Dat wordt dus gewoon met de hand ingevoerd? Ik dacht dat ze daar wel een leuk scriptje voor zouden hebben..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Hn en Hrn door elkaar gehaald
Het IJsselmeer zo te zienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Duvel het volgende:
Op teletekst staat alleen maar "een versperring". Wat dat dan moge zijn...?
Een boom op het spoor is het las ik netquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Duvel het volgende:
Op teletekst staat alleen maar "een versperring". Wat dat dan moge zijn...?
quote:
Dan ga ik maar eens smeken voor een lestrein. Ik moet het altijd doen met machinisten die tussen Gouda en R'dam Alexander niet eens 120 halenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij zit ik nu in een lestrein. Überenthousiaste stem door de intercom en veel wielspin bij het optrekken.
Bedoel je van de Psssht-klik geluiden de hele tijd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En dat pneumatische gestotter boven de deuren van die Spurts, is dat abs ofzo? Flinke herrie steeds als we remmen.
... niet dus!, de DRGL2010 is nu ook al beschikbaar op de NS-plannerquote:van mezelf:
Waarschijnlijk over ruim een maand ofzo ook op NS.nl
Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef Igen het volgende:
Ben je toevallig ook bij Whitley Bay geweest? Is dat station net zo mooi als het op de plaatjes op Internet lijkt?
Inderdaad, ik probeer altijd de DM'90 niet te pakken. Als het kan pak ik de sprinterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef IntercityAPT het volgende:
Mooi werk Dr_Flash!Konden we maar wat class 156jes inporteren en daarmee DM'90 vervangen. Wordt een feest
Wanneer gaan ze de metro van Newcastle reviseren en die bijna bejaarde treintjes vervangen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazen als Whitley Bay ook zoiets is. Hoewel andere stations aan de lijn naar Newcastle via Wallsend lang niet zo mooi waren
Je houdt toch van die hobbelpaarden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeer altijd de DM'90 niet te pakken. Als het kan pak ik de sprinter
Die bejaarde treintjes stammen af van het British-Rail tijdperk en zijn ook in Engeland gefabriceerd. Degelijk. Kunnen nog heel lang meegaan. In totaal veel langer dan die waardeloze Desiro troep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze de metro van Newcastle reviseren en die bijna bejaarde treintjes vervangen?
Verder wel een leuk netwerk, met een quasi-ringlijn.
De Britse verslaving aan Siemens-producten valt me inderdaad op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Die bejaarde treintjes stammen af van het British-Rail tijdperk en zijn ook in Engeland gefabriceerd. Degelijk. Kunnen nog heel lang meegaan. In totaal veel langer dan die waardeloze Desiro troep.
Privatisering héquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Britse verslaving aan Siemens-producten valt me inderdaad op.
De TOC's zijn meer van goedkoop, goedkoper, goedkoopst en zijn nogal lui in investeringen in de spoorlijnen die ze gecontracteerd krijgen. Behalve als ze een explosieve tariefverhoging kunnen doordrukken.
Die is ook mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als beloofd: wat impressies van station Tynemouth.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazen als Whitley Bay ook zoiets is. Hoewel andere stations aan de lijn naar Newcastle via Wallsend lang niet zo mooi waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |