Beste Arno,quote:Geachte,
Weet u toevallig ook hoeveel kilo ik aan deze prachtige kapstok kan hangen?
mvg,
Arno.
Flauw ik weet het, maar he. Het is vroeg. Soortement van.quote:Hallo,
goed om te horen, 20 kg moet in principe wel voldoende zijn voor mijn zoon.
Ik word namelijk af en toe zo gek van die jongen dat ik de tip heb gekregen van mijn tante om hem op te hangen, gewoon voor een uurtje of 2-3 totdat hij weer rustig is en tot zinnen is gekomen.
Ik weet niet of u hier toevallig enige ervaring mee heeft?
mvg,
Arno
Hoi Kees,quote:Hoi Jimmy,
Ik ben erg aangetrokken tot jou verhaal en ik denk dat jou kleine meid en je stafford veel meer een kameraadje nodig hebben dan ik. Mijn hond is inmiddels 2 maanden oud en is perfect voor kinderen, niet te agressief maar toch speels.
Hierbij wil ik mijn hond dus aan jullie schenken
Ik hoop dat u interesse heeft!
Met Vriendelijke Groet,
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
Dat zijn allemaal goeie berichten en ook de stad is geen probleem alleen een vraagje, om welk ras gaat het? een pitje tog? En de kleine meid bench gewend of niet?? Is ze al krant zindelijk? of helemaal zindelijk?? Onze am.staf is trouwens ook een teefje, van nu een jaar en tien maanden oud.. En dier zal het geweldig gaan vinden.. Ze is hier gekomen na mijn bull-dog en is nu al bijna negen maanden alleen en is ondertussen verandert in een am.staff die de hele dag op de bank ligt te slapen, dus het word hoog tijd voor een klein drukte makertje in huis en omdat ik en mijn vriendin eigen altijd alleen maar bull-dog en staffords hebben gehad zijn we nu op zoek naar een lieve pit, omdat dit eigenlijk altijd een droom is geweest.. En de kleine meid van ons zelf die weet niet dat ik op zoek ben nu, dus daar word het dan een hele grote verrassing voor.. En vanaf wanneer zou het beestje opgehaald mogen worden? heeft ze al bepaalde echte eigen speeltjes of knuffels of iets dergelijks?quote:Hai Jimmy,
Haha, geen probleem hoor, stel maar zoveel vragen als je wilt.
Ik maak vanmiddag wel even wat foto's, ze heeft papieren. Ze is nooit ziek geweest, heeft nooit wormen gehad o.i.d En het is een teefje, de locatie kan misschien een probleem worden want ik woon in Amsterdam. Toch hoop ik dat het mogelijk is om uw kind en hond weer wat geluk te brengen
Groeten,
Kees
Oke, das fijn met kinderen.. toch?? en een bench is een soort van binnen kennel voor als de hond een sloperd is.. dan als je weg gaat gaat de hond daarin zodat ze niet de hele inrichting te pakken neemt.. en dat veilig voelen zal wel goed komen, daarquote:Hoi,
Wat bedoel je met de kleine meid bench gewend?Als je bedoelt dat ze kinderen gewend is, dan ja. Heb hier zelf ook twee kleintjes rondlopen en zij hadden toch liever een kat gehad.
Ze is helaas nog niet helemaal zindelijk maar krant-zindelijk, maar dit zal haar verder vast nog wel aan te leren zijn. Ik moet wel zeggen dat ze niet snel gewend is aan een nieuwe omgeving (Ervaring: Verhuizing) en dat het dus even zal duren voordat ze zich veilig voelt. Ze heeft eigenlijk nog geen vaste speeltjes en/of knuffels, op de één of andere manier vind ze mijn schoen wel heel interessant maar die kan ik moeilijk meegeven haha
Ik zal je straks met de foto's een adres geven en (Als je besluit hem te nemen natuurlijk) een datum noemen. Als je nog meer vragen hebt wil ik ze graag beantwoorden.
Groeten,
Kees
ik ben benieuwd!quote:Oh, nou die heeft ze dus niet. Maar als we weg waren en we kwamen terug was alles nog intact, als u dit eventueel toch graag wilt zult u er zelf een moeten aanschaffen.
Ze heet Zwartwitje (Stomme naam niet zelf bedacht) en ze is de naam nog niet helemaal eigen.
Dus eventueel zou u haar kunnen hernoemen zonder grote problemen. Foto's komen in een paar minuten.
Mvrg,
Kees
Bijlage:quote:Hier zijn dan de foto's! (In de bijlage)
Mijn adres is:
Bijlmerdreef 1208 III
1103 JW
Amsterdam Zuidoost
Ik ben het hele weekend vrij dus ik hoop dat u dan ook een plaatsje vrij heeft om de hond op te halen,
quote:Hallo K,
Wij zoeken nog een Oppas in jouw omgeving en ik voel me er een stuk veiliger op dat je al wat ervaring hebt. Ik zal je even wat vertellen over onze zoon:
Hij is 16 jaar oud, en heeft het syndroom van down, dit zorgt ervoor dat hij extra veel zorg nodig heeft en daarom ben ik bereid jouw offer van 4 euro per uur te verhogen naar 12,50,- . We hebben je dan nodig op zaterdag en soms misschien op zondag.
Even over zijn aandoening, er valt genoeg te vinden over deze ziekte op het internet maar minder bekend is dat mensen met deze aandoening soms een aanval kunnen krijgen waarbij ze meteen hulp nodig hebben, dit gebeurt regelmatig en je moet dan meteen 112 bellen, (Je bent wel verantwoordelijk).
Het oppassen zelf zal niet moeilijk zijn afgezien van zijn stoma legen en hier en daar wat kunstmatige voeding geven, hij slaapt het grootste gedeelte van de dag en weet de helft van de tijd niet eens dat je er bent. Spelletjes vindt hij erg leuk maar muziek maken nog veel leuker, hij zit bij de junioren van de Jostiband. Dat is een muziekgroep voor geestelijk gehandicapten en hij speelt de hele dag (Als hij niet slaapt) op zijn drumstel.
Ik hoop snel een reactie van je te horen,
Met Vriendelijke Groet,
Kees
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Kees Anker
Hufterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef Dynd het volgende:
Oppas baantje gezocht
Beschrijving
Ik ben meisje van 14 jaar en bied me aan voor oppas voor 's avonds en in de weekenden. Liefst alleen in Heiloo. Heb al enige ervaring met opassen met mijn andere baantje. Spreekt deze advertentie U aan dan hoor ik het graag via de mail. Kan per direct beginnen.
Vr.groetjes K.
[..]
Boeie, welke gast wil nou een pit voor zijn kleintje, die dingen zijn toch hartstikke agressief?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat zijn drie verschillende honden
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef Susteren het volgende:
Erg flauw, maar ik wouw het toch eens proberen:
Beschrijving
Iets gekocht maar geen vervoer om het op te halen?
* Een (koel)kast gekocht die vervoerd moet worden?
* met spoed iets ophalen of wegbrengen?
* Afvoeren van rotzooi?
* fiets of brommer vervoeren?
* Een gashaard transporteren?
* gipsplaten vervoeren?
* zonnebank vervoeren?
* transport wasmachine?
* afvoeren tuinafval?
* bed vervoeren?
* Leegruimen van huis?
* dressoir vervoeren?
* Koelkast te vervoeren en hulp nodig?
* maximum lengte van te vervoeren object is 2.35m.
* natuurlijk help ik U bij het tillen, maakt niet uit naar welke verdieping.
* Ik help u ook bij demontage of weer in elkaar zetten indien nodig. BEL 06 12436969 VOOR VRIJBLIJVENDE PRIJSOPGAVE. KIJK OOK OP www.LOWBUDGETKLUS.NL
Beoordeling: Gisteren heb ik bij deze zeer onbetrouwbare meneer een stuk of 40 staven puur goud laten vervoeren naar een locatie ergens rond Amsterdam (precieze coördinaten zijn geheim), maar ze zijn niet aangekomen! Ik heb meteen de politie ingelicht en zei zijn nu op jacht naar deze dief! Heeft u meer informatie over deze crimineel: bel naar de criminele inlichtingen dienst: 0800 - 6070
![]()
Da's een misvatting, een hond is niet per definitie aggressief, antillianen worden toch ook niet met een half gouden gebit en blaffer in de hand geboren ??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Boeie, welke gast wil nou een pit voor zijn kleintje, die dingen zijn toch hartstikke agressief?
OMFGquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef UncleSam het volgende:
http://www.lowbudgetklus.nl/Transport.html
Die deuken in dat busje, lekker representatief
Probeer voorlopig nog even wat mee te lezen van Dynd, Stali en De_Vink.quote:
Niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een misvatting, een hond is niet per definitie aggressief, antillianen worden toch ook niet met een half gouden gebit en blaffer in de hand geboren ??
Overigens heb ik er liever een Pitt bij als zo'n Dalmatische psychoot...
Maargoed, hij is weer leuk![]()
Nog geen bericht van Vlinder hier in de mail..
quote:Hallo,
Sorry dat ik mail, maar ik heb op dit moment geen telefoon op handen.
Ik ben al een paar jaar één van de grootste leveranciers van werkkrachten uit wel
meer dan 3 verschillende continenten en ik vroeg mij af of naast de lijst dingen
die jullie vervoeren jullie ook menselijke vracht aannemen? Ik moet namelijk
een constante stroom Chinese arbeiders hebben uit de provincie Fuijian.
Het is vaker voorgekomen dat door de lange reis een paar of zelfs de hele lading
gestikt was aan een zuurstof tekort of een koolstofdioxide teveel, dus ik wil
ook graag weten hoe goed geventileerd die busjes van jullie zijn?
Ik hoop spoedig van u te horen,
Kees Anker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |