Hah nou die Heleen was ook wel de laatste die dr hier in kwam met dr baggerboekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
Luisterboekende uitvinding voor in de auto
heb er nu een stuk of 10, alleen die van Heleen van Rooijen is niet aan te radensta je bij goed weer met je raampjes open bij t verkeerslicht, begint zij ineens te vertellen hoe haar orgasme gaat
!!!
En elke dag ff een uurtje de tijd maken om heerlijk te lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef Eisoep het volgende:
nee echt niet als je op vakantie ben moet je juist leuke dingen doen de boel verkennen etc
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt niet zonder boeken op vakantie willen
Ben je al op inmiddels?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:09 schreef MrSubtle het volgende:
Je wilt boeken toch gewoon vast kunnen houden? Niets zo lekker als een boek
(behalveh-
h)
Ook maar ook heerlijk een paar uurtjes lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef Eisoep het volgende:
nee echt niet als je op vakantie ben moet je juist leuke dingen doen de boel verkennen etc
Thuis heb ik echt beduidend minder tijd om te lezen dan op vakantie hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezen
Vakantie zonder boeken is geen vakantie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed thuis blijven en een boek lezen
Eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vakantie zonder boeken is geen vakantie!
Dito!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou trouwens denk ik ook weer zo triest zijn dat ik dan de echt mooie boeken alsnog in boekvorm zou kopen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
Luisterboekende uitvinding voor in de auto
heb er nu een stuk of 10, alleen die van Heleen van Rooijen is niet aan te radensta je bij goed weer met je raampjes open bij t verkeerslicht, begint zij ineens te vertellen hoe haar orgasme gaat
!!!
Ik verveel me ook vrij snel op vakantie en wil ook van alles doen, maar ik ren toch echt niet van 8.00 tot 24.00 uur in het rond, wild met mijn armen wapperendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Eisoep het volgende:
jah nou veel plezier met lezen, ik lees alleen als ik me echt verveel
en volgens mij ga ik me niet vervelen op vakantiie njj dat is iig niet de bedoeling
Ja, agree. Oók!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Eisoep het volgende:
Dan ga ik liever lekker paardrijden of met mijn hond rondje bos. das veull gezelliger
Ik doe dat in de zomer in het weekend vaaaaaaaak!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Eisoep het volgende:
Dan ga ik liever lekker paardrijden of met mijn hond rondje bos. das veull gezelliger
nou in bad paardrijden is wel de moeite waard wie doet het?!?!?!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, agree. Oók!
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?Ik bad kan je op zich best lastig paardrijden
Q, ik waarschuw je!
mogguhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |