Doeiquote:
Ik kan toch alleen maar de waarheid spreken, maar die is heel saai hoor. Het is wel een ja, maar niet omdat ik nou lesbische of biseksuele aspiraties hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, een lijst met maar 1 "ja" is niet zo leuk![]()
Dus... ik wil je niet onder druk zetten...
Trusten!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee das niet stom. Mijn ex was echt zo'n ranzige lebberaar. Die lebberde me helemaal onder. Kwijl droop eraf. Te goor gewoon.
Terwijl MM juist heel teder en gentle is (meestal) met mijn ex had ik echt altijd zoiets van "omfg, nee. Niet zoenen. Ik moet plassen
doei" en met MM heb ik dat totaal niet.
Sorry, de rest kon me niet zo boeienquote:
ja nee, das niet tof hoor. Echt te goor voor woorden. Als ik ergens de rillingen van krijgquote:
Nee voor ik domme dingen ga zeggen tegen Qweaquote:
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatiequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, geweldig is dat. Maar als het goed is ga ik dat nooit meer meemaken, da's raar toch?
Het is vooral hoe je het vertelde, als je uitglijd over het speeksel is dat euh.... , niet echt prettig nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nee, das niet tof hoor. Echt te goor voor woorden. Als ik ergens de rillingen van krijg
Ja hallo, niet eerst hinten en dan weggaan! dat is vet gemeen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee voor ik domme dingen ga zeggen tegen Qwea![]()
Sweet dreams Qquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, niet eerst hinten en dan weggaan! dat is vet gemeen!
Zeggen!
Ik schaam me d'r nu bijna voor dat ik dat denkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatie
Wacht hoor.. dus als ik het goed begrijp en correct me if I'm wrong... dan heb je dat geile moment nu niet meer? net voordat je gaat zoenen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatie
Uh oh...quote:
Ja die ja. En die ex met wie die getrouwd is is de ex van MM. Nou, daar doe ik maar geen boekje over openquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik schaam me d'r nu bijna voor dat ik dat denk![]()
![]()
Hee Qwea, bedoel je die ex die nu getrouwd is met die ene die ook op fok zit ofzo. Jaaa, dat verhaal ken ik dan wel weer op één of andere manier
Geen idee, 't is donker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Daarom hou ik ook zo van dat ene zoen-tegen-de-muur filmpje.
Zucht![]()
![]()
Oke. Ander onderwerp. Lekker weertje he?
Dat is dan voor mannen en vrouwen universeel?quote:
Nou ehm, da's nu een beetje een lastig onderwerp Qquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht hoor.. dus als ik het goed begrijp en correct me if I'm wrong... dan heb je dat geile moment nu niet meer? net voordat je gaat zoenen?
Hier is dat nog steeds aanwezig
Die kleine rilling en trilling in je onderbroekje ()
Da's toch geen gezonde relatie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die ja. En die ex met wie die getrouwd is is de ex van MM. Nou, daar doe ik maar geen boekje over open
Die hadden elke zondag om 20:00 standaard sex, waarbij hij er 10 min op mocht en dan was het van "ben je nog niet klaar?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |