quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Fha het volgende:
vioor?
@gf: mjah ik kijk nog wel ff
Huisgaaners
quote:
heb je gelijk inquote:
21 te vroegquote:
Oprah met haar mobieltje vind ik dan nog het mooistquote:
quote:
quote:
Morgen ga ik weer gewoon om 1700, hoor!quote:
Zo. Dat verdient wel een plakaat aan de muur ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... even eten maken en daarna naar de computerwinkel.
quote:
Misschien krijg je dan korting!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zo.
WTF! Dat kan ik zelfs kokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Ssssssssst verklap het nou niet! Ik was net zo overtuigend aan het mee spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Nadat ik hem gisterenavond weer aan de praat heb gekregen en alle data heb kunnen kopiëren, deed hij vanochtend weer niets. Hij ging aan, het powerlampje brandde en verder gebeurde er niets. Hij probeerde niet eens bij de BIOS-bootup te komen of zo. Dus mijn conclusie: of een harde schijf of de videokaart heeft problemen. En als ik dan toch één ding moet vervangen, vervang ik na 6 jaar de hele computer maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
Gatverdamme wat is dat wijf vet geworden zeg, afschuwelijk. En gaan filmen met een mobieltjequote:
slaap ze Fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even slapen voor het werken vannacht. Fijne avond nog allemaal![]()
Papier?quote:
ssssssttttttttt dit is mijn kloonquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezetquote:
goed dat ik dat weet maak dadelijk een apart live msn mapje aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
komt er nog eentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezet
heb je een link?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er nog eentje bijmaar daar moet nog wat aan bewerkt worden en zo
http://www.youtube.com/user/koeielul112quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb je een link?
ik zou ze ook wel eens willen zien
6-jarig jongetje op hol in luchtballonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Now on CNN, 6jarige in een ballon in de lucht
Hier wordt HOAX geroepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[Upd] 6-jarig jongetje op hol in luchtballon
Dat staat nu dus ook opquote:
Hebben die niks belangrijkers te melden dan wat gekneuter met een ballon? Oh jee, er is een Kind in Gevaar. Alles voor de kijkcijfers.quote:
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?quote:
Nee, was leegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
Nee, je ziet de beelden van een ballon, dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?
Nee, voor de verandering is er een waar bericht op fok.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterf.
windowsphone?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerig hoerig kuttelefoon![]()
als die maar denkt dat de batterijen gebruikt wordt slaat het kreng op zoeken![]()
tering kut ding sterf
Gieren doen ze daar niet aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat joch is er al enn uur geleden uit gepleurd, harske fucking dood, en opgegeten door de gieren voordat er welke cameraploeg dan ook bij is. NEXT. gejank allemaal zeg
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.quote:
Ach ja, je moet iets he, om de tijd tot je dood door te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen maar Killer Croc doen. Het saaiste stuk van het spel. Maar dan hebben we dat iig gehadBatman vs mutated humanoid crocodile. Joy.
ik denk hetquote:
tot morgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik zag hett
maar ik ben hier nu alweer weg, we gaan naar huis
Tot morgen![]()
net als alternate data streams, harstike handig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.
ha fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Nog even gezellig doen voor ik moet werken
Ik heb het al op normal uitgespeeld, maar ja, je wilt alle trophies, dus moet hard ook nog. Het is overigens wel een van de weinige actiespellen die me boeit. Waarschijnlijk omdat het ijzersterk in elkaar zit, de stemmen, de grappen en grollen van The Joker bijvoorbeeld. Marvel e.d. hebben er ook aan meegewerkt, dus ze makers hadden ook toegangtot de stemmen van de serie en zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, je moet iets he, om de tijd tot je dood door te komen
zitten daar geen gierenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gieren doen ze daar niet aan
Wolven of Coyotes ja
Fhaaatjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ik ga je stalken en zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
![]()
allemaal
![]()
Ik ben te lui om namen te typen haha
Dat mag hoorquote:
http://www.youtube.com/user/koeielul112#p/u/17/oqhJ5_qGN2cquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/koeielul112
Enjoy![]()
als je goed zoekt staat LL er ook ergens tussen
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/koeielul112#p/u/17/oqhJ5_qGN2c
Bingo!
Op 1:10.
Owquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag hoorAls je maar niet stalkt als ik straks aan het werk ben, want die meneer gaat heel waarschijnlijk de ochtend niet halen en dat is niet handig als mijn telefoon dan af gaat tijdens..
Smsen mag wel hoorquote:
Goed hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bingo!
Zeker, zekerquote:
wokquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
zo werk af, accu bijna leeg.
tijd om af te sluiten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn eerste post vanaf de nieuwe computer!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bingo!
Hendig sjiekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn eerste post vanaf de nieuwe computer!
slaap ze fritselquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Al weer
Ik begin wel een patroon te zien hoor
ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Al weer
Ik begin wel een patroon te zien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |