http://www.telegraaf.nl/b(...)n_wijk_O_hout__.htmlquote:OOSTERHOUT - Een groep Marokkanen terroriseert de buurt rond een buurthuis in Oosterhout.
Zondagavond is een vuurwerkbom bij buurthuis de Bunthoef naar binnen gegooid. Twee dagen later werd bij een 81-jarige vrouw vuurwerk door het raam geschoten. De vrijwilligers van het buurthuis worden al langere tijd door een beveiligingsmedewerker beschermd wanneer zij 's avonds de boel op slot doen.
Schade
Bij een inbraak zijn de beveiligingsbeelden en apparatuur gestolen. Vorige maand is de Bunthoef in brand gestoken. De totale schade bedroeg 50.000 euro. Dat schrijft Omroep Brabant op de website.
Net als drugs. Dat werkt ook heel goed.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie? Die rotjochies die dat vuurwerk gooien?
Ik neem aan dat die brandbomplegers zijn gepakt en dat er onomstotelijk is vast komen te staan dat dit leden van die 100% marokaanse bende waren ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_wijk_O_hout__.html
Wanneer gooien ze bij dat uitschot thuis het vuurwerk naar binnen?
Nee natuurlijk niet. Die gasten waren vast met een man of 10, waarvan er eentje die vuurwerkbom gooide.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die brandbomplegers zijn gepakt en dat er onomstotelijk is vast komen te staan dat dit leden van die 100% marokaanse bende waren ?
Ja, die kunnen zich meteen profileren nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
Heeft de Burgermeester al laten weten dat er niets aan de hand is ?
Ook een mooie gelegenheid voordat Marok. platform om eens in actie te komen..
Hier is de info over de burgemeester.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
Heeft de Burgermeester al laten weten dat er niets aan de hand is ?
Ook een mooie gelegenheid voordat Marok. platform om eens in actie te komen..
Ze doen het toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
Wat een propogandische PVV-nieuws.
Dit is net als een berichtgeving over Zuid-Korea in een Noord Koreaanse krant
totaal ongeloofwaardig
Je bekijkt het van een Noord-Koreaanse bril die een visie moet geven over Zuid-Koreaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze doen het toch echt zelf hoor. Iedereen kan wel schreeuwen van 'waarom nou weer marokkanen erbij zetten'. Maar het zijn wel vaak dezelfde
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bekijkt het van een Noord-Koreaanse bril die een visie moet geven over Zuid-Korea
Het is dom en achterlijk te geloven dat dit waar is, wel waar is dat de propogandische telegraf ten werk gaat als de Noord Koreaanse pers.
Vooral geloven in dat soort nep oplossingen. Echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef El_Matador het volgende:
Vooral het Nederlands paspoort van dit tuig niet ontnemen. Vooral niet doen.
Welkom in VerNederland.
Het kan ze ook niks schelen. Hoe meer onrust hoe beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het Geert Wilders promotie team is weer bezig.
Link met de islam=onzin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
Weten die berberaapies veel dat de vuurwerkperiode nog niet is begonnen
Met een islamitische kalender in huis zul je het ook nooit weten.
Vertel jij anders even hoe het wel zit danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:36 schreef Meki het volgende:
Wat een propogandische PVV-nieuws.
Dit is net als een berichtgeving over Zuid-Korea in een Noord Koreaanse krant
totaal ongeloofwaardig
quote:De vrijwilligers van het buurthuis worden al langere tijd door een beveiligingsmedewerker beschermd wanneer zij 's avonds de boel op slot doen.
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef angela1966 het volgende:
Het gebruik van zwaar vuurwerk als terreurmiddel is niet echt "des marokkaans". De voorbereiding die daar voor nodig is koppel ik eerder aan autochtonen.
Amen, hier kan ik mij als ts volledig in vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.
Dat maakt wel degelijk uit als je ook rekening houd met licht xenofobe gevoelens die nou eenmaal aanwezig zijn bij het Nederlandse volk. En uit een ander artikel blijkt wel dat het nog helemaal niet zeker is of hier marokkanen achter zitten:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:30 schreef Dragorius het volgende:
Alsof dat wat uitmaakt, tuig = tuig of het nou kees mohammed piet xi ching of derick heet.
bron: bndestem.nlquote:Vorige maand werd er brandgesticht bij het buurthuis. Vrijdagnacht werd ingebroken in het Turks centrum in het wijkhuis, zondag gooiden nog onbekende daders zwaar vuurwerk naar binnen. Later die nacht werd nóg eens ingebroken in het buurthuis; toen vernielden de inbrekers bewakingsbeelden.
Bezoekers, omwonenden en bronnen rond het bestuur hebben het sterke vermoeden dat de daders van de aanhoudende vernielingen en intimidaties deel uitmaken van een groep Oosterhouts-Marokkaanse jongeren, die bijna dagelijks rondhangt bij De Bunthoef.
Niet helemaal.quote:
Dat is ook verboden! In deze tijd van het jaar!quote:
Goedkope opmertking van jou. Kom, eens met wat origineels .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het Geert Wilders promotie team is weer bezig.
Volgens mij doelde hij daarmee op die Marokkaantjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Goedkope opmertking van jou. Kom, eens met wat origineels .
Niet trollen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef angela1966 het volgende:
Het gebruik van zwaar vuurwerk als terreurmiddel is niet echt "des marokkaans". De voorbereiding die daar voor nodig is koppel ik eerder aan autochtonen.
Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wanneer gooien ze bij dat uitschot thuis het vuurwerk naar binnen?
Je was me voor. Geweldig eh. Als Nederlanders dit doen, wordt er niks over geschreven, want dat scoort toch niet. En reken maar dat Nederlanders dit gewoon doen. Mits je je ogen opent, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
Ik kan het niet laten;
Weer hebben de marokkanen het gedaan.
En dat maakt wat uit voor hetgeen er gebeurd is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:20 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.
50 Meter verwijderd van een lachbui, een vers bolletje kaas en een warm kopje thee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
het getuigt wel van redelijk wat lef.. ongeveer 50 meter van het buurthuis zit namelijk het politiebureau..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |