Die had ik, daar kreeg ik rode ogen van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef drumstickNL het volgende:
Had je maar harde lenzen moeten nemen.
quote:
Het is of rode ogen of je ogen naar de tyfus. 't Is maar wat je fijner vind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die had ik, daar kreeg ik rode ogen van.
De huisarts moet ik een afspraak bij maken en bij spoedeisende hulp kan je zo naar binnen. OJA. Want mijn oog was er natuurlijk uit aan het rotten dus ik had makkelijk een dag of 2 kunnen wachten op de huisarts.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieve hoerigemoeder van reetveter...
Ja, fijn rode ogen waar ik in ga zitten wrijven waar harde lenzen in zitten, daar gaan ze eerder van naar de tyfus hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is of rode ogen of je ogen naar de tyfus. 't Is maar wat je fijner vind.
Die heb ik ook niet, ik heb uitstekende ogen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou jij hebt dan nog nooit lenzen gehad. Dat kan enorm kut zijn dus dit staat terecht in KLB vind ik.
Hoelang heb je ze gehad dan? En tegen mij zeiden ze dat je er met de poten vanaf moest blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, fijn rode ogen waar ik in ga zitten wrijven waar harde lenzen in zitten, daar gaan ze eerder van naar de tyfus hoor.
een jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoelang heb je ze gehad dan? En tegen mij zeiden ze dat je er met de poten vanaf moest blijven.
En jij denkt dat die kut van een zuster dat niet gedaan heeft bij me?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb ook wel eens een lens onder mijn ooglid gehad, ik kreeg hem eruit door mijn ooglid van mijn oog te houden, naar beneden te kijken en dan zeg maar met je ooglid een neerwaardse beweging te maken.
Jah, maar dat gaat niet als het maar een heel heel klein stukje isquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb ook wel eens een lens onder mijn ooglid gehad, ik kreeg hem eruit door mijn ooglid van mijn oog te houden, naar beneden te kijken en dan zeg maar met je ooglid een neerwaardse beweging te maken.
Geen idee, ik las alleen iets over smurrie in je ogen spuiten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een jaar.
[..]
En jij denkt dat die kut van een zuster dat niet gedaan heeft bij me?
Poeh als die scheuren.. Ohnee dan heet het breken geloof ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef drumstickNL het volgende:
Had je maar harde lenzen moeten nemen.
Wat denk je dat ik bij spoedeisende hulp ging doen, ziekenbroeders versieren of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik las alleen iets over smurrie in je ogen spuiten.
Ja, dat gaat alleen niet hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef Equites het volgende:
Dat stukje moet eruit vriend, hoe dan ook en dat gaat niet lukken met die zalf van je. Beter haal je het eruit.
You don't want to knowquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Maar nu even serious business. Waarom heet je wolvendagen, TS?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
Maar nu even serious business. Waarom heet je wolvendagen, TS?
quote:
quote:
Die heb ik toch al, jezus fucking christus. Snap je niet dat ik ook gewoon zonder bril wil lopen of zo?quote:
Geloof me, achteraf denk je "Had ik het maar nooit gevraagd".quote:
Het staat niet in de OP maar die tuthola bij de spoedeisende heeft gebeld naar die oogarts en die zei dat het niet nodig was en dat zalf wel zou helpen. Well, it doesn't.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Bastoenie het volgende:
Je bent wel een amateur heLoop dan door naar de oogarts
Heb je de OP gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef rozenijlpaard het volgende:
Eerste hulp bij lenzen onder je bovenste ooglid:
- rustig worden / blijven
- niet gaan huilen, traanvocht maakt het moeilijker om 'm er uit te krijgen
- niet proberen in de spiegel te kijken en op zoek te gaan naar de lens. velen gingen je zonder succes voor.
- niet bang worden, ze kunnen niet achter je oogbal komen
- naar beneden kijken, met _schone_ vingers voorzichtig over je oog "vegen" (ALLEEN over het wit!)
- lukt dat niet: heel veel knipperen. een zachte lens vind je dan uiteindelijk terug als verschrompeld stukje plastic in je ooghoek (de 'afvalbak' van je oog)
Succes!
Kan je lezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Zijn dat jouw tetten in je fobo?
Nee, ik ben die met die pop en op de hoofdfoto.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je kunt ook een vieze ouwe vent zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met die pop en op de hoofdfoto.
De dagen van de menstruatie waarop de vrouw gebeft wordt, zijn wolvendagen. Omdat de man die de vrouw beft zijn bek dan onder het bloed zit en dat doet denken aan een wolf. Nee, geen ervaring, ik heb het gelezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |