n groot nieuws is geworden komt puur en alleen door de grote bezorgdheid/ongerustheid en sensatielust van de Amerikanen.
Denk dat jij een beetje naïef bent want het jongetje heeft zich verluld op CNN.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij voor naïef persoon dat je meteen weer denkt dat het in scene is gezet. Wat is dat nou voor een onzin, zoiets zet je echt niet zomaar in scene.
Het feit dat dit verhaal zo'n groot nieuws is geworden komt puur en alleen door de grote bezorgdheid/ongerustheid en sensatielust van de Amerikanen.
we did it all for the show !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:57 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Denk dat jij een beetje naïef bent want het jongetje heeft zich verluld op CNN.
Check @ 0:25
Inmiddels hebben ze daarop weer een reactie gegeven:
![]()
Ik ben helderziend, wist je dat nog niet?quote:
quote:'Ballon prank was publiciteitsstunt'
De ballon prank van het Amerikaanse jochie Falcon Heene gisteravond was mogelijk een publiciteitsstunt. Tijdens een live interview op televisie zei het jongetje tegen zijn vader: "Je zei dat we dit voor een show deden."
Journalisten vroegen natuurlijk meteen aan pa Heene of dit klopte, maar senior ontkende in alle toonaarden. Eerder had hij al gezegd dat de suggestie van een stunt "afschuwelijk is na alle narigheid die we net hebben meegemaakt." Volgens Heene was de ballon door onvoorzichtigheid op drift geraakt en had Falcon zich verstopt omdat hij er verbaal flink van langs had gekregen.
De familie Heene krijgt naar alle waarschijnlijkheid een rekening met 5 nullen van de hulpdiensten.
Onzin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef goeiemoggel het volgende:
Zoals ik al eerder zei, zo'n ballon kan onmogelijk een kind dragen (iemand mythbusters een keer gekeken? ze hadden ruim 3000 gewone ballonnen nodig). Dat heeft die vader ook wel geweten aangezien hij die ballon zelf gemaakt heeft. Overduidelijk een stunt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |