quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Echo99 het volgende:
Al de getinte medeleerlingen moeten bij Scheveningen de grens over.
"Dit noemen we de ..., maar dit hoef je nu nog niet te kennen."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef julian6 het volgende:
verschillende mensen in de klas "een macro-economisch schema?" "de lorenzcurve?" of toch de "break-even afzet?"
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
Welke school was dat? En hoe heet die leraar?
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Echo99 het volgende:
Jamaar daar is geen land!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Echo99 het volgende:
Had ook niet meer verwacht van jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:19 schreef Opperkwal het volgende:
Ik moest lachen.
Wat ben jij een dieptriest geval.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef Echo99 het volgende:
Halfvertaalde grapjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt een neger bij de dokter
Zegt de dokter: Ha ik zie het precies al, gangreen!
Lijkt me niet zo slim.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
ga je actie ondernemen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
Leuk garpjequote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Leuk grapje opzich, maar dan had ie er ook eentje over blanke mensen moeten maken om de negers te compenseren..
Maar goed, hij was grappig
zat je toevallig op de vrijeschool in zutphen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef superZjozz het volgende:
Ik had een geschiedenisleraar wer schreitte gleich der fuhrer, inclusief sputtertjes spuug..Hij gaf ook nog Duits om het plaatje compleet te maken..
Toevallig niet.. of is het een algemeen verschijnsel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zat je toevallig op de vrijeschool in zutphen?
Wat toevallig! Ik namelijk ook niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Toevallig niet.. of is het een algemeen verschijnsel?
Dat riepen mensen gewoon voor de grap omdat niemand een idee had wat het wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Haha, die is wel goed
Maar wie zei er break-evenafzet? Of Lorenzcurve?
Het was een economieleraar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
Bazige leraar, maar wat heeft dit met economie te maken?
jazz muziek, dat komt door negersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef wise het volgende:
zie je een blanke jongen met een broek 10 maten te groot, boxer erboven en met een mank been, dat kom door negers.
achter in de tram is er altijd muziek, dat komt door negers
watermeloenen op bij de AH, dat komt door negers
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
Dat draagt pas bij aan de maatschappijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
jazz muziek, dat komt door negers
100 meter sprint onder de 10 seconden, dat komt door negers
Jazz muziek komt door blanken want die hebben de negers naar Amerika gehaald!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
jazz muziek, dat komt door negers
100 meter sprint onder de 10 seconden, dat komt door negers
'klu klux klan'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef julian6 het volgende:
vandaag zat ik in de les bij economie, staat er de volgende tekening op het bord:
[ afbeelding ]
dus de leraar vraagt wat is dit?
verschillende mensen in de klas "een macro-economisch schema?" "de lorenzcurve?" of toch de "break-even afzet?"
dus de leraar zo:
"nee het is het laatste wat een neger ziet nadat hij door de Klu klux klan in de put is gegood!!![]()
"
TS en de rest van de klas:![]()
![]()
XD
getinte medeleerlingen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klacht: leraar die negergrapjes maakt
Sorriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef aychelle het volgende:
ging het topic over joden of marokkanen dan zat er alang een slotje op.
Trouwens als een leraar bij op school zo'n grap maakte met donkere/getinte leerlingen erbij was ie eruit geweest. Ik vind het echt niet kunnen sorrie. En wat zouden jullie vinden als een donker iemand een nare grap over blanken maakten. Lachen jullie dan ook.? bah racisten op fok, en zelfs de mods doen er (indirect) aan mee
ik een klacht maken over de mods hier op FOK! die niets aan racisme doen. Ik voel me als een donkere een kat in het nauw gedreven. Bah wat een scheinhijlige samenlving, die leraar verdient een straf op de iraanse manierquote:
Laat ze maar een grap over blanken maken, daar kan ik echt niet mee zitten hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef aychelle het volgende:
ging het topic over joden of marokkanen dan zat er alang een slotje op.
Trouwens als een leraar bij op school zo'n grap maakte met donkere/getinte leerlingen erbij was ie eruit geweest. Ik vind het echt niet kunnen sorrie. En wat zouden jullie vinden als een donker iemand een nare grap over blanken maakten. Lachen jullie dan ook.? bah racisten op fok, en zelfs de mods doen er (indirect) aan mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |