quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Fha het volgende:
vioor?
@gf: mjah ik kijk nog wel ff
Huisgaaners
quote:
heb je gelijk inquote:
21 te vroegquote:
Oprah met haar mobieltje vind ik dan nog het mooistquote:
quote:
quote:
Morgen ga ik weer gewoon om 1700, hoor!quote:
Zo. Dat verdient wel een plakaat aan de muur ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... even eten maken en daarna naar de computerwinkel.
quote:
Misschien krijg je dan korting!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zo.
WTF! Dat kan ik zelfs kokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Ssssssssst verklap het nou niet! Ik was net zo overtuigend aan het mee spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Nadat ik hem gisterenavond weer aan de praat heb gekregen en alle data heb kunnen kopiëren, deed hij vanochtend weer niets. Hij ging aan, het powerlampje brandde en verder gebeurde er niets. Hij probeerde niet eens bij de BIOS-bootup te komen of zo. Dus mijn conclusie: of een harde schijf of de videokaart heeft problemen. En als ik dan toch één ding moet vervangen, vervang ik na 6 jaar de hele computer maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
Gatverdamme wat is dat wijf vet geworden zeg, afschuwelijk. En gaan filmen met een mobieltjequote:
slaap ze Fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even slapen voor het werken vannacht. Fijne avond nog allemaal![]()
Papier?quote:
ssssssttttttttt dit is mijn kloonquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezetquote:
goed dat ik dat weet maak dadelijk een apart live msn mapje aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
komt er nog eentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezet
heb je een link?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er nog eentje bijmaar daar moet nog wat aan bewerkt worden en zo
http://www.youtube.com/user/koeielul112quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb je een link?
ik zou ze ook wel eens willen zien
6-jarig jongetje op hol in luchtballonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Now on CNN, 6jarige in een ballon in de lucht
Hier wordt HOAX geroepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[Upd] 6-jarig jongetje op hol in luchtballon
Dat staat nu dus ook opquote:
Hebben die niks belangrijkers te melden dan wat gekneuter met een ballon? Oh jee, er is een Kind in Gevaar. Alles voor de kijkcijfers.quote:
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?quote:
Nee, was leegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
Nee, je ziet de beelden van een ballon, dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?
Nee, voor de verandering is er een waar bericht op fok.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterf.
windowsphone?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerig hoerig kuttelefoon![]()
als die maar denkt dat de batterijen gebruikt wordt slaat het kreng op zoeken![]()
tering kut ding sterf
Gieren doen ze daar niet aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat joch is er al enn uur geleden uit gepleurd, harske fucking dood, en opgegeten door de gieren voordat er welke cameraploeg dan ook bij is. NEXT. gejank allemaal zeg
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.quote:
Ach ja, je moet iets he, om de tijd tot je dood door te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen maar Killer Croc doen. Het saaiste stuk van het spel. Maar dan hebben we dat iig gehadBatman vs mutated humanoid crocodile. Joy.
ik denk hetquote:
tot morgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik zag hett
maar ik ben hier nu alweer weg, we gaan naar huis
Tot morgen![]()
net als alternate data streams, harstike handig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.
ha fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Nog even gezellig doen voor ik moet werken
Ik heb het al op normal uitgespeeld, maar ja, je wilt alle trophies, dus moet hard ook nog. Het is overigens wel een van de weinige actiespellen die me boeit. Waarschijnlijk omdat het ijzersterk in elkaar zit, de stemmen, de grappen en grollen van The Joker bijvoorbeeld. Marvel e.d. hebben er ook aan meegewerkt, dus ze makers hadden ook toegangtot de stemmen van de serie en zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, je moet iets he, om de tijd tot je dood door te komen
zitten daar geen gierenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gieren doen ze daar niet aan
Wolven of Coyotes ja
Fhaaatjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ik ga je stalken en zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
![]()
allemaal
![]()
Ik ben te lui om namen te typen haha
Dat mag hoorquote:
http://www.youtube.com/user/koeielul112#p/u/17/oqhJ5_qGN2cquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/koeielul112
Enjoy![]()
als je goed zoekt staat LL er ook ergens tussen
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/koeielul112#p/u/17/oqhJ5_qGN2c
Bingo!
Op 1:10.
Owquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag hoorAls je maar niet stalkt als ik straks aan het werk ben, want die meneer gaat heel waarschijnlijk de ochtend niet halen en dat is niet handig als mijn telefoon dan af gaat tijdens..
Smsen mag wel hoorquote:
Goed hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bingo!
Zeker, zekerquote:
wokquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
zo werk af, accu bijna leeg.
tijd om af te sluiten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn eerste post vanaf de nieuwe computer!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bingo!
Hendig sjiekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
slaap ze fritselquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Al weer
Ik begin wel een patroon te zien hoor
ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Al weer
Ik begin wel een patroon te zien hoor
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Tijd voor een sterke bak?![]()
Tijd voor BIER en WHISKEY![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Tijd voor een sterke bak?![]()
Tijd voor BIER en TETTEN![]()
quote:
om 12.00 uur weten we hetquote:
ik heb er geen rekening dus het zal me worst wezenquote:
Hmmm worst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er geen rekening dus het zal me worst wezen
ik heb beidequote:
quote:
Is het een beetje druk? Of al gesloten?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maar wie weet, ik kan noodles eten, ei bakken, broodje kipfilet maken... Maar nee, dan moet ik opstaan.
we zijn nou geslotenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een beetje druk? Of al gesloten?
quote:
Ok, ik heb een serieuze user tegenover me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, jij bent ook weer een waardevolle aanwinst hier
Ik ga zo afwassen om vervolgens ook een snack te bereiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker frikandellen aan het bakken
quote:
quote:
quote:
ik zou zeggen frikandellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga zo afwassen om vervolgens ook een snack te bereiden.
Weet alleen nog niet wat.
Ach ja, hij kan zo meespelen met een paar van de andere kindjes overdagquote:
quote:
nou welquote:
Fokt dat nu snellerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
Jaquote:
Ja, das ook niet lief...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
ZOals ik behandeld word ook niet, dus klantje kan me de tering krijgen. Echt de enige klant met issues. Dat mens moet echt naar een inrichting.
VPN? is dat de vrouwelijke KPN?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan alleen nog niet inloggen op de VPN, en mijn scanner is niet compatible met Windows RSIsta.
Dag WOK!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 goldfinger1963
02. 057 wel.o.k
03. 051 Ladylike
04. 050 Pheno
05. 038 marcb1974
06. 028 Dr_Flash
07. 019 Muck
08. 018 MPG
09. 017 Fha
10. 013 DaMart
11. 009 MaleDuck
12. 007 cablegunmaster
13. 007 OA
14. 006 vrolijke-frits
15. 006 _F.U.B.A.R_
16. 004 JortK
17. 003 crossover
18. 001 Aarti
19. 001 Nijns
20. 001 Folmer
Reeks-statistieken!
duckquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, das ook niet lief...
[..]
VPN? is dat de vrouwelijke KPN?
Mogguh trouwens
[..]
Dag WOK!
Digibeetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
VPN? is dat de vrouwelijke KPN?
Ik selecteer alle zooi altijd op stilte, fans, stroom en kastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
Ik moet alleen wel even wennen... ik beschuldigde vanochtend de nieuwe pc er van het niet te doen... maar hij is gewoon stil. In tegenstelling tot de oude pc, die ventilator hoorde ik bijna door het hele huis
.
ik heb kinderen dus stilte is een utopiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik selecteer alle zooi altijd op stilte, fans, stroom en kast
Stilte
Nergens last van hier. Stembandjes doorknippen werkt prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb kinderen dus stilte is een utopie
Prima, was weer redelijk op tijd terug, dus dat was mooiquote:
Ja tegenwoordig wel jaquote:
is een idee, maar ze kunnen zelfs herrie maken met wc papier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Stembandjes doorknippen werkt prima.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prima, was weer redelijk op tijd terug, dus dat was mooi
[..]
Ja tegenwoordig wel ja
Het ligt er natuurlijk aan wat jij onder herrie verstaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is een idee, maar ze kunnen zelfs herrie maken met wc papier.
[..]
als je geen normaal gesprek meer kan voerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan wat jij onder herrie verstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ah, je bent zo'n zachtaardige ouder die alles maar goed vindt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je geen normaal gesprek meer kan voeren
vrijdag, vrijdag, mooiste dag der dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend, en bijna weer even 2 dagen geen gezeik aan mijn kop. Was deze week wel heel erg.
Snel vergeten maar dus
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, dit ookFeli en zo. Taart, seks en een wijs tegeltje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
echt nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent zo'n zachtaardige ouder die alles maar goed vindt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Feli en zo. Taart, seks en een wijs tegeltje voor jou
Toppie, waar onder de evenaar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Oeh. Ze zijn hier bezig wederom met een klus die me wel tof lijkt. Ben ik meteen twee jaar onder de pannen. En onder de evenaar ook nog. Nou ja, we gaan het zien, de dooie mussen ken ik zo langzamerhand wel. Met o.a. dank aan fok
ik zie het al aankomen, moet je straks kiezen tussen een nieuwe baan en die klusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Oeh. Ze zijn hier bezig wederom met een klus die me wel tof lijkt. Ben ik meteen twee jaar onder de pannen. En onder de evenaar ook nog. Nou ja, we gaan het zien, de dooie mussen ken ik zo langzamerhand wel. Met o.a. dank aan fok
thanksquote:
o ja, dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef OA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanks
en het tegeltje?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Die klus is ook een nieuwe baan meteen, want 2 jaar pleitos heb je niet echt een binding meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie het al aankomen, moet je straks kiezen tussen een nieuwe baan en die klus![]()
[..]
o ja, dit ookproficiatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
begin je oren leeg te peuterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou mijn linker- en rechterneusgat is leeg. Wat zal ik nu eens gaan doen?
thanks.quote:
heb je een rooie cent?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou mijn linker- en rechterneusgat is leeg. Wat zal ik nu eens gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tijdens werk ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
er gaat niks boven eentijdens het MPGen
geen gebak voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijdens werk ook![]()
![]()
en vanavond met een gebakkie erbij
MPG jij ook alquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
er gaat niks boven eentijdens het MPGen
worstenbroodjequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MPG jij ook al
zo hier een partij druk ineens... *zucht*
en iig gezonder dan gebakquote:
ik heb een ijzeramalgaan sterk gebitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en iig gezonder dan gebak![]()
en beter voor mijn gebit
Ja dat is waar... maar ik zit me een partij in te kakken hier...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan bij meerdere topic's hier was ik snel klaar vandaag![]()
je moet maar zo denken het is de laatste dag voor het weekend
bij mij begint dat amalgaan slecht te wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een ijzeramalgaan sterk gebit
data inkloppen is nou ook niet bepaald stimulerend werkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar ik zit me een partij in te kakken hier...
En dat terwijl ik eigenlijk nog even heel wat data moet inkloppen
even door bijtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar ik zit me een partij in te kakken hier...
En dat terwijl ik eigenlijk nog even heel wat data moet inkloppen
bij mij wordt het langzaam aan vervangen voor nieuwe witte vullingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij begint dat amalgaan slecht te worden
gevolg een stuk afgebroken van mijn kies![]()
Nee, maar het is even part of the job...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
data inkloppen is nou ook niet bepaald stimulerend werk
Ja, ik weet het, normaal vind ik het niet erg, maar vandaag ben ik er eigenlijk gewoon te gaar voorquote:
daar waren ze bij mij ook mee bezig maar ik denk dat deze kies niet meer te redden isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij wordt het langzaam aan vervangen voor nieuwe witte vullingen.
vandaar die kies pijn laatst.
Nu ben ik wel ineens wakkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Er is er een jarig hoer-a hoer-b
* LL komt strippend het topic in
Feli Wel.o.k![]()
![]()
dat strippen moet in een ander topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Feli Wel.o.k![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Feli Wel.o.k![]()
![]()
vandaag is een uitzondering.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat strippen moet in een ander topic
maar nou heb je geen zin meer om dat in te kloppenquote:
ze kunnen een hoop hoor, een halve kies is haalbaar met witte vulling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar waren ze bij mij ook mee bezig maar ik denk dat deze kies niet meer te redden is![]()
is een hele hoek af
ook alleen maar omdat je jarig bentquote:
quote:
Geduld mijn beste....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat strippen moet in een ander topic
hij is tot aan het tandvlees afgebroken ben dus bang dat hij eruit moetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kunnen een hoop hoor, een halve kies is haalbaar met witte vulling.
en zijn vrouw hoeft me niet te betalenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je jarig bent
reden genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je jarig bent
leukste kadotje tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Geduld mijn beste....
whehe dom. had mij als verjaardagscadeautje, ik dacht: dat doe ik voor Wel.o.k ook wel
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en zijn vrouw hoeft me niet te betalen
mja ik kroel nu niet IRL over zn schoot![]()
wie had jouw als verjaardagscadeautjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geduld mijn beste....
whehe dom. had mij als verjaardagscadeautje, ik dacht: dat doe ik voor Wel.o.k ook wel
Tissue nodig?quote:
Namen van klanten ga ik hier niet voluit schrijvenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie had jouw als verjaardagscadeautje
zie mijn editquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Tissue nodig?
[..]
Namen van klanten ga ik hier niet voluit schrijven
Wheheheh sufneusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
-edit- ik weet alweer wie![]()
ik heb nog niet genoeg koffie op om al goed wakker te zijn
is ook al meer dan een jaar geledenquote:
Gelukkig kreeg ie de blackout NA de act, anders was alles voor niets geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook al meer dan een jaar geleden![]()
maar ik zie hem wel weer zitten op de dansvloer
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tissue nodig?
[..]
Namen van klanten ga ik hier niet voluit schrijven
en ik heb nog wel een lekkere spaanse wijn van 2002 opgediept voor vanavond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ie de blackout NA de act, anders was alles voor niets geweest
Mannen, 1 tip: zuip niet te veel op je verjaardagsfeest, voordat je het weet mis je een stripact speciaal voor jou
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg ie de blackout NA de act, anders was alles voor niets geweest
Mannen, 1 tip: zuip niet te veel op je verjaardagsfeest, voordat je het weet mis je een stripact speciaal voor jou
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een lekkere spaanse wijn van 2002 opgediept voor vanavond.
kurk maar laten zitten dan.
1 fles is niet zo erg, mits goede bodemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een lekkere spaanse wijn van 2002 opgediept voor vanavond.
kurk maar laten zitten dan.
Was lullig geweest als ie het niet meer wist de dag ernaquote:
ik heb er 2quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je de fles maar niet alleen leeg maakt is het goed
volgens mij weet hij toch niet echt meer veel van die avondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was lullig geweest als ie het niet meer wist de dag erna
dan moet het kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 2![]()
maar schoonouders komen eten vanavond en die helpen wel mee
niet veel nee, maar gelukkig mijn act welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij weet hij toch niet echt meer veel van die avond
Gooi je haar losquote:
jij hebt naar de agenda gekekenquote:
10 bonuspunten voor de moeite dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet hoe lang het is, dat schiet niet echt op.
thanksquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt naar de agenda gekeken
ik zal de stropdas om mijn hoofd doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
10 bonuspunten voor de moeite dan maar
MPGquote:
Mogguhquote:
surprise party dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
zaterdag wrs bij GF stappen
en nu komen we echt (denk ik)
Dus GF; koop maar de makreel
Nja er zal wrs vast wel IEMAND verrast zijn jaquote:
HOAXquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
zaterdag wrs bij GF stappen
en nu komen we echt (denk ik)
Dus GF; koop maar de makreel
quote:
ook weer opgelostquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja er zal wrs vast wel IEMAND verrast zijn ja
watje, heb er nu al 4 opgeschoondquote:
onder het genot van een bakkie zekerquote:
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onder het genot van een bakkie zeker
Toch niet in een luchtbalon weggevlogen hequote:
whehehequote:
Whehe. Bij een cementbedrijf in Maastricht hadden ze eens een server te veelquote:
GFquote:
beter 1 teveel dan 1 te weinigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bij een cementbedrijf in Maastricht hadden ze eens een server te veel. Die had een vriend van mij jaren eerder, toen ie daar stage liep, weggewerkt in het systeemplafond
.
quote:
alleen als het jonge kaas isquote:
jonge kaas is net kauwgumquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als het jonge kaas is
Ik ga vandaag om half 1, dan duurt mn middag minder langquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
ze hebben hem weer gevonden.
staat in assen en is een vmware geworden.
gelukkig houden ze de documentatie wel goed bij![]()
bijna lunch
echt welquote:
dan heb je de verkeerdequote:
ik ga vandaag een uurtje eerder wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga vandaag om half 1, dan duurt mn middag minder lang
goed planquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga vandaag een uurtje eerder weg![]()
dus mijn middag is zo en zo niet zo lang.![]()
Lekker hoor, ik ga naar Leiden vanmiddag, dus zal niet op tijd thuis zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welke storm?quote:
En waar gebruikte hij m voor? Pirate Bay?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bij een cementbedrijf in Maastricht hadden ze eens een server te veel. Die had een vriend van mij jaren eerder, toen ie daar stage liep, weggewerkt in het systeemplafond
.
Flesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kak. Printerlint van onze Fred Flintstone printer is op. Dus nu kunnen we geen facturen meer printen
Dan moet je het lint weer even in de inkt hangen... en even weer de andere kant opdraaien... zo weer gefixedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kak. Printerlint van onze Fred Flintstone printer is op. Dus nu kunnen we geen facturen meer printen
Mn baas gaat ook wat eerder hoor ik nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*klik*quote:
schrijf ze met de handquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus jij blijft wat langer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas gaat ook wat eerder hoor ik nu
In Amerika jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fles
is ie nog wel te bestellen ?
Thx,quote:
Oh fuckquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,![]()
maar helaas was dat het verkeerde knopje
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En waar gebruikte hij m voor? Pirate Bay?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,![]()
maar helaas was dat het verkeerde knopje
Ander stop je m niet weg in het plafond...quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck
* LL gaat op zoek naar vibrator
Ik was vergeten dat het roze knopje daar niet voor was
Ik dacht al: wat hoor ik toch ineens trillen?
Dan zit ie niet goed hoor, anders had je het wel gevoeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck
* LL gaat op zoek naar vibrator
Ik was vergeten dat het roze knopje daar niet voor was
Ik dacht al: wat hoor ik toch ineens trillen?
ze hebben daar last van hoog waterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ander stop je m niet weg in het plafond...
hij zal nog wel in d'r handtas zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zit ie niet goed hoor, anders had je het wel gevoeld
Leuk land dat india hequote:Meisje offert tong aan Shiva tegen gedwongen huwelijk
In India heeft een jonge vrouw van 19 haar tong afgesneden en aan de god Shiva geofferd. Ze wil hiermee het huwelijk, dat haar ouders haar opgedrongen hadden, ongedaan maken. De vrouw wil immers trouwen met de man van wie ze houdt en niet met de veel oudere kerel die haar ouders voor haar uitgekozen hadden. Dat meldt The Times of India.
Bloederig tafereel
Het was de tempelpriester die het meisje aantrof. "Ik was geschokt door het gruwelijke tafereel. Het meisje bloedde hevig. Naast haar lag het mes waarmee ze haar tong had afgesneden en aan Shiva had geofferd", zegt de priester.
Dorpsbewoners spoedden zich naar de tempel toen ze het nieuws hadden vernomen. Ze probeerden haar naar het ziekenhuis te brengen, maar dat weigerde ze pertinent. (eb)
wat een mafwijfquote:
Bustedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal nog wel in d'r handtas zitten
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
whehehe mn baas ziet gisteren dat ik mn kleine ontpluizer aant gebruiken ben, zegt ie tegen mn collega: hey kijk eens, LL heeft zelfs haar vibrator bij zich
[ afbeelding ]
zoiets dus
o is dat het...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar last van hoog water
Dus jij vandaag wel je vibo meegenomen zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
whehehe mn baas ziet gisteren dat ik mn kleine ontpluizer aant gebruiken ben, zegt ie tegen mn collega: hey kijk eens, LL heeft zelfs haar vibrator bij zich
[ afbeelding ]
zoiets dus
whehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
[ afbeelding ]
zoiets dus
dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij vandaag wel je vibo meegenomen zeker?
had zwarte kleding aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
lunch
Heerlijk veel knoflook gebruiken... moet vanmiddag naar de klant... gna gna gna...
dat zwarte pakje uit foboquote:
Kan die klant ook nog even meegenietenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:lunch
Heerlijk veel knoflook gebruiken... moet vanmiddag naar de klant... gna gna gna...
stond anders wel op de verpakkingquote:
Oh, er lagen nog drie nieuwe linten.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, er lagen nog drie nieuwe linten.
Naast
De
Printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |