http://www.telegraaf.nl/b(...)n_wijk_O_hout__.htmlquote:OOSTERHOUT - Een groep Marokkanen terroriseert de buurt rond een buurthuis in Oosterhout.
Zondagavond is een vuurwerkbom bij buurthuis de Bunthoef naar binnen gegooid. Twee dagen later werd bij een 81-jarige vrouw vuurwerk door het raam geschoten. De vrijwilligers van het buurthuis worden al langere tijd door een beveiligingsmedewerker beschermd wanneer zij 's avonds de boel op slot doen.
Schade
Bij een inbraak zijn de beveiligingsbeelden en apparatuur gestolen. Vorige maand is de Bunthoef in brand gestoken. De totale schade bedroeg 50.000 euro. Dat schrijft Omroep Brabant op de website.
Net als drugs. Dat werkt ook heel goed.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie? Die rotjochies die dat vuurwerk gooien?
Ik neem aan dat die brandbomplegers zijn gepakt en dat er onomstotelijk is vast komen te staan dat dit leden van die 100% marokaanse bende waren ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_wijk_O_hout__.html
Wanneer gooien ze bij dat uitschot thuis het vuurwerk naar binnen?
Nee natuurlijk niet. Die gasten waren vast met een man of 10, waarvan er eentje die vuurwerkbom gooide.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die brandbomplegers zijn gepakt en dat er onomstotelijk is vast komen te staan dat dit leden van die 100% marokaanse bende waren ?
Ja, die kunnen zich meteen profileren nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
Heeft de Burgermeester al laten weten dat er niets aan de hand is ?
Ook een mooie gelegenheid voordat Marok. platform om eens in actie te komen..
Hier is de info over de burgemeester.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
Heeft de Burgermeester al laten weten dat er niets aan de hand is ?
Ook een mooie gelegenheid voordat Marok. platform om eens in actie te komen..
Ze doen het toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
Wat een propogandische PVV-nieuws.
Dit is net als een berichtgeving over Zuid-Korea in een Noord Koreaanse krant
totaal ongeloofwaardig
Je bekijkt het van een Noord-Koreaanse bril die een visie moet geven over Zuid-Koreaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze doen het toch echt zelf hoor. Iedereen kan wel schreeuwen van 'waarom nou weer marokkanen erbij zetten'. Maar het zijn wel vaak dezelfde
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bekijkt het van een Noord-Koreaanse bril die een visie moet geven over Zuid-Korea
Het is dom en achterlijk te geloven dat dit waar is, wel waar is dat de propogandische telegraf ten werk gaat als de Noord Koreaanse pers.
Vooral geloven in dat soort nep oplossingen. Echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef El_Matador het volgende:
Vooral het Nederlands paspoort van dit tuig niet ontnemen. Vooral niet doen.
Welkom in VerNederland.
Het kan ze ook niks schelen. Hoe meer onrust hoe beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het Geert Wilders promotie team is weer bezig.
Link met de islam=onzin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Weten die berberaapies veel dat de vuurwerkperiode nog niet is begonnen
Met een islamitische kalender in huis zul je het ook nooit weten.
Vertel jij anders even hoe het wel zit danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
Wat een propogandische PVV-nieuws.
Dit is net als een berichtgeving over Zuid-Korea in een Noord Koreaanse krant
totaal ongeloofwaardig
quote:De vrijwilligers van het buurthuis worden al langere tijd door een beveiligingsmedewerker beschermd wanneer zij 's avonds de boel op slot doen.
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef angela1966 het volgende:
Het gebruik van zwaar vuurwerk als terreurmiddel is niet echt "des marokkaans". De voorbereiding die daar voor nodig is koppel ik eerder aan autochtonen.
Amen, hier kan ik mij als ts volledig in vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.
Dat maakt wel degelijk uit als je ook rekening houd met licht xenofobe gevoelens die nou eenmaal aanwezig zijn bij het Nederlandse volk. En uit een ander artikel blijkt wel dat het nog helemaal niet zeker is of hier marokkanen achter zitten:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef Dragorius het volgende:
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.
bron: bndestem.nlquote:Vorige maand werd er brandgesticht bij het buurthuis. Vrijdagnacht werd ingebroken in het Turks centrum in het wijkhuis, zondag gooiden nog onbekende daders zwaar vuurwerk naar binnen. Later die nacht werd nóg eens ingebroken in het buurthuis; toen vernielden de inbrekers bewakingsbeelden.
Bezoekers, omwonenden en bronnen rond het bestuur hebben het sterke vermoeden dat de daders van de aanhoudende vernielingen en intimidaties deel uitmaken van een groep Oosterhouts-Marokkaanse jongeren, die bijna dagelijks rondhangt bij De Bunthoef.
Niet helemaal.quote:
Dat is ook verboden! In deze tijd van het jaar!quote:
Goedkope opmertking van jou. Kom, eens met wat origineels .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het Geert Wilders promotie team is weer bezig.
Volgens mij doelde hij daarmee op die Marokkaantjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Goedkope opmertking van jou. Kom, eens met wat origineels .
Niet trollen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef angela1966 het volgende:
Het gebruik van zwaar vuurwerk als terreurmiddel is niet echt "des marokkaans". De voorbereiding die daar voor nodig is koppel ik eerder aan autochtonen.
Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wanneer gooien ze bij dat uitschot thuis het vuurwerk naar binnen?
Je was me voor. Geweldig eh. Als Nederlanders dit doen, wordt er niks over geschreven, want dat scoort toch niet. En reken maar dat Nederlanders dit gewoon doen. Mits je je ogen opent, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
Ik kan het niet laten;
Weer hebben de marokkanen het gedaan.
En dat maakt wat uit voor hetgeen er gebeurd is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:20 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.
50 Meter verwijderd van een lachbui, een vers bolletje kaas en een warm kopje thee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
het getuigt wel van redelijk wat lef.. ongeveer 50 meter van het buurthuis zit namelijk het politiebureau..
Dit antwoord klinkt ook meer als een aanname , het kan net zo goed zijn dat daar een stormfront pyromaan rondloopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef Hukkie het volgende:
Nee natuurlijk niet. Die gasten waren vast met een man of 10, waarvan er eentje die vuurwerkbom gooide.
En omdat er niet kan worden vastgesteld wie de bom gooide, zijn ze allemaal weer vrijgelaten.
Maakt niks uit. Dat is het probleem juist, dat ik alleen maar soortgelijke topics tegenkom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat maakt wat uit voor hetgeen er gebeurd is?
Tuig = tuig. Ongeacht afkomst, maar ga dan niet dit bagatelliseren omdat het Marokkanen zouden zijn.
Soort misplaatste positieve discriminatie
Vind je dat lef? In mijn straat in Rotterdam (Witte de Withstraat) staan de Marokkaantjes overdag te dealen terwijl de politie meekijkt. Soms bestelt de politie zelf ook weleens wat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
het getuigt wel van redelijk wat lef.. ongeveer 50 meter van het buurthuis zit namelijk het politiebureau..
Vuurwerk bij iemand door het raam gooien, stelselmatig (in andere gevallen) overlast veroorzaken...noem jij dat maar "16-jarige types" van mij mag de knuppel er regelmatig over.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Dat is het probleem juist, dat ik alleen maar soortgelijke topics tegenkom.
Tuig is tuig? Ach, gossie, we hebben te maken met 16-jarige types. Alsof het de verloedering van de samenleving is.![]()
Over hoeveel personen hebben we het van de hoeveel?
Daar is niemand , die gasten staan altijd bij de toko.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
En dan? Problem solved?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vuurwerk bij iemand door het raam gooien, stelselmatig (in andere gevallen) overlast veroorzaken...noem jij dat maar "16-jarige types" van mij mag de knuppel er regelmatig over.
precies, ik woon in a'dam en ik ken marokkanen die zo doen, antilianen, nederlanders, pakistanen, surinamers etc. het nieuws geilt er gewoon op als het marokkanen zijn want die schijnen interessanter te zijn jwtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:20 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.
[..]
Je was me voor. Geweldig eh. Als Nederlanders dit doen, wordt er niks over geschreven, want dat scoort toch niet. En reken maar dat Nederlanders dit gewoon doen. Mits je je ogen opent, natuurlijk.
Geweldig die anti Marokkanen. Kennen of hebben ze er uberhaubt weleens last van? Uiteraard meer last dan van een ''gewone'' Nederlander.![]()
Schattig, al die mensen die dit bericht meteen weer proberen te bagatelliseren en te "spindoctor'en".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
precies, ik woon in a'dam en ik ken marokkanen die zo doen, antilianen, nederlanders, pakistanen, surinamers etc. het nieuws geilt er gewoon op als het marokkanen zijn want die schijnen interessanter te zijn jwt
Ik woon elders in het land.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
precies, ik woon in a'dam en ik ken marokkanen die zo doen, antilianen, nederlanders, pakistanen, surinamers etc. het nieuws geilt er gewoon op als het marokkanen zijn want die schijnen interessanter te zijn jwt
Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid dat je gewoon selectief leest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Ik woon elders in het land.
Als ik hier op een vrijdagavond in de stad loop en er wordt gevochten zijn het altijd blanken. Volgende dag sla je dan de krant open, staat er niks of een berichtje dat de politie moest optreden bij een incident.
Maar o wee als het een Marokkaan is. Al is er maar 1 bij betrokken. Meest mooie zijn dan nog de reacties op internet van tokkies die er zelf bij waren en de Marokkanen de schuld geven, terwijl ze zelf met hun riemen en messen lopen te zwaaien als ze hier in de stad ruzie hebben.
Ik weet dat veel Marokkanen geen lieverdjes zijn. Dat gedrag staat me niet aan, maar moet ik me daar dan druk om maken? Dan kan ik me druk gaan maken over 14 miljoen van de 16 miljoen mensen...
Door rood rijden en/ of te hard door een woonwijk rijden, fijn met kinderen! Pillenvretende lonsdale gabbers met kistjes aan, zeer vermoeiend als ze in een groep zijn. Pedofielen die aan de lopende band meisjes stalken. Hooligans (al is dit ook zo'n over the top berichtgeving altijd) en tig andere ''groepen''. Maargoed, leef je er minder door? Ik in ieder geval niet. Niemand in mijn omgeving trouwens. Des te interessanter vind ik het als bepaalde mensen zich hier zo door kunnen laten leiden...
Alsof we zelf perfect zijn? Ga toch weg. Nederland is gewoon prima om te wonen, maar de incidenten zijn altijd het mikpunt.
Ik ga weer wat doen. Nou maar hopen dat ik veilig over straat kan met al dat tuig op straat...
Ps: ja, de voorbeelden vallen in het niet bij de gruweldaden van een Marokkaan.
Het nieuws is altijd randstad-centrisch, en ik vermoed zeker op Fok!. Geen wonder dat je niet zoveel over tokkieboeren hoort.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Langlearn het volgende:
Dat kan en is berichtgeving is ook goed (kwaliteit uiteraard niet te beoordelen).
Maar ik zal de topics eens bijhouden hier in het nieuws gedeelte de komende tijd, evenals berichten in de krant.
Nou dan? Zeur dan niet zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Langlearn het volgende:
Ps: ja, de voorbeelden vallen in het niet bij de gruweldaden van een Marokkaan.
Als al het andere faalt waarom niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah en dit is een heel normale opmerking?
Ik zie er geen kwaad in. Jij wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah en dit is een heel normale opmerking?
Wat? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik zie er geen kwaad in. Jij wel?
Als ik zie wat Marokkanen hier op het forum allemaal kunnen en durven te zeggen, en er nog mee wegkomen ook, is dit een onschuldige opmerking.
En dan komen ze er als brave burgertjes uit natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Als al het andere faalt waarom niet?
Persoonlijk zie ik dat soort sociaal onaangepaste figuren liever 2 tot 5 jaar in
een opvoedingskamp verdwijnen.
Misschien, misschien niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komen ze er als brave burgertjes uit natuurlijk.
Omdat Marokkanen discrimineren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
De vraag blijft bij mij, waarom gooien ze dat niet naar een 81 jarige marokkaanse bejaarde of hun eigen grootouders ?
De vraag blijft bij mij waarom ze ünberhaupt een 81 jarige vrouw lastig vallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
De vraag blijft bij mij, waarom gooien ze dat niet naar een 81 jarige marokkaanse bejaarde of hun eigen grootouders ?
Hoezo? Het lijkt me een normale zin, zinsopbouw etc. zijn correct.quote:
Iedereen discrimineert, het is ook helemaal niet interessant dat het in dit geval Marokkanen zouden zijn.quote:
Die vlieger gaat op als jij ergens een verhaal boven water kunt halen waar Marokkaanse reljongeren Marokkaanse ouderen hebben mishandeld hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Iedereen discrimineert, het is ook helemaal niet interessant dat het in dit geval Marokkanen zouden zijn.
Werkelijk waar, wat een focus op afkomst, als je gewoon al het tuig aanpakt maakt dat ook geen verschil meer hoor.
Als er Marokkaanse ouderen in die buurt wonen hebben die daar evengoed last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die vlieger gaat op als jij ergens een verhaal boven water kunt halen waar Marokkaanse reljongeren Marokkaanse ouderen hebben mishandeld hebben.
Hoeveel 81 jarige Marokkaanse bejaarden zie jij op straat rondlopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wat is dat nu voor non-argument?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als er Marokkaanse ouderen in die buurt wonen hebben die daar evengoed last van
Als ik datzelfde zeg over PVV-aanhangers, blijft dat dan ook staan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt me een normale zin, zinsopbouw etc. zijn correct.
Als volgens een andere poster met knuppels eroverheen geen effect heeft, dan maar met scherp schieten. Niet op het hoofd, maar op de benen bijvoorbeeld.
En desnoods met rubber bags ipv echte kogels, maar ik ben onderhand al het tuig in Nederland wel zat. Mijn oma durft 'savonds in de Meijhorst al niet meer alleen over straat omdat ze bang is net als anderen overvallen te worden.
Leuk joh.
Vergelijk je PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik datzelfde zeg over PVV-aanhangers, blijft dat dan ook staan?
Laat je niet uit de tent lokken. Je ziet zo in ieder geval gemakkelijk wie er extreme opinies op na lijkt te houden en je in die zin niet serieus hoeft te nemen in dit soort discussies.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maak anders een TR aan of meld het in NWS-FB.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zoals Dion Graus en Brinkman inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Vergelijk je PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen?
Wat boeit dat? De een vindt iets een rechtvaardiging, de ander iets anders, het gaat om de opmerking: "dan maar met scherp schieten".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Vergelijk je PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen?
Nee we moeten inderdaad doorgaan met de softe aanpak in Nederland, al die straatratten (en dan bedoel ik iedereen, ongeacht afkomst ) krijgen steeds meer "macht" en mogen steeds meer zonder dat het aangepakt wordt. Politie mijdt sommige straten/wijken al omdat het het "niet waard is".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Laat je niet uit de tent lokken. Je ziet zo in ieder geval gemakkelijk wie er extreme opinies op na lijkt te houden en je in die zin niet serieus hoeft te nemen in dit soort discussies.
Leuk, maar ik had het niet over je zinsopbouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt me een normale zin, zinsopbouw etc. zijn correct.
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Als volgens een andere poster met knuppels eroverheen geen effect heeft, dan maar met scherp schieten. Niet op het hoofd, maar op de benen bijvoorbeeld.
En desnoods met rubber bags ipv echte kogels, maar ik ben onderhand al het tuig in Nederland wel zat. Mijn oma durft 'savonds in de Meijhorst al niet meer alleen over straat omdat ze bang is net als anderen overvallen te worden.
Leuk joh.
Maar je vergelijkt dus PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat boeit dat? De een vindt iets een rechtvaardiging, de ander iets anders, het gaat om de opmerking: "dan maar met scherp schieten".
Wat jij zegt is je eigen verantwoordelijkheid, daar heeft het overheidsbeleid vrij weinig mee te maken. Je maakt alleen jezelf ermee belachelijk en niet het softe beleid van politie en/of justitie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee we moeten inderdaad doorgaan met de softe aanpak in Nederland, al die straatratten (en dan bedoel ik iedereen, ongeacht afkomst ) krijgen steeds meer "macht" en mogen steeds meer zonder dat het aangepakt wordt. Politie mijdt sommige straten/wijken al omdat het het "niet waard is".
Daar kan ik dan behoorlijk gepiqueerd van raken en dus ook zo "extreem" reageren, maar het laconiek wegwuiven is net zo "extreem" maar dan de andere kant op.
Nee, maar als ik iets ongenuanceerds zeg dan valt iedereen daar meteen over, als anderen dat zeggen (en men weet wie bedoeld wordt) moet men dat maar accepterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leuk, maar ik had het niet over je zinsopbouw.
Is dit een mislukte 'onder de gordel'.![]()
Ho ho, jij gaat nu uit van dagelijkse vuurgevechten en weet ik veel wat. Ik heb het over een voorbeeld stellen, als inderdaad de ME met hun knuppels geen effect zouden hebben op al dat tuig.quote:Dat is inderdaad niet leuk.
Het tuig dient ook aangepakt te worden.
Maar jij denkt dus dat je je oma zich veiliger zal voelen op straat, als er elke dag vuurgevechten plaatsvinden?
Duurt een dag of 3.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Maar jij denkt dus dat je je oma zich veiliger zal voelen op straat, als er elke dag vuurgevechten plaatsvinden?
Misschien vind ik het steunen van een discriminerende partij een miljoen keer erger dan wat die Marokkanen doen, ik vind de rechtvaardiging van Dragorius ook niet plausibel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Maar je vergelijkt dus PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen.
Dat zal nooit werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Duurt een dag of 3.
Als die capuchon boys eenmaal weten dat ze kogels om de oren krijgen rennen ze de klinkers uit de straat en laten ze hun misdaad aspiraties wel achterwege.
Dus Oma zal die 3 dagen Wild Westen toejuichen. Geloof me.
Precies. Die Marokkaanse reljeugd zit overal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Meh7 het volgende:
In welke steden voelen oma's zich alleen wel veilig over straat s'avonds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |