Ik kende het allang maar het begint nu echt irritant te worden sinds het op comedy central te zien is.quote:
quote:
outroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Heb de tune als beltoon![]()
De in en outro aan elkaar geplakt
Wat kan mij een stet nou boeien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef GizartFRL het volgende:
Na het lezen van dit topci zal meing persoon 10 punten minder scoren op de iq stet.
Jij hebt toch iPhone he? Hoe de fuck heb je dat geflikt, beltoon instellen? Kun je me die sturen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Google op; iPhone Ringtone Maker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt toch iPhone he? Hoe de fuck heb je dat geflikt, beltoon instellen? Kun je me die sturen?
Upload hem ff?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Google op; iPhone Ringtone Maker.
Ehm.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef fratsman het volgende:
Het zgn. "HansTeeuwen" - fenomeen. Iets is leuk, men gaat het massaal nadoen, waardoor het op een gegeven moment een stuk minder leuk is. Zelfde als met Achmed the dead Terrorist.
geciteerd als waar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Ehm.
Dat laatste was nooit grappig.
ik heb er in mijn 15 jaar dat ik me dingen herinner, niet herinneren dat ik het woord outro ooit heb gehoord, behalve dat het logisch klinkt bij in-tro(ductie).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Outro
merrekte vonghoo!
2e plaatsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef Syb.ren het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige op aarde die dat hele new kids niet grappig vind
http://www.iringer.net/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt toch iPhone he? Hoe de fuck heb je dat geflikt, beltoon instellen? Kun je me die sturen?
Absolute fail. Je gaat als jezelf?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wij gaan als the NKOTB met carnaval, dat is pas kekkkk
Als echte tokkies...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Absolute fail. Je gaat als jezelf?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wij gaan als the NKOTB met carnaval, dat is pas kekkkk
Tja het was of dat, of MC hamer, MC screwdriver, enz...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]![]()
net zoals de helft van Nederland?
en van de pulpshow, ook geniaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wel geniaal, het is van Steffen & Flip, van The Trip van MTVdat programma was pas geniaal...
Ik heb nog nooit zo'n groten KUT gezien jonge!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef DjinN het volgende:
echt zonde...was gewoon een grappige sketchserie...nu is het helemaal verpest door al die klotenoobs die de hele dag VERREKTE MONGOL roepen
*gaapt een keer*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n groten KUT gezien jonge!
Wat een KNOEPERT!
Daar kan je zeker een paar halve liters in kwijt!
quote:
Ik loop stage in Amsterdam, als 1 zo'n Amsterdamse collega zo praat klinkt dat echt ergquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht, het is gruwelijk irritant, vooral als mensen het doen die niet eens uit Brabant zelf komen. Hoewel hier in dit dorp bijna iedereen zo praat
ja precies..dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht, het is gruwelijk irritant, vooral als mensen het doen die niet eens uit Brabant zelf komen. Hoewel hier in dit dorp bijna iedereen zo praat
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die New Kids napraten om de lachers op hun hand te krijgen.
Dan ben je ziek in je hoofd, want dat woord bestaat gewoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb er in mijn 15 jaar dat ik me dingen herinner, niet herinneren dat ik het woord outro ooit heb gehoord, behalve dat het logisch klinkt bij in-tro(ductie).
bekekte homhoo
In Den Haag zeggen ze Kaaanker tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:42 schreef Skonk het volgende:
Terechte klacht, iedereen weet dat Hagenezen de errugstuh zijn.
Kaaanker.
Ja, of wil jij zeggen van niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In Den Haag zeggen ze Kaaanker tochFaler.
Nee sorry, in alle jaren dat ik hier woon is het of kanker of kankah, maar kaaaaaanker, gaat u maar even heen.quote:
fuck, we hebben wat gemeenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
Zo'n grote vuurbal jonge, bam !
Zonne grôôte vuurbal jonge.. BAM.
Alsof het een officiële taal isquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
Al die prutsers die geen Brabants kunnen typen.
lol...zeverzak...hij IS een Brabander hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
Al die prutsers die geen Brabants kunnen typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |