Haha, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ja daar komt weer een nieuwe![]()
http://link.marktplaats.nl/287976914
Geachte Niek Horstman,
-knip-
William.
Wat dacht je van zelf knippen en plakken, faalhaas?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Nog een keertje dan. Hoe krijgen jullie die berichtjes zo netjes in volgorde?Met welke Mail doen jullie dat? Of gewoon via marktplaats zelf?
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie :
[..]
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij stel ik een vrij normale vraag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf knippen en plakken, faalhaas?
Tubgirl?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!
Gewoon de Quote knop gebruiken. En dan de berichtjes plakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij stel ik een vrij normale vraag.Als je dan zo reageert.
Volgens mij bedoel de je de Quote tag rechts naast het knopje x2 als je een bericht wilt posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee man, die vent verdient een compliment voor zijn reactiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Stuur goatse & tubgirl in één mail terug naar die man. Dat zal hem leren!
Jij lokt mij echt niet uit om dat hier te posten. Google maar, luie zak.quote:
BUITENPROPORTIONEEL ZEG IK JE!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al genoeg weet, en het niet meer hoef te zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jij lokt mij echt niet uit om dat hier te posten. Google maar, luie zak.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ps: Wat voor hond heeft u? Ik ben namelijk een echte honden liefhebber.
http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie :
[..]
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Rene,
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad ik heb me vergist dit beeld heeft totaal geen waarde.
Maar ik wil je toch adviseren om te kijken op onze Franse site van de kunstacademie in Parijs :Antieke vazen
Dan zie je dat heel veel verstand heb van beeldjes en vazen en wat de waarde hiervan kan zijn.
Gr.
Henny Rodedraad
ps dat zal hem leren![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh ik kreeg 'm niet wegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:39 schreef Razor21 het volgende:
in Parijs :Antieke vazen
ps dat zal hem leren![]()
![]()
![]()
![]()
graag foto, maten, prijs, woonplaats en benoeming van evt beschadigingen.quote:Hoi patricia,
Ik heb hier nog een oude die perfect aan uw eisen voldoet, het is alleen geen half hoog slaper maar een 2x de helft hoogslaper, het zou fijn zijn als u deze ook zoekt want ik wil hem weg hebben.
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
wat is 2x de helft??quote:Hallo,
U heeft zeker wel haast zie ik
Ik doe het meestal wat liever rustig aan dan voel ik me comfortabeler, ik ben namelijk zwaar autistisch. Ik kan op dit moment helaas geen foto maken omdat ik niet over een camera beschik en het bed in de (Orginele) doos zit. Ikzelf woon in Rotterdam en als ik het me kan herinneren zit er een klein krasje op de verf maar voor de rest niets tot bijna niks ernstig.
Ik heb helaas geen matras meer maar wel de nog volledig intacte bodem.
Ik moet u er wel nogmaals aan herinneren dat dit geen halve hoogslaper betreft maar een 2x de helft hoogslaper.
Groetjes,
Kees
quote:2x de helft, ja dat weet ik ook niet precies (Staat op doos) maar daar kunnen we samen zeker uit komen! Ik denk dat 2x de helft 0,5 x 0,5 = 0,25 is. Maar het zou natuurlijk ook 2 x 0,5 = 1 kunnen zijn. Ik heb hier net even over na gedacht en kwam op deze conclusie uit, De helft van de waarde in het kwadraat: (waarde/2) * (waarde/2) = waarde/22 = waarde/4 (want machtsverheffen gaat voor delen) twee keer de helft van de waarde: 2 * (waarde/2)=(waarde/2) + (waarde/2) = waarde. Hiermee is het geen probleem
Het merk is ''Bopita'' en ik kan helaas geen foto vinden op google omdat het een wat ouder merk is. over de prijs, u mag hem van mij geheel gratis hebben, dit omdat ik hem toch al wou weg doen.
mvg,
Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |