Doe maar gauw!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal mijn post wel ff editten want dat kan natuurlijk niet
jah en jij bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, waar ging t toen over joh?
Toen zat die irritante gast er nog, die niemand liet uitpraten....
Ik kreeg het er ff benauwd van zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe maar gauw!
*adem in, adem uit*
Ja...quote:
Je blijft niet eens nog een 10 minuutjes hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
nou, succes ermee Janne...ik ga bankhangen![]()
*switched*
neeh..P&W komt zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je blijft niet eens nog een 10 minuutjes hangen
Naja
Filmen gaat een beetje lastig via de radio jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahahahahaha, dat was echt hilaaaarisch!
Janneke de flirtcoach op de radio, niet te filmen!
Daarom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Filmen gaat een beetje lastig via de radio ja
Nog een latertje:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef borisz het volgende:
Stelling: Einde aan de stelling bij 3v12.
Geeft snel koffie aan Ceequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel dan, ik moet over 4 minuten de deur uit zijn.
Ejquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeey ouwe schurk. Heb je je nog een beetje vermaakt hier de laatste tijd?
Te weinig Queen? Sja, het houdt een keer op hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej![]()
. beetje weinig Queen gehoord, maar verder is het hier volgens mij nog steeds een dolle boel
Tsja, schijnbaar !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Te weinig Queen? Sja, het houdt een keer op hè.
Yup. Wel moequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:07 schreef cosmick het volgende:
RJ! Alles fresh jongen?
Idem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Wel moe. Laatste twee weken nogal een boel uren gedraaid
![]()
. En met u?
Yup, hier bij Brussel/Zaventem regent 'tquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:01 schreef Brennel het volgende:
Is het bij jullie ook zulk 'lekker' weer?
Het is dat ik m'n bed uit moest... als ik er op tijd uit moet is het slecht weer, en als ik uit kan slapen is het heerlijk weer 's ochtendsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, hier bij Brussel/Zaventem regent 't![]()
.
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manierquote:
Die is leuk iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef themauster het volgende:
[..]
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manier
Mister Ritchie Sambora!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef themauster het volgende:
[..]
als Bon Jovi er op is moet ik tegenwoordig denken aan Sam Gooris van de Pfaffs die zegt dat zo grappig op de belgische manier
Dat was vorige week met zijn verjaardagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mister Ritchie Sambora!
"Och shit!, vergeten een foto te trekken!"
Prachtig stukje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was vorige week met zijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |