En dat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het ook goed doen he
Volgens mij heeft ie me door:quote:Geachte Arie,
Wat een fraaie caravan. Precies wat mijn vriendin en ik zoeken! Wij gaan op 26 oktober trouwen, en voor onze huwelijksreis (naar Malgrat de Mar) hebben wij nog een caravan nodig. Hierover heb ik nog een aantal vragen:
- Hoe zit het met de brandveiligheid?
- Vanwege onze Christelijke achtergrond zouden we graag zien dat de caravan over een Christusbeeldje beschikt. Is dit aanwezig?
- In hoeverre leent het meubilair zich voor consumptie van het huwelijk?
Ik hoop van u te horen,
Ottfried Graanwijde
quote:Geachte heer Graanwijde,
U zult verstelt staan wat een mogelijkheden deze caravan heeft, als u. samen met uw vriendin zou willen experimenteren. Dat cristusbeeld hangt er inderdaad ook in, en als ik ik samen met vriendin aan het paren waren, keken christus ons aan. Al met al een prima caravan voor u, en uw vriendin
M.v.g.
A
quote:Geachte meneer Graanwijde,
Ik ben erg verheugd met uw mail, daar ik eerder een mail heb gehad van een man die het er ook al over had dat het wel eens een echte "Werther" zou kunnen zijn.
Hij wilde graag de onderkant van het kaarshoudertje bekijken, en heb hem een foto gestuurd.
Voor de zekerheid voeg ik deze ook bij u erbij.
Deze heer heeft echter nog niet terug gemaild, maar aangezien u onafhankelijk van elkaar hetzelfde zeggen, ben ik nu wel heel nieuwsgierig.
Het kaarslichtje is inderdaad in goede staat, daar ik het altijd zorgvuldig heb verzorgd.
U moet weten dat het bij de opnamens van het programma "tussen kunst en kitch" altijd enorm druk is, en dat ze simpelweg geen tijd hebben om alles te behandelen.
De prijs heb ik werkelijk geen idee van, wellicht kunt u mij hierin adviseren?
Bent u zelf geinteresseerd?
In afwachting van uw reactie,
Anneke ****
Mooie reactie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef AAAAAA het volgende:
Haha dit vond ik wel een mooie reactie.
[..]
Volgens mij heeft ie me door:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
heb alleen geen idee meer wat ik terug kan sturen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Strijkplank. het volgende:
Ik heb reactie op het kaarslichtje! het is dus geen Fok!ker (of betreffend persoon heeft daadwerkelijk zon ding ) anyway:
[quote][Geachte Karel,
Als eerste wil ik zeggen dat ik erg verrast ben door uw snelle reactie.
Nog meer verrast ben ik door het feit dat dit wel eens een echte "Frank Werther" zou kunnen zijn.
Zou u mij, indien dit het geval is, meer kunnen vertellen over het kaarsenhoudertje?
Ik heb mijn best gedaan voor de foto's. Aangezien mijn camera niet van topkwaliteit is, zijn de details niet goed zichtbaar op het glaswerk.
Er zit aan de onderkant inderdaad een soort van logo'tje, maar dit kan ook gewoon een beschadiding zijn natuurlijk.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Anneke]
http://link.marktplaats.nl/287963643quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog leuke advertenties waarop ik kan reageren
Wil het ook proberen
Is die lamp aangesloten op de ventilator?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/287963643
Inboedel te koop aangeboden
quote:Geachte Karola en Chris,
Is de BH gedragen? Ik wil hem als cadeau aan een kennis geven.
Groet,
Kees Romer
quote:Goedemorgen Kees,
Ik heb hem slechts 2 keer gedragen en dat is niet te zien. De BH ziet er echt nog uit als nieuw.
Met vriendelijke Groet,
Karola B****
quote:Hoi Karola,
Is de BH gewassen?
Groet,
Kees
quote:Hoi Kees,
Ja hij is schoon en gewassen
Groetjes,
Karola.
quote:Oh helaas, dat is niet wat ik zoek. Heeft u ook ongewassen gedragen BH's?
Omdat het kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom heet iedereen ineens Kees.
Dat is zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Gelukkig is de achternaam wel uniek.
quote:voor 120 euro mag u het hebben plus verzendkosten deze bal is echt gebruikt gr ingrid
quote:http://link.marktplaats.nl/287500428
Beschrijving Te koop oud houten beeld. In mooie staat. Binnenin kan een fles wijn geplaatst worden.
Ook eventueel af te halen in Schiedam.
Zijn reactie :quote:Geachte kroko,
Door een kennis werd ik op dit houten koks beeldje gewezen.
Dit beeldje is als ik me niet vergis van rond de 19e eeuw.
Zelf schat ik het op 1881, vermoedelijk is dit beeldje van de Camille Claude.
Dit betreft de leerlinge van Auguste Rodin die beroemde beeldhouwer.
Is het mogelijk dat u van de onderkant (voetstuk) een foto maakt?
Aan de hand van houtbewerking (draaivorming) kan ik proberen te bepalen of we met een unieke Camille te maken hebben.
Deze zijn momenteel erg veel waard in goede staat kan het toch al snel rond de 1500 a 2500 euro opleveren.
Ik afwachting van u reactie.
Henny Rodedraad
Arts Fok Collector at cole Nationale Supérieure des Beaux Arts (Paris)
Nou de 2e reactie Razor21 gets owned :quote:Van: Rene XXXXX(XXXXXX@hotmail.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: woensdag 14 oktober 2009 9:38:22
Aan: henny.rodedraad@live.nl
Geachte heer,
Ik zal een foto sturen van de onderkant. Hoewel ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat u mij
voor de gek houdt. Echter 1 april is al geweest.
Groeten Rene.
Nee, dat word niks meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Houten beeld
gaat iemand nog verder met de koffiepot? Ik vind het zielig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |