quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef ach het volgende:
Ze sommeren het kind nu uit het bakje te komen met zijn handen op zijn hoofd voor ze hem tazeren
Rookgordijn. Obama is Pakistan binnengevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ultra-hoax?
Of hij heeft er helemaal nooit in gezeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
They are starting to investigate the basket area.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is net of ze denken of het ding from outer space komt.
Ik vrees het ook..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Bronson het volgende:
Die is er halverwege ergens uit gevallen..
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Een jongen die Falcon heet en is weggevlogen!
Iemand lacht zich nu kapot
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die lacht niet meer als de staat de kosten van de uitrukking op hem gaat verhalen
Hij is er ook ingekomen dus dan kan je er ook weer uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij kan er toch niet uit geflikkerd zijn? Dat ding zit helemaal dicht.
Dat zal niet lang duren dan die Amerikanen kennende.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef jna het volgende:
Een jongen die Falcon heet en is weggevlogen!
Iemand lacht zich nu kapot
Gotsamme nee iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
'You Know'
Aaaarghhhhhhhh. Kan het niet meer aanhoren.
Waar hoor je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Evenveel het volgende:
ze hebben dus wel een lichaam gevonden hoor ik net...?
Plus: dat bakje was van karton. Het lijkt me nu wel sterk dat hij er ooit ingezeten heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij kan er toch niet uit geflikkerd zijn? Dat ding zit helemaal dicht.
O, dat wordt niet gemeld op msnbc!?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Evenveel het volgende:
ze hebben dus wel een lichaam gevonden hoor ik net...?
Yup,en met jou gok ik nog 'n miljoen andere aardbewonersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus net een kwartier lang naar een zilverkleurige ballon gekeken en dat was het.
Ik heb anders nog nooit een zilverkleurige ballon gezien. Is weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus net een kwartier lang naar een zilverkleurige ballon gekeken en dat was het.
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Op MSNBC zeggen ze dat er wellicht nog een mand onder heeft gehangen en dat die los is geraakt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou ook een briljante ontvoeringsactie kunnen zijn bedenk ik me nu. Bellen dat dat kind erin zit en terwijl iedereen achter dat ding aan rijdt, zelf de Mexicaanse grens overrijden.
Maar dan zouden de ouders dat toch wel wat eerder doorgeven. Een broertje heeft hem zelf erin zien gaan, dan weet je waar ie in is gestapt lijkt me en of het zin heeft dit ding te volgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Heb je de omgeving daar gezien? Ga daar maar eens een jongetje van 6 jaar zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?
De VS is ietsje uitgestrekter dan NL. Klein beetje maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |