Weg droom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Neee, zodat je precies 3 minuten poetst!
Net als met die mooie franse tandenborstel van alex!
Hoor liever iets met 165-180 bpmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rustig heet dat schatje.
Madonna om je weer wakker te schudden?
Daar is Uitzending Gemist voor gemaakt... en MP3-spelers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Domien, als je Who Says in Domien is Wakker draait, zou je dat dan in het laatste uur willen doen? Meestal slaap ik nog tijdens de eerste 2.
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Doei Eliza.
Niet echt mijn favo R. Kelly plaat.
Haha! Woordgrap van de dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, hehe, dat mocht wel na zo'n zeiknummer!
ben nie weg...luisteren zet ik iig op n laag pitjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Doei Eliza.
Niet echt mijn favo R. Kelly plaat.
Tuurlijk niet manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?
Geen idee, maar ik vermoed dat er een dwerg in een keukenkastje zit...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar komt die pislucht ineens vandaan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij echt een favoriete R.Kelly plaat?
Je hebt em net gemist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is "Who Says" al geweest vanavond?
Ah, okay!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nie weg...luisteren zet ik iig op n laag pitje
Timooooooooquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
hoi Timoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Timo kan dus beter veilig in limboland blijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iddals ik een vent had die dat aan zou zetten, gooi ik m in de rattenkooi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iddals ik een vent had die dat aan zou zetten, gooi ik m in de rattenkooi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
De enige goede plaat van R. Kelly is I believe I can fly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
De enige goede plaat van R. Kelly is I believe I can fly.of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2015512141 van All Yankovic
Dat zeggen alle vrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh, flirten!
Volgens mij ben ik best goed in flirten
Dus ik ben een vent?quote:
Dat zijn jouw woordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woordenIk snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woordenDat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(onder de spoiler dan)
Maar kweenie, ik flirt niet altijd bewust. Anderen zeggen vaak dat ik eens niet zo flirterig moet doen, terwijl ik in mijn ogen gewoon aardig en hartelijk en spontaan ben!![]()
tuurlijk niet... Hans en ik gaan n keertje meedoen aan flirt je stijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hans wil niks horen over flirten! He-le-maal niks!
Toch hans?
gewoon t laatste uur doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef borisz het volgende:
Stelling: Einde aan de stelling bij 3v12.
Precies! wil gewoon lekker keiharde rock 'n roll horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hans wil niks horen over flirten! He-le-maal niks!
Toch hans?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Hans en ik gaan n keertje meedoen aan flirt je stijf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon t laatste uur doent eerste uur alleen maar rauwe vette gitaren enzo
Oja, dat moet idd ook nog steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohh, dat idee had ik ook al een keer gevat!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was dan ook mijn "tip". Je er niet zo druk om maken en gewoon normaal doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
Discussiëren over flirtenFlirten moet je gewoon DOEN
kommop vorige x heb je je ook geredquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zal ik eens gaan zeggen...? Kan natuurlijk de meest idiote dingen naar nederland communiceren natuurlijk
Ik zal mijn post wel ff editten want dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn "tip". Je er niet zo druk om maken en gewoon normaal doen!
Oh my, bel de krant, ik ben het met je eens!!
Ja, waar ging t toen over joh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop vorige x heb je je ook gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |