Die jatten je portemonnee leeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die vrouw verdient dan hopelijk genoeg geld om een werkster in te huren hoor.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef Rechterbal het volgende:
Ik wil niet werken tot me 67ste, omdat Bos Fortis gekocht heeft.
Volgens mij is het meer de generatie voor de babyboomers, die al met de AOW gingen terwijl ze er nog niet voor gespaard hadden, waardoor je dus een omslagstelsel kreeg. Alleen, omdat de babyboomers met zoveel meer waren is dat nooit een probleem geweest. Tot nu.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij moet werken tot 67 omdat die kutbabyboomers met VUT en Prepensioen gingen
Tja, je moet ook eigenlijk een kennis hebben die je kan inhuren als werkster.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die jatten je portemonnee leeg!
En hoe moet die partij de AOW financieren dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef quo_ het volgende:
Ja.
Nu gaat die eikel van een Donner ook al bepalen op welke leeftijd het aanvullend OP mag ingaan. Toevallig is dat wel een "eigen" potje met geld dat bij je pensioenfond is gestald.
Demonstreren is overigens wel heel erg vorige eeuw. Het kan veel gemakkelijker. Ik ga de volgende keer stemmen op de (grootst mogelijke) partij die zich duidelijk uitspreekt voor AOW op 65.
Door QUO veel meer te laten betalen waarop QUO er als hij 65 is er geen geld is voor zijn AOWquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:40 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En hoe moet die partij de AOW financieren dan?
Heel mooi, waar moet het geld vandaan komen dat niet te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef beantherio het volgende:
Als de AOW-leeftijd naar 67 gaat dan zal ik nooit vergeten welke partijen dat tot stand gebracht hebben.
Bezuinigen kun je altijd. En er zijn nog zat groepen die iedere keer weer ontzien worden (hogere inkomens, huizenbezitters, bedrijven). Sowieso kunnen degenen die met een vet pensioen of VUT nu al de AOW induiken gewoon meebetalen. Om de een-of-andere reden vind men dat "not done" terwijl men wel rustig de lasten doorschuift naar de volgende generatie. Dat is gewoon te zot voor woordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel mooi, waar moet het geld vandaan komen dat niet te doen?
En met de PVV en de SP wordt het land natuurlijk veel beter bestuurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bezuinigen kun je altijd. En er zijn nog zat groepen die iedere keer weer ontzien worden (hogere inkomens, huizenbezitters, bedrijven). Sowieso kunnen degenen die met een vet pensioen of VUT nu al de AOW induiken gewoon meebetalen. Om de een-of-andere reden vind men dat "not done" terwijl men wel rustig de lasten doorschuift naar de volgende generatie. Dat is gewoon te zot voor woorden
Maar dat staat even los van mijn eerdere opmerking. Wat ik wilde zeggen is dat PvdA, CDA en CU als verkiesbare partijen wat mij betreft dood zijn. En los van die persoonlijke mening denk ik dat de PvdA met het komende besluit over de AOW zichzelf al aan het begraven is. Over 5 jaar is het een marge-partijtje of bestaat het niet meer.
Het begint het huidige kabinet anders aardig goed te lukken om me er van te overtuigen dat het nauwelijks erger kan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En met de PVV en de SP wordt het land natuurlijk veel beter bestuurd.
Bismarck wilde em voor mensen van 70 jaar en ouder instellen. Maar dat was in 1889. Toen waren mannen nog echte mannen en niet van die mietjes die aan de 65 willen vasthouden. Hoeveel mensen ken jij die met hun 65 ook echt met pensioen gegaan zijn? Ik niemand, iedereen gaat eruit op 60, 62 of 63quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef beantherio het volgende:
Als de AOW-leeftijd naar 67 gaat dan zal ik nooit vergeten welke partijen dat tot stand gebracht hebben.
Wat doe jij dan mede-held? Mensen bekritiseren omdat ze tenminste iets willen doen? Erg stoer hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je een echte vent was, had je een eigen partij opgericht ipv de toetsenbord held uit te hangen op FOK! en te dreigen met een middel dat totaal geen zoden aan de dijk zet.
Waarom? Hebben die wel goede plannen om de AOW te financieren? Zoja welke?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat doe jij dan mede-held? Mensen bekritiseren omdat ze tenminste iets willen doen? Erg stoer hoor.![]()
Ik heb vandaag een knoop doorgehakt: ik ga lid worden van een vakbond.
Goedzo, laat je lekker voor het karretje spannen van de sterk vergrijsde leden van het FNVquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat doe jij dan mede-held? Mensen bekritiseren omdat ze tenminste iets willen doen? Erg stoer hoor.![]()
Ik heb vandaag een knoop doorgehakt: ik ga lid worden van een vakbond.
Ik gooi het op emoties, gevoelens en al dat soort irrationele raadgevers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Argento het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die twee jaar uitmaakt op een toch al veel hogere levensverwachting.
When you see it you will shit bricksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het begint het huidige kabinet anders aardig goed te lukken om me er van te overtuigen dat het nauwelijks erger kan.
Erg jammer, dit soort reacties. Enige kennis van onze landsgeschiedenis en van andere landen die deze wereld rijk is, zou het tegendeel namelijk doen blijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het begint het huidige kabinet anders aardig goed te lukken om me er van te overtuigen dat het nauwelijks erger kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |