abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:02:29 #31
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_73710771
Tvp

Geweldig topic . Heb de hele reeks al gevolgd. Sommige dingen zijn net op het randje, maar over het algemeen hilarische acties
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:04:37 #32
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73710856
ff weer volgen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:04:59 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73710869
Euj Chevelle, waarom krijg ik elke keer mailtjes van Ms. Vlinder nét voordat jij hier in het topic post

Joe zit toch niet joe medefokkertjes te flessen he schurkje ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73710876
ook hier weer tvp.
Ik kom gewoon niet meer aan werken toe zo. Maar boeie, dit is vele malen leuker
mijn complimenten, en wellicht dat ik ook nog een hengeltje uitgooi vanavond.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:05:19 #35
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_73710878
dat meisje van 14 en dan mailen dat de zoon down heeft
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_73710898
TVP maar weer. Goed bezig iedereen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:07:50 #37
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73710954
tvp
En ik heb weer beet, nu proberen om deze niet te verneuken
Ja, behalve soms.
pi_73710988
tvp
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:08:50 #39
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_73710993
tvPlezier.
pi_73711373
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Euj Chevelle, waarom krijg ik elke keer mailtjes van Ms. Vlinder nét voordat jij hier in het topic post

Joe zit toch niet joe medefokkertjes te flessen he schurkje ??
Die advertentie was toen al zes dagen oud en die Vlinder zit al langer op MP.

Tvp btw.

Vanavond kijken of ik wat leuke mailtjes binnen heb.
pi_73711642
Tssss... Beetje Nico Dijkshoorn imiteren... Verzin eens wat origineels...

http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
pi_73712018
Is even een tvp plaatsen..
pi_73712022
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Tssss... Beetje Nico Dijkshoorn imiteren... Verzin eens wat origineels...

http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelf
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:38:00 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_73712082
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelf
zou me niet verbasen als hij zijn Fok-account nog heeft en zo nu en dan eens ff lekker mee zit te lurken
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:41:13 #46
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73712189
Vlinder is gewoon een fokker
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 oktober 2009 @ 13:44:31 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73712311
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:45:57 #48
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73712366
tvp
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73712380
tvp
pi_73712412
Reagerend op deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/287854867

Geachte Cor,

Ik wilde graag even vragen of dit apparaat schadelijk kan zijn voor mensen?
Het zou namelijk spijtig zijn als door dit apparaat toe te passen er mensen gewond zouden raken.
Ik moet een redelijke kudde bijeen kunnen houden, er staat dat deze voor een grote wei geschikt is dus dat zit dan toch wel goed lijkt mij?
quote:
Hallo Henk

Hij is zeer zeker niet schadelijk voor mensen.
Hij is inderdaad geschikt voor een zeer grote wei.

Groetjes Cor
Hoi Cor,

Ik ben blij om te horen dat mensen er geen schade aan ondervinden. Ik moet ze namelijk wel bijeen kunnen houden zonder dat iemand gewond raakt.
Kan je mij iets meer vertellen over de voltage die wordt geleverd? En het verwachte stroomverbruik per jaar?
En ik wilde het eigenlijk niet voor een wei gebruiken maar meer voor iets als een stal omdat ik deze natuurlijk niet luchtdicht kan maken en dus openingen moet hebben.

Alvast bedankt voor je reactie!
quote:
hallo henk

hij geeft een voltage van plm. 9000 volt en het stroom verbruik is minim (te verwaarlozen is door studie s berekend)
laat maar wat horen

gr. cor
hoi Cor,

Bedankt voor het antwoord, dit is de eerste keer dat ik zo'n ding ga gebruiken dus vandaar dat ik er niet zoveel van weet.
Nou zit het zo ik heb hier in mijn garage 14 chinese kinderen zitten die voor mij moeten werken, dit is altijd goed gegaan maar nu worden ze toch al wat ouder. De oudste (inmiddels 7) heeft al een paar keer geprobeerd weg te komen. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik samen met mijn vrouw niet 14 kinderen in bedwang kan houden. Daarom wil ik dus stroom om de garage heen bouwen zodat wij gewoon rustig tv kunnen kijken bijvoorbeeld.
Denk je dat 1 zo'n apparaat voldoende capaciteit bezit om dit te bewerkstelligen? Of denk je dat ik er een 2e bij moet nemen, zo ja heb jij dan nog een 2e exemplaar?

gr Henk

Nu wacht ik al geruime tijd op een antwoord, ben ik hier over the top gegaan of is dit gewoon zo'n stink boer?
pi_73712435
Ik zal Vlinder nog even mailen om mijn excuses aan te bieden voor mijn absurd lage bod van ¤10,00. Ik ben ook maar een verzamelaar met een kleine portemonnee.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:49:25 #52
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73712467
Ik denk dat je te ver bent gegaan, zomaar out of the blue
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73712501
teeeeeeeeeejveeeeeeeeeeeeeeeeeeejpeeeeeeeeeeeeeeeeej
pi_73712570
.
Gewoon langs je neus weg om zijn rekeningnummer vragen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:54:26 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73712633
quote:
----- Original Message -----
From: vlinder
To: 'Hans van Dongen'
Sent: Thursday, October 15, 2009 12:48 PM
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: heel oud pikant borrelglaasje

Goedemorgen Hans!!

Leuk je weer te lezen. De hele bende is allang door de mand gevallen en daar hoor jij waarschijnlijk bij. Ik heb alle mailers na laten trekken omdat ik wist dat er een smerig spelletje werd gespeelt. Je denkt zeker dat ik gek ben??? Dat zijn de gene die zich met dit soort praktijken bezig houden.

Vlinder
quote:
Goedemiddag Thea,

Ik weet niet in welke tijdzone of vage tussendimensie van het heelal u zich bevindt, maar hier is het al middag.

Ik ben uw belachelijke insinuatie's een klein beetje zat aan het worden; en om even to the point te reageren; JA!! ik denk inderdaad dat u geestelijk niet helemaal OK bent, tevens denk ik dat u dingen uit uw duim zuigt en de boel loopt te belazeren, teneinde een idioot bedrag voor het item te beuren. Ik geloof helemaal 0,niks van al uw indianenverhalen, en ben van mening dat u de kluit belazert.
U wilt mij doen geloven dat u in een soort van James Bond achtige situatie zit, waarin mensen belachelijke prijzen bieden voor een glas waaruit al honderden mensen met een koortslip een drankje hebben genuttigd.
Na de indianenverhalen over Politie, kunstkenners, honderden mailtjes en nog meer moois, komt u nu weer met bende's en nare praktijken, en wederom insinueert u dat ik hier op een of andere manier deel aan heb..
Ik ga hiermee stoppen; ik heb geen zin meer in uw belachelijke onzinverhalen en beschuldigingen; ik wacht nog wel een jaartje of wat tot de gelegenheid zich weer voordoet om mijn collectie te completeren.
Overigens heeft u wel gelijk over het gespuis wat op MP rondhangt, maar ik denk dat u met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelf zéker in de top 10 van deze figuren thuishoort.

Ik wens u veel succes met de verkoop, en zou u willen aanraden om eens bij de huisarts langs te gaan vwb uw geestelijke gesteldheid.. hier zijn vast pilletjes voor te verkrijgen die uw leven een stuk draaglijker zouden kunnen maken... doe uzelf en uw omgeving een plezier, en laat uzelf helpen...

MvG,

H. van Dongen
Da's de 2e keer dat ze me beschuldigt.. het blijft geen feest, wat dénkt ze wel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:55:03 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73712654
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:45 schreef mazaru het volgende:
tvp
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73712766
tvp maar weer
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:59:12 #58
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73712779
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Da's de 2e keer dat ze me beschuldigt.. het blijft geen feest, wat dénkt ze wel
Het wordt mooier en mooier
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73712820
Ik dacht dat ik beet had.
quote:
Geachte ylja,

Vol vreugde nam ik kennis van uw advertentie. U zegt op zoek te zijn naar erotisch contact. Laat ik nu net naar hetzelfde op zoek zijn! Ik ga nogal haastig door het leven. Zware baan, altijd druk, nooit even tijd. Het einddoel komt nou toch in zicht, waar ik rust vind voor heel even.

Ik heb trouwens wel sterk het vermoeden dat u niet de afgebeelde vrouw bent? Kunt u mijn vermoeden verifiëren?

Ik hoop dat ik antwoord krijg van u, en we tot een stomend erotisch contact kunnen komen.

Groetjes,

Ottfried
quote:
Dag spannende man van me dank je wel voor je mailtje

Die sprak me erg aan kreeg het er zelf een beetje warm van

Oja ik ben ylja 25 jaar uit arnhem weet je nog waar jij op gereageerd hebt

Ik was op zoek naar een leuke erotische contact met een spannende man waar ik heerlijk mijn fantasie mee uit kan laten komen

En volgens mij heb ik die nu wel gevonden zo’n gevoel heb ik

Nu wil je zeker weten wat mijn fantasie is? Zal ik die vertellen? Of wil je daar zelf achter komen?

Nou wat ik lekker vind is vanaf achteren genomen te worden en liefst op plekken waar je betrapt kunt worden

Dat lijkt mij erg spannend weet niet hoe jij daar tegen over staat?

En of jij dat met mij zou durven natuurlijk? Daar moeten we dan maar eens snel achter zien te komen vind je ook niet?

En neem aan dat je nog wel meer wilt weten over mij nou ik wel van jou hoor

Daarom zou ik je willen vragen of jij mij een spannend smsje zou willen sturen met de tekst date ylja

En dat naar nummer 4466 wilt sturen

Waarom zo dan weet ik meteen dat jij serieus bent en als jij mij nu snel smst kunnen we voor vanavond meteen een afspraak maken

En ik ben serieus en meen dit echt ik hoop jij ook en dat we dus vanavond al veel plezier kunnen hebben

Zie ik je smsje dan zo? Hoop van wel xxx ylja
BE YOUR DOG
pi_73712835
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Reagerend op deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/287854867

Geachte Cor,

Ik wilde graag even vragen of dit apparaat schadelijk kan zijn voor mensen?
Het zou namelijk spijtig zijn als door dit apparaat toe te passen er mensen gewond zouden raken.
Ik moet een redelijke kudde bijeen kunnen houden, er staat dat deze voor een grote wei geschikt is dus dat zit dan toch wel goed lijkt mij?
[..]

Hoi Cor,

Ik ben blij om te horen dat mensen er geen schade aan ondervinden. Ik moet ze namelijk wel bijeen kunnen houden zonder dat iemand gewond raakt.
Kan je mij iets meer vertellen over de voltage die wordt geleverd? En het verwachte stroomverbruik per jaar?
En ik wilde het eigenlijk niet voor een wei gebruiken maar meer voor iets als een stal omdat ik deze natuurlijk niet luchtdicht kan maken en dus openingen moet hebben.

Alvast bedankt voor je reactie!
[..]

hoi Cor,

Bedankt voor het antwoord, dit is de eerste keer dat ik zo'n ding ga gebruiken dus vandaar dat ik er niet zoveel van weet.
Nou zit het zo ik heb hier in mijn garage 14 chinese kinderen zitten die voor mij moeten werken, dit is altijd goed gegaan maar nu worden ze toch al wat ouder. De oudste (inmiddels 7) heeft al een paar keer geprobeerd weg te komen. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik samen met mijn vrouw niet 14 kinderen in bedwang kan houden. Daarom wil ik dus stroom om de garage heen bouwen zodat wij gewoon rustig tv kunnen kijken bijvoorbeeld.
Denk je dat 1 zo'n apparaat voldoende capaciteit bezit om dit te bewerkstelligen? Of denk je dat ik er een 2e bij moet nemen, zo ja heb jij dan nog een 2e exemplaar?

gr Henk

Nu wacht ik al geruime tijd op een antwoord, ben ik hier over the top gegaan of is dit gewoon zo'n stink boer?
Waardige Cor heeft geantwoord
quote:
Van: Cor (****5255@live.nl)
Verzonden: donderdag 15 oktober 2009 11:50:44
Aan: henk***********@hotmail.com

dit mailtje gaat even door naar de politie MALLOOT
Zal ik nog maar wat terug sturen of?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')