Doeiquote:
Ik kan toch alleen maar de waarheid spreken, maar die is heel saai hoor. Het is wel een ja, maar niet omdat ik nou lesbische of biseksuele aspiraties hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, een lijst met maar 1 "ja" is niet zo leuk![]()
Dus... ik wil je niet onder druk zetten...
Trusten!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee das niet stom. Mijn ex was echt zo'n ranzige lebberaar. Die lebberde me helemaal onder. Kwijl droop eraf. Te goor gewoon.
Terwijl MM juist heel teder en gentle is (meestal) met mijn ex had ik echt altijd zoiets van "omfg, nee. Niet zoenen. Ik moet plassen
doei" en met MM heb ik dat totaal niet.
Sorry, de rest kon me niet zo boeienquote:
ja nee, das niet tof hoor. Echt te goor voor woorden. Als ik ergens de rillingen van krijgquote:
Nee voor ik domme dingen ga zeggen tegen Qweaquote:
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatiequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, geweldig is dat. Maar als het goed is ga ik dat nooit meer meemaken, da's raar toch?
Het is vooral hoe je het vertelde, als je uitglijd over het speeksel is dat euh.... , niet echt prettig nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nee, das niet tof hoor. Echt te goor voor woorden. Als ik ergens de rillingen van krijg
Ja hallo, niet eerst hinten en dan weggaan! dat is vet gemeen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee voor ik domme dingen ga zeggen tegen Qwea![]()
Sweet dreams Qquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, niet eerst hinten en dan weggaan! dat is vet gemeen!
Zeggen!
Ik schaam me d'r nu bijna voor dat ik dat denkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatie
Wacht hoor.. dus als ik het goed begrijp en correct me if I'm wrong... dan heb je dat geile moment nu niet meer? net voordat je gaat zoenen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of ik daar nou blij mee moet zijn, met dat aspect van een relatie
Uh oh...quote:
Ja die ja. En die ex met wie die getrouwd is is de ex van MM. Nou, daar doe ik maar geen boekje over openquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik schaam me d'r nu bijna voor dat ik dat denk![]()
![]()
Hee Qwea, bedoel je die ex die nu getrouwd is met die ene die ook op fok zit ofzo. Jaaa, dat verhaal ken ik dan wel weer op één of andere manier
Geen idee, 't is donker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Daarom hou ik ook zo van dat ene zoen-tegen-de-muur filmpje.
Zucht![]()
![]()
Oke. Ander onderwerp. Lekker weertje he?
Dat is dan voor mannen en vrouwen universeel?quote:
Nou ehm, da's nu een beetje een lastig onderwerp Qquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht hoor.. dus als ik het goed begrijp en correct me if I'm wrong... dan heb je dat geile moment nu niet meer? net voordat je gaat zoenen?
Hier is dat nog steeds aanwezig
Die kleine rilling en trilling in je onderbroekje ()
Da's toch geen gezonde relatie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die ja. En die ex met wie die getrouwd is is de ex van MM. Nou, daar doe ik maar geen boekje over open
Die hadden elke zondag om 20:00 standaard sex, waarbij hij er 10 min op mocht en dan was het van "ben je nog niet klaar?"
Nee, dat is héél anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht hoor.. dus als ik het goed begrijp en correct me if I'm wrong... dan heb je dat geile moment nu niet meer? net voordat je gaat zoenen?
Hier is dat nog steeds aanwezig
Die kleine rilling en trilling in je onderbroekje ()
Ja, nou laten we dan ook even niet nu als uitgangspunt nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ehm, da's nu een beetje een lastig onderwerp Q![]()
Maar eigenlijk kan NIETS op tegen de allerallerallereerste keer dat je met een nieuw iemand zoent en dan die paar seconden daar vlak voor. Ik word er gewoon plaatsvervangend prettig nerveuzerig enzo van als ik er alleen al aan denk
Jij snapt hem. Ik bedoel dat moment dat je nog helemaal niet weet hoe iemand zoent en daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig naar bent!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is héél anders.
Wat jij beschrijft is gewoon geilheid
Niet? Ik heb dat filmpje/kaartje nog van jullie gezien in het trouwtopic toenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die ja. En die ex met wie die getrouwd is is de ex van MM. Nou, daar doe ik maar geen boekje over open
Die hadden elke zondag om 20:00 standaard sex, waarbij hij er 10 min op mocht en dan was het van "ben je nog niet klaar?"
Jij dacht je uniek was?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef JJH het volgende:
Dat is dan voor mannen en vrouwen universeel?
Nee, want bij zoenen heb ik echt dat kriebel gevoel ook in mn maag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is héél anders.
Wat jij beschrijft is gewoon geilheid
dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Ik bedoel dat moment dat je nog helemaal niet weet hoe iemand zoent en daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig naar bent!
Want stel je voor dat ie niet kan zoenen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Ik bedoel dat moment dat je nog helemaal niet weet hoe iemand zoent en daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig naar bent!
Nou ja. Nee. Maar ik dacht dus dat je bevestigde. En bij mij klinkt het ook allemaal bekend in de oren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij dacht je uniek was?![]()
Ik zei meer "Uh oh" omdat het topic weer eens die kant op ging
ooh poepje, er is nog veel meerquote:
Echt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gehad
Ik was wel altijd heel erg benieuwd naar hoe iemand "het" deed.
Ik zeg ook niet dat dat niet nog steeds zo is, maar de allereerste keer zoenen en vooral die spanning vooraf...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want bij zoenen heb ik echt dat kriebel gevoel ook in mn maag.
Als ik geil ben ben ik nat en wil ik bruut genomen worden en dan hoeft het niet meer teder.
Het is echt zo'n raar apart gevoel
ik zou daar echt op afknappenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Want stel je voor dat ie niet kan zoenen!
Omg, dat lijkt me toch echt zo erg. Dat je een enorm lekker ding voor je neus hebt staan, en dan gaat ie ineens huigjetikken
I wishquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu weet je toch wel dat ie toehapt
Of meent dat ie in een enthousiast in een pan erwtensoep moet gaan staan roeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Want stel je voor dat ie niet kan zoenen!
Omg, dat lijkt me toch echt zo erg. Dat je een enorm lekker ding voor je neus hebt staan, en dan gaat ie ineens huigjetikken
Is dat jouw manier van 'geen boekje open doen'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat is 100% waar. Mijn ex kon niet zoenen, om over de sex maar gewoon ronduit mn mond te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Dat andere kan je dan wel een beetje afleiden uit het zoenen vind ik altijd
(Nou ja, 'altijd, alsof ik de halve wereld gehad hebMaar genoeg om dat te vinden in elk geval).
Ik heb nog een hele beerputquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat jouw manier van 'geen boekje open doen'?![]()
Ik mag hopen dat jouw mond geen pan erwtensoep herbergtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Of meent dat ie in een enthousiast in een pan erwtensoep moet gaan staan roeren.
Het word alleen maar ongezonder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh poepje, er is nog veel meer
Hij kon alleen doggy klaarkomen ook. Ik denk dat dat genoeg zegt. Hij was helemaal stomverbaasd dat het bij mij ook anders kon qua klaarkomen
Ooh, en ze ging vreemd en dan werd ze 's nachts door vreemde kerels gebeld
en dan is er echt nog veel meerquote:
uhu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh roken!!dat is me toch een partij smerig inderdaad...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele beerputdie laat ik maar dicht
Waarom in hemelsnaam?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
en dan is er echt nog veel meeren dat heeft 3 jaar geduurd
quote:
Oh, sorryquote:
Ik - als nieuweling - heb inmiddels geleerd dat ik dat soort waarom-vragen niet mag stellenquote:
ja, geen idee. Zij heeft het ook uitgemaakt.quote:
En gisteren toch 2 maal vragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik - als nieuweling - heb inmiddels geleerd dat ik dat soort waarom-vragen niet mag stellen
Trouwen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar gaat onze diepe en innige relatie
O, je mag ze best stellen hoor. MAAR NIET AAN QWEA!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik - als nieuweling - heb inmiddels geleerd dat ik dat soort waarom-vragen niet mag stellen
Ik kreeg anders een heel keurig antwoord!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben jij lekker?quote:
mooi gesproken, greesjequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Dat met MM en zijn ex heeft toch nog zo lang geduurd omdat hij niet beter wist.
Hij wist niet dat er ook zoiets bestond als dat ie met Q heeft
Zo.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Dat met MM en zijn ex heeft toch nog zo lang geduurd omdat hij niet beter wist.
Hij wist niet dat er ook zoiets bestond als dat ie met Q heeft
Zo.
Vindt MM het okay?quote:
Denk dat je een kunstgebit mag gaan aanschaffen. Ik heb wel toestemming voor vrouwen. Ben je een vrouw?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Dit wordt nog leuk als die rukhuttenmeet ooit doorgaat.
Dat flessenspel, Goodbye, waar we het over hadden?
Dat kon nog wel eens druk worden
Mogen wij bepalen wie er binnenkomt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
neujquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mogen wij bepalen wie er binnenkomt?
Truth or dare, verschillende (drank)spellen. Als er niet opgepast word giert het geweldig uit de klauwen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ja. Ik stem vóór!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mogen wij bepalen wie er binnenkomt?
Trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga gewoon de laatste 10 minuten van spiderman 3 alsnog niet afkijken, wat een kutfilm
Welterusten allemaal
trusten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga gewoon de laatste 10 minuten van spiderman 3 alsnog niet afkijken, wat een kutfilm
Welterusten allemaal
Nog één voor!quote:
Trust McHarem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten allemaal
Vind je dat erg dan?quote:
Sterktequote:
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik ga er ook vandoor.
Disclaimer: Enige gelijktijdigheid met wie dan ook berust op louter toeval.
Tot morgen
Q, gedraag je he?![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders saboteren we die fles gewoon hoor.
Pies of keek!
Hihi, doe je ding, Ik had al 2 lapo's op rij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef Goodbye het volgende:
Oh toch niet!
Eens zien of we 'm nog vol krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |