Ja dat vond ik ook opvallend, en ik koop veel boeken tweedehands, dus dan ben je echt duurder uit!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Nou wat ik nog wel bijzonder vind inderdaad is dat je voor het digitale boek net zoveel betaalt vaak als voor de papieren, gedrukte en ingebonden versie. Hoe kán dat nou!Het scheelt drukkosten, bindkosten, verpakken en verzenden... waarom is het dan niet een flink stukkie goedkoper?
Nou Greys, als dat geen doorslaggevende factor isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een e-reader neem maakt ik het uit, Greys.
Mogguh!quote:
Dat heb ik dus ook. Ik zou zo'n e-reader dus puur nemen voor vakanties en... nou ja, vakantiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh mij leek zo een e-reader ook heel even wat, maar ik koop echt al mijn boeken en verkoop / geef weg wat ik niet wil houden, mn moeder en mijn zusje lezen sowieso bijna al mijn boeken, en dan mn tante nog, dus ach, ik hou het wel op boeken.
Ik lees vooral in bad ook, laat ik liever es een boek in vallen dan een dure e-reader
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een e-reader neem maakt ik het uit, Greys.
Jaaaaaaaaquote:
Ja, dacht ik wel. Mijn hart huilde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Agree
Maar je dacht toch niet dat dat digiding deboeken
gingen vervangen?
Dat gaat nooit gebeuren. Het is meer een handige toevoeging zodat wij vrouwen gewoon die kilo's aan bagage aan outfitjes en schoenen kunnen meeslepen op vakantie die we toch nooit aantrekken, ipv aan boeken
DE prijs?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhahaha, de prijs bij BNL top model is een paar schoenen van Ecco
Nou, droog je hart maar weer danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Mijn hart huilde.
't Was of dat of een shirt van C&A denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
DE prijs?![]()
Maar omg, die sponsors daar, konden ze niet wat beters vinden?
Omdat we in Nederland een vaste boekenprijs hebben, dwz., je betaald te veel voor Harry Potter zodat van de meerprijs niet gangbare boeken toch kunnen worden uitgebracht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Nou wat ik nog wel bijzonder vind inderdaad is dat je voor het digitale boek net zoveel betaalt vaak als voor de papieren, gedrukte en ingebonden versie. Hoe kán dat nou!Het scheelt drukkosten, bindkosten, verpakken en verzenden... waarom is het dan niet een flink stukkie goedkoper?
Op de Bol.com site stond een uitleg over dat de meeste digiboeken goedkoper dan 'echte' boeken zijn wegens hierboven genoemde kosten die niet gemaakt worden. Maar dat sommige uitgevers het kostenverschil niet aan Bol doorberekenen en dus Bol ook niet aan de klanten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Omdat we in Nederland een vaste boekenprijs hebben, dwz., je betaald te veel voor Harry Potter zodat van de meerprijs niet gangbare boeken toch kunnen worden uitgebracht.
Geen idee, ik heb geen ebook reader, maar er zijn heel veel ebooks in omloop op het internet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat me ook nog niet heel duidelijk is:
Als je betaald hebt dan krijg je de download link, die nog 14 dagen toegankelijk voor je blijft, ook na downloaden. Je mag het boek namelijk op 6 verschillende apparaten downloaden voor die prijs. Betekent dat dat ik ook tegen mijn zus kan zeggen 'hier heb je de inlog, downloaden maar!'? Zij kunnen toch nooit controleren of je dat op 6 van je eigen apparaten (waarom zóu je?) zet of van vriendin/familie/etc?
awhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegdik lig nog in bed en nu kom ik er helemaal niet meer uit
boeken op vakantie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Agree
Maar je dacht toch niet dat dat digiding deboeken
gingen vervangen?
Dat gaat nooit gebeuren. Het is meer een handige toevoeging zodat wij vrouwen gewoon die kilo's aan bagage aan outfitjes en schoenen kunnen meeslepen op vakantie die we toch nooit aantrekken, ipv aan boeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |