Jij sliep al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
@TT
Tevens tvp voor morgen.
Als ie dan nog niet vol is
Dank uquote:
Had dat nou niet gezegdquote:
Ik ben vast van plan om niet in de toptien van vandaag te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Pff die dagcijfers hier zeg, na een weekend in de top 10 was ik ff blij dat ik dr gisteren niet in stond.
Maar het scheelde niet echt veel![]()
Tragisch stel zijn we hier
Same here, maar ik ben vanavond niet thuis, dat scheelt heeeeeeeel veelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vast van plan om niet in de toptien van vandaag te komen.
Wat zeg ik, niet eens in de top-100.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:41 schreef Pagan het volgende:
Ter leringh ende vermaeck:
Gistermiddag heb ik om 13:25 SC#225 geopend, nu, 20 uur later, zijn er 4 topics van elk 300(+) reacties volgekliederd en zijn we aan de vijfde bezig.
Met deze feitelijk juiste maar verder totaal nutteloze informatie laat ik jullie alleen, het is hier inmiddels droog dus ga ik met de jongens uit.
Gisteravond was het in elk geval een stuk beschaafder dan de avond ervoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
gaat lekker dan en gisteravond was het ook weer
![]()
Als er iemand meelas hier hebben ze iig gelachen
Dat kost bij onze bieb een duppie per week per boek ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Ynske het volgende:
oeps, zometeen ff naar de bieb, ben vergeten mn boeken te laten verlengen
k kom ook maar rond de 2 euro ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kost bij onze bieb een duppie per week per boek ofzo.
Ik schrok me een keer echt de tandjes, echt twee boeken héél erg te laat ingeleverd, weken. Moest ik ¤ 1,30 afrekenen geloof ik
Dat is zeker zo. Kan een ander ze ook weer eens lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kom ook maar rond de 2 euro ongeveer
maar goed, k heb ze inmiddels uit, dus dan kan ik ze net zo goed ook gaan inleveren voordat ze hier nog een paar werken liggen
ik heb er ook over zitten denken, maar vooral de prijs weerhoud me nu nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Kan een ander ze ook weer eens lezen
Ik ben aan het twijfelen over zo'n e-reader. Gister gebruikersfilmpjes zitten kijken (nou ja, dat waren meer promofilmpjes van schrijvers) maar aan de ene kant lijkt het me super om op vakantie niet meer me een breuk aan boeken te hoeven sjouwen, aan de andere kant... een boek is een
boek
Om dan zo'n 'dingetje' in je hand te hebben ipv een boek, er ontbreekt dan toch iets.
Sowieso zullen de boeken nooit vervangen worden door die dingen, want boeken horen na het lezen in de kast waar je ze dan af en toe weer even uit kunt pakken. Maar voor mensen die vaak in de trein zitten of op reis zijn voor hun werk lijkt het me ideaal! Je kunt er ook gewoon mee 'krabbelen' in je boek he, cirkeltjes kladderen om stukjes die je interessant vindt, of zinnetjes die je wilt onthouden.
Ik blijf nog even twijfelenZe zijn nu nog vrij prijzig en er is nog best veel onduidelijkheid volgens mij over welke je nou het beste kunt hebben, wat er nou weer wel of niet compatible is met bepaalde downloads en software... ik kijk nog wel even de kat uit de boom.
/lief dagboek
Ja dat vond ik ook opvallend, en ik koop veel boeken tweedehands, dus dan ben je echt duurder uit!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Nou wat ik nog wel bijzonder vind inderdaad is dat je voor het digitale boek net zoveel betaalt vaak als voor de papieren, gedrukte en ingebonden versie. Hoe kán dat nou!Het scheelt drukkosten, bindkosten, verpakken en verzenden... waarom is het dan niet een flink stukkie goedkoper?
Nou Greys, als dat geen doorslaggevende factor isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een e-reader neem maakt ik het uit, Greys.
Mogguh!quote:
Dat heb ik dus ook. Ik zou zo'n e-reader dus puur nemen voor vakanties en... nou ja, vakantiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh mij leek zo een e-reader ook heel even wat, maar ik koop echt al mijn boeken en verkoop / geef weg wat ik niet wil houden, mn moeder en mijn zusje lezen sowieso bijna al mijn boeken, en dan mn tante nog, dus ach, ik hou het wel op boeken.
Ik lees vooral in bad ook, laat ik liever es een boek in vallen dan een dure e-reader
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een e-reader neem maakt ik het uit, Greys.
Jaaaaaaaaquote:
Ja, dacht ik wel. Mijn hart huilde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Agree
Maar je dacht toch niet dat dat digiding deboeken
gingen vervangen?
Dat gaat nooit gebeuren. Het is meer een handige toevoeging zodat wij vrouwen gewoon die kilo's aan bagage aan outfitjes en schoenen kunnen meeslepen op vakantie die we toch nooit aantrekken, ipv aan boeken
DE prijs?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhahaha, de prijs bij BNL top model is een paar schoenen van Ecco
Nou, droog je hart maar weer danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Mijn hart huilde.
't Was of dat of een shirt van C&A denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
DE prijs?![]()
Maar omg, die sponsors daar, konden ze niet wat beters vinden?
Omdat we in Nederland een vaste boekenprijs hebben, dwz., je betaald te veel voor Harry Potter zodat van de meerprijs niet gangbare boeken toch kunnen worden uitgebracht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Nou wat ik nog wel bijzonder vind inderdaad is dat je voor het digitale boek net zoveel betaalt vaak als voor de papieren, gedrukte en ingebonden versie. Hoe kán dat nou!Het scheelt drukkosten, bindkosten, verpakken en verzenden... waarom is het dan niet een flink stukkie goedkoper?
Op de Bol.com site stond een uitleg over dat de meeste digiboeken goedkoper dan 'echte' boeken zijn wegens hierboven genoemde kosten die niet gemaakt worden. Maar dat sommige uitgevers het kostenverschil niet aan Bol doorberekenen en dus Bol ook niet aan de klanten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Omdat we in Nederland een vaste boekenprijs hebben, dwz., je betaald te veel voor Harry Potter zodat van de meerprijs niet gangbare boeken toch kunnen worden uitgebracht.
Geen idee, ik heb geen ebook reader, maar er zijn heel veel ebooks in omloop op het internet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat me ook nog niet heel duidelijk is:
Als je betaald hebt dan krijg je de download link, die nog 14 dagen toegankelijk voor je blijft, ook na downloaden. Je mag het boek namelijk op 6 verschillende apparaten downloaden voor die prijs. Betekent dat dat ik ook tegen mijn zus kan zeggen 'hier heb je de inlog, downloaden maar!'? Zij kunnen toch nooit controleren of je dat op 6 van je eigen apparaten (waarom zóu je?) zet of van vriendin/familie/etc?
awhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegdik lig nog in bed en nu kom ik er helemaal niet meer uit
boeken op vakantie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Agree
Maar je dacht toch niet dat dat digiding deboeken
gingen vervangen?
Dat gaat nooit gebeuren. Het is meer een handige toevoeging zodat wij vrouwen gewoon die kilo's aan bagage aan outfitjes en schoenen kunnen meeslepen op vakantie die we toch nooit aantrekken, ipv aan boeken
quote:
Hah nou die Heleen was ook wel de laatste die dr hier in kwam met dr baggerboekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
Luisterboekende uitvinding voor in de auto
heb er nu een stuk of 10, alleen die van Heleen van Rooijen is niet aan te radensta je bij goed weer met je raampjes open bij t verkeerslicht, begint zij ineens te vertellen hoe haar orgasme gaat
!!!
En elke dag ff een uurtje de tijd maken om heerlijk te lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef Eisoep het volgende:
nee echt niet als je op vakantie ben moet je juist leuke dingen doen de boel verkennen etc
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt niet zonder boeken op vakantie willen
Ben je al op inmiddels?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:09 schreef MrSubtle het volgende:
Je wilt boeken toch gewoon vast kunnen houden? Niets zo lekker als een boek
(behalveh-
h)
Ook maar ook heerlijk een paar uurtjes lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef Eisoep het volgende:
nee echt niet als je op vakantie ben moet je juist leuke dingen doen de boel verkennen etc
Thuis heb ik echt beduidend minder tijd om te lezen dan op vakantie hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezen
Vakantie zonder boeken is geen vakantie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezen
Eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vakantie zonder boeken is geen vakantie!
Dito!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou trouwens denk ik ook weer zo triest zijn dat ik dan de echt mooie boeken alsnog in boekvorm zou kopen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
Luisterboekende uitvinding voor in de auto
heb er nu een stuk of 10, alleen die van Heleen van Rooijen is niet aan te radensta je bij goed weer met je raampjes open bij t verkeerslicht, begint zij ineens te vertellen hoe haar orgasme gaat
!!!
Ik verveel me ook vrij snel op vakantie en wil ook van alles doen, maar ik ren toch echt niet van 8.00 tot 24.00 uur in het rond, wild met mijn armen wapperendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Eisoep het volgende:
jah nou veel plezier met lezen, ik lees alleen als ik me echt verveel
en volgens mij ga ik me niet vervelen op vakantiie njj dat is iig niet de bedoeling
Ja, agree. Oók!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Eisoep het volgende:
Dan ga ik liever lekker paardrijden of met mijn hond rondje bos. das veull gezelliger
Ik doe dat in de zomer in het weekend vaaaaaaaak!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Eisoep het volgende:
Dan ga ik liever lekker paardrijden of met mijn hond rondje bos. das veull gezelliger
nou in bad paardrijden is wel de moeite waard wie doet het?!?!?!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, agree. Oók!
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?Ik bad kan je op zich best lastig paardrijden
Q, ik waarschuw je!
mogguhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |