quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef De_Vink het volgende:
*** REACTIE Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef De_Vink het volgende: ***
Hoi Theo,
Beetje lastig te zeggen of ik in Maart konijnen te koop heb. Zoals in de advertentie staat mogen deze dames over een paar weken weg dus dat zou iets kunnen zijn. Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie. De snelheid waarmee dit gebeurt is afhankelijk van de voeding, maar duurt al snel 8 maanden of langer. Ik ben niet zo'n kok dus aan recepten kan ik je niet helpen.
Groeten Frank
![]()
![]()
![]()
Zou Frank het door hebben???
Proestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef AAAAAA het volgende:
Advertentie. 10 homoerotische romans voor een prikkie.
[..]
Antwoord:
[..]
[..]
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Stali het volgende:
Deze hebben jullie zeker allemaal gehad?
[..]
Volgens mij leest hij hier mee ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:13 schreef De_Vink het volgende:
*** REACTIE Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef De_Vink het volgende: ***
Hoi Theo,
Beetje lastig te zeggen of ik in Maart konijnen te koop heb. Zoals in de advertentie staat mogen deze dames over een paar weken weg dus dat zou iets kunnen zijn. Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie. De snelheid waarmee dit gebeurt is afhankelijk van de voeding, maar duurt al snel 8 maanden of langer. Ik ben niet zo'n kok dus aan recepten kan ik je niet helpen.
Groeten Frank
![]()
![]()
![]()
Zou Frank het door hebben???
Ik heb dus ook een neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........toch.....?? gevoelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Een franse hangoor wordt tot ongeveer 6 kg zwaar en is dus ook zeer geschikt voor consumptie.
Nee........toch?
Heb even op haar achternaam (vond die nogal ongeloofwaardig) gezocht op wieowie, maar ze is dus wel echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee........ maar jij was ook de eerste die reageerde, dus ik wacht af
quote:Geachte Vlinder,
Bij deze doe ik een bod op het borrelglaasje dat u aanbiedt. Ik bied 10,00 euro. Graag zou ik het glaasje zelf op willen komen halen. Dit aangezien ik slechte ervaringen heb met verzendingen via de post (het zou zonde zijn als het glaasje zou beschadigen).
Indien u akkoord gaat met mijn bod, mailt u mij dan wanneer ik het glaasje op kan komen halen? Zelf woon ik in Groningen, ivm mijn werk kan ik pas na 20.00 bij u aanwezig zijn.
Ik hoop spoedig van u te horen,
Vriendelijke groeten,
Joost van Uiterwaard
quote:Dat geloof ik graag dat je er voor uit Groningen wil komen!!! Ik heb even de mensen uitgetest. Ik weet dat hij waardevol is. En sinds een half uur wat hij waard is want ik ben opgebeld door een anticair die nog eerlijk was en me verteld wat ik in huis had.Dat hij waardevol was wist maar niet hoe waardevol .Dus blijf maar in Groningen want ik heb al biedingen van ruim 200 euro staan. En ook jij weet dat hij zoveel waard is.
Mvrgr.Vlinder
Dierenfokkers zijn vaak niet de dierenliefhebbers zoals we die hier kennen in F&F, dus het zal me niets verbazen als het die Frank niets kan schelen, zolang hij zijn geld maar krijgt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier mee ofzo.
"Intesse" volgens mij begint haar toetsenbord ook defect te raken.quote:lisanne *****aan mij
details weergeven 13:39 (47 minuten geleden)
Zoals eerder gemaild.
Type in letters je bedrag excl. de verzendkosten i.p.v. cijfers zodat ik wel kan zien wat je wilt betalen
Wie weet ga ik akkoord.
En anders lees jezelf maar eens je mail die je hebt gestuurd hieronder en misschien dat dan je kwartje valt met wat mensen niet kunnen lezen.
Ik hoor wel van je of je er nog intesse in hebt.
Los ik wel even op, geef me 10 minutenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
Euj.. die klapnicht van dat borrelglaasje heeft mij niet eens gemaild
En dat is waar ja... Toch jammer, 't levert altijd wel leuke replies op als mensen zelf veel emotionele waarde hechten aan zo'n beest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:23 schreef Stali het volgende:
Dierenfokkers zijn vaak niet de dierenliefhebbers zoals we die hier kennen in F&F, dus het zal me niets verbazen als het die Frank niets kan schelen, zolang hij zijn geld maar krijgt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
Hoe bedoelt u? Had toch al gecheven dat ik e gaag euo voo wil geven maa dat ik euo echt te duu. Ben helaa niet in taat om e voo naa de winkel te gaan daaom pobee ik het via maktplaat . Ik weet dat dit een lastige manie va communiceen i ik zal u mij telefoonnumme even geven:
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
Hoe bedoelt u? Had toch al gecheven dat ik e gaag euo voo wil geven maa dat ik euo echt te duu. Ben helaa niet in taat om e voo naa de winkel te gaan daaom pobee ik het via maktplaat . Ik weet dat dit een lastige manie va communiceen i ik zal u mij telefoonnumme even geven:
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
Tranen...ik moet me inhouden hier op me werk. Prachtigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Stali het volgende:
Op Lisanne gereageerd:
Goedendag Li anne,
-
Hoop nel van u te hoen
Goeten,
Alwin
Ja zeg, eerst zegt mevrouw me het glaasje toe en nu is het ineens af?quote:Nogmaals goedemiddag.Helaas trek ik mijn toezegging voor uw bod in. Ik krijg direct na de mail een telefoontje van een anticair die mij verteld hoe zeldzaam ze zijn en wat ik er voor mag vragen. Toen hij hoorde dat er een bod van 100,00 euro was gedaan vertelde hij me dat absoluut niet te accepteren. Deze man heeft me al vaker gebeld over spullen die ik verkocht en me te waarschuwen niet te goedkoop weg te doen omdat het heel zeldzaam was. Hij staat al maanden op marktplaats zonder dat er nauwelijks naar gekeken wordt. Ik bleef hem plaatsen omdat ik dus wel wist dat hij bijzonder was maar hoe bijzonder word me net pas verteld. Sorry, ik kan het geld meer dan goed gebruiken want ik sta op het punt te trouwen en Lig al 13 jaar op bed.Dus zal u moeten meedoen in de race want tot mijn stomme verbazing heb ik inmiddels al 4 berichten opeens binnen.Het hoogste bod is 250 euro. Het spijt me, normaal doe ik dit niet maar omdat ik puur geld nodig heb gaat hij naar de hoogste bieder.
Liefs Vlinder
Ik:quote:Aigger steamblaster
Deze Steamblaster is een multifunctionele stoomreiniger Hij reinigt grondig droogt en geeft een prachtige glans U kunt het waterreservoir met een inhoud van 500 ml water vullen...
En dan langzaam opvoeren.quote:Hallo Ralf,
Ik heb een vraagje over de stoomreiniger. Is dit apparaat ook in staat om bloedvlekken te verwijderen?
Vr. gr. Carlo Venhuys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |