Jij sliep al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
@TT
Tevens tvp voor morgen.
Als ie dan nog niet vol is
Dank uquote:
Had dat nou niet gezegdquote:
Ik ben vast van plan om niet in de toptien van vandaag te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Pff die dagcijfers hier zeg, na een weekend in de top 10 was ik ff blij dat ik dr gisteren niet in stond.
Maar het scheelde niet echt veel![]()
Tragisch stel zijn we hier
Same here, maar ik ben vanavond niet thuis, dat scheelt heeeeeeeel veelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vast van plan om niet in de toptien van vandaag te komen.
Wat zeg ik, niet eens in de top-100.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:41 schreef Pagan het volgende:
Ter leringh ende vermaeck:
Gistermiddag heb ik om 13:25 SC#225 geopend, nu, 20 uur later, zijn er 4 topics van elk 300(+) reacties volgekliederd en zijn we aan de vijfde bezig.
Met deze feitelijk juiste maar verder totaal nutteloze informatie laat ik jullie alleen, het is hier inmiddels droog dus ga ik met de jongens uit.
Gisteravond was het in elk geval een stuk beschaafder dan de avond ervoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
gaat lekker dan en gisteravond was het ook weer
![]()
Als er iemand meelas hier hebben ze iig gelachen
Dat kost bij onze bieb een duppie per week per boek ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Ynske het volgende:
oeps, zometeen ff naar de bieb, ben vergeten mn boeken te laten verlengen
k kom ook maar rond de 2 euro ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kost bij onze bieb een duppie per week per boek ofzo.
Ik schrok me een keer echt de tandjes, echt twee boeken héél erg te laat ingeleverd, weken. Moest ik ¤ 1,30 afrekenen geloof ik
Dat is zeker zo. Kan een ander ze ook weer eens lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kom ook maar rond de 2 euro ongeveer
maar goed, k heb ze inmiddels uit, dus dan kan ik ze net zo goed ook gaan inleveren voordat ze hier nog een paar werken liggen
ik heb er ook over zitten denken, maar vooral de prijs weerhoud me nu nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Kan een ander ze ook weer eens lezen
Ik ben aan het twijfelen over zo'n e-reader. Gister gebruikersfilmpjes zitten kijken (nou ja, dat waren meer promofilmpjes van schrijvers) maar aan de ene kant lijkt het me super om op vakantie niet meer me een breuk aan boeken te hoeven sjouwen, aan de andere kant... een boek is een
boek
Om dan zo'n 'dingetje' in je hand te hebben ipv een boek, er ontbreekt dan toch iets.
Sowieso zullen de boeken nooit vervangen worden door die dingen, want boeken horen na het lezen in de kast waar je ze dan af en toe weer even uit kunt pakken. Maar voor mensen die vaak in de trein zitten of op reis zijn voor hun werk lijkt het me ideaal! Je kunt er ook gewoon mee 'krabbelen' in je boek he, cirkeltjes kladderen om stukjes die je interessant vindt, of zinnetjes die je wilt onthouden.
Ik blijf nog even twijfelenZe zijn nu nog vrij prijzig en er is nog best veel onduidelijkheid volgens mij over welke je nou het beste kunt hebben, wat er nou weer wel of niet compatible is met bepaalde downloads en software... ik kijk nog wel even de kat uit de boom.
/lief dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |