Die had ik, daar kreeg ik rode ogen van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef drumstickNL het volgende:
Had je maar harde lenzen moeten nemen.
quote:
Het is of rode ogen of je ogen naar de tyfus. 't Is maar wat je fijner vind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die had ik, daar kreeg ik rode ogen van.
De huisarts moet ik een afspraak bij maken en bij spoedeisende hulp kan je zo naar binnen. OJA. Want mijn oog was er natuurlijk uit aan het rotten dus ik had makkelijk een dag of 2 kunnen wachten op de huisarts.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieve hoerigemoeder van reetveter...
Ja, fijn rode ogen waar ik in ga zitten wrijven waar harde lenzen in zitten, daar gaan ze eerder van naar de tyfus hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is of rode ogen of je ogen naar de tyfus. 't Is maar wat je fijner vind.
Die heb ik ook niet, ik heb uitstekende ogen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou jij hebt dan nog nooit lenzen gehad. Dat kan enorm kut zijn dus dit staat terecht in KLB vind ik.
Hoelang heb je ze gehad dan? En tegen mij zeiden ze dat je er met de poten vanaf moest blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, fijn rode ogen waar ik in ga zitten wrijven waar harde lenzen in zitten, daar gaan ze eerder van naar de tyfus hoor.
een jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoelang heb je ze gehad dan? En tegen mij zeiden ze dat je er met de poten vanaf moest blijven.
En jij denkt dat die kut van een zuster dat niet gedaan heeft bij me?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb ook wel eens een lens onder mijn ooglid gehad, ik kreeg hem eruit door mijn ooglid van mijn oog te houden, naar beneden te kijken en dan zeg maar met je ooglid een neerwaardse beweging te maken.
Jah, maar dat gaat niet als het maar een heel heel klein stukje isquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb ook wel eens een lens onder mijn ooglid gehad, ik kreeg hem eruit door mijn ooglid van mijn oog te houden, naar beneden te kijken en dan zeg maar met je ooglid een neerwaardse beweging te maken.
Geen idee, ik las alleen iets over smurrie in je ogen spuiten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een jaar.
[..]
En jij denkt dat die kut van een zuster dat niet gedaan heeft bij me?
Poeh als die scheuren.. Ohnee dan heet het breken geloof ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef drumstickNL het volgende:
Had je maar harde lenzen moeten nemen.
Wat denk je dat ik bij spoedeisende hulp ging doen, ziekenbroeders versieren of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik las alleen iets over smurrie in je ogen spuiten.
Ja, dat gaat alleen niet hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef Equites het volgende:
Dat stukje moet eruit vriend, hoe dan ook en dat gaat niet lukken met die zalf van je. Beter haal je het eruit.
You don't want to knowquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Maar nu even serious business. Waarom heet je wolvendagen, TS?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
quote:
quote:
Die heb ik toch al, jezus fucking christus. Snap je niet dat ik ook gewoon zonder bril wil lopen of zo?quote:
Geloof me, achteraf denk je "Had ik het maar nooit gevraagd".quote:
Het staat niet in de OP maar die tuthola bij de spoedeisende heeft gebeld naar die oogarts en die zei dat het niet nodig was en dat zalf wel zou helpen. Well, it doesn't.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Bastoenie het volgende:
Je bent wel een amateur heLoop dan door naar de oogarts
Heb je de OP gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef rozenijlpaard het volgende:
Eerste hulp bij lenzen onder je bovenste ooglid:
- rustig worden / blijven
- niet gaan huilen, traanvocht maakt het moeilijker om 'm er uit te krijgen
- niet proberen in de spiegel te kijken en op zoek te gaan naar de lens. velen gingen je zonder succes voor.
- niet bang worden, ze kunnen niet achter je oogbal komen
- naar beneden kijken, met _schone_ vingers voorzichtig over je oog "vegen" (ALLEEN over het wit!)
- lukt dat niet: heel veel knipperen. een zachte lens vind je dan uiteindelijk terug als verschrompeld stukje plastic in je ooghoek (de 'afvalbak' van je oog)
Succes!
Kan je lezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Zijn dat jouw tetten in je fobo?
Nee, ik ben die met die pop en op de hoofdfoto.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je kunt ook een vieze ouwe vent zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die pop en op de hoofdfoto.
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.quote:
Mja ik heb het toen ook gehadquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het staat niet in de OP maar die tuthola bij de spoedeisende heeft gebeld naar die oogarts en die zei dat het niet nodig was en dat zalf wel zou helpen. Well, it doesn't.
Denk jij, dat ik of de spoedeisende hulp dame, nog niet zo ver waren gekomen?quote:
Als het net zo'n behulpzame spoedeisende hulpdame was als ik ze heb meegemaakt: nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk jij, dat ik of de spoedeisende hulp dame, nog niet zo ver waren gekomen?
ja en daarom neem je idd lenzen. omdat je liever een bril hebtquote:
Heb je dit wel gezien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag mijn penis aanbieden, zodat mijn penis haar prachtige lippen mag kussen![]()
geil jij op die sultanapop??quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag mijn penis aanbieden, zodat mijn penis haar prachtige lippen mag kussen![]()
Daar voel je weinig van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb je dit wel gezien?
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Laat het maandagochtend zijn en ik mij niet realiseren dat de winkels nog dicht waren en ik dus voor Jan Kankerlul naar het centrum gefietst ben.
Dat is tattoomeisje, niet ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb je dit wel gezien?
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkigquote:
Nee, waarschijnlijk ook niet (wangen en neusvleugels lijken anders te zijn). Ging het in dit topic niet om vastzittende lenzen?quote:
Dat is Noors voor 'ik ben Geil'quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Mischien kun je met je eikel dat andere stukje zachte kens uit dr oog wippen. Wie weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik, maar ik ga niet de hele godganse week met een bril lopen, tevens is dat onhandig met uitgaan. Snap dat dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef zeemonster het volgende:
Jank niet zo, neem een bril dan is je lenzenprobleem ook meteen opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen spoedeisende hulp met briefje huisartsIt all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef TGVkopper het volgende:
Met een fucking contactlens naar de SEH???
De SEH is er voor als je dood ligt te bloeden ofzo.
Ik hoop dat je een gepeperde rekening in de bus krijgt, vlegel!
De spoedeisende hulp kan je hier gewoon altijd heen hoor, niet alleen voor dood bloedende mensen dus, sowieso is dat nergens zo. En dat is hier ook niet zo, met dat briefje, want ik hoefde me alleen te legitimeren en ik mocht plaats nemen in de wachtkamer. Tevens dekt de verzekering dit hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen spoedeisende hulp met briefje huisartsBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hier moet je van tevoren reserveren, heel handig: "ja, ik ben dood aan het gaan, kan ik reserveren?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De spoedeisende hulp kan je hier gewoon altijd heen hoor, niet alleen voor dood bloedende mensen dus, sowieso is dat nergens zo. En dat is hier ook niet zo, met dat briefje, want ik hoefde me alleen te legitimeren en ik mocht plaats nemen in de wachtkamer. Tevens dekt de verzekering dit hè.
Die discussie ging oa over het verschil in kosten voor verzekeraars van een poli bezoek en een huisarts bezoek, maar goed. Is je lenshelftje er al uit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De spoedeisende hulp kan je hier gewoon altijd heen hoor, niet alleen voor dood bloedende mensen dus, sowieso is dat nergens zo. En dat is hier ook niet zo, met dat briefje, want ik hoefde me alleen te legitimeren en ik mocht plaats nemen in de wachtkamer. Tevens dekt de verzekering dit hè.
Mooi, lelijk of knap, bij/verziendheid treft ons allemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:34 schreef BobbyB het volgende:
Dit is in ieder geval een topic vol met mensen die lenzen of een bril nodig hebben.
duurquote:
Vrouwen die vloeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
tyfusding godverredomme
Jan Kankerlul GODVERDOMME ZEG.
fuck tuthola
Werken en sparen, vriend. Werken en sparen.quote:
Jammer dat er met laseren problemen kunnen ontstaan.. Er zijn nu al genoeg verhalen van mensen waarbij het toch weer terugkomt. Geef mij voorlopig maar lenzen tot ze er _echt_ volledig voor de rest van je leven iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken en sparen, vriend. Werken en sparen.
Bovendien hoeft het lang niet zo duur te zijn als je denkt.
Dergelijke ingrepen worden al 25 jaar uitgevoerd, hoe lang wil je wachten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Jammer dat er met laseren problemen kunnen ontstaan.. Er zijn nu al genoeg verhalen van mensen waarbij het toch weer terugkomt. Geef mij voorlopig maar lenzen tot ze er _echt_ volledig voor de rest van je leven iets aan kunnen doen.
Ben je eigenlijk altijd zo, of ben je nu gewoon prikkelbaar vanwege je lens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
dat tyfusding
godverredomme
Jan Kankerlul
GODVERDOMME ZEG
tuthola
Zo doet ze altijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk altijd zo, of ben je nu gewoon prikkelbaar vanwege je lens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |