Ik heb eigenlijk al eens gezegd dat het niemand wat aangaat, maar;quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef phluphy het volgende:
Het plan is toch dat jullie er in november intrekken, dacht ik? Dat is gewoon volgende maand al joh!![]()
In hoeverre ben je al ongeduldig?
Looks good! Ik ben zooo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind het trouwens niet duurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..].
Het valt wel mee eigenlijkDe tijd gaat zelfs een beetje snel! Maar het dringt ook nog niet echt door dat we er zeer waarschijnlijk volgende maand al inzitten. Er moet nog zoveel gebeuren!
Ik vind het ook niet duur, wel veel geldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Csbs het volgende:
[..]
Looks good! Ik ben zooo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind het trouwens niet duurWas gewoon erg benieuwd.
Werk je in de buurt van de grens of woon je zelf al in Duitsland?
eindje weg om even te buurten...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet duur, wel veel geld.
Maar ik ben niets gewend!
Ik werk in Eindhoven (niet echt in de buurt helaas, maar als ik straks verhuis komen er maar 5 á 10 minuten reistijd bij). Als je bij Tim achter de tuin uit stapt sta je in Duitsland. En ik woon weer zo'n 5-10 minuutjes van Tim vandaan.
Mocht je weer een keer naar de ring gaan, kun je makkelijk even komen buurtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
eindje weg om even te buurten...![]()
Maar wel weer een leuk topic om te volgen
tegen die tijd neem ik wel contact met je opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Mocht je weer een keer naar de ring gaan, kun je makkelijk even komen buurten.
Whehequote:Op zondag 18 oktober 2009 09:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als ik die prijzen zie daar dan zou ik er ook wel willen wonen maar ik kom eigenlijk uit valkenswaard (10km onder eindhoven) en woon nu in uden (30km boven eindhoven) dus ben wel wat die kant in gegaan maar al mijn familie en vrienden wonen nu in valkenswaard/eindhoven en dat vind ik te ver weg.. ik ga graag "effe" langs bij familie...
Vind die 2 huizen wel mooie huizen zeg... en dat voor 2 ton....
hebben we hier een tussenwoning voor...
je hoeft maar een paar worden te kennen:quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wheheof in Utrecht een appartementje van 50 m2
Denk dat die wijk van Anne wel tof gaat worden, alleen spreek ik heul geen duits!
Ik blijf altijd steken bij Ein Zwei Drei bier!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
je hoeft maar een paar worden te kennen:
bratwurst mit pommes
warsteiner
also also
yes jawohl
neewohl..
Ik ook nog niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wheheof in Utrecht een appartementje van 50 m2
Denk dat die wijk van Anne wel tof gaat worden, alleen spreek ik heul geen duits!
TOF!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
De laatste tijd durf (want ik kan wel wat Duits, ook al zeg ik van niet) ik wel al wat meer te zeggen. Dus het komt wel. De familie van Tim, met name zijn nicht en tante, praten op verjaardagen ook voluit tegen mij, dus dan moet ik wel terug praten.
Waar ik nu mee bezig ben is een 'studie' die ze op de basisschool gevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ach, als je tegen een geduldige duitser praat kom je er meestal wel uit, al is het met wat handen en voetenwerk...
ik ken ook maar een beetje vakantie-duits maar kom er ook altijd wel uit...
ga je nog cursus doen anne?
Dat kan nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
We zijn laatst in Weeze geweest en hebben jullie huisje nog gezochtWe kwamen wel een ander huis tegen dat ook door jullie aannemer is gebouwd (ook dezelfde kleurstelling) echter jullie huis niet gevonden..
Dat rode spandoek? Dat is de persoon van de steigers. Die zie ik overalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Linnie20v het volgende:
WeirdHetzelfde spandoek hing er bij en ook wit huis met donker dak
Naja goede smaak doet volgen
Dat komt omdat in Duitsland de keuken vrijwel altijd meegenomen wordt en deze dus eigenlijk 'los' staat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Er vallen mij twee dingen direct op aan de tegels
- Jullie hebben de tegels tot onder de toekomstige plaats van de keuken gelegd, dit zie je in nederland erg weinig.
- De tegels die boven het aanrechtblad komen zijn al geplaatst; in Nederland plaatst men meestal eerst de keuken voordat de vloer en het aanrecht betegeld worden.
Ziet er verder trouwens strak uit hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |