En dat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het ook goed doen he
Volgens mij heeft ie me door:quote:Geachte Arie,
Wat een fraaie caravan. Precies wat mijn vriendin en ik zoeken! Wij gaan op 26 oktober trouwen, en voor onze huwelijksreis (naar Malgrat de Mar) hebben wij nog een caravan nodig. Hierover heb ik nog een aantal vragen:
- Hoe zit het met de brandveiligheid?
- Vanwege onze Christelijke achtergrond zouden we graag zien dat de caravan over een Christusbeeldje beschikt. Is dit aanwezig?
- In hoeverre leent het meubilair zich voor consumptie van het huwelijk?
Ik hoop van u te horen,
Ottfried Graanwijde
quote:Geachte heer Graanwijde,
U zult verstelt staan wat een mogelijkheden deze caravan heeft, als u. samen met uw vriendin zou willen experimenteren. Dat cristusbeeld hangt er inderdaad ook in, en als ik ik samen met vriendin aan het paren waren, keken christus ons aan. Al met al een prima caravan voor u, en uw vriendin
M.v.g.
A
quote:Geachte meneer Graanwijde,
Ik ben erg verheugd met uw mail, daar ik eerder een mail heb gehad van een man die het er ook al over had dat het wel eens een echte "Werther" zou kunnen zijn.
Hij wilde graag de onderkant van het kaarshoudertje bekijken, en heb hem een foto gestuurd.
Voor de zekerheid voeg ik deze ook bij u erbij.
Deze heer heeft echter nog niet terug gemaild, maar aangezien u onafhankelijk van elkaar hetzelfde zeggen, ben ik nu wel heel nieuwsgierig.
Het kaarslichtje is inderdaad in goede staat, daar ik het altijd zorgvuldig heb verzorgd.
U moet weten dat het bij de opnamens van het programma "tussen kunst en kitch" altijd enorm druk is, en dat ze simpelweg geen tijd hebben om alles te behandelen.
De prijs heb ik werkelijk geen idee van, wellicht kunt u mij hierin adviseren?
Bent u zelf geinteresseerd?
In afwachting van uw reactie,
Anneke ****
Mooie reactie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef AAAAAA het volgende:
Haha dit vond ik wel een mooie reactie.
[..]
Volgens mij heeft ie me door:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
heb alleen geen idee meer wat ik terug kan sturen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Strijkplank. het volgende:
Ik heb reactie op het kaarslichtje! het is dus geen Fok!ker (of betreffend persoon heeft daadwerkelijk zon ding ) anyway:
[quote][Geachte Karel,
Als eerste wil ik zeggen dat ik erg verrast ben door uw snelle reactie.
Nog meer verrast ben ik door het feit dat dit wel eens een echte "Frank Werther" zou kunnen zijn.
Zou u mij, indien dit het geval is, meer kunnen vertellen over het kaarsenhoudertje?
Ik heb mijn best gedaan voor de foto's. Aangezien mijn camera niet van topkwaliteit is, zijn de details niet goed zichtbaar op het glaswerk.
Er zit aan de onderkant inderdaad een soort van logo'tje, maar dit kan ook gewoon een beschadiding zijn natuurlijk.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Anneke]
http://link.marktplaats.nl/287963643quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog leuke advertenties waarop ik kan reageren
Wil het ook proberen
Is die lamp aangesloten op de ventilator?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/287963643
Inboedel te koop aangeboden
quote:Geachte Karola en Chris,
Is de BH gedragen? Ik wil hem als cadeau aan een kennis geven.
Groet,
Kees Romer
quote:Goedemorgen Kees,
Ik heb hem slechts 2 keer gedragen en dat is niet te zien. De BH ziet er echt nog uit als nieuw.
Met vriendelijke Groet,
Karola B****
quote:Hoi Karola,
Is de BH gewassen?
Groet,
Kees
quote:Hoi Kees,
Ja hij is schoon en gewassen
Groetjes,
Karola.
quote:Oh helaas, dat is niet wat ik zoek. Heeft u ook ongewassen gedragen BH's?
Omdat het kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom heet iedereen ineens Kees.
Dat is zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Gelukkig is de achternaam wel uniek.
quote:voor 120 euro mag u het hebben plus verzendkosten deze bal is echt gebruikt gr ingrid
quote:http://link.marktplaats.nl/287500428
Beschrijving Te koop oud houten beeld. In mooie staat. Binnenin kan een fles wijn geplaatst worden.
Ook eventueel af te halen in Schiedam.
Zijn reactie :quote:Geachte kroko,
Door een kennis werd ik op dit houten koks beeldje gewezen.
Dit beeldje is als ik me niet vergis van rond de 19e eeuw.
Zelf schat ik het op 1881, vermoedelijk is dit beeldje van de Camille Claude.
Dit betreft de leerlinge van Auguste Rodin die beroemde beeldhouwer.
Is het mogelijk dat u van de onderkant (voetstuk) een foto maakt?
Aan de hand van houtbewerking (draaivorming) kan ik proberen te bepalen of we met een unieke Camille te maken hebben.
Deze zijn momenteel erg veel waard in goede staat kan het toch al snel rond de 1500 a 2500 euro opleveren.
Ik afwachting van u reactie.
Henny Rodedraad
Arts Fok Collector at cole Nationale Supérieure des Beaux Arts (Paris)
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :quote:Van: Rene XXXXX(XXXXXX@hotmail.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: woensdag 14 oktober 2009 9:38:22
Aan: henny.rodedraad@live.nl
Geachte heer,
Ik zal een foto sturen van de onderkant. Hoewel ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat u mij
voor de gek houdt. Echter 1 april is al geweest.
Groeten Rene.
Nee, dat word niks meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Houten beeld
gaat iemand nog verder met de koffiepot? Ik vind het zielig worden.
Haha, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ja daar komt weer een nieuwe![]()
http://link.marktplaats.nl/287976914
Geachte Niek Horstman,
-knip-
William.
Wat dacht je van zelf knippen en plakken, faalhaas?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Nog een keertje dan. Hoe krijgen jullie die berichtjes zo netjes in volgorde?Met welke Mail doen jullie dat? Of gewoon via marktplaats zelf?
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie :
[..]
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij stel ik een vrij normale vraag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf knippen en plakken, faalhaas?
Tubgirl?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!
Gewoon de Quote knop gebruiken. En dan de berichtjes plakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij stel ik een vrij normale vraag.Als je dan zo reageert.
Volgens mij bedoel de je de Quote tag rechts naast het knopje x2 als je een bericht wilt posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee man, die vent verdient een compliment voor zijn reactiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!
Jij lokt mij echt niet uit om dat hier te posten. Google maar, luie zak.quote:
BUITENPROPORTIONEEL ZEG IK JE!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al genoeg weet, en het niet meer hoef te zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jij lokt mij echt niet uit om dat hier te posten. Google maar, luie zak.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ps: Wat voor hond heeft u? Ik ben namelijk een echte honden liefhebber.
http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie :
[..]
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Rene,
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad ik heb me vergist dit beeld heeft totaal geen waarde.
Maar ik wil je toch adviseren om te kijken op onze Franse site van de kunstacademie in Parijs :Antieke vazen
Dan zie je dat heel veel verstand heb van beeldjes en vazen en wat de waarde hiervan kan zijn.
Gr.
Henny Rodedraad
ps dat zal hem leren![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh ik kreeg 'm niet wegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
in Parijs :Antieke vazen
![]()
![]()
![]()
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.quote:Hoi patricia,
Ik heb hier nog een oude die perfect aan uw eisen voldoet, het is alleen geen half hoog slaper maar een 2x de helft hoogslaper, het zou fijn zijn als u deze ook zoekt want ik wil hem weg hebben.
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
wat is 2x de helft??quote:Hallo,
U heeft zeker wel haast zie ik
Ik doe het meestal wat liever rustig aan dan voel ik me comfortabeler, ik ben namelijk zwaar autistisch. Ik kan op dit moment helaas geen foto maken omdat ik niet over een camera beschik en het bed in de (Orginele) doos zit. Ikzelf woon in Rotterdam en als ik het me kan herinneren zit er een klein krasje op de verf maar voor de rest niets tot bijna niks ernstig.
Ik heb helaas geen matras meer maar wel de nog volledig intacte bodem.
Ik moet u er wel nogmaals aan herinneren dat dit geen halve hoogslaper betreft maar een 2x de helft hoogslaper.
Groetjes,
Kees
quote:2x de helft, ja dat weet ik ook niet precies (Staat op doos) maar daar kunnen we samen zeker uit komen! Ik denk dat 2x de helft 0,5 x 0,5 = 0,25 is. Maar het zou natuurlijk ook 2 x 0,5 = 1 kunnen zijn. Ik heb hier net even over na gedacht en kwam op deze conclusie uit, De helft van de waarde in het kwadraat: (waarde/2) * (waarde/2) = waarde/22 = waarde/4 (want machtsverheffen gaat voor delen) twee keer de helft van de waarde: 2 * (waarde/2)=(waarde/2) + (waarde/2) = waarde. Hiermee is het geen probleem
Het merk is ''Bopita'' en ik kan helaas geen foto vinden op google omdat het een wat ouder merk is. over de prijs, u mag hem van mij geheel gratis hebben, dit omdat ik hem toch al wou weg doen.
mvg,
Kees
Held!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Dynd het volgende:
Als je de fok! meme 2x de helft niet kent, ga je schamen in een hoekje.
Gezocht met spoed!!!halfhoogslaper
MET SPOED ZOEK IK EEN HALFHOOGSLAPER VOOR MIJN ZOONTJE.
LIEFST IN DE KLEUR WHITE WASH OF WIT OF AHORN.
HET ZOU HELEMAAL GAAF ZIJN AL ER ONDER HET BED EEN ROLB... blablabla
[..]
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.
zit er bodem, matras bij
[..]
wat is 2x de helft??
heeft u een merk of kunt u een foto olp google vimnden.
wat voor kleur
en wat voor prijs
[..]
Dynd=(2*Held^32)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Dynd het volgende:
Als je de fok! meme 2x de helft niet kent, ga je schamen in een hoekje.
Gezocht met spoed!!!halfhoogslaper
MET SPOED ZOEK IK EEN HALFHOOGSLAPER VOOR MIJN ZOONTJE.
LIEFST IN DE KLEUR WHITE WASH OF WIT OF AHORN.
HET ZOU HELEMAAL GAAF ZIJN AL ER ONDER HET BED EEN ROLB... blablabla
[..]
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.
zit er bodem, matras bij
[..]
wat is 2x de helft??
heeft u een merk of kunt u een foto olp google vimnden.
wat voor kleur
en wat voor prijs
[..]
quote:Geachte corrien,
Via de plakbandpagina kwam ik bij uw advertentie terecht. Mijn enige vraag is; Is dit plakband snel/zeer snel leverbaar? Ik heb het echt nodig.
Groetjes William.
quote:Geachte patricia,
Dit is ook toevallig ik doe mijn half / half hoogslaper weg.
Waarom half / half , dit omdat mijn ex man er met de andere helft vandoor is gegaan.
Dus eigenlijk is dit nu een enkele halve hoogslaper betreft enkel het bovenste deel.
De kleur is wit.
De laatste maanden is er wel in geslapen door mij omdat ik in scheiding lag met mijn man.
Hij staat klaar en kan eventueel afgehaald worden in Rotterdam.
Hoef er niets voor te hebben.
Als het echt een man overboord is dat de andere helft weg is dan hoor ik dat graag.
Dan zal ik alsnog bij mijn ex langs gaan om de andere helft op te eisen.
Groetjes,
Henny
Zo ingewikkeld mogelijk makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Razor21 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287967087
[..]
![]()
quote:----- Original Message -----
From: william.galjaard
To: Wolle Petra
Sent: Thursday, October 15, 2009 8:40 PM
Subject: Reactie op uw advertentie: Zwarte Piete Broche of Elastiek
Geachte Petra,
Hierbij toon ik interesse in de zwarte Piet Broche. Ik vind het namelijk een prachtig idee. Daarom zou ik er iets meer over willen weten.
Bijvoorbeeld; heeft u een hond?
Groetjes William.
Op 15 oktober 2009 19:57 schreef petra meijer <nl> het volgende:
Hallo
Ja ik heb een hond
maar de broche worden gemaakt nij mijn moedrer en die heeft geen hond
MVG Petra
Hallo Petra,
Goed dat u eerlijk opbiecht geen hond te hebben.. Zijn er misschien andere diersoorten in uw nabijheid? Ik wil namelijk weten ik mijn hamster veilig kan vervoeren in een Piet broche. Snuffie(hamster van mijn dochter) is namelijk allergisch voor andere dieren.. (lang verhaal) Dus wanneer die broche gemaakt is bij iemand met bijvoorbeeld een kat of hond, is dat een probleem. Zou u misschien de broche eerst uitvoerig kunnen wassen? Pas na een keer of 6 zijn alle bacteriën eruit. Daar wil ik best extra stroomkosten voor betalen.
Groetjes
William.
Ik was net net te laat. Op het moment dat ik klikte, dacht ik al: K*Tquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Rene,
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad ik heb me vergist dit beeld heeft totaal geen waarde.
Maar ik wil je toch adviseren om te kijken op onze Franse site van de kunstacademie in Parijs :Antieke vazen
Dan zie je dat heel veel verstand heb van beeldjes en vazen en wat de waarde hiervan kan zijn.
Gr.
Henny Rodedraad
![]()
![]()
![]()
quote:Geachte kroonen,
JA WILLEN ALLEMAAL WEL EENS WAT NIET!11 ALTIJD DAT IK WIL DIT...!! EN IK WIL DAT NIET... !!! IK BEN ER GODVERDOMME KLAAR MEE!! DIE KINDEREN IN AFRIKA! HE! DENK JE DAT DIE GRAAG HONGERSNOOD WILLEN!! HE!!??
NEE!!! DAT WILLEN ZE OOK NEIT!! MAAR ZIE JE HUN KLAGEN!!
JE OUDERS HADDEN JE WAT GODVERDOMME MANIEREN MOETEN BIJBRENGEN JONG VUILLAK!
groetjes,
Kees
Waarquote:JA WILLEN ALLEMAAL WEL EENS WAT NIET!11 ALTIJD DAT IK WIL DIT...!! EN IK WIL DAT NIET... !!! IK BEN ER GODVERDOMME KLAAR MEE!! DIE KINDEREN IN AFRIKA! HE! DENK JE DAT DIE GRAAG HONGERSNOOD WILLEN!! HE!!??
quote:Op 15 oktober 2009 19:57 schreef petra meijer <pmeijer-verkijk@xs4all.nl> het volgende:
Hallo
Ja ik heb een hond
maar de broche worden gemaakt nij mijn moedrer en die heeft geen hond
MVG Petra
quote:Op 15 oktober 2009 20:24 schreef petra meijer <pmeijer-verkijk@xs4all.nl> het volgende:
Ik denk niet dat het een goed idee is voor de hamster omdat er inhet hoofdje van het pietje namellijk schapen wol zit
en das is er moelijk uit te wassen
Gr Petra
From: william.galjaard@gmail.comquote:Op 14 oktober 2009 22:06 schreef peter royen <> het volgende:
het is de bedoeling dat hij naar de hoogste bieder gaat maar doe me eens een goed voorstel want als ik iets zeg snij ik me altijd in de vinger of ik vraag teveel en de mensen zijn weg of ik vraag veel te weinig en dat krijg je erna van anderen te horen dus nogmaals zeg eens wat hij u waardzou zijn mvg marie
From: william.galjaard@gmail.comquote:Op 15 oktober 2009 15:16 schreef peter royen het volgende:
u reageerde zo blij met de koffiepot en nu hoor ik niets meer zou u kunnen zeggen wat er is mvg marie
quote:Op 15 oktober 2009 20:35 schreef peter royen <> het volgende:
ik weet echt niet of hij meer waard is want van koffie potten weet ik niets dus van mij uit is het goed zo laat u even weten of u hem komt halen ofdat ik hem moet versturen mvg marie
Hoi kees gaan er leguanen inquote:Geachte leon,
Ik ben al lang op zoek naar een geschikte terrarium maker en jij lijkt me er één! Ik heb namelijk een nogal speciaal verzoek, ik heb een fors terrarium nodig van ongeveer 4,5 x 4,5 meter. Achterwand is niet nodig want ik wil hem graag in het midden van mijn woonkamer. Geld is op zich niet echt een probleem en 1 lamp in elka hoek lijkt me voldoende. Zelf ben ik verder niet echt bekend met terrariums dus als u me verdere details zou willen geven die ik dan moet invullen dan hoor ik ze graag!
Met Vriendelijke Groet,
Kees Anker
[Bijlage:quote:Ik ben zelf helaas niet erg handig maar zou natuurlijk wel een handje kunnen helpen,
Mijn plan is om ongeveer 50% van mijn woonkamer te vullen met dit terrarium dus het lijkt me het beste dat het glas gewoon tot het plafon reikt met eventueel een deur erin?
Ik heb al toestemming gevraagt bij de huisbaas en dit mag gewoon zolang er geen ernstige schade ontstaat.
Ik wil namelijk mensen entree laten betalen om mijn terrarium te mogen aanschouwen en zo een goed zakcentje te verdienen.
Zoals ik al zei is geld niet echt een probleem dus u kunt gewoon bij mij thuis komen en dan kunnen we hem opbouwen voor een redelijk uurloon?
Ik heb een schetsje gemaakt van mijn plannen, bijgeleverd in de bijlage. Ik woon in een flat, 3e verdieping.
Groeten,
Kees
Wat is het voor beestquote:Ik woon in Amsterdam! Dus dat is opzich niet super ver reizen.
Ikzelf vroeg me af of u ook kunt meehelpen met het dier het terranium in te tillen?
Het ligt nu in mijn badkuip en ik vind het eigenlijk zo zielig. Dus ik hoop dat u zo snel mogelijk een plaatsje vrij heeft! Ook vroeg ik me af of het glas/plexiglas? een beetje sterk is? Het moet namelijk een enorme kracht kunnen weerstaan, en als het beest door toedoen van falend glas weet te ontsnappen dan stel ik u daar wel verantwoordelijk voor.
Met Vriendelijke Groet,
Kees
Wordt vervolgd... gesprek is al af maar ik bewaar hem nog evenquote:Hey,
Het is een pure middel Braziliaanse Zwarte Kaaiman, ik ben hieraan gekomen door mijn tijdelijke werk als lijfwacht in het buitenland (Brazilië)
Het beest weegt zo'n 350 kilo en is ruim 2,5 meter lang, hij kan behoorlijke snelheden bereiken had ik ergens gelezen daarom ook deze vraag over het glas.
Maar ik had eigenlijk best mijn best gedaan op die schets, denkt u dat dit mogelijk is?
Groetjes,
Kees
Is de rijksrecherche langsgekomen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef Dynd het volgende:
Hier mijn laatste post dit topic, en misschien deze topic reeks (Meer hierover later Waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:32 schreef Omniej het volgende:
Lindgren, haal al die gegevens (e-mailadressen) even weg man...
Hier ben ik zeker wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287927420
Deze voelen jullie aankomen![]()
[..]
Behoorlijke snelheden, al ligt ie nu tijdelijk in de badkuipquote:Het is een pure middel Braziliaanse Zwarte Kaaiman, ik ben hieraan gekomen door mijn tijdelijke werk als lijfwacht in het buitenland (Brazilië)
Het beest weegt zo'n 350 kilo en is ruim 2,5 meter lang, hij kan behoorlijke snelheden bereiken had ik ergens gelezen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Hier ben ik zeker wel benieuwd naar.
Deze reactie is afkomstig van;quote:Op 15 oktober 2009 21:40 schreef Corina <..> het volgende:
hallo
het gaat gewoon om een setje het is geen partij of zo
ik verkoopo alleen het hele setje in 1 koop
groetjes.-...........
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef J.mulder1 het volgende:
Vlinder is boos![]()
Huichelaar!! Heb je niets beter te doen??? Ik heb je onderschept ,net als de rest. En denk er aan, jullie zijn strafbaar en dat zullen jullie weten want ik laat niet met me sollen. Stelletje kleuters,walgelijk.dacht je echt dat ik het geloofde. Jammer he, dat ik niet hapte.
Ik heb al gemaild dat het een echte frank werther is, en rond de 200 eypo's waard is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
En het kaarslichtje?![]()
http://link.marktplaats.nl/287609928
Of is het inmiddels in "goede handen"
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Komt ie
Geachte corrien,
Via de plakbandpagina kwam ik bij uw advertentie terecht. Mijn enige vraag is; Is dit plakband snel/zeer snel leverbaar? Ik heb het echt nodig.
Groetjes William.
[..]
Naam: william.galjaard
Prima! Als het maar zo snel mogelijk is! M'n vriendin en ik houden die scheur in het Aquarium echt niet lang meer! De winkels zijn al dicht.. Kunt u ze nú meteen opsturen?
William.![]()
Kijken wat ze zegt.
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Komt ie
Geachte corrien,
Groetjes William.
[..]
Naam: william.galjaard
Prima! Als het maar zo snel mogelijk is! M'n vriendin en ik houden die scheur in het Aquarium echt niet lang meer! De winkels zijn al dicht.. Kunt u ze nú meteen opsturen?
William.![]()
Kijken wat ze zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dynd op 15-10-2009 23:41:30 ]
Maar... Ik mag het glaasje komen halen, voor 1 euro.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef J.mulder1 het volgende:
Vlinder is boos![]()
Huichelaar!! Heb je niets beter te doen??? Ik heb je onderschept ,net als de rest. En denk er aan, jullie zijn strafbaar en dat zullen jullie weten want ik laat niet met me sollen. Stelletje kleuters,walgelijk.dacht je echt dat ik het geloofde. Jammer he, dat ik niet hapte.
Denk dat we haar vrij hard hebben geraakt.quote:vlinder aan mij
details weergeven 22:40 (53 minuten geleden)
Is prima!!! Durf je hem te komen halen???
te laatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar... Ik mag het glaasje komen halen, voor 1 euro..
A. ***** aan vlinder
details weergeven 01:10 (22 uren geleden)
Ik wil er best wel een euro voor geven hoor..
[..]
Denk dat we haar vrij hard hebben geraakt.
Ze rekende natuurlijk op een paar honderd euro en het glaasje blijkt waardeloos.
Arm mens. Hoop niet dat users nog bij haar doorgaan. Het is wel mooi geweest zo, denk ik.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
ff het topic voor vannacht nog volspammen
Ben je daar al mee begonnen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
Inderdaad, het is niet de bedoeling om iemand helemaal gestoord te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Arm mens. Hoop niet dat users nog bij haar doorgaan. Het is wel mooi geweest zo, denk ik.
quote:
?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik snap niet waar je het over hebt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |