Ik ziet het al voor me.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef De_Vink het volgende:
[..]
ik heb net ook al een paar keer m'n lach niet kunnen inhouden, om het te maskeren deed ik maar alsof ik moest hoestenDe collega's keken wel een beetje vreemd bij m'n 4e hoestbui
zeg dat je em nu al hebt verkocht voor 30 euroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik wist niet dat er algemeen vindersloon bestond en over die E35 moet ik toch even nadenken; laat ik het zo zeggen had ik niet verwacht er nog kosten aan verbonden waren maar dat is uw beslissing.
Ik denk er even over na en laat weten wat ik zal doen.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
Voel me een beetje schuldig
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef Dueno het volgende:
[..]
zeg dat je em nu al hebt verkocht voor 30 euro
Hij is echt een pro zeg! Wie heeft nog meer op Ruud gereageerd? Het zou wel leuk zijn om allemaal hetzelfde bod te doen.quote:Beste Rob,
Er zijn momenteel heel veel bieders op deze kruik, ik ga er nu maar even puur zakelijk mee om en laat iedereen een bod uit brengen. zo dat iedereen de kans krijgt om dit unieke exemplaar in handen te krijgen.
Inmiddels heb ik wel begrepen dan mijn vraagprijs niet meer actueel is.
Dus breng uw bod zo snel mogelijk uit!
Met vriendelijk Groeten,
Ruud - Arnhem
Dit hebben we een tijdje geleden kansloos verstuurd als reactie op een opstapjequote:He sm44tjuh/player,
Je weet, mijn meisje is niet zo groot maar wil toch bij mij in mijn bedje slapen,
Dus ik zag deze kruk, ik dacht oow sjit man, die's iets voor mijn maisje.
Ik vind echt mooi dat ik zoiets op de internet vind, jeweetzelluf.
Dus ik dacht dat jij mij wel deze mooi opstap kan komen brengen naar mijn caravan.
jeweetzelluf. Ik geef je er dan zelfs 3,50 voor. Ik hoop echt snel van je te horen, jeweetzelluf. want anders komt mijn meaisje niet zo snel bij mij he. jeweetzz
Dus ik hoop echt dat je dat wil doen, dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Peace ma nigga, Winston
En een bod van 240 euro's op de dolkquote:Geachte Mascha,
Het ziet ernaar uit dat dit inderdaad een echt antieke kast betreft.
Waarschijnlijk uit de jaren 20 van de 20e eeuw.
Aan de kenmerken te zien is het een oostenrijkse buffetkast.
Ik schat de waarde op zo'n 5 á 600 euro.
Zelf ben ik ook antiekliefhebber, en heb ik ook ooit zo'n soort buffetkast in eigendom gehad.
Met vriendelijke groet, Karel
quote:Geachte richard bos,
Hier is ie dan! Jouw beste maat! Ik ben Karel, 55 jaartjes jong en al gepensioneerd. Goedkoop ben ik niet, maar je krijgt er wel goede vriendschap voor terug. In de meeste gevallen reken ik 11,50 per uur Netto. Maar omdat je me wel een geschikte kerel lijkt wil ik het wel doen voor 10 euro Netto. Zeg maar wat je een keer leuk lijkt om te doen, bijv. vissen ( een erg grote hobby van me) dan kunnen we kennis maken.
Hij is goed en de eerste die echt zo op www.dontevenreply.com kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik wist niet dat er algemeen vindersloon bestond en over die E35 moet ik toch even nadenken; laat ik het zo zeggen had ik niet verwacht er nog kosten aan verbonden waren maar dat is uw beslissing.
Ik denk er even over na en laat weten wat ik zal doen.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Velden
[..]
Voel me een beetje schuldig
Ze heeft wel serieus teruggemaild:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Strijkplank. het volgende:
haha, ik had een bod gedaan op die tampons, 2,50
Mailt ze net terug, dat ze er 4 euro voor wil hebben..
ik zal ff zeggen dat ze de tampons in der hol kan douwe
1 dag actief op mp, dat moet een fokker zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef miaeak het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287609928
Durft iemand?
quote:Lege theezakje Pickwick White Tea Fresh Fruitea
Beschrijving Verzendkosten voor de koper
quote:Geachte Heer / mevrouw,
Ik kwam uw advertentie op Marktplaats tegen en ik vroeg me eigenlijk af of deze White Tea van Pickwick lekker is. Ik overweeg deze namelijk te kopen, maar het zou natuurlijk zonde (van het geld) zijn als ik hem achteraf niet smakelijk vind. Dus wat vindt u van deze thee?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke Groet,
Rob
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 dag actief op mp, dat moet een fokker zijn.
Naja, indien dat niet het geval is toch even gemaildquote:Geachte Anneke,
Als kunstkenner wil ik u zeggen dat dit misschien wel een van de beste vondsten is die ik ooit op marktplaats heb gedaan. Aan de kenmerken te zien zou dit weleens een echte "Frank Werther" kunnen zijn. Zou u misschien enkele Detailfoto's kunnen sturen? En dan bedoel ik ook foto's van de onderkant, waar een Logo'tje hoort te zitten. Om de waarde het best in te schatten zijn ook detailfoto's van (indien aanwezige) krasjes gewenst.
Mán, daar kan ik denk ik letterlijk 5 of 6 keer in..quote:[b]
[..]
Naja, indien dat niet het geval is toch even gemaild
Edit:
http://link.marktplaats.nl/173411703 ff vragen wat mevrouw kost![]()
Van de andere kant, 13 euro voor een tent is niet duur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef miaeak het volgende:
[..]
Mán, daar kan ik denk ik letterlijk 5 of 6 keer in..
Nog wel meer trouwens.... Jeetje.
Eigenlijk zou ik er nu 1 moeten kopen, mezelf clonen, kijken hoeveel erin passen, foto sturen naar dat wijf met een sonja bakker boek.
quote:Geachte Arthur en Marieke,
Voor een (amateur)speelfilm zijn we opzoek naar een goede locatie. Jullie vakantieboerderij leek ons erg geschikt voor de opname van onze nieuwe Horrorfilm genaamd 'De Deurbel'. De titel klinkt misschien wat sullig, maar het gaat een spannende film worden met veel bloed!
We vroegen ons af of uw vakantieboerderij in de komende 6 maanden een keer vrij is zodat we onze opnames kunnen doen. Achteraf zullen we alles weer netjes opruimen en schoonmaken (er wordt bloed gebruikt op basis van Glucose). Dit alles uiteraard tegen een passende vergoeding en daarnaast hebben jullie de mogelijkheid om zelf een rol te spelen in onze nieuwe film!
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke Groet,
Rob Eekhout
Regisseur FilmA+ Movies.
Beste Kees,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij is goed en de eerste die echt zo op www.dontevenreply.com kan.
Omgquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Ik heb er even nagedacht en voor E25 zou ik de fietscomputer willen ophalen; indie u hier niet mee akkoord ben dan laat ik het hierbij.
Bedankt en mvg
Joost van der Velden
haha, dat was ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, wie heeft er 7,50 Euro geboden op dat lege theezakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |