Maar dan zouden de ouders dat toch wel wat eerder doorgeven. Een broertje heeft hem zelf erin zien gaan, dan weet je waar ie in is gestapt lijkt me en of het zin heeft dit ding te volgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Heb je de omgeving daar gezien? Ga daar maar eens een jongetje van 6 jaar zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar nu zeggen ze weer dat dat mandje er al in een vroeg stadium af moet zijn gevallen, ongeveer na een halfuur al. De hele vlucht heeft ongeveer 3 uur geduurd.
Wat ik dan niet snap, is: waar is dat kind dan?! Er zitten 2,5 uur tussen. Hij zou dan allang terecht moeten zijn, lijkt mij.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan zou pa (die de ballon heeft gebouwd) toch wel zeggen dat ze naar het mandje moeten zoeken en niet meer die ballon hoeven te achtervolgen?
De VS is ietsje uitgestrekter dan NL. Klein beetje maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijft de vraag: waarom hebben de ouders dan niet meteen gemeld dat het mandje er niet meer aanzat en dat het dus geen zin had om naar de landingsplek te gaan van de ballon?! De landing daarvan was 2,5 uur later!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef popolon het volgende:
[..]
De VS is ietsje uitgestrekter dan NL. Klein beetje maar.
Vooral omgeving CO is nogal 'ruig'.
Die site.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die kan zo op http://awkwardfamilyphotos.com/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |