abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73735232
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Beroepsmatig had ik ook wel gewild. Maar helaas ben ik een beetje kleurenblind dus bij de medische keuring die machinisten, conducteurs en treindienstleiders moeten doen ben ik bij voorbaat kansloos...
Als bij mij de zaken nou heel slecht gaan lopen, lijkt het me nog wel wat om machinist te worden

Maar sowieso gaat het niet heel hard met de sollicitaties bij de NS heb ik het idee. De was overigens bedoeld voor de aspirant spoorwegeigenaars, niet om het werk in de spoorwegsector af te kraken (Al lijkt me dat ook wel leuk hoor )
hula
pi_73735293
De testen zijn heel erg zwaar hoor als zo lees. En wat het vreemde is, bij de NS is 1.93m de maximale lengte. Terwijl bij Acts (goederenvervoer) geen maximum lengte is. Hoe vreemd

Acts gaf aan dat dit te maken had met de cabine's van vroeger etc..

Ik ben 1.95 dus ik baal er best wel van

Ik ga lekker mijn MBO ICT Niveau 3 afmaken, en wie komt er een keer een plek vrij voor me...
pi_73735556
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De testen zijn heel erg zwaar hoor als zo lees. En wat het vreemde is, bij de NS is 1.93m de maximale lengte. Terwijl bij Acts (goederenvervoer) geen maximum lengte is. Hoe vreemd

Acts gaf aan dat dit te maken had met de cabine's van vroeger etc..

Ik ben 1.95 dus ik baal er best wel van

Ik ga lekker mijn MBO ICT Niveau 3 afmaken, en wie komt er een keer een plek vrij voor me...
Nouja je hoort ook dat het goederenvervoer wat afwisselender is, wat spannender en ook wat zwaarder (kan een voordeel en een nadeel zijn).

Over je lengte. Ik heb wel vaker gelezen/gezien dat iemand 's ochtends langer is dan 's avonds omdat je gedurende de dag een beetje inzakt (omdat dat spul tussen je gewrichten net een soort inzakt enzo). En tijdens het liggen herstelt zich dat weer en dat zou wel eens 2 centimeter kunnen schelen ofzo

En anders gewoon een halfjaartje stratenmaker worden, dan slijt al dat beenmerg wel tussen je gewrichten weg
hula
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:05:32 #104
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_73737453
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Kan? Hij wordt toch gewoon groen als het blok erachter niet bezet is?
dat hoort zo maar het gebeurt niet altijd.
Op de havenlijn heb je nu geen EG meer maar een puntsysteem dus moet ie eerst alle punten gepasseerd zijn voordat ie groen wordt. Dat is het voordeel van EG. als je het tegensein gepasseerd ben gaat ie vrijwel meteen groen omdat de spoor niet meer kortgesloten is.
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:10:30 #105
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_73737536
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Permissief sein. Wordt niet bediend door de trdl, maar gaat automatisch op groen als het blok erachter niet bezet is. Wordt normaal alleen gebruikt bij blokken zonder wissels, dus meestal op de vrije baan.
Een automatisch sein is het zelfde alleen mag je die niet passeren zonder lastgeving STS, terwijl je bij Rood permissief sein (mits baanvak voor je vrij is) wel mag passeren als de trdl er toestemming voor geeft.
Een automatisch sein kan rood tonen door een ingreep (dat soort seinen zie je voornamelijk bij beweegbare bruggen), een P Sein kan dat niet.
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:05:23 #106
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73738735
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een Poolse railbeurs met een Nederlandse verrassing: http://grzegorz2404.jalbum.net/trako2009/index.html

Wie o wie herkent m
Het is de schroot-recycle-beurs?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_73739426
Volgens mij is die maximale lengte bij de NS nog uit de tijd dat het personeel kepies droeg, dan kan je niet meer door de deur zonder je petje te verliezen.

Ik vraag me af waarom er nog "De intercity is eerder in Utrecht Centraal" op de cta's staat. De ic wordt toch achter de stoptrein gekwakt. Als dat blijft ga ik de grenzen van de gtbv opzoeken, om op tijd op mijn werk te komen moet ik namelijk een half uur eerder dan volgens de dienstregeling vertrekken. (En ik zit met vaste werktijden).
pi_73739554
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Fixers het volgende:
Ik vraag me af waarom er nog "De intercity is eerder in Utrecht Centraal" op de cta's staat. De ic wordt toch achter de stoptrein gekwakt.
De intercity haalt de stoptrein in bij Geldermalsen. Daardoor is de intercity een kwartiertje sneller in Den Bosch.
pi_73739713
Zo zou het noeten zijn inderdaad. Echter heeft de stoptrein vertraging en laten ze deze in geldermalsen net voor de intercity vertrekken. Waardoor je in utrecht met een kwartier vertraging aankomt. Er wordt gewerkt aan een oplossing met de spoorverdubbeling in Houten. Maar dat zal nog een ruim jaar duren.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:17:26 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73739774
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:14 schreef Fixers het volgende:
Zo zou het noeten zijn inderdaad. Echter heeft de stoptrein vertraging en laten ze deze in geldermalsen net voor de intercity vertrekken. Waardoor je in utrecht met een kwartier vertraging aankomt. Er wordt gewerkt aan een oplossing met de spoorverdubbeling in Houten. Maar dat zal nog een ruim jaar duren.
Daar zijn ze tenminste bezig met iets. Op Utrecht - Arnhem is verdubbeling ook dringend nodig, misschien nog wel harder dan op Utrecht - Den Bosch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:18:56 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73739811
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
"lief dagboek, m'n trein reed: niet/te laat/over iemand heen".


Zoiets dus idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:23:05 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_73739870
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daar zijn ze tenminste bezig met iets. Op Utrecht - Arnhem is verdubbeling ook dringend nodig, misschien nog wel harder dan op Utrecht - Den Bosch.
Ik sukkel inderdaad regelmatig achter een stopper aan daar. Maar goed, dat is op meer trajecten zo volgens mij.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73739897
Lief dagboek,
Mijn trein was vandaag op tijd En ik hoefde ook niet te rennen voor mijn overstap!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:31:12 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73740010
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sukkel inderdaad regelmatig achter een stopper aan daar.
Ja ik ook vandaag. Althans volgens de intercom. Mogen ze nog wel even voorrekenen hoe het kan dat een anderhalve minuut vertraagde stoptrein de oorzaak is van een tien minuten vertraagde IC erachter

Gelul dus. Maar goed, kennelijk wist men zelf ook niet wat er dan wel aan de hand was. Informatievoorziening Faalt op meerdere fronten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:54:16 #115
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73740475
quote:
Baby overleeft botsing met trein

MELBOURNE - Een zes maanden oude baby in Australië heeft al veel geluk gehad in zijn korte bestaan. Het kind werd aangereden door een trein, maar kwam er met een snee in zijn voorhoofd van af.


De kinderwagen waar de baby in zat, viel door onduidelijke oorzaak van het perron op het spoor toen er net een trein aankwam, berichtten Australische media vrijdag.

De machinist trapte zo hard hij kon op de remmen. Gelukkig was de snelheid van de trein al verminderd doordat hij zou stoppen op het station in Melbourne. Het treintoestel sleepte de kinderwagen ongeveer dertig meter mee.


''Gelukkig zat hij vastgesnoerd in de kinderwagen, wat waarschijnlijk zijn leven heeft gered'', aldus een toegesnelde ambulancebroeder.

Campagne


Het ongeluk gebeurde één dag na de lancering van een campagne van de spoorwegmaatschappij, waarin ouders werd aangeraden hun dreumesen vast te snoeren in kinderwagens op de perrons.
Bron: nu.nl


Tevens vandaag een riit maken van 3 uren en 15 minuten
Even Dordrecht - Leeuwarden (enkele reis), ga zondag weer terug met de auto.
Vetrektijd uit Dordrecht: 17.59
Aankomst Rotterdam: 18.12
Vertrek Rotterdam: 18.33
Aankomst Leeuwarden: 21.15
Hopelijk haal ik vandaag Leeuwarden zonder problemen, want de afgelopen 4 keren minimaal 1 uur vertraging gehad ( omreizen via Arnhem / Deventer ). Was tevens wel gratis reizen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:03:15 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73740679
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:54 schreef greavy het volgende:
( omreizen via Arnhem / Deventer ).
Dat zal vandaag niet gebeuren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:07:50 #117
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73740793
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zal vandaag niet gebeuren
Want?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:11:22 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73740875
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef Duvel het volgende:
Want?
Er rijden de hele week geen treinen van, naar of via Deventer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:12:17 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73740901
Oh wacht, dat is volgende week pas
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:12:26 #120
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_73740902
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Maar volgens mij zit hier niemand beroepsmatig? De ambitie is iig er wel P
Die ambitie is er hier ook, en ik ben er ook wel wat werk van aan het maken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:18:43 #121
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73741056
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, dat is volgende week pas
Dat klopt. Alsnog houd ik volle moed in iets wat de afgelopen 2 maanden al stelselmatig is mislukt
Heb tevens dit keer een trein van een uur later als normaal.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:21:35 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73741118
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Die ambitie is er hier ook, en ik ben er ook wel wat werk van aan het maken.
Wat is die ambitie dan? Machinist worden?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:40:31 #123
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_73741664
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:21 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat is die ambitie dan? Machinist worden?
Nee, dat lukt me niet met mijn ogen. Ik heb -10.

Maar als mijn actie lukt, meld ik het hier wel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:01:15 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73746028
We horen het wel!

Zojuist kwam het koninklijk rijtuig door Utrecht gehobbeld.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:30:04 #125
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73749105


Hn en Hrn door elkaar gehaald
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:41:13 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73749495


Op teletekst staat alleen maar "een versperring". Wat dat dan moge zijn...?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:43:05 #127
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73749564
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]

Hn en Hrn door elkaar gehaald
Dat wordt dus gewoon met de hand ingevoerd? Ik dacht dat ze daar wel een leuk scriptje voor zouden hebben..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73750079
Weet niet of het al genoemd is in de vorige editie van dit topic, maar de volledige DRGL2010 is bekend en planbaar op http://www.bahn.de/international/view/nl/index.shtml . (geheel Nederlandse site, zowaar)

Waarschijnlijk over ruim een maand ofzo ook op NS.nl
Killing as few patients as possible.
pi_73750517
Klopt ja, sinds gisteren.

Heb tevens al wat internationale reizen geboekt voor eind december.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:31:08 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73751246
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Duvel het volgende:


Op teletekst staat alleen maar "een versperring". Wat dat dan moge zijn...?
Het IJsselmeer zo te zien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:32:42 #131
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73751312
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Duvel het volgende:


Op teletekst staat alleen maar "een versperring". Wat dat dan moge zijn...?
Een boom op het spoor is het las ik net
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:14:47 #132
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73752727
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het IJsselmeer zo te zien
Ja dat zeiden ze op m'n werk ook al.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_73755199
Vandaag weer 3 X 4 = 12 gezien
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:06:00 #134
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_73756210
Volgens mij zit ik nu in een lestrein. Überenthousiaste stem door de intercom en veel wielspin bij het optrekken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:09:33 #135
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_73756300
En dat pneumatische gestotter boven de deuren van die Spurts, is dat abs ofzo? Flinke herrie steeds als we remmen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:56:22 #136
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73757679
De Belgen komen eindelijk met treininfo op Teletekst.

Alleen vraag ik me af of ze niet rijkelijk te laat zijn hiermee.
pi_73758589
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij zit ik nu in een lestrein. Überenthousiaste stem door de intercom en veel wielspin bij het optrekken.
Dan ga ik maar eens smeken voor een lestrein. Ik moet het altijd doen met machinisten die tussen Gouda en R'dam Alexander niet eens 120 halen
pi_73761009
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En dat pneumatische gestotter boven de deuren van die Spurts, is dat abs ofzo? Flinke herrie steeds als we remmen.
Bedoel je van de Psssht-klik geluiden de hele tijd? Nee dat is een bekend probleem met de deuren. Als ze daar last van hebben gebeurd dat ook tijdens het niet-remmen, trouwens. Benieuwd hoelang de Spurtjes het nog volhouden. Vast niet zo robuust als Mat '64
quote:
van mezelf:
Waarschijnlijk over ruim een maand ofzo ook op NS.nl
... niet dus!, de DRGL2010 is nu ook al beschikbaar op de NS-planner
Killing as few patients as possible.
pi_73761233
"Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen door de weersomstandigheden."

Maassluis is ondergelopen ?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:37:28 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73761412
De treintjes uit Newcastle en omgeving

Wallsend. Twee treinstellen van de Metro Tyne and Wear (een lokale lightrailboer) lopen binnen sla stoptrein richting de kust.



Manors. Een treinstel Class 55 staat klaar om te vretrekken als stoptrein naar Newcastle en Gateshead MetroCentre.



Newcastle. Twee verschillende stoptreinstellen.



Newcastle. Een moderne stoptrein Class 185 van First.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:42:02 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73761562
..en die uit België.

Loc 1183 in Mechelen aan kop van de I6/I10-stam die als Beneluxtrein uit Amsterdam gekomen is.



Huizingen. Duikbril 919 rijdt nog even door naar Halle, maar ik vier even het afronden van Lijn 26.



Het bijzonder magere aanbod aan treinen in Mazy. 8 treinen per dag, alle richtingen tezamen. In het weekend wordt de lijn helemaal niet bereden.



De nieuwe huisstijlborden moesten en zouden opgehangen worden aan het nog altijd bestaande station van Gembloux. Vlak naast dit gebouw is het nieuwe station al bijna klaar...



Tot slot nog Klassiekje 248 wat het station van Schendelbeke binnenrijdt als L-trein naar Denderleeuw.



enjoy
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73762351
Mooi werk Dr_Flash! Konden we maar wat class 156jes inporteren en daarmee DM'90 vervangen. Wordt een feest
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:12:04 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_73762459
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef Igen het volgende:
Ben je toevallig ook bij Whitley Bay geweest? Is dat station net zo mooi als het op de plaatjes op Internet lijkt?
Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.







Zou me niet verbazen als Whitley Bay ook zoiets is. Hoewel andere stations aan de lijn naar Newcastle via Wallsend lang niet zo mooi waren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73762489
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef IntercityAPT het volgende:
Mooi werk Dr_Flash! Konden we maar wat class 156jes inporteren en daarmee DM'90 vervangen. Wordt een feest
Inderdaad, ik probeer altijd de DM'90 niet te pakken. Als het kan pak ik de sprinter
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:14:40 #145
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73762543
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou me niet verbazen als Whitley Bay ook zoiets is. Hoewel andere stations aan de lijn naar Newcastle via Wallsend lang niet zo mooi waren
Wanneer gaan ze de metro van Newcastle reviseren en die bijna bejaarde treintjes vervangen?

Verder wel een leuk netwerk, met een quasi-ringlijn.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:15:37 #146
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73762577
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Inderdaad, ik probeer altijd de DM'90 niet te pakken. Als het kan pak ik de sprinter
Je houdt toch van die hobbelpaarden?

Dit heb ik deze week meegemaakt op het traject Sloterdijk-Delft:
  • Maandag: 4205 deed een omloop in de serie 5000
  • Dinsdag: de 1715+7452 op de serie 2200, 's avonds naar Sloterdijk.
  • Woensdag: de 2944 op de serie 2200 vanwege calamiteiten op de Oude Lijn in de avondspits.
  • pi_73762630
    quote:
    Op vrijdag 16 oktober 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:

    [..]

    Wanneer gaan ze de metro van Newcastle reviseren en die bijna bejaarde treintjes vervangen?

    Verder wel een leuk netwerk, met een quasi-ringlijn.
    Die bejaarde treintjes stammen af van het British-Rail tijdperk en zijn ook in Engeland gefabriceerd. Degelijk. Kunnen nog heel lang meegaan. In totaal veel langer dan die waardeloze Desiro troep.
      vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:21:12 #148
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_73762781
    quote:
    Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef IntercityAPT het volgende:

    [..]

    Die bejaarde treintjes stammen af van het British-Rail tijdperk en zijn ook in Engeland gefabriceerd. Degelijk. Kunnen nog heel lang meegaan. In totaal veel langer dan die waardeloze Desiro troep.
    De Britse verslaving aan Siemens-producten valt me inderdaad op.

    De TOC's zijn meer van goedkoop, goedkoper, goedkoopst en zijn nogal lui in investeringen in de spoorlijnen die ze gecontracteerd krijgen. Behalve als ze een explosieve tariefverhoging kunnen doordrukken.
    pi_73763002
    quote:
    Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:

    [..]

    De Britse verslaving aan Siemens-producten valt me inderdaad op.

    De TOC's zijn meer van goedkoop, goedkoper, goedkoopst en zijn nogal lui in investeringen in de spoorlijnen die ze gecontracteerd krijgen. Behalve als ze een explosieve tariefverhoging kunnen doordrukken.
    Privatisering hé

    [ Bericht 2% gewijzigd door IntercityAPT op 16-10-2009 21:31:57 ]
    pi_73763208
    quote:
    Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Zou me niet verbazen als Whitley Bay ook zoiets is. Hoewel andere stations aan de lijn naar Newcastle via Wallsend lang niet zo mooi waren
    Die is ook mooi.

    Sterker nog, dat is het station wat ik eigenlijk bedoelde maar wat ik zo gauw niet kon vinden.

    Mijn interesse komt door een film die ik op DVD heb: Purely Belter. Gaat over twee jongens die voor galg en rad opgroeien in Newcastle. Het aparte van die film is dat het hele verhaal natuurlijk moet lijken alsof het allemaal een grote troosteloze bende is, maar stiekem hebben ze als filmlocaties de allermooiste plekken van de stad en de omgeving uitgekozen.

    [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 21:32:30 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')