Waar val jij eigenlijk op?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdje
Echt waar. Zonder morren mag die me veelvuldig voor alle doeleinden gebruikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Hij heeft zo'n klein hoofdje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Bette dalijk weer aankakken
Gewoon tegenwicht bieden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ervaar nu de nadelen van slowchattenin een wijvenflora en fauna-forum
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Waar val jij eigenlijk op?
Linkjes uitwisselen?
Nee, Owen is helemaal niet knap!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan vind je Owen wel knap?? Wacht maar tot je deze hoort praten!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar val jij eigenlijk op?
Linkjes uitwisselen?
Leuke man, verkeerde foto. Doemijdezemaar:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt waar. Zonder morren mag die me veelvuldig voor alle doeleinden gebruiken
Hij ook trouwens ;
[ afbeelding ]
Godsamme wat is die kerel sexy
lillikquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt ook gewoon sexy mannen en gewoon echte knappe mannen. Zoals deze:
[ afbeelding ]
Die ook in GA zat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Owen is helemaal niet knap!
Maar wel bruut sexy. Ik weet ook niet waarom!![]()
Ik moet nog een knappe bedenken. Oh en ik heb PS I Love You gezien, daarin vond ik de heer Butler best aantrekkelijk met accent, maar ik vond daar die ehhh... Muis! Help!... andere met die gitaar leuker!
Nope, ik hou me in!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Bette dalijk weer aankakken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
geef mij maar Robert Pattinson als edward cullen
[ afbeelding ]
![]()
Oh jakkes die heeft nog net geen lippenstift opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oooooooh boy!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke man, verkeerde foto. Doemijdezemaar:
[ afbeelding ]
preciesquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jakkes die heeft nog net geen lippenstift op
Jij kunt daar niet tegen, dus jouw PC is beschermd hiertegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik krijg allemaal witte vakjes in Google, why?
John Denverquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog een knappe bedenken. Oh en ik heb PS I Love You gezien, daarin vond ik de heer Butler best aantrekkelijk met accent, maar ik vond daar die ehhh... Muis! Help!... andere met die gitaar leuker!
pleur je cache eens leeg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Lekker wijf, wel kleine borstenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt Google-lightquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Ja! Hank mag mij ook wel doen. Dodelijk sexy.quote:
Slaap lekker!quote:
Gokje: jij bent een borsten-man?quote:
I'll see your Sawyer, and raise you aquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Hank mag mij ook wel doen. Dodelijk sexy.
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
I agreequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Nu doen de plaatjes het wel, maar de smilies hier niet meer
Maar goed. Deze vind ik wel sekseh...
[ afbeelding ]
Ja en hij kan het hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Staat ie nou in colbertje en boxershort?![]()
Op punt 2 moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
ElisaB bezweken
En dan dat kuikentje van jou ernaastquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
En deze vind ik WEL mooi, maar niet sekseh:
[ afbeelding ]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
ElisaB bezweken
Die moet echt naar de kapper.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet delen hoor popjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
Op punt 2 moet ik je gelijk geven.
[ afbeelding ]
Danny! toch? Van GA?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Nu doen de plaatjes het wel, maar de smilies hier niet meer
Maar goed. Deze vind ik wel sekseh...
[ afbeelding ]
dat kan ook niet, ze ligt nu in mijn bedquote:
Nu word het spannend....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.
Mooi, ik wil wat weten. Wie van de dames afgezien onze heilige elisaB heeft het met een andere dame gedaan. Het valt ook zoenen onder.
Ik val bij de eerste aanblik flauw, dus je kunt rustig voor me invallen daarna; ik zal het nooit wetenquote:
Nee hoor, want dat gaat niemand hier zeggen. En gelijk hebben zequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef JJH het volgende:
Nu word het spannend....
tvpquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die onderste mooi wel. Die bovenste zo niet.
Mooi, ik wil wat weten. Wie van de dames afgezien onze heilige elisaB heeft het met een andere dame gedaan. Het valt ook zoenen onder.
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik val bij de eerste aanblik flauw, dus je kunt rustig voor me invallen daarna; ik zal het nooit weten
Dat lichaam is wel echt incredible!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw. Waarom gaat niemand dat zeggen? Tis niet iets om je voor te schamen lijkt mequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat gaat niemand hier zeggen. En gelijk hebben ze
Ik ben ook bang van niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat die wodkaman nu pas voorbijkomt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lichaam is wel echt incredible!
[ afbeelding ]
Omdat dit Flora & Fauna isquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
Flauw. Waarom gaat niemand dat zeggen? Tis niet iets om je voor te schamen lijkt me
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.
Details ende verhalen. Zoenen vrouwen nou beter dan mannen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik wel eens met een vrouw gezoend heb hoor.
Ooh, das dan weer zonde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Overigens was dat vrij onschuldig, met een spelletje
Nah, gewoon. Om je nek of zoquote:
Jij komt op de "misschien" lijstquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Bamba het volgende:
Mocht het overigens wel zo zijn, had ik het wel gezegd hoor. Het is niet iets om over te schamen vind ik zelf dan.
maar jij hebt 6x per week vingers in plekken waar de zon niet schijntquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je wel dat je kinky bent!
Ik nog nooit.
Dat zijn jouw woorden , ik heb niet eens gezegd dat t vingers warenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar jij hebt 6x per week vingers in plekken waar de zon niet schijnt
Da's toch niet 'kinky'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je wel dat je kinky bent!
Ik nog nooit.
Elke man zoent toch ook weer anders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Details ende verhalen. Zoenen vrouwen nou beter dan mannen?
oooooooooooooooooh, het wordt steeds beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden , ik heb niet eens gezegd dat t vingers waren
ligt aan je antwoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Dat lijstje komt toch niet in de op, he?
Ha, leg uit!quote:
Ja sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Greys, bij jou klinkt het meteen weer zo braafjes
Nee das niet stom. Mijn ex was echt zo'n ranzige lebberaar. Die lebberde me helemaal onder. Kwijl droop eraf. Te goor gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet 'kinky'?
Het was met Oud & Nieuw, jaren geleden. Met mijn toenmalige samenwoner was ik bij een vriend en vriendin en dat liep met wat spelletjes een tikkie uit de hand, niets ranzigs ofzo, maar het mondde wel uit in zoenen.
[..]
Elke man zoent toch ook weer anders?
Er was weinig raars aan eigenlijk. Gewoon. Zoenen.
Of het beter of anders is kan ik niet zeggen. Ze zoende beter dan sommige mannen, maar ook weer slechter dan sommige andere mannen. Je moet qua zoenen 'klikken' vind ik altijd, bij sommigen gaat het ook nooit klikken. Of klinkt dat stom?
Nou, een lijst met maar 1 "ja" is niet zo leukquote:
Ja, geweldig is dat. Maar als het goed is ga ik dat nooit meer meemaken, da's raar toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
![]()
Maar serieus, zoenen vind ik het gheylste dat er is geloof ik
Die seconde nét voordat je voor het eerst met iemand zoent, arghhhhhhhh, veeg me op!
truequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, zoenen vind ik het gheylste dat er is geloof ik
Die seconde nét voordat je voor het eerst met iemand zoent, arghhhhhhhh, veeg me op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |