quote:
Die vind je toch niet echt leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAa de nieuwe van Shakira !!die plaat is echt al tijden te horen op RegioFM
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAa de nieuwe van Shakira !!die plaat is echt al tijden te horen op RegioFM
Ik denk dat RegioFM een tv-zender is. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die vind je toch niet echt leuk![]()
Wat een kattengejank
Toffe plaat joh! gaat een giga hit worden! Clip al gezien? die mag er wezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die vind je toch niet echt leuk![]()
Wat een kattengejank
kVind er ook niks niks niks aan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakiraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.
Pas sinds kort? Ik denk dat ie al wel een maand op tv is. Als het er nog geen 2 zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakira
Oh, okayquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas sinds kort? Ik denk dat ie al wel een maand op tv is. Als het er nog geen 2 zijn.
Nou dat. Shakira is alleen te verteren dankzij de mute-knop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat RegioFM een tv-zender is. Anders kan ik het ook niet verklaren.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou dat. Shakira is alleen te verteren dankzij de mute-knop.
Als dat zo is, horen we dat morgen wel tussen 2 en 4 op KXquote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kVind er ook niks niks niks aan!
@ Bren: Hoiiiii! Nog gelukt met de scooter?
Ben benieuwd naar de uitzending van volgende week. Dan moet Rob tijdens S&S een duel uitvechten met Annemieke.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, horen we dat morgen wel tussen 2 en 4 op KX
Ik raad je aan om pas te gaanquote:
Duh, ook alleen maar omdat ze met een huidkleurig pakje té hoerig aan t dansen is...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakira
Dat zou wel een opvallende verschuiving zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat 'ie nu op plaats 2 van de Mega Top 50 staat.
Ohw? Met iemand die er verstand van heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welmaar ik ga er nog een keer naartoe.
Die ene keer dat je naar Domien is Wakker luisterde. Wie weet is ie er gevoelig voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee, mijn hoogtepunt van 2009....
Vakantie Afrika?
Mn stage?
uh...?
Niet opvallend genoeg he... shitterdeshit....
Nouw...
Dat weet ik nog niet. Misschien dat Tam mee wil, die heeft er net iets meer kijk op dan ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohw? Met iemand die er verstand van heeft?
Oehhhhh, ik wil die kaarten hebben!!!!! Guido is cool!
Stuur dat je Domien wel naar een hoogtepunt wilt brengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee, mijn hoogtepunt van 2009....
Vakantie Afrika?
Mn stage?
uh...?
Niet opvallend genoeg he... shitterdeshit....
Nouw...
Precies !!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duh, ook alleen maar omdat ze met een huidkleurig pakje té hoerig aan t dansen is...
Ik vind Shakira een mooie meid, vooral als ze donker haar heeft, maar in deze clip vind ik er niks aan!!
Deze RW vind ik trouwens ook verschrikkelijk :S
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Stuur dat je Domien wel naar een hoogtepunt wilt brengen.
Sinds een paar weken probeer ik in ieder geval elke avond "hallo" te zeggen hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Marc: heel snel!
Maar ik probeerde te posten in t andere topic en keek er verder niet naar om... dus zag t een beetje met vertraging.
@ Domien: tot dan wel of tot dan niet?
@ Maricha: Jou heb ik kei lang niet gezien hier!
Of was ik gewoon al tijden niet meer tijdens MM op Fok...? *denkt diep na...*
Dat zei ie niet. Om het spannend te houden, he.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef alors het volgende:
Zei ie nou dat Foo Fighters nieuwe MH werd? Ik vind het best wel een boutplaat trouwens. Lijkt meer op iets van Nickeback dan van Foo Fighters
Ach ja... dan weet je meteen dat zn cijfer niet veel waard is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand aan de telefoon die liever Anouk heeft dan de Arctic Monkeys![]()
moet je Gossip Girl kijken daar heeft ze een hoofdrol in als uberbitchquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Good Girls Go bad.![]()
De dame in de clip.. Dikke prima!
Gossip Girl? Nooooooit van gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je Gossip Girl kijken daar heeft ze een hoofdrol in als uberbitch
wist niet dat dit Nederlands wasquote:
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar het klinkt wel erg goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wist niet dat dit Nederlands was
Kwam altijd op Net5 zal begin begin volgend jaar wel weer komen.mijn vriendin keek het altijd en dan moet je meekijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gossip Girl? Nooooooit van gehoord. Zal wel eens gaan kijken/zoeken
Rob draait het al een tijdje, en dit is altijd wel een muziekstijl die mij bevaltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar het klinkt wel erg goed
Volgens mij kan Maricha je er alles over vertellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gossip Girl? Nooooooit van gehoord. Zal wel eens gaan kijken/zoeken
Ah, vandaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Kwam altijd op Net5 zal begin begin volgend jaar wel weer komen.mijn vriendin keek het altijd en dan moet je meekijken
againzender was al vergeven zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kwil mn naam op twitter veranderen, maar wat ik leuk vind is allemaal al bezet
Damn, Rob draait de plaat ook al?! Mis toch wel het nodige.. Dacht dat de plaat alleen nog maar was te horen tijdens MetMichielquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob draait het al een tijdje, en dit is altijd wel een muziekstijl die mij bevalt
Maar dacht dat het 1 of ander Brits bandje was
Twitter waarschuwt dat je door een fout in het systeem de komende tijd maar beter niet je naam of wachtwoord kunt aanpassen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kwil mn naam op twitter veranderen, maar wat ik leuk vind is allemaal al bezet
Ben benieuwd !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Maricha je er alles over vertellen.
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, Rob draait de plaat ook al?! Mis toch wel het nodige.. Dacht dat de plaat alleen nog maar was te horen tijdens MetMichiel.
uuhhm, okay. Goed bezig die Robquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Twitter waarschuwt dat je door een fout in het systeem de komende tijd maar beter niet je naam of wachtwoord kunt aanpassen.
twitter zegt:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
againzender was al vergeven zeker?
ja, denk het ook, weken geleden al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.
o ja, dat doe ik onder mijn gewone naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
twitter zegt:
*We couldn't find anyone named againzender *
In augustus was ie al Freakandel Speciaal op KX.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, denk het ook, weken geleden al.
Help ff..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dat doe ik onder mijn gewone naam
Die naam is overigens bij Domien ook wel bekend
dan zullen we dat morgen vast bij Giel horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
Op Expeditie Robinson zingen een paar eilandbewoners op dit moment Begin de dag met een dansje.
Vincent, royale achternaam, vraagt vaak We are your friends aanquote:
geen probleem op 96,8 FM hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Marc63 het volgende:
3FM begint hier ineens heel erg te storen via de kabel.
Had de webcam al ff gecheckt en daar hoorde ik geen storing dus had al het sterke vermoeden dat het gewoon weer eens aan Ziggo ligt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen probleem op 96,8 FM hier
Die van je Twitter iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat? mn twitterplaatje? moeilijk zeg, een leuk plaatje uitzoeken
Tja, niet iedereen is zo fotogeniek als ik ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat? mn twitterplaatje? moeilijk zeg, een leuk plaatje uitzoeken
tsssk petjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is zo fotogeniek als ik ben.
kheb de radio via mn telefoon aangezet...dan stoort ie nooit, maar als ik de "radio" aanzet stoort ie als een gekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Dan maar een streampje pakken als de radio niet mee wil werken. Nu maar hopen dat internet wel heel blijft, want dat komt hier ook binnen via Ziggo.
Ook sinds het laatste reclameblok?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb de radio via mn telefoon aangezet...dan stoort ie nooit, maar als ik de "radio" aanzet stoort ie als een gek
Hebbesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vincent, royale achternaam, vraagt vaak We are your friends aan
Dat witje was toch niet mijn schuld nu he??
neeh sinds eergisterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook sinds het laatste reclameblok?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ah, Domien is al een landelijk onderzoek gestart naar de storing
zag hem ook langskomen jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ah, Domien is al een landelijk onderzoek gestart naar de storing
Sneeuwbaleffect, als er eentje gaat volgt de rest ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan lijken het mij 2 op zichzelf staande storingen.
Of het breidt zich uit als een virus
Dat dacht ik vanmiddag ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat deze Weezer zowaar in mijn top 10 over 2009 gaat komen![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan lijken het mij 2 op zichzelf staande storingen.
Of het breidt zich uit als een virus
Ik heb hier ook om de zoveel minuten freezeframes en blokjes. Ziggo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef themauster het volgende:
Ziggo stoort als een gek SBS6 alleen maar blokjes net
Ik kan 't ook wel aan mn ouders vragen, maar zij hebben een andere provider dan ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Als ik aan mn ouders vraag of ik Ziggo heb, zullen ze me aankijken als een aangespoelde walvis.
en daarna nooit meer wat van gehoord zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Als ik aan mn ouders vraag of ik Ziggo heb, zullen ze me aankijken als een aangespoelde walvis.
Oh yeah!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja dus!
Brenda gaat door voor de handtandenborstel!
Zodat ik... zodat ik.... in het donker m'n tanden kan poetsen? Altijd al willen hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaja, zo'n mooie met een knipperlampje!
Neee, zodat je precies 3 minuten poetst!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zodat ik... zodat ik.... in het donker m'n tanden kan poetsen? Altijd al willen hebben
Weg droom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Neee, zodat je precies 3 minuten poetst!
Net als met die mooie franse tandenborstel van alex!
Hoor liever iets met 165-180 bpmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rustig heet dat schatje.
Madonna om je weer wakker te schudden?
Daar is Uitzending Gemist voor gemaakt... en MP3-spelers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Domien, als je Who Says in Domien is Wakker draait, zou je dat dan in het laatste uur willen doen? Meestal slaap ik nog tijdens de eerste 2.
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Doei Eliza.
Niet echt mijn favo R. Kelly plaat.
Haha! Woordgrap van de dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, hehe, dat mocht wel na zo'n zeiknummer!
ben nie weg...luisteren zet ik iig op n laag pitjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Doei Eliza.
Niet echt mijn favo R. Kelly plaat.
Tuurlijk niet manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?
Geen idee, maar ik vermoed dat er een dwerg in een keukenkastje zit...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar komt die pislucht ineens vandaan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?
Je hebt em net gemist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is "Who Says" al geweest vanavond?
Ah, okay!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nie weg...luisteren zet ik iig op n laag pitje
Timooooooooquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
hoi Timoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Timo kan dus beter veilig in limboland blijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iddals ik een vent had die dat aan zou zetten, gooi ik m in de rattenkooi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iddals ik een vent had die dat aan zou zetten, gooi ik m in de rattenkooi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
De enige goede plaat van R. Kelly is I believe I can fly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
De enige goede plaat van R. Kelly is I believe I can fly.of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2015512141 van All Yankovic
Dat zeggen alle vrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh, flirten!
Volgens mij ben ik best goed in flirten
Dus ik ben een vent?quote:
Dat zijn jouw woordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woordenIk snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woordenDat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(onder de spoiler dan)
Maar kweenie, ik flirt niet altijd bewust. Anderen zeggen vaak dat ik eens niet zo flirterig moet doen, terwijl ik in mijn ogen gewoon aardig en hartelijk en spontaan ben!![]()
tuurlijk niet... Hans en ik gaan n keertje meedoen aan flirt je stijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hans wil niks horen over flirten! He-le-maal niks!
Toch hans?
gewoon t laatste uur doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef borisz het volgende:
Stelling: Einde aan de stelling bij 3v12.
Precies! wil gewoon lekker keiharde rock 'n roll horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hans wil niks horen over flirten! He-le-maal niks!
Toch hans?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Hans en ik gaan n keertje meedoen aan flirt je stijf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon t laatste uur doent eerste uur alleen maar rauwe vette gitaren enzo
Oja, dat moet idd ook nog steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohh, dat idee had ik ook al een keer gevat!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was dan ook mijn "tip". Je er niet zo druk om maken en gewoon normaal doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
Discussiëren over flirtenFlirten moet je gewoon DOEN
kommop vorige x heb je je ook geredquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zal ik eens gaan zeggen...? Kan natuurlijk de meest idiote dingen naar nederland communiceren natuurlijk
Ik zal mijn post wel ff editten want dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn "tip". Je er niet zo druk om maken en gewoon normaal doen!
Oh my, bel de krant, ik ben het met je eens!!
Ja, waar ging t toen over joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop vorige x heb je je ook gered
Doe maar gauw!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal mijn post wel ff editten want dat kan natuurlijk niet
jah en jij bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, waar ging t toen over joh?
Toen zat die irritante gast er nog, die niemand liet uitpraten....
Ik kreeg het er ff benauwd van zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe maar gauw!
*adem in, adem uit*
Ja...quote:
Je blijft niet eens nog een 10 minuutjes hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
nou, succes ermee Janne...ik ga bankhangen![]()
*switched*
neeh..P&W komt zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je blijft niet eens nog een 10 minuutjes hangen
Naja
Filmen gaat een beetje lastig via de radio jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahahahahaha, dat was echt hilaaaarisch!
Janneke de flirtcoach op de radio, niet te filmen!
Daarom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Filmen gaat een beetje lastig via de radio ja
Nog een latertje:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef borisz het volgende:
Stelling: Einde aan de stelling bij 3v12.
Geeft snel koffie aan Ceequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel dan, ik moet over 4 minuten de deur uit zijn.
Ejquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeey ouwe schurk. Heb je je nog een beetje vermaakt hier de laatste tijd?
Te weinig Queen? Sja, het houdt een keer op hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
. beetje weinig Queen gehoord, maar verder is het hier volgens mij nog steeds een dolle boel
Tsja, schijnbaar !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Te weinig Queen? Sja, het houdt een keer op hè.
Yup. Wel moequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:07 schreef cosmick het volgende:
RJ! Alles fresh jongen?
Idem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Wel moe. Laatste twee weken nogal een boel uren gedraaid
![]()
. En met u?
Yup, hier bij Brussel/Zaventem regent 'tquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:01 schreef Brennel het volgende:
Is het bij jullie ook zulk 'lekker' weer?
Het is dat ik m'n bed uit moest... als ik er op tijd uit moet is het slecht weer, en als ik uit kan slapen is het heerlijk weer 's ochtendsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, hier bij Brussel/Zaventem regent 't![]()
.
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manierquote:
Die is leuk iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef themauster het volgende:
[..]
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manier
Mister Ritchie Sambora!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef themauster het volgende:
[..]
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manier
Dat was vorige week met zijn verjaardagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mister Ritchie Sambora!
"Och shit!, vergeten een foto te trekken!"
Prachtig stukje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was vorige week met zijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |