Lees de SC dan.. ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
Zou je dat niet gewoon eerst in de SC vragen en dan desnoods een topic openen?Zo doen we dat meestal.
Uuh nee?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh nee?Daar hebben ze een OP voor uitgevonden.
Doe dat dan gelijkquote:
Ik vind de banners nu saaiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:
Oh en ik vind de OP eigenlijk wel prima. En de banners ook.
Care, jij post toch niet in de SC.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik vind de banners nu saai
Die van Tazar_Yoot vind ik al leuker idd.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef RenRen- het volgende:
IK heb er geen behoefte aan, het is elke keer toch alleen een hoop gezeik
wat voor nut heeft het? ik vergeet ze altijd opzettelijk.quote:
Het ziet er mooi uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor nut heeft het? ik vergeet ze altijd opzettelijk.
ja, ik ook! maar ik sta ook niet in elk topic!quote:
Deze.quote:
Dit is geen poll, dit zijn 2 OP's onder elkaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
POLL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ]
ja okay.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit is geen poll, dit zijn 2 OP's onder elkaar
Auserdem is die van jou wel mooi voor de lente, maar ik heb het idee dat het herfst is, en daarna komt winter. Ik vind hem mooi ja. Maar ik vind hem nu niet mooi
quote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind de tweede mooi.
En ik vind stiekem dat we ook een lichte selectie kunnen maken van UI's, een hoop komen echt nooit meer. Ik zie er zo al 3, nog één en het zou perfect passen
Ja, om de 24 uur.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Maak er anders een Gifje van.
En laat ze langzaam omwisselen.
Met nadruk op langzaam.
kwaliteits verlies en zal niet werken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Maak er anders een Gifje van.
En laat ze langzaam omwisselen.
Met nadruk op langzaam.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb in de wiki 3 icons verwijderd van mensen die ik echt al heel lang niet gezien heb.
Ben je het er niet mee eens, gooi je ze maar terug. Maar denk niet dat ze heel erg gemist worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |