quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.
Details ende verhalen. Zoenen vrouwen nou beter dan mannen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.
Ooh, das dan weer zonde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Overigens was dat vrij onschuldig, met een spelletje
Nah, gewoon. Om je nek of zoquote:
Jij komt op de "misschien" lijstquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Bamba het volgende:
Mocht het overigens wel zo zijn, had ik het wel gezegd hoor. Het is niet iets om over te schamen vind ik zelf dan.
maar jij hebt 6x per week vingers in plekken waar de zon niet schijntquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je wel dat je kinky bent!
Ik nog nooit.
Dat zijn jouw woorden , ik heb niet eens gezegd dat t vingers warenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar jij hebt 6x per week vingers in plekken waar de zon niet schijnt
Da's toch niet 'kinky'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je wel dat je kinky bent!
Ik nog nooit.
Elke man zoent toch ook weer anders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Details ende verhalen. Zoenen vrouwen nou beter dan mannen?
oooooooooooooooooh, het wordt steeds beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden , ik heb niet eens gezegd dat t vingers waren
ligt aan je antwoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Dat lijstje komt toch niet in de op, he?
Ha, leg uit!quote:
Ja sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Greys, bij jou klinkt het meteen weer zo braafjes
Nee das niet stom. Mijn ex was echt zo'n ranzige lebberaar. Die lebberde me helemaal onder. Kwijl droop eraf. Te goor gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet 'kinky'?
Het was met Oud & Nieuw, jaren geleden. Met mijn toenmalige samenwoner was ik bij een vriend en vriendin en dat liep met wat spelletjes een tikkie uit de hand, niets ranzigs ofzo, maar het mondde wel uit in zoenen.
[..]
Elke man zoent toch ook weer anders?
Er was weinig raars aan eigenlijk. Gewoon. Zoenen.
Of het beter of anders is kan ik niet zeggen. Ze zoende beter dan sommige mannen, maar ook weer slechter dan sommige andere mannen. Je moet qua zoenen 'klikken' vind ik altijd, bij sommigen gaat het ook nooit klikken. Of klinkt dat stom?
Nou, een lijst met maar 1 "ja" is niet zo leukquote:
Ja, geweldig is dat. Maar als het goed is ga ik dat nooit meer meemaken, da's raar toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
![]()
Maar serieus, zoenen vind ik het gheylste dat er is geloof ik
Die seconde nét voordat je voor het eerst met iemand zoent, arghhhhhhhh, veeg me op!
truequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, zoenen vind ik het gheylste dat er is geloof ik
Die seconde nét voordat je voor het eerst met iemand zoent, arghhhhhhhh, veeg me op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |