quote:
Die vind je toch niet echt leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAa de nieuwe van Shakira !!die plaat is echt al tijden te horen op RegioFM
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAa de nieuwe van Shakira !!die plaat is echt al tijden te horen op RegioFM
Ik denk dat RegioFM een tv-zender is. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die vind je toch niet echt leuk![]()
Wat een kattengejank
Toffe plaat joh! gaat een giga hit worden! Clip al gezien? die mag er wezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die vind je toch niet echt leuk![]()
Wat een kattengejank
kVind er ook niks niks niks aan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakiraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 3FM heb ik 'm ook al een paar keer gehoord hoor, maar echt doorbreken doet 'ie (nog?) niet.
Pas sinds kort? Ik denk dat ie al wel een maand op tv is. Als het er nog geen 2 zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakira
Oh, okayquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas sinds kort? Ik denk dat ie al wel een maand op tv is. Als het er nog geen 2 zijn.
Nou dat. Shakira is alleen te verteren dankzij de mute-knop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat RegioFM een tv-zender is. Anders kan ik het ook niet verklaren.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou dat. Shakira is alleen te verteren dankzij de mute-knop.
Als dat zo is, horen we dat morgen wel tussen 2 en 4 op KXquote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kVind er ook niks niks niks aan!
@ Bren: Hoiiiii! Nog gelukt met de scooter?
Ben benieuwd naar de uitzending van volgende week. Dan moet Rob tijdens S&S een duel uitvechten met Annemieke.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, horen we dat morgen wel tussen 2 en 4 op KX
Ik raad je aan om pas te gaanquote:
Duh, ook alleen maar omdat ze met een huidkleurig pakje té hoerig aan t dansen is...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De clip is pas sinds kort op tv te zien en die is bruut. Denk dat het nu wel hard zal gaan met de nieuwe Shakira
Dat zou wel een opvallende verschuiving zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat 'ie nu op plaats 2 van de Mega Top 50 staat.
Ohw? Met iemand die er verstand van heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welmaar ik ga er nog een keer naartoe.
Die ene keer dat je naar Domien is Wakker luisterde. Wie weet is ie er gevoelig voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee, mijn hoogtepunt van 2009....
Vakantie Afrika?
Mn stage?
uh...?
Niet opvallend genoeg he... shitterdeshit....
Nouw...
Dat weet ik nog niet. Misschien dat Tam mee wil, die heeft er net iets meer kijk op dan ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohw? Met iemand die er verstand van heeft?
Oehhhhh, ik wil die kaarten hebben!!!!! Guido is cool!
Stuur dat je Domien wel naar een hoogtepunt wilt brengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Och jee, mijn hoogtepunt van 2009....
Vakantie Afrika?
Mn stage?
uh...?
Niet opvallend genoeg he... shitterdeshit....
Nouw...
Precies !!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duh, ook alleen maar omdat ze met een huidkleurig pakje té hoerig aan t dansen is...
Ik vind Shakira een mooie meid, vooral als ze donker haar heeft, maar in deze clip vind ik er niks aan!!
Deze RW vind ik trouwens ook verschrikkelijk :S
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Stuur dat je Domien wel naar een hoogtepunt wilt brengen.
Sinds een paar weken probeer ik in ieder geval elke avond "hallo" te zeggen hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Marc: heel snel!
Maar ik probeerde te posten in t andere topic en keek er verder niet naar om... dus zag t een beetje met vertraging.
@ Domien: tot dan wel of tot dan niet?
@ Maricha: Jou heb ik kei lang niet gezien hier!
Of was ik gewoon al tijden niet meer tijdens MM op Fok...? *denkt diep na...*
Dat zei ie niet. Om het spannend te houden, he.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef alors het volgende:
Zei ie nou dat Foo Fighters nieuwe MH werd? Ik vind het best wel een boutplaat trouwens. Lijkt meer op iets van Nickeback dan van Foo Fighters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |