Op Ebay heb ik gewoon regio 2 dvd's gezien met NL subs. Maar ik vertrouw die dingen niet. Versie's die ik heb gezien zijn:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:07 schreef ufopiloot het volgende:
Nederland is met alles duurder
Ik heb seizoen 5 al gezien dus ik wacht lekker totdat hij goedkoop op marktplaats staat of er een aanbieding is. Deze prijzen slaan natuurlijk nergens op, helemaal als je het vergelijkt met andere landen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:20 schreef ufopiloot het volgende:
In de pauze van Lost is er twee weken lang schaatsen op TV, veel leuker kan een pauze niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt hoofdpersoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal niet meer terugkomen in Lost.
De volgende mysteries:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. worden wel beantwoord.
Bron onder andere dit mooie Damon Lindelof (1 van de hoofdschrijvers) interview.
http://content.usatoday.c(...)les-your-questions/1Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Paar kleine dingetjes en mini spoilers:
Donderdag of vrijdag de eerste seizoen 6 promo van 15 sedconden, wss zonder nieuw beeldmateriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt hoofdpersoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal niet meer terugkomen in Lost.
De volgende mysteries:van Rousseau vind ik nog steeds dat er veel te weinig uit haar verhaal gehaald is. Hoe ze doodgaat is ook behoorlijk lullig. Maar sommige dingen waren zowiezo onlogisch aan haar verhaal. Ze leeft al 15 jaar op het eiland maar Jack & co ontdekken binnen een paar maanden meer dingen dan zij in die hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. worden wel beantwoord.
Bron onder andere dit mooie Damon Lindelof (1 van de hoofdschrijvers) interview.
http://content.usatoday.c(...)les-your-questions/1
![]()
Rousseau was veel banger dan zij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
van Rousseau vind ik nog steeds dat er veel te weinig uit haar verhaal gehaald is. Hoe ze doodgaat is ook behoorlijk lullig. Maar sommige dingen waren zowiezo onlogisch aan haar verhaal. Ze leeft al 15 jaar op het eiland maar Jack & co ontdekken binnen een paar maanden meer dingen dan zij in die hele tijd.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Vandaag maar eens beginnen met alle seizoenen opnieuw te bekijken. Vraag me af of ik weer net zo aan de buis gekluisterd zal zitten als de vorige keer
Smile, it confuses people.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
True maar toch vrij grappig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Te slecht voor woorden eigenlijk, maar ach
Je suis Charlie Sheen![]()
Ik vond het best grappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Te slecht voor woorden eigenlijk, maar ach!
full stops and exclamation marks![]()
En Jack & Co waren met circa 50x zoveel als Rousseauquote:
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
nee dan laat je ze gewoon hun gang gaan 15 jaar lang.... ach ze moesten er natuurlijk uiteindelijk iets op verzinnen en dat verklaren ze dan op die manier. Maar erg realistisch lijkt t me nietquote:![]()
http://www.buddytv.com/ar(...)for-losts-32275.aspxquote:There's no new footage, and the only thing it's saying is that the end is about to start.Because I am so handsome and I am so bored
Lijkt me wel, dreigement van Ben bij de ontvoering was duidelijk..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee dan laat je ze gewoon hun gang gaan 15 jaar lang.... ach ze moesten er natuurlijk uiteindelijk iets op verzinnen en dat verklaren ze dan op die manier. Maar erg realistisch lijkt t me niet
Maar termen als realistisch![]()
![]()
Vandaag Lost Season 5 binnengekregen ( nog niks van op TV gezien ) dus dit weekend lekker Lost kijken. Was niet eens zo duur trouwens.![]()
TVP
Toch maar weer eens beginnen met terugkijken. Anders red ik het nooit voor het nieuwe seizoen, met mijn tempo.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Vandaag begonnen met mijn eigen rewatch! Wat is de pilot toch een grandioze episode he?
De enige echte.![]()
Seizoen 1 vond ik zowiezo het best. Seizoen 2 daarna was redelijk, seizoen 3 was kut, seizoen 4 was weer bijna seizoen 1 niveau en seizoen 5 kan ik nog niet over oordelen. Pilot is inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Rnie het volgende:
Vandaag begonnen met mijn eigen rewatch! Wat is de pilot toch een grandioze episode he?
![]()
Sawyer is wel geniaal in seizoen 3.![]()
Ik ben ook met een rewatch bezig en ben bij S03E20, ik kan nog eventjes door dus.![]()
![]()
Waar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag Lost Season 5 binnengekregen ( nog niks van op TV gezien ) dus dit weekend lekker Lost kijken. Was niet eens zo duur trouwens.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Hij lag bij de Musicstore al in de winkel maar ik heb hem bij amazon.co.uk voor omgerekend ongeveer 38 euro incl verzendkosten.quote:![]()
Ik vond de pilot juist tegenvallen de eerste keer. Ik weet nog wel dat ik seizoen 1 had gedownload en dat ik Lost een hele tijd links had laten liggen nadat ik de pilot had gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:41 schreef Rnie het volgende:
Vandaag begonnen met mijn eigen rewatch! Wat is de pilot toch een grandioze episode he?![]()
Toen later keek ik 'm nog eens plus een paar afleveringen erachteraan en toen was ik wel hooked.
Because I am so handsome and I am so bored
Ah! Die zonder de ondertiteling dus. Ik dacht al dat ik wat had gemist!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij lag bij de Musicstore al in de winkel maar ik heb hem bij amazon.co.uk voor omgerekend ongeveer 38 euro incl verzendkosten.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Er zitten Dutch subtitles op hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ah! Die zonder de ondertiteling dus. Ik dacht al dat ik wat had gemist!
![]()
![]()
Link!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zitten Dutch subtitles op hoor!
We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Ben benieuwd hoe ze gaan eindigen! Ik ben bang dat we niet veel antwoorden gaan krijgen.opgezegd@fok.nl![]()
Ik neem hem wel van Bol.com, krijg je nog zo'n extra bonusdisc bij ook. Ik heb hem daar aan het begin al ge preordered en heb hem 15 euro goedkoper dan die kutprijs van nu. Maar waarom komt hij daar pas 11 november en bij de Musicstore niet?
En seizoen 3 was niet kut, die 2e helft was geweldig! De eerste helft was wel minder leuk ja.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
En terecht, ik vraag me echt af hoe ze hier een goed vervolg aan gaan geven!quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef tralalala het volgende:
Ik ben echt vreselijk benieuwd wat we in de eerste aflevering te zien krijgen.![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef tralalala het volgende:
Ik ben echt vreselijk benieuwd wat we in de eerste aflevering te zien krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, als je alles opnieuw bekijkt vind ik in de pilot juist dat monster zo slecht gedaanHet is enorm duidelijk dat ze nog niet wisten wat ze er mee moesten doen.. Geschreeuw, het geluid van mechanische poten met enorm gestamp, bomen die uit de grond worden getrokken etc. En dan blijkt het een paar afleveringen later om een zwart wolkje te gaan
![]()
![]()
Nogmaals het verzoek welke dvdbox dit is! Ik wil hem kopen maar 65 euro voor een extra bonusdvdtje ga ik niet betalen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zitten Dutch subtitles op hoor!We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
PM!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nogmaals het verzoek welke dvdbox dit is! Ik wil hem kopen maar 65 euro voor een extra bonusdvdtje ga ik niet betalen!
![]()
Terug PM't! En alvast bedankt!quote:
Pfff, en het duurt nog zo lang tot Januari...We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 07:46 schreef dapluiz het volgende:
[..]Mja, ongeveer. Ik denk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die geluiden blijven door de hele serie hetzelfde. Liever een zwarte wolk dan een dinorobot met lasers. Ik denk juist wel dat ze het wisten.quote:Op maandag 2 november 2009 08:45 schreef ufopiloot het volgende:
Mwah, als je alles opnieuw bekijkt vind ik in de pilot juist dat monster zo slecht gedaanHet is enorm duidelijk dat ze nog niet wisten wat ze er mee moesten doen.. Geschreeuw, het geluid van mechanische poten met enorm gestamp, bomen die uit de grond worden getrokken etc. En dan blijkt het een paar afleveringen later om een zwart wolkje te gaan
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik vond het eerst als kettingen klinken, daarna blijkt het wat rook te zijn en om te laten kloppen, is het dan maar een (enigszins onlogisch) mechanisch klinkende wolk. Lijkt me toch één van de meer geforceerde vormen van consistentie binnen de serie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die geluiden blijven door de hele serie hetzelfde. Liever een zwarte wolk dan een dinorobot met lasers. Ik denk juist wel dat ze het wisten.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Title aflevering 7 bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.![]()
yeah dinoriders da's lang geleden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef Mirel het volgende:
Een dinorobot zou supergaaf zijn joh.
[ afbeelding ]Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Gisteren einde van seizoen 5 gezien nadat ik weer opnieuw was begonnen met kijken (was eerder gestopt bij einde seizoen 3)
Van alle series die ik kijk/heb gekeken steekt deze er zeker met kop en schouders bovenuit! Nu hopen dat het snel januari wordt!![]()
Ik zou eerst seizoen 6 maar afwachten voor je zulke conclusies trekt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het eerst als kettingen klinken, daarna blijkt het wat rook te zijn en om te laten kloppen, is het dan maar een (enigszins onlogisch) mechanisch klinkende wolk. Lijkt me toch één van de meer geforceerde vormen van consistentie binnen de serie.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Tof, een boarding pass met een vliegtuigwrak eropquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Bragi het volgende:
Weet niet of deze al eens eerder is gepost, maar hij is fraai:
[ afbeelding ]
Gemaakt door Eric Tan. Meer hier.![]()
![]()
Ook vaagjes
Amazon US
Lost: The Complete Fifth Season
Pre-order Price Guarantee $36.99 ( 25.16 euro )
This title will be released on December 8, 2009
Dus NL loopt niet onwijs achter ofzo![]()
![]()
Zo alles weer bekeken, nu heb ik pas echt zin in seizoen 6. Al die losse eindjes die nog afgeknupt moeten worden.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Weet iemand waar ik goedkoper aan de dvd-box van seizoen 5 kan komen (met nl subs)? Als ik bij Bol.com bestel kost ie ¤60.![]()
http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=71813quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:20 schreef Paul99 het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoper aan de dvd-box van seizoen 5 kan komen (met nl subs)? Als ik bij Bol.com bestel kost ie ¤60.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Voordat het weer begint ga ik ook nog even wat oude afleveringen kijken denk ik, ik ben de helft al weer vergeten.![]()
Er zijn ook afleveringen waarin de schrijvers van Lost gaan vertellen over afgelopen seizoenen. Dat frist alles mooi weer op! Destiny Calls is 1 van die afleveringenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:53 schreef Karina het volgende:
Voordat het weer begint ga ik ook nog even wat oude afleveringen kijken denk ik, ik ben de helft al weer vergeten.
![]()
![]()
Hey, is de verpakking van Lost 5 DVD bij jullie ook zo slapjes? Het was nooit zo super maar aan de open zijde, dus waar de DVD's in zitten zeg maar, zie je dat het wel een dun laagje karton is. Bij de eerdre boxen maakten ze het daar juist steviger door het daar naar binnen om te vouwen. Bij seizoen 5 is het dus niet en er gan nu al hoekjes krullen daar...
Als die van mij dat alleen heeft stuur ik hem retour. :pUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
TVP
Gister weer de laatste aflevering gezien.. tering wat heb ik zin in het laatste seizoen!! Ga nu eerst nog even de laatste topics doorlezen om weer achter nieuwe dingen te komen die mij niet zijn opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door satecl op 19-11-2009 13:05:19 ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef satecl het volgende:
TVP
Gister weer de laatste aflevering gezien.. tering wat heb ik zin in het laatste seizoen!! Ga nu eerst nog even de laatste topics doorlezen om weer achter nieuwe dingen te komen die mij niet zijn opgevallenDe man in black die je in het begin van the incident ziet, zit IN het lichaam van john locke. Daarom hebben ze elkaar al 'eerder ontmoet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige echte.![]()
In het begin van de aflevering zegt zwart tegen wit:
Ik zat een manier vinden om je af te maken.
Op het eind zegt wit tegen zwart:
Ahá, je hebt dus je manier gevonden om mij af te maken.![]()
![]()
pffff nooit geweten.. Had niet bedacht dat er mensen zijn die in iemand anders kunnen veranderen. Dacht dat dat alleen bij Heroes kon
Maar waarom moet hij dan zo een reden vinden.. hij kan hem toch ook zelf afmaken?
Of begin ik nu echt dom over te komen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Correct me if I'm wrong maar volgens mij is daar nog geen verklaring voor dus dat zal in seizoen 6 aan bod komenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:19 schreef satecl het volgende:
pffff nooit geweten.. Had niet bedacht dat er mensen zijn die in iemand anders kunnen veranderen. Dacht dat dat alleen bij Heroes kon
Maar waarom moet hij dan zo een reden vinden.. hij kan hem toch ook zelf afmaken?
Of begin ik nu echt dom over te komen![]()
![]()
![]()
Correct, hij kan hem niet direct vermoorden, maar wie die spelregels opgesteld heeft en wat ze precies inhouden weten we nog niet.
Ik denk dat het net zoiets is als waarom God Satan niet gewoon vermoord. Volgens de bijbel doet Hij dat niet opdat wij dan een keuze hebben; we moeten zelf uit eigen beweging voor God/het goede kiezen.
Op eenzelfde manier moest Zwart iemand overtuigen (Ben) om uit vrije wil er voor te kiezen Jacob te vermoorden.![]()
Dat klinkt heel aannemelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Symer het volgende:
Correct, hij kan hem niet direct vermoorden, maar wie die spelregels opgesteld heeft en wat ze precies inhouden weten we nog niet.
Ik denk dat het net zoiets is als waarom God Satan niet gewoon vermoord. Volgens de bijbel doet Hij dat niet opdat wij dan een keuze hebben; we moeten zelf uit eigen beweging voor God/het goede kiezen.
Op eenzelfde manier moest Zwart iemand overtuigen (Ben) om uit vrije wil er voor te kiezen Jacob te vermoorden.
zwart/wit, goed/kwaad, dat is waar de hele serie om draait.Powered by Janetje®![]()
Dames en Heren......We hebben een officiele Premierdate!
2 Februari gaat het beginnen!
![]()
http://darkufo.blogspot.c(...)feb-2nd-tuesday.html
En volgens de officiele twitter van Carlton Cuse
http://twitter.com/CarltonCuse
Nog 74 Dagen!
[ Bericht 9% gewijzigd door Rnie op 19-11-2009 23:44:29 ]De enige echte.![]()
ABC announces the premiere of the sixth and final season of “Lost,” with a special all-night event on Tuesday, February 2. A recap special will kick off the night from 8:00-9:00 p.m., ET, followed by the much anticipated two-hour premiere from 9:00-11:00 p.m.
The series will then air in its regular time period – Tuesday nights from 9:00-10:00 p.m., ET – beginning the following week, on February 9.When all else fails, you always have delusion.![]()
Seizoen 5 ooit eens tot aflevering 9 gekeken, nu het seizoen gekuikt zodat ik het nog even kan herkijken voordat "we" weer gaan beginnen(tvp)
![]()
Gave editie van de Seizoen 5-box !!!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
oeh nice, 2 uurquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Mirel het volgende:
ABC announces the premiere of the sixth and final season of “Lost,” with a special all-night event on Tuesday, February 2. A recap special will kick off the night from 8:00-9:00 p.m., ET, followed by the much anticipated two-hour premiere from 9:00-11:00 p.m.
The series will then air in its regular time period – Tuesday nights from 9:00-10:00 p.m., ET – beginning the following week, on February 9.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
titel en centric aflevering 9!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk de aflevering waar het meest naar uitgekeken wordt (door mij iig wel!)De enige echte.![]()
Het zou me trouwens niets verbazen als degene die zich in Locke heeft verandert ook degene was die bijvoorbeeld de vorm van jack's vader had aangenomen.
Die was ook dood, en ineens loopt hij daar... Precies op de goeie momenten om te sturen.
Misschien is het Richard
maar das weer wat vergezocht.
maar dat het ook Jacks vader is lijkt me heel aannemelijk.![]()
Ik denk dat dat Jacob was. Daar zal die andere ook het idee vandaan hebben. Daardoor was misschien Jacob niet die de mensen voor de 2e keer naar het eiland lieten gaan. En daarom moest Locke doodgaan. Ik denk dat Ben dacht dat hij orders van Jacob aannam, maar ze daadwerkelijk kreeg van de anderen. Allemaal om Jacob te kunnen vermoorden!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef timbob het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als degene die zich in Locke heeft verandert ook degene was die bijvoorbeeld de vorm van jack's vader had aangenomen.
Die was ook dood, en ineens loopt hij daar... Precies op de goeie momenten om te sturen.
Misschien is het Richard
maar das weer wat vergezocht.
maar dat het ook Jacks vader is lijkt me heel aannemelijk.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Alleen Hurley heeft hij volgens mij de 2e keer gevraagd terug te komen. (Toen hij het ziekenhuis verliet en de taxi instapte)quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Jacob was. Daar zal die andere ook het idee vandaan hebben. Daardoor was misschien Jacob niet die de mensen voor de 2e keer naar het eiland lieten gaan. En daarom moest Locke doodgaan. Ik denk dat Ben dacht dat hij orders van Jacob aannam, maar ze daadwerkelijk kreeg van de anderen. Allemaal om Jacob te kunnen vermoorden!![]()
grote spoilers (Smoke monster / Richard / Blackrock)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What the hell is going on!![]()
De enige echte.![]()
quote:quote:Because I am so handsome and I am so bored
Uhuh. Lees je de post van Mirel dan denk je dat een of andere alien bedoeld wordt (door Mirel) en dan lees je zo'n simpel, maar logisch antwoord erachteraan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:16 schreef Rnie het volgende:
vanwaar die dubbele quote? grappig antwoord ofzo...?Because I am so handsome and I am so bored
Berichtje op twitter van een van de Lost schrijvers:
http://1.bp.blogspot.com/(...)9.11.29-18.53.56.png
Zeer lichte spoiler (het komt immers van de spoiler dislikende Damon Lindelof), maar oh zo gaaf!Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
haha oke dan!quote:Op zondag 29 november 2009 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uhuh. Lees je de post van Mirel dan denk je dat een of andere alien bedoeld wordt (door Mirel) en dan lees je zo'n simpel, maar logisch antwoord erachteraan.
De enige echte.![]()
Yes! Eindelijk!quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Berichtje op twitter van een van de Lost schrijvers:
http://1.bp.blogspot.com/(...)9.11.29-18.53.56.png
Zeer lichte spoiler (het komt immers van de spoiler dislikende Damon Lindelof), maar oh zo gaaf!
De enige echte.![]()
Ik kan mezelf er maar niet toe zetten om Lost opnieuw te kijken vanaf S0E1. Op de een of andere manier trekt me dat gewoon niet, terwijl ik het een hartstikke toffe serie vind en uitkijk naar het laatste seizoen.
Maar om weer alles te herbeleven, al die verhalen van voordat ze op het eiland waren en van al die avonturen op het eiland.
Misschien zit het ook allemaal te vers in m'n geheugen ofzo.
Ik heb alles opnieuw bekeken, je zal je verbazen hoeveel dingen je al vergeten bent. Ik weet natuurlijk niet wanneer jij begonnen bent met kijken, ik ben al bezig sinds seizoen 1. Ook verschillende zaken in het begin die destijds niet opvielen zijn best leuk om te zien met je huidige kennis van de serie.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:52 schreef Bragi het volgende:
Ik kan mezelf er maar niet toe zetten om Lost opnieuw te kijken vanaf S0E1. Op de een of andere manier trekt me dat gewoon niet, terwijl ik het een hartstikke toffe serie vind en uitkijk naar het laatste seizoen.
Maar om weer alles te herbeleven, al die verhalen van voordat ze op het eiland waren en van al die avonturen op het eiland.
Misschien zit het ook allemaal te vers in m'n geheugen ofzo.Powered by Janetje®![]()
Volgens mij had ik alle vijf seizoenen er in juni doorheen gejast.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb alles opnieuw bekeken, je zal je verbazen hoeveel dingen je al vergeten bent. Ik weet natuurlijk niet wanneer jij begonnen bent met kijken, ik ben al bezig sinds seizoen 1. Ook verschillende zaken in het begin die destijds niet opvielen zijn best leuk om te zien met je huidige kennis van de serie.
SPOILER: LOST Season 6 Promo (CUATRO)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Junkie op 04-12-2009 16:35:32 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: