Nee, ik ga lunchen, ik verwacht bij terugkomst een dusdanig plaatje te zien dat mijn vrolijke padvinder zijn huid mag strekkenquote:
Lolwhut?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
dat mijn vrolijke padvinder zijn huid mag strekken
Wauw, je bent de eerste vandaag die vrolijk tegen me isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde dame, andere foto![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
Jammer van die metaalbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde dame, andere foto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Heb helemaal niks gedaan, iedereen schijnt chagrijnig en gestresst te zijn en mij daarover te moeten bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Heb je nog helemaal niemand gezien of je heb je gewoon prutswerk afgeleverd?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
LRJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik naar college
The rock candy's melted, only diamonds now remain
dat topic ook verderquote:
Dat heb ik eigenlijk met elk topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, niets gemist sinds mijn laatste post
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
ZIt daadwerkelijk werk te verrichten op mijn werk
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Moet ook gebeurenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Boterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef SLP_ het volgende:
smeerleverworsthet idee daarvan maakt me al misselijk
net als smeerkaas![]()
en smeerboter
Kan ik toch niet ruiken? Ik observeer alleenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat dat een gevoelig onderwerp is hosti, dont go there
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:*fap fap fap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Eens, laten we het daarom nu eens hebben over zaterdag. Gaat dat nog door MoBlo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, alleen maar seks en seksgerelateerd is ook wel een beetje overdreven imo
Volgens mij is er hier maar een echte perv...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eens, laten we het daarom nu eens hebben over zaterdag. Gaat dat nog door MoBlo?
edit: Ik bedoel het bowlen he, perverts
Ja, morgane met d'r enge obsessiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier maar een echte perv...
Afsnijdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
owja piet, sorry voor de note, was te makkelijk
hij begon zelf al op de 1e paginaquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij begon zelf al op de 1e paginalaat maar
Stel deugnieten.quote:
nu snap ik m pasquote:
Hehe jij krijgt ook een veeg zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die had ik al gepostvandaag
Nee, ik ben mijn note-maagdelijkheid al verlorenquote:
ze vegen maar een eind weg. Ik heb gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hehe jij krijgt ook een veeg zeg
Jup dat wel, maar "de kings of the road" vinden van nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze vegen maar een eind weg. Ik heb gelijk
ze vinden maar een eind weg. Ik heb gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup dat wel, maar "de kings of the road" vinden van niet
Trouwens, bij mij wordt er een hele heisa gemaakt als ik "mannen" zeg, en bij LR komt er geen reactie?quote:
volgende week feestjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, weer thuis, dadelijk eens koken, biertje, Expeditie Robbinson, wat volk over de vloer. Nice
zowiezo was het vandaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef HostiMeister het volgende:
klote friezen
http://oddee.com/item_96845.aspx
Volgende week? dacht morgen?
Ik dacht dat je op een vrijdag zeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Californium het volgende:
[..]
zowiezo was het vandaagmaar nu volgende week donderdag of vrijdag idd
![]()
jah en dan zou ik het de 15e vieren... Ik had toch gezegd dat ik morgen thuis thuis benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op een vrijdag zeiNiet zo raar aangezien je morgen daadwerkelijk jarig bent
Ah, maar danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jah en dan zou ik het de 15e vieren... Ik had toch gezegd dat ik morgen thuis thuis ben
moest je invallen voor mikkie vanavond?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
zo, heb ik toch net even 14 hamburgers staan maken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moest je invallen voor mikkie vanavond?
nee, die van mij zijn veel lekkerderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ja, want die tetten van mikkie vind ik een beetje schraal!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die van mij zijn veel lekkerder
Ik maak er 14 per minuut, jwtz. Niet voor niets Medewerker van de Maandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ze zijn even groot als die van mobliquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want die tetten van mikkie vind ik een beetje schraal!
Alleen bij jou hangen ze voor je navel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze zijn even groot als die van mobli
Dat kan toch helemaal niet mênquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen bij jou hangen ze voor je navel!
"you know what I'm saying".quote:
vooral de ''do you know what i am saying''quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"you know what I'm saying".
Briljant idd![]()
Ik vind de clip en het lied geen zak aan, sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:28 schreef AMDB het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een geniale videoclip
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je gebrek aan smaakquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik vind de clip en het lied geen zak aan, sorry
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je gebrek aan smaak
In hippieland jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:45 schreef AMDB het volgende:
Het is toevallig wel 1 van de beste liedjes van dit decennium
maar goed ook, anders had ik gigantisch op mn kop gehadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geef er maar een positieve draai aan.
Zhe dubbelzinnheid!
Hendig sjieke slip jwt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik was naar school rjiden, mooie slipper gemaakt in de laatste bocht( niet met opzet, wel goed gecorrigeerd
)
Hendig sjiek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik was naar school rjiden, mooie slipper gemaakt in de laatste bocht( niet met opzet, wel goed gecorrigeerd
)
Je bent nog nooit op een Nijmegenmeet geweest, dus nogal matig verhaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:54 schreef royjn het volgende:
Stormloop topic. Net erachter gekomen dat er foutjes in mijn meetdata zat.
Altijd leuk.
Gaafquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de band waarin ik cello heb gespeeld, Colossa, is nu Serious Talent bij 3FM en ze krijgen een rolletje in ONM! Haha. Ze worden de cliffhanger van t komend seizoen. Nu nog hopen dat het ook iets voor mij betekent
Een auto schuift toch niet zomaar naar buiten? Sommige bochten moet je ook niet met 50 nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:48 schreef swarmahoer het volgende:
nou t was in een bocht, ik reed gewoon 50 en reed links, en de hele auto schoof naar de rechterbaan
gelukkig kon ik m wel recht wegsturen van de lantaarnpaal waar die naartoe wilde (dank u busbaan)
meet data - Data verzameld met softwarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op een Nijmegenmeet geweest, dus nogal matig verhaal
mooi zo mobloquote:
Dat ze 't logo erin gaan laseren?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Dupje een relatie krijgt met die kale donkere.
quote:
quote:
Whahaha ik hoef niet in ONMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is een podium als je in ONM kan spelenGroot denken
![]()
Lekker. Maar ik hoorde dat er een bokmenu beschikbaar is bij Samson.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
* deelt uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, Newcastlequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nog tot half 4
En ik ga op studiereis in mei![]()
een week naar Noord-Engeland/Schotland
zomaar, zonder Mr.Mo
ik ben trots
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nou die ene meid is al afgevallen ze heeft al wat gevonden, maar een andere vriendin van me is een ander verhaal. Kort gezegd, hebben jullie er bezwaar tegen als het nu een meisje is en vroeger niet??
Nou die ene meid is al afgevallen ze heeft al wat gevonden, maar een andere vriendin van me is een ander verhaal. Kort gezegd, hebben jullie er bezwaar tegen als het nu een meisje is en vroeger niet??
Jup, en die ondertitel werkt ook niet echt meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
Begeef ik mij hier op glad ijs als Arnhemmer?
*krak*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef ImTheBase het volgende:
Begeef ik mij hier op glad ijs als Arnhemmer?
Heu, ik sta in principe voor veel dingen open maar ik heb geen idee wat ik hierbij kan verwachten eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
Zonder in al te veel detail te treden, het is een oud klasgenootje van me die er op wat latere leeftijd achterkwam dat hij zich niet goed velde in zijn lichaam. Een aandoening die genderdystrofie heet. En sinds een jaar ofzo gaat ze door het leven als een vrouw, met bijbehorende hormoon behandelingen en operaties.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef morgane het volgende:
[..]
Heu, ik sta in principe voor veel dingen open maar ik heb geen idee wat ik hierbij kan verwachten eerlijk gezegd
Ik zie wel iemand die eerst geen meisje was regelmatig naar de uni fietsen (het is niet aan haar te zien, maar ik weet het omdat ik haar van een forum ken) en nu ben ik wel heel benieuwd of het haar is.
Ik denk niet dat we het over dezelfde hebben aangezien ze nu al een jaar ofzo in maastricht woont met d'r vriendin... ik heb dan ook geen profiel van haar, maar ik heb d'r een mailtje gestuurd en als ze nog steeds op zoek is, laat ik wel meer weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef morgane het volgende:
Okik ben benieuwd of we het over dezelfde hebben, heeft ze misschien ergens een profiel ofzo die je me kan pb'en? Ik keur iedereen die interesse heeft in een kamer hoor
heeft verder niks met haar genderdystrofie te maken, ik vind het alleen maar interessant en zeker niet vervelend
Ik vrees alleen dat mijn huisbaas niet zo openminded is als ik, en hij gaat er uiteindelijk ook over. Ik zou het zwaar lullig vinden als het daardoor niks zou worden.
Dat zijn dan toch je oudersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef morgane het volgende:
Ik vrees alleen dat mijn huisbaas niet zo openminded is als ik, en hij gaat er uiteindelijk ook over. Ik zou het zwaar lullig vinden als het daardoor niks zou worden.
Gefeliciteerd! En als cadeau mag je vandaag 5 minuten naar me kijken! Andere mensen zouden daar een moord voor doen!quote:
Ze heeft nu een baan in Nijmegen, is handig voor door de weeks enzo. En zover ik weet is het niet uit. Zij ze tenminste niets over in d'r laatste mailtje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef Californium het volgende:
dankjullie allen
Maar waarom zoekt sanne dan een kamer... Uit met zijn meisie?
Zij zequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze heeft nu een baan in Nijmegen, is handig voor door de weeks enzo. En zover ik weet is het niet uit. Zij ze tenminste niets over in d'r laatste mailtje.
Zijn meisje??
Je quote te snelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze heeft nu een baan in Nijmegen, is handig voor door de weeks enzo. En zover ik weet is het niet uit. Zij ze tenminste niets over in d'r laatste mailtje.
Zijn meisje??
wat een faaltypoquote:
Ik neem aan dat je het over Kenker hebt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een faaltypo
die ga je voor eeuwig horen
Have Funquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:23 schreef Dupje het volgende:
Zow, op naar het station, vanavond naar GREENDAY!
Dvd kijken in de auto, hoe belachelijk decadentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef royjn het volgende:
Zo lekker aan het file rijden overal staat het vast. dan maar dvd kijken in de auto
Waarom dat dan? Het feit dat het kan, dat is decadent.quote:
waar gaan jullie dan altijd naar toe?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
zow, thuis.
Zouden sporten maar ik heb mijn linker schouder met een beweging flink verneukten Mr.Mo had zoiets van 'meh.. dan ga ik ook niet
'
Dus nu lekker even niets doen en daarna broccolisoep maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gymnasionquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar gaan jullie dan altijd naar toe?
vast wel, maar niet morgenquote:
ken ik niet.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gymnasion![]()
[..]
vast wel, maar niet morgen
Die hangen nu in onze huiskamer, zojuist gemaakt:quote:
die weet ik wel te vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
da's het Universitair Sportcentrum
Ze zijn echt geniaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hangen nu in onze huiskamer, zojuist gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
dat dacht ik welquote:
die is al kei oud manquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
South Park aflevering met Mickey Mouse
"Haha"!
en nu hier weer wegquote:
I know, maar wel te komischquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Swine het volgende:
[..]
die is al kei oud manje moet de nieuwe kijken met butters bitches
[..]
en nu hier weer weg
Klinkt leuk, maar geen (koud) bier in huis hebben is natuurlijk wel een keiharde faalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ook weer thuis, meteen ff wat geld gelapt en een biertaxi besteld
Fucking geniaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt er zin in hèquote:
Zou ze willenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:59 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij is dat trouwens niet Cali hè, in die spoiler?
Ha, dat had ik vorig weekendquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:18 schreef Sander het volgende:
Vandaag werken, geen zin.
Vanavond werken, geen zin.
Morgen werken, geen zin
En dan begint maandag de gewone werkweek weer
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Morgen is het trouwens weer bokbierendag in het centrum.
pies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Dat mensen jou ooit serieus nemen
Echt waar
Mijn 20.000ste post op het fok forumquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, en een brief van het engels naar het nederlands vertaald.Vraag me toch echt af wat mijn functie hier is
Volgens mij weet swarmi daar meer van, maar vertelquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
Wisten jullie dat google earth een GPS module heeft en dat als je een GPS module hebt je daar vanallerlei leuke dingetjs mee kan doen??
Nou ik heb een of andere developers kit in mijn handen gedrukt gekregen van mijn baas. Gewoon een printplaat met GPS module en een USB kabel, en dan zo van, "kijk eens of jij m aan de praat krijgt" Geen software, geen doosje, helemaal niets. Maar nu werkt ie en kan ik in Google earth mijn locatie bepalen middels GPS. Niet echt spannend, maar een kleine overwinning voor mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij weet swarmi daar meer van, maar vertel
Oud nieuws toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
Wisten jullie dat google earth een GPS module heeft en dat als je een GPS module hebt je daar vanallerlei leuke dingetjs mee kan doen??
Misschien moet ik dan toch even gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik loop nu op en neer over de groenestraat met een laptop in mijn handen met een 3G modem en GPS module, ik voel me net een clown
zit inmiddels al weer op kantoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch even gaan kijkenHosti spotten
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zit inmiddels al weer op kantoor
Als je geen clown meer bent is er niets aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
ik ga zo wel ff buiten een peukie roken hoor als je perse wil meeten
2 foto's en wijchen staat ook weer op de kaartquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister heb ik trouwens de Google foto auto gespot in Wijchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |