quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef Fha het volgende:
vioor?
@gf: mjah ik kijk nog wel ff
Huisgaaners
quote:
heb je gelijk inquote:
21 te vroegquote:
Oprah met haar mobieltje vind ik dan nog het mooistquote:
quote:
quote:
Morgen ga ik weer gewoon om 1700, hoor!quote:
Zo. Dat verdient wel een plakaat aan de muur ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... even eten maken en daarna naar de computerwinkel.
quote:
Misschien krijg je dan korting!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en tussendoor eet ik dat eten ook nog even op... dat jullie niet denken dat ik die lui bij de computerwinkel ga voeren of zo.
WTF! Dat kan ik zelfs kokenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Muck het volgende:
Wat knap!
Mag ik een warm applaus voor de bedrijfskok van OHRA?
Zelfs macaroni bolognese kunnen verpesten is een prestatie van formaat![]()
![]()
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Ssssssssst verklap het nou niet! Ik was net zo overtuigend aan het mee spelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan korting!
Maar de computer is nu dus toch wel echt gestorven?
Nadat ik hem gisterenavond weer aan de praat heb gekregen en alle data heb kunnen kopiëren, deed hij vanochtend weer niets. Hij ging aan, het powerlampje brandde en verder gebeurde er niets. Hij probeerde niet eens bij de BIOS-bootup te komen of zo. Dus mijn conclusie: of een harde schijf of de videokaart heeft problemen. En als ik dan toch één ding moet vervangen, vervang ik na 6 jaar de hele computer maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Mart wilde sowieso een nieuwe, hij zocht alleen nog een excuus![]()
.
Gatverdamme wat is dat wijf vet geworden zeg, afschuwelijk. En gaan filmen met een mobieltjequote:
slaap ze Fhaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even slapen voor het werken vannacht. Fijne avond nog allemaal![]()
Papier?quote:
ssssssttttttttt dit is mijn kloonquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezetquote:
goed dat ik dat weet maak dadelijk een apart live msn mapje aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
komt er nog eentje bijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt je filmpjes van je laatste trip erop gezet
heb je een link?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt er nog eentje bijmaar daar moet nog wat aan bewerkt worden en zo
http://www.youtube.com/user/koeielul112quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb je een link?
ik zou ze ook wel eens willen zien
6-jarig jongetje op hol in luchtballonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Now on CNN, 6jarige in een ballon in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |