Op punt 2 moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
ElisaB bezweken
En dan dat kuikentje van jou ernaastquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
En deze vind ik WEL mooi, maar niet sekseh:
[ afbeelding ]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
ElisaB bezweken
Die moet echt naar de kapper.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet delen hoor popjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
Op punt 2 moet ik je gelijk geven.
[ afbeelding ]
Danny! toch? Van GA?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Nu doen de plaatjes het wel, maar de smilies hier niet meer
Maar goed. Deze vind ik wel sekseh...
[ afbeelding ]
dat kan ook niet, ze ligt nu in mijn bedquote:
Nu word het spannend....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.
Mooi, ik wil wat weten. Wie van de dames afgezien onze heilige elisaB heeft het met een andere dame gedaan. Het valt ook zoenen onder.
Ik val bij de eerste aanblik flauw, dus je kunt rustig voor me invallen daarna; ik zal het nooit wetenquote:
Nee hoor, want dat gaat niemand hier zeggen. En gelijk hebben zequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef JJH het volgende:
Nu word het spannend....
tvpquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.
Mooi, ik wil wat weten. Wie van de dames afgezien onze heilige elisaB heeft het met een andere dame gedaan. Het valt ook zoenen onder.
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik val bij de eerste aanblik flauw, dus je kunt rustig voor me invallen daarna; ik zal het nooit weten
Dat lichaam is wel echt incredible!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw. Waarom gaat niemand dat zeggen? Tis niet iets om je voor te schamen lijkt mequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat gaat niemand hier zeggen. En gelijk hebben ze
Ik ben ook bang van niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat die wodkaman nu pas voorbijkomt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lichaam is wel echt incredible!
[ afbeelding ]
Omdat dit Flora & Fauna isquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
Flauw. Waarom gaat niemand dat zeggen? Tis niet iets om je voor te schamen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |