abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73706245
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Vuurwerk bij iemand door het raam gooien, stelselmatig (in andere gevallen) overlast veroorzaken...noem jij dat maar "16-jarige types" van mij mag de knuppel er regelmatig over.
En dan? Problem solved?

Dit is gewoon een spel voor die gasten. Haal je de knuppel er over, wordt het nog interessanter. Al zijn deze media berichten al een trofee op zich. De enige oplossing is zulke types uit elkaar te halen en de meelopers met meer welvarende mensen te laten omgaan, zodat zij zich wel kunnen aanpassen aan het gedachtegoed van een werkende maatschappij. Die andere types zullen echt niet veranderen. Kun je t.z.t. weleens oppakken als ze te ver zijn gegaan.
pi_73706296
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:20 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Ja hoor, een Marokkanen bericht en weer happen.
[..]

Je was me voor. Geweldig eh. Als Nederlanders dit doen, wordt er niks over geschreven, want dat scoort toch niet. En reken maar dat Nederlanders dit gewoon doen. Mits je je ogen opent, natuurlijk.

Geweldig die anti Marokkanen. Kennen of hebben ze er uberhaubt weleens last van? Uiteraard meer last dan van een ''gewone'' Nederlander.
precies, ik woon in a'dam en ik ken marokkanen die zo doen, antilianen, nederlanders, pakistanen, surinamers etc. het nieuws geilt er gewoon op als het marokkanen zijn want die schijnen interessanter te zijn jwt
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_73706313
Dan schieten we maar met scherp.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73706387
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
pi_73706506
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef leipeshitouwess het volgende:

[..]

precies, ik woon in a'dam en ik ken marokkanen die zo doen, antilianen, nederlanders, pakistanen, surinamers etc. het nieuws geilt er gewoon op als het marokkanen zijn want die schijnen interessanter te zijn jwt
Schattig, al die mensen die dit bericht meteen weer proberen te bagatelliseren en te "spindoctor'en".
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_73706837
quote:
Scherpe opmerking , heb je niks te modderen bij BNW ?
.
megalomaniac
pi_73706843
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef leipeshitouwess het volgende:

[..]

Ik woon elders in het land.

Als ik hier op een vrijdagavond in de stad loop en er wordt gevochten zijn het vrijwel altijd blanken. Volgende dag sla je dan de krant open, staat er niks of een berichtje dat de politie moest optreden bij een incident.

Maar o wee als het een Marokkaan is. Al is er maar 1 bij betrokken. Meest mooie zijn dan nog de reacties op internet van tokkies die er zelf bij waren en de Marokkanen de schuld geven, terwijl ze zelf met hun riemen en messen lopen te zwaaien als ze hier in de stad ruzie hebben.

Ik weet dat veel Marokkanen geen lieverdjes zijn. Dat gedrag staat me niet aan, maar moet ik me daar dan druk om maken? Dan kan ik me druk gaan maken over 14 miljoen van de 16 miljoen mensen...

Door rood rijden en/ of te hard door een woonwijk rijden, fijn met kinderen! Pillenvretende lonsdale gabbers met kistjes aan, zeer vermoeiend als ze in een groep zijn. Pedofielen die aan de lopende band meisjes stalken. Hooligans (al is dit ook zo'n over the top berichtgeving altijd) en tig andere ''groepen''. Maargoed, leef je er minder door? Ik in ieder geval niet. Niemand in mijn omgeving trouwens. Des te interessanter vind ik het als bepaalde mensen zich hier zo door kunnen laten leiden...

Alsof we zelf perfect zijn? Ga toch weg. Nederland is gewoon prima om te wonen, maar de incidenten zijn altijd het mikpunt.

Ik ga weer wat doen. Nou maar hopen dat ik veilig over straat kan met al dat tuig op straat...

Ps: ja, de voorbeelden vallen in het niet bij de gruweldaden van een Marokkaan.
pi_73706924
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Ik woon elders in het land.

Als ik hier op een vrijdagavond in de stad loop en er wordt gevochten zijn het altijd blanken. Volgende dag sla je dan de krant open, staat er niks of een berichtje dat de politie moest optreden bij een incident.

Maar o wee als het een Marokkaan is. Al is er maar 1 bij betrokken. Meest mooie zijn dan nog de reacties op internet van tokkies die er zelf bij waren en de Marokkanen de schuld geven, terwijl ze zelf met hun riemen en messen lopen te zwaaien als ze hier in de stad ruzie hebben.

Ik weet dat veel Marokkanen geen lieverdjes zijn. Dat gedrag staat me niet aan, maar moet ik me daar dan druk om maken? Dan kan ik me druk gaan maken over 14 miljoen van de 16 miljoen mensen...

Door rood rijden en/ of te hard door een woonwijk rijden, fijn met kinderen! Pillenvretende lonsdale gabbers met kistjes aan, zeer vermoeiend als ze in een groep zijn. Pedofielen die aan de lopende band meisjes stalken. Hooligans (al is dit ook zo'n over the top berichtgeving altijd) en tig andere ''groepen''. Maargoed, leef je er minder door? Ik in ieder geval niet. Niemand in mijn omgeving trouwens. Des te interessanter vind ik het als bepaalde mensen zich hier zo door kunnen laten leiden...

Alsof we zelf perfect zijn? Ga toch weg. Nederland is gewoon prima om te wonen, maar de incidenten zijn altijd het mikpunt.

Ik ga weer wat doen. Nou maar hopen dat ik veilig over straat kan met al dat tuig op straat...

Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid dat je gewoon selectief leest.
Als er bij ons in de stad/regio gevechten of schermutselingen zijn geweest staat dat later die week gewoon in onze krant hoor, ongeacht de achtergrond ervan.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_73707028
Dat kan en is berichtgeving is ook goed (kwaliteit uiteraard niet te beoordelen).

Maar ik zal de topics eens bijhouden hier in het nieuws gedeelte de komende tijd, evenals berichten in de krant.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:09:02 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_73707189
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Langlearn het volgende:
Dat kan en is berichtgeving is ook goed (kwaliteit uiteraard niet te beoordelen).

Maar ik zal de topics eens bijhouden hier in het nieuws gedeelte de komende tijd, evenals berichten in de krant.
Het nieuws is altijd randstad-centrisch, en ik vermoed zeker op Fok!. Geen wonder dat je niet zoveel over tokkieboeren hoort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_73707932
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Langlearn het volgende:
Nou dan? Zeur dan niet zo.
pi_73708035
Whehehe mijn vader moest er laatst zijn maar ze probeerden dit wel uit de media te houden!
Het is daar overigens iedere week prijs met die finnen!

Wordt er buiten iets opgehangen (lamp ofzo) nou dat hangt er maximaal 24h.
Ik ben toch een kieken hé!
pi_73708836
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Kietelaar het volgende:

[..]

Nou dan? Zeur dan niet zo.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:16:23 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73709301
kutmarokkanen, ze blijven bezig met andermans en daarmee hun eigen ruiten in te gooien. ik zeg, ga vooral zo door.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73709306
quote:
Ah en dit is een heel normale opmerking?
pi_73709375
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als al het andere faalt waarom niet?
Persoonlijk zie ik dat soort sociaal onaangepaste figuren liever 2 tot 5 jaar in
een opvoedingskamp verdwijnen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73709403
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zie er geen kwaad in. Jij wel?
Als ik zie wat Marokkanen hier op het forum allemaal kunnen en durven te zeggen, en er nog mee wegkomen ook, is dit een onschuldige opmerking.
pi_73709441
Dat schieten met scherp is wat mij betreft geen bezwaar mits het alleen door de politie volgens de richtlijnen op de knieschijf is gericht ,
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73709480
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik zie er geen kwaad in. Jij wel?
Als ik zie wat Marokkanen hier op het forum allemaal kunnen en durven te zeggen, en er nog mee wegkomen ook, is dit een onschuldige opmerking.
Wat? Waar heb je het over? Heb ik iets gemist?
pi_73709499
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Als al het andere faalt waarom niet?
Persoonlijk zie ik dat soort sociaal onaangepaste figuren liever 2 tot 5 jaar in
een opvoedingskamp verdwijnen.
En dan komen ze er als brave burgertjes uit natuurlijk.
pi_73709553
quote:
Wat een rare opmerking.
pi_73709638
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking.
Genoteerd.
Verder weer ontopic.
pi_73709653
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

En dan komen ze er als brave burgertjes uit natuurlijk.
Misschien, misschien niet.
Indien niet kan er alsnog geschoten worden op dat soort hufters en dan
langdurig wegstoppen. Laat maar wegrotten wmb.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73709680
De vraag blijft bij mij, waarom gooien ze dat niet naar een 81 jarige marokkaanse bejaarde of hun eigen grootouders ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73709717
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Genoteerd.
Verder weer ontopic.
Moet ik dan ook zulke opmerkingen maken? Is dat on-topic?
pi_73709736
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
De vraag blijft bij mij, waarom gooien ze dat niet naar een 81 jarige marokkaanse bejaarde of hun eigen grootouders ?
Omdat Marokkanen discrimineren.
pi_73709742
quote:
De vraag blijft bij mij waarom ze ünberhaupt een 81 jarige vrouw lastig vallen.

Waar zijn hun ouders. Etc.
pi_73709752
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking.
Hoezo? Het lijkt me een normale zin, zinsopbouw etc. zijn correct.

Als volgens een andere poster met knuppels eroverheen geen effect heeft, dan maar met scherp schieten. Niet op het hoofd, maar op de benen bijvoorbeeld.
En desnoods met rubber bags ipv echte kogels, maar ik ben onderhand al het tuig in Nederland wel zat. Mijn oma durft 'savonds in de Meijhorst al niet meer alleen over straat omdat ze bang is net als anderen overvallen te worden.
Leuk joh.
Mr. Prolapse 2009
pi_73709772
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Omdat Marokkanen discrimineren.
Iedereen discrimineert, het is ook helemaal niet interessant dat het in dit geval Marokkanen zouden zijn.

Werkelijk waar, wat een focus op afkomst, als je gewoon al het tuig aanpakt maakt dat ook geen verschil meer hoor.
Mr. Prolapse 2009
pi_73709836
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Iedereen discrimineert, het is ook helemaal niet interessant dat het in dit geval Marokkanen zouden zijn.

Werkelijk waar, wat een focus op afkomst, als je gewoon al het tuig aanpakt maakt dat ook geen verschil meer hoor.
Die vlieger gaat op als jij ergens een verhaal boven water kunt halen waar Marokkaanse reljongeren Marokkaanse ouderen hebben mishandeld hebben.
pi_73709849
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Die vlieger gaat op als jij ergens een verhaal boven water kunt halen waar Marokkaanse reljongeren Marokkaanse ouderen hebben mishandeld hebben.
Als er Marokkaanse ouderen in die buurt wonen hebben die daar evengoed last van
Mr. Prolapse 2009
pi_73709851
quote:
Hoeveel 81 jarige Marokkaanse bejaarden zie jij op straat rondlopen?
pi_73709967
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als er Marokkaanse ouderen in die buurt wonen hebben die daar evengoed last van
Wat is dat nu voor non-argument?
Wat voor last? Het fluit-geluidje van een vuurpijl bij de achterburen? De doffe knal van een donderslag 5 deuren verderop?

Of ga je er zomaar vanuit dat die relMarokkanen ook bij Marokkaanse ouderen dat vuurwerk naar binnen gegooid zou hebben terwijl de feiten er niet om liegen dat ze nooit hun mede afkomstgenoten mishandelen?
Weet je nu echt niks beters?
pi_73709977
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als volgens een andere poster met knuppels eroverheen geen effect heeft, dan maar met scherp schieten. Niet op het hoofd, maar op de benen bijvoorbeeld.
En desnoods met rubber bags ipv echte kogels, maar ik ben onderhand al het tuig in Nederland wel zat. Mijn oma durft 'savonds in de Meijhorst al niet meer alleen over straat omdat ze bang is net als anderen overvallen te worden.
Leuk joh.
Als ik datzelfde zeg over PVV-aanhangers, blijft dat dan ook staan?
pi_73710031
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vergelijk je PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen?
pi_73710038
quote:

[..]

Laat je niet uit de tent lokken. Je ziet zo in ieder geval gemakkelijk wie er extreme opinies op na lijkt te houden en je in die zin niet serieus hoeft te nemen in dit soort discussies.
pi_73710046
quote:

[..]

Maak anders een TR aan of meld het in NWS-FB. Hier is het niet relevant, dan kunnen de NWS mods het beoordelen.
Mr. Prolapse 2009
pi_73710050
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zoals Dion Graus en Brinkman inderdaad.
pi_73710086
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wat boeit dat? De een vindt iets een rechtvaardiging, de ander iets anders, het gaat om de opmerking: "dan maar met scherp schieten".
pi_73710089
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Laat je niet uit de tent lokken. Je ziet zo in ieder geval gemakkelijk wie er extreme opinies op na lijkt te houden en je in die zin niet serieus hoeft te nemen in dit soort discussies.
Nee we moeten inderdaad doorgaan met de softe aanpak in Nederland, al die straatratten (en dan bedoel ik iedereen, ongeacht afkomst ) krijgen steeds meer "macht" en mogen steeds meer zonder dat het aangepakt wordt. Politie mijdt sommige straten/wijken al omdat het het "niet waard is".

Daar kan ik dan behoorlijk gepiqueerd van raken en dus ook zo "extreem" reageren, maar het laconiek wegwuiven is net zo "extreem" maar dan de andere kant op.
Mr. Prolapse 2009
pi_73710117
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Leuk, maar ik had het niet over je zinsopbouw.

Is dit een mislukte 'onder de gordel'.
quote:
Leuk joh.
Dat is inderdaad niet leuk.
Het tuig dient ook aangepakt te worden.

Maar jij denkt dus dat je je oma zich veiliger zal voelen op straat, als er elke dag vuurgevechten plaatsvinden?
pi_73710136
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat boeit dat? De een vindt iets een rechtvaardiging, de ander iets anders, het gaat om de opmerking: "dan maar met scherp schieten".
Maar je vergelijkt dus PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen.
pi_73710158
In welke steden voelen oma's zich alleen wel veilig over straat s'avonds?
pi_73710161
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee we moeten inderdaad doorgaan met de softe aanpak in Nederland, al die straatratten (en dan bedoel ik iedereen, ongeacht afkomst ) krijgen steeds meer "macht" en mogen steeds meer zonder dat het aangepakt wordt. Politie mijdt sommige straten/wijken al omdat het het "niet waard is".

Daar kan ik dan behoorlijk gepiqueerd van raken en dus ook zo "extreem" reageren, maar het laconiek wegwuiven is net zo "extreem" maar dan de andere kant op.
Wat jij zegt is je eigen verantwoordelijkheid, daar heeft het overheidsbeleid vrij weinig mee te maken. Je maakt alleen jezelf ermee belachelijk en niet het softe beleid van politie en/of justitie.
pi_73710194
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Leuk, maar ik had het niet over je zinsopbouw.

Is dit een mislukte 'onder de gordel'.
Nee, maar als ik iets ongenuanceerds zeg dan valt iedereen daar meteen over, als anderen dat zeggen (en men weet wie bedoeld wordt) moet men dat maar accepteren
quote:
Dat is inderdaad niet leuk.
Het tuig dient ook aangepakt te worden.

Maar jij denkt dus dat je je oma zich veiliger zal voelen op straat, als er elke dag vuurgevechten plaatsvinden?
Ho ho, jij gaat nu uit van dagelijkse vuurgevechten en weet ik veel wat. Ik heb het over een voorbeeld stellen, als inderdaad de ME met hun knuppels geen effect zouden hebben op al dat tuig.

Of moet mijn oma zich maar schikken aan de nukken van kansloze pubers en jongvolwassenen die niks maken van hun leven?
Mr. Prolapse 2009
pi_73710204
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Duurt een dag of 3.
Als die capuchon boys eenmaal weten dat ze kogels om de oren krijgen rennen ze de klinkers uit de straat en laten ze hun misdaad aspiraties wel achterwege.

Dus Oma zal die 3 dagen Wild Westen toejuichen. Geloof me.
pi_73710219
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Maar je vergelijkt dus PVV aanhangers met Marokkanen die anderen mishandelen.
Misschien vind ik het steunen van een discriminerende partij een miljoen keer erger dan wat die Marokkanen doen, ik vind de rechtvaardiging van Dragorius ook niet plausibel.

Maar, on topic weer.
pi_73710250
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Duurt een dag of 3.
Als die capuchon boys eenmaal weten dat ze kogels om de oren krijgen rennen ze de klinkers uit de straat en laten ze hun misdaad aspiraties wel achterwege.

Dus Oma zal die 3 dagen Wild Westen toejuichen. Geloof me.
Dat zal nooit werken.
pi_73710253
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef Meh7 het volgende:
In welke steden voelen oma's zich alleen wel veilig over straat s'avonds?
Precies. Die Marokkaanse reljeugd zit overal.
pi_73710258
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')