Ach ja... dan weet je meteen dat zn cijfer niet veel waard is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand aan de telefoon die liever Anouk heeft dan de Arctic Monkeys![]()
moet je Gossip Girl kijken daar heeft ze een hoofdrol in als uberbitchquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Good Girls Go bad.![]()
De dame in de clip.. Dikke prima!
Gossip Girl? Nooooooit van gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je Gossip Girl kijken daar heeft ze een hoofdrol in als uberbitch
wist niet dat dit Nederlands wasquote:
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar het klinkt wel erg goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
wist niet dat dit Nederlands was
Kwam altijd op Net5 zal begin begin volgend jaar wel weer komen.mijn vriendin keek het altijd en dan moet je meekijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gossip Girl? Nooooooit van gehoord. Zal wel eens gaan kijken/zoeken
Rob draait het al een tijdje, en dit is altijd wel een muziekstijl die mij bevaltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar het klinkt wel erg goed
Volgens mij kan Maricha je er alles over vertellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gossip Girl? Nooooooit van gehoord. Zal wel eens gaan kijken/zoeken
Ah, vandaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Kwam altijd op Net5 zal begin begin volgend jaar wel weer komen.mijn vriendin keek het altijd en dan moet je meekijken
againzender was al vergeven zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kwil mn naam op twitter veranderen, maar wat ik leuk vind is allemaal al bezet
Damn, Rob draait de plaat ook al?! Mis toch wel het nodige.. Dacht dat de plaat alleen nog maar was te horen tijdens MetMichielquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob draait het al een tijdje, en dit is altijd wel een muziekstijl die mij bevalt
Maar dacht dat het 1 of ander Brits bandje was
Twitter waarschuwt dat je door een fout in het systeem de komende tijd maar beter niet je naam of wachtwoord kunt aanpassen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kwil mn naam op twitter veranderen, maar wat ik leuk vind is allemaal al bezet
Ben benieuwd !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Maricha je er alles over vertellen.
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, Rob draait de plaat ook al?! Mis toch wel het nodige.. Dacht dat de plaat alleen nog maar was te horen tijdens MetMichiel.
uuhhm, okay. Goed bezig die Robquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Twitter waarschuwt dat je door een fout in het systeem de komende tijd maar beter niet je naam of wachtwoord kunt aanpassen.
twitter zegt:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
againzender was al vergeven zeker?
ja, denk het ook, weken geleden al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob heeft em denk ik bij 3FM geïntroduceerd.
o ja, dat doe ik onder mijn gewone naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
twitter zegt:
*We couldn't find anyone named againzender *
In augustus was ie al Freakandel Speciaal op KX.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, denk het ook, weken geleden al.
Help ff..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dat doe ik onder mijn gewone naam
Die naam is overigens bij Domien ook wel bekend
dan zullen we dat morgen vast bij Giel horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
Op Expeditie Robinson zingen een paar eilandbewoners op dit moment Begin de dag met een dansje.
Vincent, royale achternaam, vraagt vaak We are your friends aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |