abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73651936
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hier wordt Wilders vervolgd voor haatzaaien, lijkt mij dat zijn aanwezigheid nergens op prijs wordt gesteld.
Dat geldt ook voor al die straatratten in Nederland, als ze voor een misdrijf vervolgd worden. Maar als je zoiets zegt ben je een racist.

Hypocriet
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73651950
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar nogmaals, dat is stating the obvious. Een beetje boel overbodig dus
Zeker niet overbodig. Het is broodnodige achtergrondinformatie.
quote:
Net zoals dat haatimams extremistische geloofsbelijders zijn die met veel te veel wegkomen.
Ze komen straks dankzij Wilders het VK misschien binnen, dat wel.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:49:49 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73651982
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 13-10-2009 17:03:38 (nee dus) ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73651988
quote:

[..]

Dat geldt ook
Ik ben blij dat we het eens zijn over Wilders. Ik heb het off-topic gedeelte van je post maar weggehaald.
pi_73652006
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hier wordt Wilders vervolgd voor haatzaaien, lijkt mij dat zijn aanwezigheid nergens op prijs wordt gesteld.
Door jóu wordt hij niet op prijs gesteld, maar aan de peilingen te zien door vele mensen wél.
Eat that
pi_73652028
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we het eens zijn over Wilders. Ik heb het off-topic gedeelte van je post maar weggehaald.
<laat ook maar>

Wel is het zo dat hij hier in Nederland vervolgd wordt, dat is gewoonweg een feit.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73652034
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jouw stelling dat radicale imams niet geweigerd werden was een leugen en die heb ik onderuit gehaald door te verwijzen naar de black list. Nu kan je proberen om je stelling te veranderen, maar dat lukt je niet ongezien.
Ik ben ondertussen al gewend aan je holle gelul. Ga die filmpjes kijken en kom dan maar terug.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_73652047
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door jóu wordt hij niet op prijs gesteld, maar aan de peilingen te zien door vele mensen wél.
Eat that
Als je het over de peilingen wil hebben: ik zie in de peilingen een groep van 80% die Wilders niet steunt. Eat that.
pi_73652061
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik ben ondertussen al gewend aan je holle gelul. Ga die filmpjes kijken en kom dan maar terug.
Je maakt geen indruk met je ad-hominem.
pi_73652093
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

<laat ook maar>

Wel is het zo dat hij hier in Nederland vervolgd wordt, dat is gewoonweg een feit.
Voor o.a. haatzaaien, ook een feit. Lijkt mij relevant.
pi_73652138
Net wakker en meteen al fantastisch nieuws.
had niet anders verwacht
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73652155
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je maakt geen indruk met je ad-hominem.
Jij maakt geen indruk met die paar moeilijke woorden die je van wiki hebt gevist. Ga die filmpjes kijken en vertel me honderduit over dat er geen haatzaaiende imams zijn in Engeland.
pi_73652236
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als je het over de peilingen wil hebben: ik zie in de peilingen een groep van 80% die Wilders niet steunt. Eat that.
Neuh.
Het gaat niet over de peilingen (heb je trouwens gezien hoe de PVDA er voor staat? ) maar over de rechter die vandaag beslist heeft dat het onterecht was dat Wilders Engeland niet in mocht.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:56:33 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73652242
quote:

[..]

Eat that
Die blinde hoop in een messias, Geertje die het land wel even komt redden. En ondertussen wel zeiken op moslims omdat ze in god geloven.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:58:05 #81
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73652287
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Neuh.
Het gaat niet over de peilingen (heb je trouwens gezien hoe de PVDA er voor staat? ) maar over de rechter die vandaag beslist heeft dat het onterecht was dat Wilders Engeland niet in mocht.
wat heeft de pvda hier nou weer mee te maken? Geertje wordt door 80% niet gesteund, maar dat is niet erg want de pvda heeft nog minder zetels? Als dat het niveau van de mensen is waaruit geertje een regering moet samenstellen snap ik wel dat hij hopeloos faalt in uberhaupt mee doen op gemeentelijk niveau.
pi_73652296
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Jij maakt geen indruk met die paar moeilijke woorden die je van wiki hebt gevist.
Nog een ad-hominem, wow wat kan jij goed discussieren.
quote:
Ga die filmpjes kijken en vertel me honderduit over dat er geen haatzaaiende imams zijn in Engeland.
Dit was jouw stelling over radicale imams:
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee die werden sowieso niet geweigerd.
Waarop ik een link naar een black list plaatste, waar er een aantal van die radicale imams in stonden. Je kan dit niet veranderen door een ad-hominem te plaatsen.
pi_73652308
quote:

[..]

Dat geldt ook voor al die straatratten in Nederland, als ze voor een misdrijf vervolgd worden. Maar als je zoiets zegt ben je een racist.

Hypocriet
Ik neem aan dat je met straatratten criminelen bedoelde?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:58:45 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73652321
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Jij maakt geen indruk met die paar moeilijke woorden die je van wiki hebt gevist. Ga die filmpjes kijken en vertel me honderduit over dat er geen haatzaaiende imams zijn in Engeland.
Op Fok zitten meer haatzaaiende mensen dan er haatzaaiende imams in Engeland zijn.
pi_73652332
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Neuh.
Het gaat niet over de peilingen
quote:

[..]

Eat that
Pot, ketel.
pi_73652349
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat heeft de pvda hier nou weer mee te maken? Geertje wordt door 80% niet gesteund, maar dat is niet erg want de pvda heeft nog minder zetels? Als dat het niveau van de mensen is waaruit geertje een regering moet samenstellen snap ik wel dat hij hopeloos faalt in uberhaupt mee doen op gemeentelijk niveau.
Ja hoor, je hebt gelijk, het gaat prima met de PVDA
pi_73652394
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Voor o.a. haatzaaien, ook een feit. Lijkt mij relevant.
Ik moet nu toch zeggen dat ik ook zo denk over bepaalde predikers die hier in Nederland haat zaaien hoor. En doel dan echt niet op Wilders.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_73652417
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Op Fok zitten meer haatzaaiende mensen dan er haatzaaiende imams in Engeland zijn.
Zuigende mensen bedoel je?
pi_73652431
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waarop ik een link naar een black list plaatste, waar er een aantal van die radicale imams in stonden. Je kan dit niet veranderen door een ad-hominem te plaatsen.
En wat ook niet veranderd is dat die haatzaaiers er echt zijn omdat jij nu je kop in het zand wenst te douwen en die filmpjes die ook op dit forum al miljarden keren langs zijn gekomen wenst te negeren. Het is weer zo laat, de tijd is gekomen dat ik jou alleen laat .

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 13-10-2009 17:18:17 ]
pi_73652450
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik moet nu toch zeggen dat ik ook zo denk over bepaalde predikers die hier in Nederland haat zaaien hoor. En doel dan echt niet op Wilders.
Als over hen een nieuwsbericht wordt geschreven, is het toch ook normaal dat er dan bij wordt gezet dat ze vervolgd worden voor haatzaaien?
pi_73652512
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Pot, ketel.
Als je quote, doe het dan goed, de hele zin.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:04:24 #92
230491 Zith
pls tip
pi_73652521
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Dus je bent ervoor om wilders en de imaams te berechten, of gewoon niet bemoeien met beide?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73652528
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar ze zijn er dus nog wel
pi_73652576
-dubbel-
pi_73652584
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar ze zijn er dus nog wel
Dan had de stelling "die worden niet altijd geweigerd" moeten zijn. De oorspronkelijke stelling dat radicale imams niet geweigerd worden is niet waar. Het ging trouwens over mensen van buiten het VK.
pi_73652629
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Dus je bent ervoor om wilders en de imaams te berechten, of gewoon niet bemoeien met beide?
k heb het niet over elke Imam. Dus dat ten eerste.....hadden we het over generaliseren en invullen?

Ik stem niet op Wilders. Hoop alleen dat er een regering is die bepaalde punten over gaat nemen. Wilders wil ook niet eens regeren. Dat is mijn voorgevoel.

Die radicale Imams willen wel dat ze worden gehoorzaamd .

En ga nu niet beweren dat die er niet zijn.
pi_73652683
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:08 schreef paddy het volgende:
Wilders wil ook niet eens regeren. Dat is mijn voorgevoel.

Wilders heeft een veel groter bereik dan een lokale imam. Daarnaast is de positie ongelijk, Wilders is een mede-wetgever. Zijn invloed is dus niet te vergelijken met een lokale imam. Verder is de intensiteit, de hoeveelheid en de duur van het haatzaaien van Wilders ook van andere afmetingen.
pi_73652786
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders heeft een veel groter bereik dan een lokale imam. Daarnaast is de positie ongelijk, Wilders is een mede-wetgever. Zijn invloed is dus niet te vergelijken met een lokale imam. Verder is de intensiteit, de hoeveelheid en de duur van het haatzaaien van Wilders ook van andere afmetingen.
Pot-ketel & Ad-hominem.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:30:26 #99
230491 Zith
pls tip
pi_73653247
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:08 schreef paddy het volgende:

[..]

k heb het niet over elke Imam. Dus dat ten eerste.....hadden we het over generaliseren en invullen?

Ik stem niet op Wilders. Hoop alleen dat er een regering is die bepaalde punten over gaat nemen. Wilders wil ook niet eens regeren. Dat is mijn voorgevoel.

En ga nu niet beweren dat die er niet zijn.
Wat doe je oppeens ontwijkend? Ik weet dat jij niet elke imaam bedoelde, verder had ik het er ook niet over dat jij Wilders stemt.

Je maakt een opmerking in een topic over wat er tegen 'haatzaaiers' moet, of niet moet gebeuren dat er ook (mooi verpakt hoor) 'bepaalde predikers rondlopen, en dan heb je het niet over Wilders' oftewel je bedoelt de paar haat imams zoals die er zijn. (en waarom ga je oppeens denken dat ik wil beweren dat die er niet zijn, wat gedraag je je onzeker en verdedigend...)

Normaals de vraag, vind jij dat men tegen deze haatimams moet optreden?

(en natuurlijk wilt Wilders wel dat zijn mening de toekomstige wet wordt).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73653364
Het argument verstoring van de openbare orde was flinterdun, dus dit is de enige logische uitkomst.
Daarnaast wordt de lat met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting wel erg hoog gelegd, terwijl een overheid juist met dit principe prudent moet omspringen.
Het Verenigd Koninkrijk is immers een democratie en de vrije meningsuiting een integraal concept daarvan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_73653674
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:06 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dan had de stelling "die worden niet altijd geweigerd" moeten zijn. De oorspronkelijke stelling dat radicale imams niet geweigerd worden is niet waar. Het ging trouwens over mensen van buiten het VK.
De mensen in het VK met haatzaaiende prediking worden daar ook niet vervolgd. Of wel soms? Hier worden ze gewoon uitgenodigd, maar dat is een ander verhaal.

En ik zal het maar benoemen voordat men van mij een xenofoob maakt. Ik heb het niet over elke Imam. maar de radicale Imam. Ow, en dit gaat trouwens ook op voor dominee's en mensen die geloven met geweld willen verdrijven.

Doe alleen niet alsof ik niet door je regels heen kan lezen
pi_73653776
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef paddy het volgende:
Doe alleen niet alsof ik niet door je regels heen kan lezen
Dat kan je ook niet.
pi_73653899
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat doe je oppeens ontwijkend? Ik weet dat jij niet elke imaam bedoelde, verder had ik het er ook niet over dat jij Wilders stemt.

Je maakt een opmerking in een topic over wat er tegen 'haatzaaiers' moet, of niet moet gebeuren dat er ook (mooi verpakt hoor) 'bepaalde predikers rondlopen, en dan heb je het niet over Wilders' oftewel je bedoelt de paar haat imams zoals die er zijn. (en waarom ga je oppeens denken dat ik wil beweren dat die er niet zijn, wat gedraag je je onzeker en verdedigend...)

Normaals de vraag, vind jij dat men tegen deze haatimams moet optreden?

(en natuurlijk wilt Wilders wel dat zijn mening de toekomstige wet wordt).
Ik vind wel dat deze haat Imams gevolgd en benoemt moeten worden. Ik weet dat ze er zijn, dus hun draagvlak is zelfs nog groter dan die van Wilders.

Ik gedraag me niet defensief voor niets. Al vaker uitgelegd waarom.

Wanneer Wilders haat predikt en oproept iedere moslim (dus niet alleen de criminele) uit te zetten? Mag dat benoemd worden. Die fitna als haatzaaien zien? Nee, zo zie ik dat niet. Dan kan ik mij nog eerder vinden in het gekwetst voelen over de spotprenten. Ja, ik vind dat men tegen de haatimams moet optreden, maar er is er nog nooit een schuldig bevonden, waarom ik dus een zelfde uitspraak verwacht tegen Wilders, want wat die roept is daar nog kattenpis bij vergeleken.

Nu de Imams nog die alleen nog tegen worden gehouden door de Nederlandse wet, maar daar verandering in willen brengen, om zo dingen strafbaar te stellen die ze willen verwijderen uit hun ogen.

Zover zie ik Wilders nog niet gaan. Al vind ik hem wel steeds feller worden.
pi_73654021
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wilders onterecht geweigerd in Groot-Brittannië

[q]Uitgegeven: 13 oktober 2009 13:03
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2009 13:06
AMSTERDAM - Geert Wilders is in februari onterecht geweigerd in Groot-Brittannië. Het Britse hof heeft de PVV-leider in het gelijk gesteld.
© ANP

Toen Wilders in februari op luchthaven Heathrow de grenscontrole wilde passeren, werd hij apart genomen. De Britse immigratiedienst ontzegde het Tweede Kamerlid de toegang tot Groot-Brittannië.

Wilders was woedend over de wijze waarop hij werd tegengehouden, en stapte naar het Britse hof.

De PVV-leider wilde Groot-Brittannië bezoeken omdat hij door een lid van het Britse Hogerhuis was uitgenodigd om 'Fitna' te komen laten zien in het Britse parlement. Hij kreeg geen toestemming om het land te bezoeken, maar desondanks besloot de politicus zijn koffers te pakken.
© NU.nl/Chris Heijmans [/quote}

Blijkbaar heeft de islamisering de rechter daar nog niet besmet.
Terecht dat onze meest populaire democratisch gekozen leider van de Partij Voor De Vrijheid nu niet meer de toegang tot England kan worden gezegd.

Het recht heeft gezegevierd
Mooi ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:59:03 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_73654024
Het lijkt mij vanzelfsprekend dat haatimams niet welkom zijn in Nederland. Daar is toch iedereen het wel over eens?
pi_73654040
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt mij vanzelfsprekend dat haatimams niet welkom zijn in Nederland. Daar is toch iedereen het wel over eens?
Ik ben het ermee eens dat haatimam Wilders vervolgd en mogelijk veroordeeld wordt. (Ja, ik zie Wilders als een haatimam.)
pi_73654069
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
Yep ..gewoon weren
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:00:54 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_73654080
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat haatimam Wilders vervolgd en mogelijk veroordeeld wordt.
Tuurlijk Meh, je hebt gelijk Meh.
pi_73654115
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat kan je ook niet.
Echt wel hoor
pi_73654142
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat haatimam Wilders vervolgd en mogelijk veroordeeld wordt. (Ja, ik zie Wilders als een haatimam.)
Maar een haatimam niet als haat imam?
pi_73654152
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Echt wel hoor
Nee, je bent namelijk niet helderziend.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:03:53 #112
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73654166
Het gaat hier toch helemaal niet om imams mensen. Wat denken jullie trouwens... Zal Wilders volgende keer gewoon toegelaten, of weer geweigerd worden?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:04:48 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_73654198
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:03 schreef Sjaakmat het volgende:
Het gaat hier toch helemaal niet om imams mensen. Wat denken jullie trouwens... Zal Wilders volgende keer gewoon toegelaten, of weer geweigerd worden?
pi_73654298
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef Fockker het volgende:
GEFELICITEERD Geert.

Nu gaan we nog ff in Amsterdam winnen tegen die relnicht Sprong!
we _!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:08:58 #115
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73654324
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leuk zo'n smiley, maar als je er geen mening over of commentaar op hebt snap ik niet helemaal wat je in deze topic doet.
pi_73654531
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:03 schreef Sjaakmat het volgende:
De vergelijking vind ik juist wel nuttig

Geweigerd. Ook wanneer hij onschuldig bevonden zal worden. Waarom?
quote:
It started as a religious discussion over the breakfast table at a private hotel.

Several months later, the Christian owners face ruin after a Muslim guest complained that she had been insulted.

Ben and Sharon Vogelenzang are being prosecuted under controversial public order laws designed to target yobbish and abusive behaviour on the streets.
Schuldvraag is daar niet meer aan de orde
quote:
De Britse kranten melden dat de financiële schade voor het echtpaar nu al groot is, omdat het nabij gelegen ziekenhuis zijn patiënten niet meer naar het hotel van de Vogelenzangs doorverwijst nu het paar in staat van beschuldiging is gesteld. Het hotel is voor een groot deel afhankelijk van die klandizie.
Juristen reageren zowel in The Daily Telegraph als The Daily Mail verbijsterd dat de 'public order act' wordt ingezet in deze zaak.
Je wordt neergezet als een moslimhater en dat is niet handig daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 13-10-2009 18:20:25 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:18:28 #117
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73654649
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef paddy het volgende:
Geweigerd. Ook wanneer hij onschuldig bevonden zal worden. Waarom?
Nou ja... die mogelijkheid wordt blijkbaar open gehouden...
quote:
The Home Office said it was disappointed, and would decide in "due course" whether to fight the ruling.
A spokesman said: "We are disappointed by the court's decision. The government opposes extremism in all its forms.
"The decision to refuse Wilders admission was taken on the basis that his presence could have inflamed tensions between our communities and have led to inter-faith violence. We still maintain this view."
BBC home affairs correspondent Danny Shaw said that a further appeal by the Home Office or a new ban on different grounds were possible.
pi_73654807
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

[..]
Vooralsnog is er geen juridische grond hem de toegang te ontzeggen. Dat is met deze uitspraak klip en klaar.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:24:31 #119
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73654886
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vooralsnog is er geen juridische grond hem de toegang te ontzeggen. Dat is met deze uitspraak klip en klaar.
Op deze gronden... maar er staat toch ook:
quote:
a new ban on different grounds
pi_73654914
quote:

[..]

[..]
Labour loopt op z'n einde. Ik denk het niet. Labour momenteel in Engeland wordt nog meer gehaat dan de PvdA hier voor zover dat mogelijk is. Ik denk niet dat veel Engelsen fan zijn van Wilders maar wat dit kan betekenen voor de vrijheid van meningsuiting vinden de meeste Engelsen niet positief.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:33:14 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_73655152
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Leuk zo'n smiley, maar als je er geen mening over of commentaar op hebt snap ik niet helemaal wat je in deze topic doet.
Mijn mening had ik al gepost eerder vandaag, dus mezelf herhalen is niet nodig.
Maar goed, nog een keer dan, nee, ik denk niet dat Wilders volgende keer geweigerd wordt.
  Donald Duck held dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:35:20 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73655208
benieuwd wat die 'different grounds' dan wel mogen zijn voor een eventuele nieuwe aanklacht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73655213
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Op deze gronden... maar er staat toch ook:
[..]

Als Wilders zou besluiten vandaag naar het Verenigd Koninkrijk te reizen lijkt het mij dat de Britse overheid te weinig tijd heeft om te onderzoeken of er nog wetteksten bestaan die dat zouden kunnen verhinderen.
De argumenten bij de initiële ontzegging waren boterzacht, zoals is gebleken, en ik denk dat de Britse regering a new ban on different grounds meer voor de vorm stelt dan dat er serieus naar nieuwe argumenten wordt gezocht.
pi_73655220
quote:

[..]

[..]
quote:
BBC home affairs correspondent Danny Shaw said that a further appeal by the Home Office or a new ban on different grounds were possible.
a new ban dus nee, en ik geloof in selectief recht daar.
Haat imams prediken daar nog wel. Worden ook gewoon toegelaten daar.
  Donald Duck held dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:37:11 #125
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73655255
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als Wilders zou besluiten vandaag naar het Verenigd Koninkrijk te reizen lijkt het mij dat de Britse overheid te weinig tijd heeft om te onderzoeken of er nog wetteksten bestaan die dat zouden kunnen verhinderen.
De argumenten bij de initiële ontzegging waren boterzacht, zoals is gebleken, en ik denk dat de Britse regering dit meer voor de vorm stelt dan dat er serieus naar nieuwe argumenten wordt gezocht.
Het kan ook koppigheid zijn. Het verlies niet willen erkennen, veel meer gezichtsverlies kan die waardeloze regering er niet meer bij hebben
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73655305
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het kan ook koppigheid zijn. Het verlies niet willen erkennen, veel meer gezichtsverlies kan die waardeloze regering er niet meer bij hebben
Ik denk inderdaad dat het met gezichtsverlies te maken heeft en dat men, ondanks de heldere boodschap van deze gerechtelijke uitspraak, toch van zich af wil bijten.
pi_73655310
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wilders onterecht geweigerd in Groot-Brittannië

[q]Uitgegeven: 13 oktober 2009 13:03
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2009 13:06
AMSTERDAM - Geert Wilders is in februari onterecht geweigerd in Groot-Brittannië. Het Britse hof heeft de PVV-leider in het gelijk gesteld.
© ANP

Toen Wilders in februari op luchthaven Heathrow de grenscontrole wilde passeren, werd hij apart genomen. De Britse immigratiedienst ontzegde het Tweede Kamerlid de toegang tot Groot-Brittannië.

Wilders was woedend over de wijze waarop hij werd tegengehouden, en stapte naar het Britse hof.

De PVV-leider wilde Groot-Brittannië bezoeken omdat hij door een lid van het Britse Hogerhuis was uitgenodigd om 'Fitna' te komen laten zien in het Britse parlement. Hij kreeg geen toestemming om het land te bezoeken, maar desondanks besloot de politicus zijn koffers te pakken.
© NU.nl/Chris Heijmans
Een overwinning voor de Freedom of Speech!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73655326
-

[ Bericht 55% gewijzigd door Meh7 op 13-10-2009 23:52:41 ]
pi_73655373
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig zou dat zijn, als Wilders weer geweigerd wordt, maar dan op andere gronden. En terecht ook natuurlijk, zo'n haatzaaier moet je niet willen hebben in je land.
Iemand ongefundeerd een haatzaaier blijven noemen, er is immers nog geen uitspraak, is
ook haatzaaien.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:42:17 #130
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73655398
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

a new ban dus nee
Ik snap deze niet hoor. Is de smiley het argument ennee de conclusie?
pi_73655426
-

[ Bericht 51% gewijzigd door Meh7 op 13-10-2009 23:53:04 ]
pi_73655438
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig zou dat zijn, als Wilders weer geweigerd wordt, maar dan op andere gronden. En terecht ook natuurlijk, zo'n haatzaaier moet je niet willen hebben in je land.
- Hij mag de UK in, Meh7.
- "haatzaaien" is de domste term ooit. Wat is "haatzaaien"? Waarom hoor ik nooit iets over "haat oogsten"?
- wil jij nu ook geflipte imams, Slang Met Dubbele Tong Tariq Ramadan en anderen uit Nederland/VK weigeren, Meh7? Of alleen mensen met een sterk negatieve mening over een zandbakreligietje?

Oftewel, geen andere dan gevoelsargumenten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')