Held!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Dynd het volgende:
Als je de fok! meme 2x de helft niet kent, ga je schamen in een hoekje.
Gezocht met spoed!!!halfhoogslaper
MET SPOED ZOEK IK EEN HALFHOOGSLAPER VOOR MIJN ZOONTJE.
LIEFST IN DE KLEUR WHITE WASH OF WIT OF AHORN.
HET ZOU HELEMAAL GAAF ZIJN AL ER ONDER HET BED EEN ROLB... blablabla
[..]
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.
zit er bodem, matras bij
[..]
wat is 2x de helft??
heeft u een merk of kunt u een foto olp google vimnden.
wat voor kleur
en wat voor prijs
[..]
Dynd=(2*Held^32)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Dynd het volgende:
Als je de fok! meme 2x de helft niet kent, ga je schamen in een hoekje.
Gezocht met spoed!!!halfhoogslaper
MET SPOED ZOEK IK EEN HALFHOOGSLAPER VOOR MIJN ZOONTJE.
LIEFST IN DE KLEUR WHITE WASH OF WIT OF AHORN.
HET ZOU HELEMAAL GAAF ZIJN AL ER ONDER HET BED EEN ROLB... blablabla
[..]
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.
zit er bodem, matras bij
[..]
wat is 2x de helft??
heeft u een merk of kunt u een foto olp google vimnden.
wat voor kleur
en wat voor prijs
[..]
quote:Geachte corrien,
Via de plakbandpagina kwam ik bij uw advertentie terecht. Mijn enige vraag is; Is dit plakband snel/zeer snel leverbaar? Ik heb het echt nodig.
Groetjes William.
quote:Geachte patricia,
Dit is ook toevallig ik doe mijn half / half hoogslaper weg.
Waarom half / half , dit omdat mijn ex man er met de andere helft vandoor is gegaan.
Dus eigenlijk is dit nu een enkele halve hoogslaper betreft enkel het bovenste deel.
De kleur is wit.
De laatste maanden is er wel in geslapen door mij omdat ik in scheiding lag met mijn man.
Hij staat klaar en kan eventueel afgehaald worden in Rotterdam.
Hoef er niets voor te hebben.
Als het echt een man overboord is dat de andere helft weg is dan hoor ik dat graag.
Dan zal ik alsnog bij mijn ex langs gaan om de andere helft op te eisen.
Groetjes,
Henny
Zo ingewikkeld mogelijk makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Razor21 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287967087
[..]
![]()
quote:----- Original Message -----
From: william.galjaard
To: Wolle Petra
Sent: Thursday, October 15, 2009 8:40 PM
Subject: Reactie op uw advertentie: Zwarte Piete Broche of Elastiek
Geachte Petra,
Hierbij toon ik interesse in de zwarte Piet Broche. Ik vind het namelijk een prachtig idee. Daarom zou ik er iets meer over willen weten.
Bijvoorbeeld; heeft u een hond?
Groetjes William.
Op 15 oktober 2009 19:57 schreef petra meijer <nl> het volgende:
Hallo
Ja ik heb een hond
maar de broche worden gemaakt nij mijn moedrer en die heeft geen hond
MVG Petra
Hallo Petra,
Goed dat u eerlijk opbiecht geen hond te hebben.. Zijn er misschien andere diersoorten in uw nabijheid? Ik wil namelijk weten ik mijn hamster veilig kan vervoeren in een Piet broche. Snuffie(hamster van mijn dochter) is namelijk allergisch voor andere dieren.. (lang verhaal) Dus wanneer die broche gemaakt is bij iemand met bijvoorbeeld een kat of hond, is dat een probleem. Zou u misschien de broche eerst uitvoerig kunnen wassen? Pas na een keer of 6 zijn alle bacteriën eruit. Daar wil ik best extra stroomkosten voor betalen.
Groetjes
William.
Ik was net net te laat. Op het moment dat ik klikte, dacht ik al: K*Tquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Rene,
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad ik heb me vergist dit beeld heeft totaal geen waarde.
Maar ik wil je toch adviseren om te kijken op onze Franse site van de kunstacademie in Parijs :Antieke vazen
Dan zie je dat heel veel verstand heb van beeldjes en vazen en wat de waarde hiervan kan zijn.
Gr.
Henny Rodedraad
ps dat zal hem leren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geachte kroonen,
JA WILLEN ALLEMAAL WEL EENS WAT NIET!11 ALTIJD DAT IK WIL DIT...!! EN IK WIL DAT NIET... !!! IK BEN ER GODVERDOMME KLAAR MEE!! DIE KINDEREN IN AFRIKA! HE! DENK JE DAT DIE GRAAG HONGERSNOOD WILLEN!! HE!!??
NEE!!! DAT WILLEN ZE OOK NEIT!! MAAR ZIE JE HUN KLAGEN!!
JE OUDERS HADDEN JE WAT GODVERDOMME MANIEREN MOETEN BIJBRENGEN JONG VUILLAK!
groetjes,
Kees
Waarquote:JA WILLEN ALLEMAAL WEL EENS WAT NIET!11 ALTIJD DAT IK WIL DIT...!! EN IK WIL DAT NIET... !!! IK BEN ER GODVERDOMME KLAAR MEE!! DIE KINDEREN IN AFRIKA! HE! DENK JE DAT DIE GRAAG HONGERSNOOD WILLEN!! HE!!??
quote:Op 15 oktober 2009 19:57 schreef petra meijer <pmeijer-verkijk@xs4all.nl> het volgende:
Hallo
Ja ik heb een hond
maar de broche worden gemaakt nij mijn moedrer en die heeft geen hond
MVG Petra
quote:Op 15 oktober 2009 20:24 schreef petra meijer <pmeijer-verkijk@xs4all.nl> het volgende:
Ik denk niet dat het een goed idee is voor de hamster omdat er inhet hoofdje van het pietje namellijk schapen wol zit
en das is er moelijk uit te wassen
Gr Petra
From: william.galjaard@gmail.comquote:Op 14 oktober 2009 22:06 schreef peter royen <> het volgende:
het is de bedoeling dat hij naar de hoogste bieder gaat maar doe me eens een goed voorstel want als ik iets zeg snij ik me altijd in de vinger of ik vraag teveel en de mensen zijn weg of ik vraag veel te weinig en dat krijg je erna van anderen te horen dus nogmaals zeg eens wat hij u waardzou zijn mvg marie
From: william.galjaard@gmail.comquote:Op 15 oktober 2009 15:16 schreef peter royen het volgende:
u reageerde zo blij met de koffiepot en nu hoor ik niets meer zou u kunnen zeggen wat er is mvg marie
quote:Op 15 oktober 2009 20:35 schreef peter royen <> het volgende:
ik weet echt niet of hij meer waard is want van koffie potten weet ik niets dus van mij uit is het goed zo laat u even weten of u hem komt halen ofdat ik hem moet versturen mvg marie
Hoi kees gaan er leguanen inquote:Geachte leon,
Ik ben al lang op zoek naar een geschikte terrarium maker en jij lijkt me er één! Ik heb namelijk een nogal speciaal verzoek, ik heb een fors terrarium nodig van ongeveer 4,5 x 4,5 meter. Achterwand is niet nodig want ik wil hem graag in het midden van mijn woonkamer. Geld is op zich niet echt een probleem en 1 lamp in elka hoek lijkt me voldoende. Zelf ben ik verder niet echt bekend met terrariums dus als u me verdere details zou willen geven die ik dan moet invullen dan hoor ik ze graag!
Met Vriendelijke Groet,
Kees Anker
[Bijlage:quote:Ik ben zelf helaas niet erg handig maar zou natuurlijk wel een handje kunnen helpen,
Mijn plan is om ongeveer 50% van mijn woonkamer te vullen met dit terrarium dus het lijkt me het beste dat het glas gewoon tot het plafon reikt met eventueel een deur erin?
Ik heb al toestemming gevraagt bij de huisbaas en dit mag gewoon zolang er geen ernstige schade ontstaat.
Ik wil namelijk mensen entree laten betalen om mijn terrarium te mogen aanschouwen en zo een goed zakcentje te verdienen.
Zoals ik al zei is geld niet echt een probleem dus u kunt gewoon bij mij thuis komen en dan kunnen we hem opbouwen voor een redelijk uurloon?
Ik heb een schetsje gemaakt van mijn plannen, bijgeleverd in de bijlage. Ik woon in een flat, 3e verdieping.
Groeten,
Kees
Wat is het voor beestquote:Ik woon in Amsterdam! Dus dat is opzich niet super ver reizen.
Ikzelf vroeg me af of u ook kunt meehelpen met het dier het terranium in te tillen?
Het ligt nu in mijn badkuip en ik vind het eigenlijk zo zielig. Dus ik hoop dat u zo snel mogelijk een plaatsje vrij heeft! Ook vroeg ik me af of het glas/plexiglas? een beetje sterk is? Het moet namelijk een enorme kracht kunnen weerstaan, en als het beest door toedoen van falend glas weet te ontsnappen dan stel ik u daar wel verantwoordelijk voor.
Met Vriendelijke Groet,
Kees
Wordt vervolgd... gesprek is al af maar ik bewaar hem nog evenquote:Hey,
Het is een pure middel Braziliaanse Zwarte Kaaiman, ik ben hieraan gekomen door mijn tijdelijke werk als lijfwacht in het buitenland (Brazilië)
Het beest weegt zo'n 350 kilo en is ruim 2,5 meter lang, hij kan behoorlijke snelheden bereiken had ik ergens gelezen daarom ook deze vraag over het glas.
Maar ik had eigenlijk best mijn best gedaan op die schets, denkt u dat dit mogelijk is?
Groetjes,
Kees
Is de rijksrecherche langsgekomen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef Dynd het volgende:
Hier mijn laatste post dit topic, en misschien deze topic reeks (Meer hierover later Waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:32 schreef Omniej het volgende:
Lindgren, haal al die gegevens (e-mailadressen) even weg man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |