wel grappig maar word snel doorheen geprikt denk ik, ouders zullen down nooit een ziekte noemen en meer kleine dingen erin maar voor een bakvis van 14 kan ie welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef Dynd het volgende:
Oppas baantje gezocht
Beschrijving
Ik ben meisje van 14 jaar en bied me aan voor oppas voor 's avonds en in de weekenden. Liefst alleen in Heiloo. Heb al enige ervaring met opassen met mijn andere baantje. Spreekt deze advertentie U aan dan hoor ik het graag via de mail. Kan per direct beginnen.
Vr.groetjes K.
[..]
Ja man, je blijft ook lekker goedkoop als je in een gloednieuwe Mercedes Mito rondrijdtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef UncleSam het volgende:
http://www.lowbudgetklus.nl/Transport.html
Die deuken in dat busje, lekker representatief
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
gezocht: pit bull pup
Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb in januari mijn amerikaanse bull moeten laten inslapen en dat heeft onze am. stafford heel veel pijn gedaan, nu ben ik op via deze weg op zoek naar een pit bull pup voor weinig om onze stafford weer vrolijk en in beweging te krijgen..
Wie o wie helpt onze stafford (en de kleine meid van tien dan) aan een speel kameraadje??
[..]
Hoi Kees,
Zoiets had ik nooit verwacht en al helemaal niet zo snel, zou je mij misschien een paar foto's kunnen sturen?? En is het een reu of een teefje? waar komt u vandaan? heeft het beestje papieren? is het een pit? en zo kan ik nog wel zoveel vragen maar dat doe ik niet..
enthousiastme denk ik... haha..
Groetjes Jimmy
[..]
Dat zijn allemaal goeie berichten en ook de stad is geen probleem alleen een vraagje, om welk ras gaat het? een pitje tog? En de kleine meid bench gewend of niet?? Is ze al krant zindelijk? of helemaal zindelijk?? Onze am.staf is trouwens ook een teefje, van nu een jaar en tien maanden oud.. En dier zal het geweldig gaan vinden.. Ze is hier gekomen na mijn bull-dog en is nu al bijna negen maanden alleen en is ondertussen verandert in een am.staff die de hele dag op de bank ligt te slapen, dus het word hoog tijd voor een klein drukte makertje in huis en omdat ik en mijn vriendin eigen altijd alleen maar bull-dog en staffords hebben gehad zijn we nu op zoek naar een lieve pit, omdat dit eigenlijk altijd een droom is geweest.. En de kleine meid van ons zelf die weet niet dat ik op zoek ben nu, dus daar word het dan een hele grote verrassing voor.. En vanaf wanneer zou het beestje opgehaald mogen worden? heeft ze al bepaalde echte eigen speeltjes of knuffels of iets dergelijks?
Ik zei het al, ik heb nu dan zoveel vragen...
Groeten
[..]
Oke, das fijn met kinderen.. toch?? en een bench is een soort van binnen kennel voor als de hond een sloperd is.. dan als je weg gaat gaat de hond daarin zodat ze niet de hele inrichting te pakken neemt.. en dat veilig voelen zal wel goed komen, daar
zorgt onze doenja wel voor.. Hoe heet ze eigenlijk? en luistert ze al wel naar haar naam? en het zindelijk maken is denk ik sneller gebeurt dan gedacht, want hier gaat ze een voorbeeld krijgen natuurlijk..
Al met al weer allemaal goeie dingen.. haha..
Groeten jim
[..]
ik ben benieuwd!
[..]
Bijlage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die advertentie was toen al zes dagen oud en die Vlinder zit al langer op MP.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Euj Chevelle, waarom krijg ik elke keer mailtjes van Ms. Vlinder nét voordat jij hier in het topic post![]()
Joe zit toch niet joe medefokkertjes te flessen he schurkje ??
Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Tssss... Beetje Nico Dijkshoorn imiteren... Verzin eens wat origineels...
http://www.nu.nl/column-d(...)laats-treiteren.html
zou me niet verbasen als hij zijn Fok-account nog heeft en zo nu en dan eens ff lekker mee zit te lurkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja, want Nico Dijkshoorn verzint altijd alles zelf
Hoi Cor,quote:Hallo Henk
Hij is zeer zeker niet schadelijk voor mensen.
Hij is inderdaad geschikt voor een zeer grote wei.
Groetjes Cor
hoi Cor,quote:hallo henk
hij geeft een voltage van plm. 9000 volt en het stroom verbruik is minim (te verwaarlozen is door studie s berekend)
laat maar wat horen
gr. cor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |