Hier ben ik zeker wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287927420
Deze voelen jullie aankomen![]()
[..]
Behoorlijke snelheden, al ligt ie nu tijdelijk in de badkuipquote:Het is een pure middel Braziliaanse Zwarte Kaaiman, ik ben hieraan gekomen door mijn tijdelijke werk als lijfwacht in het buitenland (Brazilië)
Het beest weegt zo'n 350 kilo en is ruim 2,5 meter lang, hij kan behoorlijke snelheden bereiken had ik ergens gelezen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Hier ben ik zeker wel benieuwd naar.
Deze reactie is afkomstig van;quote:Op 15 oktober 2009 21:40 schreef Corina <..> het volgende:
hallo
het gaat gewoon om een setje het is geen partij of zo
ik verkoopo alleen het hele setje in 1 koop
groetjes.-...........
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef J.mulder1 het volgende:
Vlinder is boos![]()
Huichelaar!! Heb je niets beter te doen??? Ik heb je onderschept ,net als de rest. En denk er aan, jullie zijn strafbaar en dat zullen jullie weten want ik laat niet met me sollen. Stelletje kleuters,walgelijk.dacht je echt dat ik het geloofde. Jammer he, dat ik niet hapte.
Ik heb al gemaild dat het een echte frank werther is, en rond de 200 eypo's waard is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
En het kaarslichtje?![]()
http://link.marktplaats.nl/287609928
Of is het inmiddels in "goede handen"
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Komt ie
Geachte corrien,
Via de plakbandpagina kwam ik bij uw advertentie terecht. Mijn enige vraag is; Is dit plakband snel/zeer snel leverbaar? Ik heb het echt nodig.
Groetjes William.
[..]
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: william.galjaard
Prima! Als het maar zo snel mogelijk is! M'n vriendin en ik houden die scheur in het Aquarium echt niet lang meer! De winkels zijn al dicht.. Kunt u ze nú meteen opsturen?
William.![]()
Kijken wat ze zegt.
Die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Komt ie
Geachte corrien,
Via de plakbandpagina kwam ik bij uw advertentie terecht. Mijn enige vraag is; Is dit plakband snel/zeer snel leverbaar? Ik heb het echt nodig.
Groetjes William.
[..]
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: william.galjaard
Prima! Als het maar zo snel mogelijk is! M'n vriendin en ik houden die scheur in het Aquarium echt niet lang meer! De winkels zijn al dicht.. Kunt u ze nú meteen opsturen?
William.![]()
Kijken wat ze zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dynd op 15-10-2009 23:41:30 ]
Maar... Ik mag het glaasje komen halen, voor 1 euro.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef J.mulder1 het volgende:
Vlinder is boos![]()
Huichelaar!! Heb je niets beter te doen??? Ik heb je onderschept ,net als de rest. En denk er aan, jullie zijn strafbaar en dat zullen jullie weten want ik laat niet met me sollen. Stelletje kleuters,walgelijk.dacht je echt dat ik het geloofde. Jammer he, dat ik niet hapte.
Denk dat we haar vrij hard hebben geraakt.quote:vlinder aan mij
details weergeven 22:40 (53 minuten geleden)
Is prima!!! Durf je hem te komen halen???
te laatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar... Ik mag het glaasje komen halen, voor 1 euro..
A. ***** aan vlinder
details weergeven 01:10 (22 uren geleden)
Ik wil er best wel een euro voor geven hoor..
[..]
Denk dat we haar vrij hard hebben geraakt.
Ze rekende natuurlijk op een paar honderd euro en het glaasje blijkt waardeloos.
Arm mens. Hoop niet dat users nog bij haar doorgaan. Het is wel mooi geweest zo, denk ik.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
ff het topic voor vannacht nog volspammen
Ben je daar al mee begonnen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
Inderdaad, het is niet de bedoeling om iemand helemaal gestoord te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Arm mens. Hoop niet dat users nog bij haar doorgaan. Het is wel mooi geweest zo, denk ik.
quote:
?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik snap niet waar je het over hebt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |