Die advertentie was toen al zes dagen oud en die Vlinder zit al langer op MP.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Euj Chevelle, waarom krijg ik elke keer mailtjes van Ms. Vlinder nét voordat jij hier in het topic post![]()
Joe zit toch niet joe medefokkertjes te flessen he schurkje ??
Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Tssss... Beetje Nico Dijkshoorn imiteren... Verzin eens wat origineels...
http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
zou me niet verbasen als hij zijn Fok-account nog heeft en zo nu en dan eens ff lekker mee zit te lurkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelf
Hoi Cor,quote:Hallo Henk
Hij is zeer zeker niet schadelijk voor mensen.
Hij is inderdaad geschikt voor een zeer grote wei.
Groetjes Cor
hoi Cor,quote:hallo henk
hij geeft een voltage van plm. 9000 volt en het stroom verbruik is minim (te verwaarlozen is door studie s berekend)
laat maar wat horen
gr. cor
quote:----- Original Message -----
From: vlinder
To: 'Hans van Dongen'
Sent: Thursday, October 15, 2009 12:48 PM
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: heel oud pikant borrelglaasje
Goedemorgen Hans!!
Leuk je weer te lezen. De hele bende is allang door de mand gevallen en daar hoor jij waarschijnlijk bij. Ik heb alle mailers na laten trekken omdat ik wist dat er een smerig spelletje werd gespeelt. Je denkt zeker dat ik gek ben??? Dat zijn de gene die zich met dit soort praktijken bezig houden.
Vlinder
Da's de 2e keer dat ze me beschuldigt.. het blijft geen feest, wat dénkt ze welquote:Goedemiddag Thea,
Ik weet niet in welke tijdzone of vage tussendimensie van het heelal u zich bevindt, maar hier is het al middag.
Ik ben uw belachelijke insinuatie's een klein beetje zat aan het worden; en om even to the point te reageren; JA!! ik denk inderdaad dat u geestelijk niet helemaal OK bent, tevens denk ik dat u dingen uit uw duim zuigt en de boel loopt te belazeren, teneinde een idioot bedrag voor het item te beuren. Ik geloof helemaal 0,niks van al uw indianenverhalen, en ben van mening dat u de kluit belazert.
U wilt mij doen geloven dat u in een soort van James Bond achtige situatie zit, waarin mensen belachelijke prijzen bieden voor een glas waaruit al honderden mensen met een koortslip een drankje hebben genuttigd.
Na de indianenverhalen over Politie, kunstkenners, honderden mailtjes en nog meer moois, komt u nu weer met bende's en nare praktijken, en wederom insinueert u dat ik hier op een of andere manier deel aan heb..
Ik ga hiermee stoppen; ik heb geen zin meer in uw belachelijke onzinverhalen en beschuldigingen; ik wacht nog wel een jaartje of wat tot de gelegenheid zich weer voordoet om mijn collectie te completeren.
Overigens heeft u wel gelijk over het gespuis wat op MP rondhangt, maar ik denk dat u met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelf zéker in de top 10 van deze figuren thuishoort.
Ik wens u veel succes met de verkoop, en zou u willen aanraden om eens bij de huisarts langs te gaan vwb uw geestelijke gesteldheid.. hier zijn vast pilletjes voor te verkrijgen die uw leven een stuk draaglijker zouden kunnen maken... doe uzelf en uw omgeving een plezier, en laat uzelf helpen...
MvG,
H. van Dongen
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Da's de 2e keer dat ze me beschuldigt.. het blijft geen feest, wat dénkt ze wel
quote:Geachte ylja,
Vol vreugde nam ik kennis van uw advertentie. U zegt op zoek te zijn naar erotisch contact. Laat ik nu net naar hetzelfde op zoek zijn! Ik ga nogal haastig door het leven. Zware baan, altijd druk, nooit even tijd. Het einddoel komt nou toch in zicht, waar ik rust vind voor heel even.
Ik heb trouwens wel sterk het vermoeden dat u niet de afgebeelde vrouw bent? Kunt u mijn vermoeden verifiëren?
Ik hoop dat ik antwoord krijg van u, en we tot een stomend erotisch contact kunnen komen.
Groetjes,
Ottfried
quote:Dag spannende man van me dank je wel voor je mailtje
Die sprak me erg aan kreeg het er zelf een beetje warm van
Oja ik ben ylja 25 jaar uit arnhem weet je nog waar jij op gereageerd hebt
Ik was op zoek naar een leuke erotische contact met een spannende man waar ik heerlijk mijn fantasie mee uit kan laten komen
En volgens mij heb ik die nu wel gevonden zo’n gevoel heb ik
Nu wil je zeker weten wat mijn fantasie is? Zal ik die vertellen? Of wil je daar zelf achter komen?
Nou wat ik lekker vind is vanaf achteren genomen te worden en liefst op plekken waar je betrapt kunt worden
Dat lijkt mij erg spannend weet niet hoe jij daar tegen over staat?
En of jij dat met mij zou durven natuurlijk? Daar moeten we dan maar eens snel achter zien te komen vind je ook niet?
En neem aan dat je nog wel meer wilt weten over mij nou ik wel van jou hoor
Daarom zou ik je willen vragen of jij mij een spannend smsje zou willen sturen met de tekst date ylja
En dat naar nummer 4466 wilt sturen
Waarom zo dan weet ik meteen dat jij serieus bent en als jij mij nu snel smst kunnen we voor vanavond meteen een afspraak maken
En ik ben serieus en meen dit echt ik hoop jij ook en dat we dus vanavond al veel plezier kunnen hebben
Zie ik je smsje dan zo? Hoop van wel xxx ylja
Waardige Cor heeft geantwoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Reagerend op deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/287854867
Geachte Cor,
Ik wilde graag even vragen of dit apparaat schadelijk kan zijn voor mensen?
Het zou namelijk spijtig zijn als door dit apparaat toe te passen er mensen gewond zouden raken.
Ik moet een redelijke kudde bijeen kunnen houden, er staat dat deze voor een grote wei geschikt is dus dat zit dan toch wel goed lijkt mij?
[..]
Hoi Cor,
Ik ben blij om te horen dat mensen er geen schade aan ondervinden. Ik moet ze namelijk wel bijeen kunnen houden zonder dat iemand gewond raakt.
Kan je mij iets meer vertellen over de voltage die wordt geleverd? En het verwachte stroomverbruik per jaar?
En ik wilde het eigenlijk niet voor een wei gebruiken maar meer voor iets als een stal omdat ik deze natuurlijk niet luchtdicht kan maken en dus openingen moet hebben.
Alvast bedankt voor je reactie!
[..]
hoi Cor,
Bedankt voor het antwoord, dit is de eerste keer dat ik zo'n ding ga gebruiken dus vandaar dat ik er niet zoveel van weet.
Nou zit het zo ik heb hier in mijn garage 14 chinese kinderen zitten die voor mij moeten werken, dit is altijd goed gegaan maar nu worden ze toch al wat ouder. De oudste (inmiddels 7) heeft al een paar keer geprobeerd weg te komen. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik samen met mijn vrouw niet 14 kinderen in bedwang kan houden. Daarom wil ik dus stroom om de garage heen bouwen zodat wij gewoon rustig tv kunnen kijken bijvoorbeeld.
Denk je dat 1 zo'n apparaat voldoende capaciteit bezit om dit te bewerkstelligen? Of denk je dat ik er een 2e bij moet nemen, zo ja heb jij dan nog een 2e exemplaar?
gr Henk
Nu wacht ik al geruime tijd op een antwoord, ben ik hier over the top gegaan of is dit gewoon zo'n stink boer?
Zal ik nog maar wat terug sturen of?quote:Van: Cor (****5255@live.nl)
Verzonden: donderdag 15 oktober 2009 11:50:44
Aan: henk***********@hotmail.com
dit mailtje gaat even door naar de politie MALLOOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |