Super hahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Done..
Geachte Diana,
Ik zie dat u Tampons verkoopt en eigenlijk ben ik op zoek naar een cadeautje voor mijn vriendin. Ze heeft alles al dus ik zoek iets leuks. Heeft u de tampons ook in leuke kleurtjes?
Groeten,
Alwin
brilliant! tevens TVPquote:
Verkeerde link?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef Dynd het volgende:
Dit moet een grapje zijn, een fokker?
Gezocht: groot mega mindy pak gezocht!!!
Beschrijving
Ik zoek een groot mega mindy pak dat gedragen moet worden door een man van 1,82m van 95 kilo!!!
http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
quote:http://link.marktplaats.nl/287560781
Franse hangoren (Isabelle)
Kenmerken
Geslacht: Vrouwelijk
Beschrijving
Jonge Franse hangoor voedster. Zuiver Isabelle uit isabelle bonte vader en isabelle moeder. Ouders allebei aanwezig, geent en getatoueerd. Alle konijnen worden met paspoort en inentingen verkocht.
Geboren op 02-09-09.
Mogen op z'n vroegst 28 oktober weg. (8 weken in verband met grote stressgevoeligheid en dus kans op ziekte)
Hoi Kees,quote:Hallo Joost,
Wat een ongeloofelijk toeval, toen ik deze computer in het gras vond terwijl ik mijn hond aan het uitlaten was besloot ik het voor de zekerheid op marktplaats maar even op te zoeken, en ja hoor! Ik heb hier een klein grijs zwartig fietscomputertje met drie knopjes op de onderkant, is deze van u? Ik hoop het echt!
Ik hoop snel van u te horen en als hij van u is kunnen we het over de verzending (Of ophaling) en de kosten hebben.
Met vriendelijke groet,
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
quote:Ja, ik woon vlak bij Sprundel, ik ben er de volgende twee dagen alleen niet.
Dus u zult even moeten wachten tot u weer met uw fietscomputer aan de gang kan.
Ik reken een algemeen vindersloon van ongeveer 40 euro maar omdat u me een aardig persoon lijkt kunt u hem voor 35,- weer eigen noemen.
Ik hoop dat dit geen probleem is,
Kees
Ja, zulke zijn leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Dynd het volgende:
Gezocht: Gezocht / Verloren
Beschrijving
Zondag 10 Oktober verloren bij veldtoertocht te Sprundel mijn fietscomputer:
Ciclomaster CM 4.4A. Wie heeft deze gevonden ???!!
Gaarne bericht per mail.!
[..]
Hoi Kees,
ja, klinkt echt als mijn computer; 3 knoppen aan de onderkant; ik dacht zet het op marktplaats en prompt reactie!
ongelooflijk gewoon!?
Ik kom zelf uit Galder en (neem ik aan) jij kotm uit Sprundel? Afhalen is geen probleem als ik weet waar en wanneer ?
Bedankt!
mvg Joost
[..]
Euh...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oh oeps, bedoelde http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
Is dat een hint?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef Dynd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef Dynd het volgende:
[..]
Edit: http://link.marktplaats.nl/287540769 Moet echt nog even wakker wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:14 schreef Dynd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Dynd het volgende:
Gezocht: Gezocht / Verloren
Beschrijving
Zondag 10 Oktober verloren bij veldtoertocht te Sprundel mijn fietscomputer:
Ciclomaster CM 4.4A. Wie heeft deze gevonden ???!!
Gaarne bericht per mail.!
Ja, ik woon vlak bij Sprundel, ik ben er de volgende twee dagen alleen niet.
Dus u zult even moeten wachten tot u weer met uw fietscomputer aan de gang kan.
Ik reken een algemeen vindersloon van ongeveer 40 euro maar omdat u me een aardig persoon lijkt kunt u hem voor 35,- weer eigen noemen.
Ik hoop dat dit geen probleem is,
Kees
Voel me een beetje schuldigquote:Nou, nou, u kunt toch ook wel even normaal antwoorden. Ik was nog gul met mijn zeer redelijke bedrag. Om dan meteen zo een soort toon aan te slaan gaat mij wat te ver, meteen stoere praatjes dat je het niet had verwacht dat er kosten aan verbonden waren. Zo kom je er niet onderuit hoor mannetje... voor jou is het nu 45 euro
Take it or leave it.
Omg, wat zou ik boos zijn achter mijn computer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik wist niet dat er algemeen vindersloon bestond en over die E35 moet ik toch even nadenken; laat ik het zo zeggen had ik niet verwacht er nog kosten aan verbonden waren maar dat is uw beslissing.
Ik denk er even over na en laat weten wat ik zal doen.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
Voel me een beetje schuldig
ik heb net ook al een paar keer m'n lach niet kunnen inhouden, om het te maskeren deed ik maar alsof ik moest hoestenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb godverdomme zo hard moeten lachen net
ik doe vanmiddag mee
Ik ziet het al voor me.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef De_Vink het volgende:
[..]
ik heb net ook al een paar keer m'n lach niet kunnen inhouden, om het te maskeren deed ik maar alsof ik moest hoestenDe collega's keken wel een beetje vreemd bij m'n 4e hoestbui
zeg dat je em nu al hebt verkocht voor 30 euroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik wist niet dat er algemeen vindersloon bestond en over die E35 moet ik toch even nadenken; laat ik het zo zeggen had ik niet verwacht er nog kosten aan verbonden waren maar dat is uw beslissing.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef Dueno het volgende:
[..]
zeg dat je em nu al hebt verkocht voor 30 euro
Hij is echt een pro zeg! Wie heeft nog meer op Ruud gereageerd? Het zou wel leuk zijn om allemaal hetzelfde bod te doen.quote:Beste Rob,
Er zijn momenteel heel veel bieders op deze kruik, ik ga er nu maar even puur zakelijk mee om en laat iedereen een bod uit brengen. zo dat iedereen de kans krijgt om dit unieke exemplaar in handen te krijgen.
Inmiddels heb ik wel begrepen dan mijn vraagprijs niet meer actueel is.
Dus breng uw bod zo snel mogelijk uit!
Met vriendelijk Groeten,
Ruud - Arnhem
Dit hebben we een tijdje geleden kansloos verstuurd als reactie op een opstapjequote:He sm44tjuh/player,
Je weet, mijn meisje is niet zo groot maar wil toch bij mij in mijn bedje slapen,
Dus ik zag deze kruk, ik dacht oow sjit man, die's iets voor mijn maisje.
Ik vind echt mooi dat ik zoiets op de internet vind, jeweetzelluf.
Dus ik dacht dat jij mij wel deze mooi opstap kan komen brengen naar mijn caravan.
jeweetzelluf. Ik geef je er dan zelfs 3,50 voor. Ik hoop echt snel van je te horen, jeweetzelluf. want anders komt mijn meaisje niet zo snel bij mij he. jeweetzz
Dus ik hoop echt dat je dat wil doen, dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Peace ma nigga, Winston
En een bod van 240 euro's op de dolkquote:Geachte Mascha,
Het ziet ernaar uit dat dit inderdaad een echt antieke kast betreft.
Waarschijnlijk uit de jaren 20 van de 20e eeuw.
Aan de kenmerken te zien is het een oostenrijkse buffetkast.
Ik schat de waarde op zo'n 5 á 600 euro.
Zelf ben ik ook antiekliefhebber, en heb ik ook ooit zo'n soort buffetkast in eigendom gehad.
Met vriendelijke groet, Karel
quote:Geachte richard bos,
Hier is ie dan! Jouw beste maat! Ik ben Karel, 55 jaartjes jong en al gepensioneerd. Goedkoop ben ik niet, maar je krijgt er wel goede vriendschap voor terug. In de meeste gevallen reken ik 11,50 per uur Netto. Maar omdat je me wel een geschikte kerel lijkt wil ik het wel doen voor 10 euro Netto. Zeg maar wat je een keer leuk lijkt om te doen, bijv. vissen ( een erg grote hobby van me) dan kunnen we kennis maken.
Hij is goed en de eerste die echt zo op www.dontevenreply.com kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
Ze heeft wel serieus teruggemaild:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Strijkplank. het volgende:
haha, ik had een bod gedaan op die tampons, 2,50
Mailt ze net terug, dat ze er 4 euro voor wil hebben..
ik zal ff zeggen dat ze de tampons in der hol kan douwe
1 dag actief op mp, dat moet een fokker zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef miaeak het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287609928
Durft iemand?
quote:Lege theezakje Pickwick White Tea Fresh Fruitea
Beschrijving Verzendkosten voor de koper
quote:Geachte Heer / mevrouw,
Ik kwam uw advertentie op Marktplaats tegen en ik vroeg me eigenlijk af of deze White Tea van Pickwick lekker is. Ik overweeg deze namelijk te kopen, maar het zou natuurlijk zonde (van het geld) zijn als ik hem achteraf niet smakelijk vind. Dus wat vindt u van deze thee?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke Groet,
Rob
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 dag actief op mp, dat moet een fokker zijn.
Naja, indien dat niet het geval is toch even gemaildquote:Geachte Anneke,
Als kunstkenner wil ik u zeggen dat dit misschien wel een van de beste vondsten is die ik ooit op marktplaats heb gedaan. Aan de kenmerken te zien zou dit weleens een echte "Frank Werther" kunnen zijn. Zou u misschien enkele Detailfoto's kunnen sturen? En dan bedoel ik ook foto's van de onderkant, waar een Logo'tje hoort te zitten. Om de waarde het best in te schatten zijn ook detailfoto's van (indien aanwezige) krasjes gewenst.
Mán, daar kan ik denk ik letterlijk 5 of 6 keer in..quote:[b]
[..]
Naja, indien dat niet het geval is toch even gemaild
Edit:
http://link.marktplaats.nl/173411703 ff vragen wat mevrouw kost![]()
Van de andere kant, 13 euro voor een tent is niet duur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef miaeak het volgende:
[..]
Mán, daar kan ik denk ik letterlijk 5 of 6 keer in..
Nog wel meer trouwens.... Jeetje.
Eigenlijk zou ik er nu 1 moeten kopen, mezelf clonen, kijken hoeveel erin passen, foto sturen naar dat wijf met een sonja bakker boek.
quote:Geachte Arthur en Marieke,
Voor een (amateur)speelfilm zijn we opzoek naar een goede locatie. Jullie vakantieboerderij leek ons erg geschikt voor de opname van onze nieuwe Horrorfilm genaamd 'De Deurbel'. De titel klinkt misschien wat sullig, maar het gaat een spannende film worden met veel bloed!
We vroegen ons af of uw vakantieboerderij in de komende 6 maanden een keer vrij is zodat we onze opnames kunnen doen. Achteraf zullen we alles weer netjes opruimen en schoonmaken (er wordt bloed gebruikt op basis van Glucose). Dit alles uiteraard tegen een passende vergoeding en daarnaast hebben jullie de mogelijkheid om zelf een rol te spelen in onze nieuwe film!
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke Groet,
Rob Eekhout
Regisseur FilmA+ Movies.
Beste Kees,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij is goed en de eerste die echt zo op www.dontevenreply.com kan.
Omgquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik heb er even nagedacht en voor E25 zou ik de fietscomputer willen ophalen; indie u hier niet mee akkoord ben dan laat ik het hierbij.
Bedankt en mvg
Joost van der Velden
haha, dat was ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, wie heeft er 7,50 Euro geboden op dat lege theezakje?
Hehe mijn schuldgevoel begint aan me te knagen, dit doe ik maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ahhh.. die meneer is nu behoorlijk verdrietig.. tijd om hem uit zijn lijden te verlossen denk ik
Eigenlijk best zieligquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:57 schreef Strijkplank. het volgende:
[..]
haha, dat was ik
Ook een reactie op de kruik gehad, ik vroeg of ik hem nog voor 25 kon kopen, krijg ik dit terug;
Ja dat begrijp ik, maar je bod is nu eenmaal veel te laag geworden het staat inmiddels op ¤700,=
Hij gaf meteen reactie terug, hij zit nu denk ik de hele dag wrijvend in zijn handjes achter de computer![]()
Heeft ie misschien zelfs nog vrijgevraagd van z'n werk om thuis te handelen![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
Ah, ik dacht al, dat moet iemand van Fok! zijn.quote:
heb alleen geen idee meer wat ik terug kan sturen..quote:Geachte Karel,
Als eerste wil ik zeggen dat ik erg verrast ben door uw snelle reactie.
Nog meer verrast ben ik door het feit dat dit wel eens een echte "Frank Werther" zou kunnen zijn.
Zou u mij, indien dit het geval is, meer kunnen vertellen over het kaarsenhoudertje?
Ik heb mijn best gedaan voor de foto's. Aangezien mijn camera niet van topkwaliteit is, zijn de details niet goed zichtbaar op het glaswerk.
Er zit aan de onderkant inderdaad een soort van logo'tje, maar dit kan ook gewoon een beschadiding zijn natuurlijk.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Anneke
Er zijn heel veel mensen die lege theezakjes verzamelen en daarmee knutselen! big businessquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, dat moet iemand van Fok! zijn.![]()
But seriously, wie biedt er nou een leeg theezakje te koop aan op Marktplaats?
Kan je dan niet beter gewoon de thee kopen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die lege theezakjes verzamelen en daarmee knutselen! big business
quote:
Dus uiteindelijk is ze eerst in de zeik genomen en heb je haar vervolgens advies gegeven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Hoe ga je reageren?
Ik verdien de titel "klootzak" iig niet.. Heb gisteravond bij een mevrouw die een huis zocht voor Sjer halverwege opgebiecht dat het om een grap ging. Vond het zo zielig dat ze op een gegeven moment bij me langs wilde komen om te kijken of de hond toch bij "Alwin" kon. Had me voorgedaan als iemand die via heel zware trainingen honden een taak wilde geven. Middels stroombanden naar erger.
Toen haakte ze af en ben ik boos geworden omdat ze me die hond zgn. had toegezegd.
Wilde ze "Alwin" toch zeker nog wel een kans geven. Enfin, toen heb ik het maar opgebiecht en haar op het hart gedrukt dat ze die hond nooit aan vage trainers en handelaren moet geven.
idd Stahliquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is ze eerst in de zeik genomen en heb je haar vervolgens advies gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is permanent uitgeschakeld.
ik ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef Tiemie het volgende:
Nog maar een tvp dan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
idd Stahli![]()
Moraalridder!
Nee, precies. Ik ga het niet meer opzoeken bij dieren e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de rest kan gewoon de pest krijgen..
quote:http://link.marktplaats.nl/287500428
Beschrijving Te koop oud houten beeld. In mooie staat. Binnenin kan een fles wijn geplaatst worden.
Ook eventueel af te halen in Schiedam.
Zijn reactie :quote:Geachte kroko,
Door een kennis werd ik op dit houten koks beeldje gewezen.
Dit beeldje is als ik me niet vergis van rond de 19e eeuw.
Zelf schat ik het op 1881, vermoedelijk is dit beeldje van de Camille Claude.
Dit betreft de leerlinge van Auguste Rodin die beroemde beeldhouwer.
Is het mogelijk dat u van de onderkant (voetstuk) een foto maakt?
Aan de hand van houtbewerking (draaivorming) kan ik proberen te bepalen of we met een unieke Camille te maken hebben.
Deze zijn momenteel erg veel waard in goede staat kan het toch al snel rond de 1500 a 2500 euro opleveren.
Ik afwachting van u reactie.
Henny Rodedraad
Arts Fok Collector at cole Nationale Supérieure des Beaux Arts (Paris)
quote:Van: Rene XXXXX(XXXXXX@hotmail.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: woensdag 14 oktober 2009 9:38:22
Aan: henny.rodedraad@live.nl
Geachte heer,
Ik zal een foto sturen van de onderkant. Hoewel ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat u mij
voor de gek houdt. Echter 1 april is al geweest.
Groeten Rene.
Geer haar anders het advies om met het ding naar tussen kunst en kitsch te gaan, zodat ze de waarde goed in kunnen schatten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef Strijkplank. het volgende:
Ik heb reactie op het kaarslichtje! het is dus geen Fok!ker (of betreffend persoon heeft daadwerkelijk zon ding ) anyway:
[..]
heb alleen geen idee meer wat ik terug kan sturen..
Aii... Deze had geniaal kunnen zijn, als je het laatste stukje voor je volgende mail had bewaard. Ik vind hem briljant, maar het is nu al te duidelijk een grap helaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef De_Vink het volgende:
Theo Voskamp strikes again....
[..]
Beste Frank,
Al enige tijd ben ik op zoek naar een schitterend konijn als deze Isabelle. Van mijn vorige konijn "Mister Snugglebunny" heb ik deze zomer afscheid moeten nemen, de hitte is hem fataal geworden. Na verloop van tijd begin je toch zo'n beestje te missen en dit heerlijke konijntje leek mij een perfecte vervanger!
Aangezien ik niet zo in het betreffende ras thuis ben zou ik graag willen weten tot welke afmetingen dit konijn kan uitgroeien, in welk tijdsbestek zij volgroeit is en of het een probleem is dat ze haar verblijf deelt mijn mijn huisgans "Waggel". Waggel zelf kon heel goed met Mister Snugglebunny omgaan dus van hem verwacht ik geen problemen.
Ik verwacht zelf dat rond maart het bloed weer begint te kruipen waar het niet gaan kan en ik weer een nieuw konijntje zal willen. Heb jij enig idee of jij tegen die tijd weer wat jonge konijntjes hebt?
Ten slotte zou ik ook aan je willen vragen of jij nog goede recepten in huis hebt? Mister Snugglebunny op de barbeque met limoen en thijm was een toppertje afgelopen zomer, en voor kerst past volgens vrienden foie gras zeer goed bij gestoofd konijn, maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan of ze tegen die tijd al volgroeit is.
ik hoop snel van je te mogen horen Frank.
MvG,
Theo Voskamp
Hij heeft nu zelfs interesse vanuit Australiëquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef miaeak het volgende:
[..]
Seuuu die is goed wakker.
Is die arme kruik-man al verlost?
Antwoord:quote:Geachte Edwin,
Ik heb wel oren naar uw boeken. Kunt u mij vertellen welke u het leukst vond?
Met vriendelijke groet,
Ottfried Graanwijde
PS. Kunt u mij vertellen of de boeken aan gebruikersslijtage onderhevig zijn? De laatste keer dat ik homoseksuele literatuur kocht, waren bepaalde delen van het verhaal volledig verkleefd.
quote:Beste Ottfried,
De boeken verkeren in goed tot zeer goede (ongelezen) staat.
Er zijn geen 'gekke' dingen mee gebeurt. En bovenal staat ze gewoon in de boekenkast.
Met vriendelijke groet,
Edwin
quote:Beste Edwin,
Dat is fijn om te horen. Ik ben bijna overstag om de stapel over te nemen. Ik wil wel eerst zeker weten dat u zelf niet homoseksueel bent. Als dat zo is, heb ik daar een aantal morele bezwaren tegen. Aangezien ik getrouwd ben, word ik liever niet gezien terwijl ik een overdracht regel met een homoseksueel.
Groeten,
Ottfried Graanwijde
Dit is er ook eentje met potentiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef AAAAAA het volgende:
Advertentie. 10 homoerotische romans voor een prikkie.
[..]
Antwoord:
[..]
[..]
Wtf?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
[..]
quote:Onderwerp: Reactie op uw advertentie: heel oud pikant borrelglaasje
Goedemiddag
Ik heb ze een paar jaar geleden gehad van een bejaard echtpaar.Ik heb er 2 en dacht ik verkoop er 1.De ander wil ik voor mijn eigen “antiekhoekje” bewaren. Ik wist wel dat ze bijzonder waren omdat ik een cursus antiek heb gedaan maar zo bijzonder als u zegt toch weer niet. Het is toch vreemd dat veel antiekjagers het niet als zodanig herkennen.Ik ga akkoord met uw bod.U kan dan 100,00 euro + 6,95 verzk. = 106,95 0vermaken op rek. ***** tnv ******te Alphen a/d Rijn ovv oud pikant glaasje. Zogauw uw geld op mijn rek. staat stuur ik u een bevestiging en komt het naar u toe.
Zou u aub uw adres willen door mailen zodat ik weet waar hij hen moet en hem voor u kan reserveren.Hartelijk dank en een fijne dag/avond.
Liefs Vlinder
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef De_Vink het volgende:
*** REACTIE Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef De_Vink het volgende: ***
Hoi Theo,
Beetje lastig te zeggen of ik in Maart konijnen te koop heb. Zoals in de advertentie staat mogen deze dames over een paar weken weg dus dat zou iets kunnen zijn. Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie. De snelheid waarmee dit gebeurt is afhankelijk van de voeding, maar duurt al snel 8 maanden of langer. Ik ben niet zo'n kok dus aan recepten kan ik je niet helpen.
Groeten Frank
![]()
![]()
![]()
Zou Frank het door hebben???
Proestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
[..]
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Stali het volgende:
Deze hebben jullie zeker allemaal gehad?
[..]
Volgens mij leest hij hier mee ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef De_Vink het volgende:
*** REACTIE Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef De_Vink het volgende: ***
Hoi Theo,
Beetje lastig te zeggen of ik in Maart konijnen te koop heb. Zoals in de advertentie staat mogen deze dames over een paar weken weg dus dat zou iets kunnen zijn. Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie. De snelheid waarmee dit gebeurt is afhankelijk van de voeding, maar duurt al snel 8 maanden of langer. Ik ben niet zo'n kok dus aan recepten kan ik je niet helpen.
Groeten Frank
![]()
![]()
![]()
Zou Frank het door hebben???
Ik heb dus ook een neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........toch.....?? gevoelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie.
Nee........toch?
Heb even op haar achternaam (vond die nogal ongeloofwaardig) gezocht op wieowie, maar ze is dus wel echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee........ maar jij was ook de eerste die reageerde, dus ik wacht af
quote:Geachte Vlinder,
Bij deze doe ik een bod op het borrelglaasje dat u aanbiedt. Ik bied 10,00 euro. Graag zou ik het glaasje zelf op willen komen halen. Dit aangezien ik slechte ervaringen heb met verzendingen via de post (het zou zonde zijn als het glaasje zou beschadigen).
Indien u akkoord gaat met mijn bod, mailt u mij dan wanneer ik het glaasje op kan komen halen? Zelf woon ik in Groningen, ivm mijn werk kan ik pas na 20.00 bij u aanwezig zijn.
Ik hoop spoedig van u te horen,
Vriendelijke groeten,
Joost van Uiterwaard
quote:Dat geloof ik graag dat je er voor uit Groningen wil komen!!! Ik heb even de mensen uitgetest. Ik weet dat hij waardevol is. En sinds een half uur wat hij waard is want ik ben opgebeld door een anticair die nog eerlijk was en me verteld wat ik in huis had.Dat hij waardevol was wist maar niet hoe waardevol .Dus blijf maar in Groningen want ik heb al biedingen van ruim 200 euro staan. En ook jij weet dat hij zoveel waard is.
Mvrgr.Vlinder
Dierenfokkers zijn vaak niet de dierenliefhebbers zoals we die hier kennen in F&F, dus het zal me niets verbazen als het die Frank niets kan schelen, zolang hij zijn geld maar krijgt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier mee ofzo.
"Intesse" volgens mij begint haar toetsenbord ook defect te raken.quote:lisanne *****aan mij
details weergeven 13:39 (47 minuten geleden)
Zoals eerder gemaild.
Type in letters je bedrag excl. de verzendkosten i.p.v. cijfers zodat ik wel kan zien wat je wilt betalen
Wie weet ga ik akkoord.
En anders lees jezelf maar eens je mail die je hebt gestuurd hieronder en misschien dat dan je kwartje valt met wat mensen niet kunnen lezen.
Ik hoor wel van je of je er nog intesse in hebt.
Los ik wel even op, geef me 10 minutenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
Euj.. die klapnicht van dat borrelglaasje heeft mij niet eens gemaild
En dat is waar ja... Toch jammer, 't levert altijd wel leuke replies op als mensen zelf veel emotionele waarde hechten aan zo'n beest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef Stali het volgende:
Dierenfokkers zijn vaak niet de dierenliefhebbers zoals we die hier kennen in F&F, dus het zal me niets verbazen als het die Frank niets kan schelen, zolang hij zijn geld maar krijgt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
Hoe bedoelt u? Had toch al gecheven dat ik e gaag euo voo wil geven maa dat ik euo echt te duu. Ben helaa niet in taat om e voo naa de winkel te gaan daaom pobee ik het via maktplaat . Ik weet dat dit een lastige manie va communiceen i ik zal u mij telefoonnumme even geven:
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
Hoe bedoelt u? Had toch al gecheven dat ik e gaag euo voo wil geven maa dat ik euo echt te duu. Ben helaa niet in taat om e voo naa de winkel te gaan daaom pobee ik het via maktplaat . Ik weet dat dit een lastige manie va communiceen i ik zal u mij telefoonnumme even geven:
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
Tranen...ik moet me inhouden hier op me werk. Prachtigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
Ja zeg, eerst zegt mevrouw me het glaasje toe en nu is het ineens af?quote:Nogmaals goedemiddag.Helaas trek ik mijn toezegging voor uw bod in. Ik krijg direct na de mail een telefoontje van een anticair die mij verteld hoe zeldzaam ze zijn en wat ik er voor mag vragen. Toen hij hoorde dat er een bod van 100,00 euro was gedaan vertelde hij me dat absoluut niet te accepteren. Deze man heeft me al vaker gebeld over spullen die ik verkocht en me te waarschuwen niet te goedkoop weg te doen omdat het heel zeldzaam was. Hij staat al maanden op marktplaats zonder dat er nauwelijks naar gekeken wordt. Ik bleef hem plaatsen omdat ik dus wel wist dat hij bijzonder was maar hoe bijzonder word me net pas verteld. Sorry, ik kan het geld meer dan goed gebruiken want ik sta op het punt te trouwen en Lig al 13 jaar op bed.Dus zal u moeten meedoen in de race want tot mijn stomme verbazing heb ik inmiddels al 4 berichten opeens binnen.Het hoogste bod is 250 euro. Het spijt me, normaal doe ik dit niet maar omdat ik puur geld nodig heb gaat hij naar de hoogste bieder.
Liefs Vlinder
Ik:quote:Aigger steamblaster
Deze Steamblaster is een multifunctionele stoomreiniger Hij reinigt grondig droogt en geeft een prachtige glans U kunt het waterreservoir met een inhoud van 500 ml water vullen...
En dan langzaam opvoeren.quote:Hallo Ralf,
Ik heb een vraagje over de stoomreiniger. Is dit apparaat ook in staat om bloedvlekken te verwijderen?
Vr. gr. Carlo Venhuys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |