SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Thanx. Geen zin om alles opnieuw te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef wdn het volgende:
Je bedoelt waar Phalanx zit HAL?
Ja die blijft open. Met die vraag zat ik ooit ook
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef wdn het volgende:
[ Bericht 80% gewijzigd door Chocobo op 12-10-2009 16:47 (Heb je even geholpen) ]
Hoezo niet 100%?
De link naar het vorige topic heb je laten staan wss? Dat zal die 20 % wel zijnquote:
Haal eerst even de Morningstar uit 5-1. Deze ligt samen met de Talisman vrij dicht bij de archstone.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef Chocobo het volgende:
OP geplaatst! Vanavond 4-1 proberen,.....
Weet niet of ik zo'n wapen al kan equippen om eerlijk te zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Haal eerst even de Morningstar uit 5-1. Deze ligt samen met de Talisman vrij dicht bij de archstone.
Maakt 4-1 stukken makkelijker.
Die is aangepast door iemand? Was de mijne niet goed genoeg?quote:
Ik zat er mee te klooien omdat ik je OP aanpaste. Strol heeft deze net gezet. Komt door mij denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef BlackSheep het volgende:
Die is aangepast door iemand? Was de mijne niet goed genoeg?*gaat zielig in een hoekje zitten*
Ik ga exact hetzelfde doen,... of 2-2,... of 4-1. Vond de souls afgifte van die mijners in 2-2 tot nu toe een beetje tegenvallen,... maar durfde niet verder dan de eerste gang in de mijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe ver ik kom in 2-2. Of zal ik eerst 20K souls grinden in 4-1 om die EVAC miracle te kopen? Keuzes!
Bij VGP is de normale editie rond de 53 euro incl verzendskosten en bij dimensionplus 60 euro en je hebt het spel de volgende dagquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef ShevaJB het volgende:
Die game moet ik ook hebben! *surft naar VGP*
Ik ben ook al een paar keer naar The Pantheon gelopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef wdn het volgende:
Oh was ik vergeten te zeggen: zijn jullie allemaal al de hele toren opgelopen?
Helemaal bovenin staan de statistieken.
En je kunt ook je eigen statistieken opvragen ergens.
Proestquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ja kwam er vandaag achter na dat gesprekje met dat kale geval met die kaarsjes.
Alleen te doden in 1-2.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik heb een nieuw mannetje gemaakt om meer in strength enzo te gooien, maarre...die draak in 1-1
Ik was die zo vredig aan het doden, maar op 25% hp gaat ie er vandoor?
Kan je die nog doden voordat je in 1-2 bent?
Eh ook in 1-1 meen ik (alstie aan het rusten is op de berg).quote:
Dan vliegt hij gewoon weg als je een bepaald aantal punten aan damage hebt gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
Eh ook in 1-1 meen ik (alstie aan het rusten is op de berg).
Idem hier,.... al een keer gebruikt,... in 2-2! Wat een fucking doolhof zeg,.... was helemaal de weg kwijt en dan ook nog eens die vreselijke wormtanks die niet dood te krijgen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Evac bij elkaar gesprokkeld.
Meteen goed kunnen gebruiken. Ik krijg klappen in 4-1
Leuk hequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,.... al een keer gebruikt,... in 2-2! Wat een fucking doolhof zeg,.... was helemaal de weg kwijt en dan ook nog eens die vreselijke wormtanks die niet dood te krijgen zijn
Wel een dragon sword gevonden,... heel fijn in 4-1
Ik heb alles kunnen pakken daar, eerst de vlammen van die draak geblocked met mijn schild waardoor ik wel wat maar niet erg veel damage op liep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef hugecooll het volgende:
Matig
Naja, nu kon ik iig wel veilig dat schild ophalen
Die andere draak geeft je een tik met z'n staart als je die ring op wilt pakken toch?
Dragonsword zit in 2-2. Moet je eerst door een ondergronds labyrint van kleine gangetjes lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef hugecooll het volgende:
Waar kan je dat Dragon Sword halen? (In 4-1 gebruik ik zelf Crescent Falchion +1 die je een eindje verder in 4-1 kan halen)
Overigens, wat is een "Uniter of the World"? In dat pantheon oid staat het daar vol mee
En hou je je souls als je Evacuate gebruikt?
Je kan bepaalde items bij de kraai achterlaten, wanneer je er dan later langskomt vervangt ie je item voor een ander.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:57 schreef hugecooll het volgende:
Overigens, als je in 4-1 bent, zie je linksboven zo'n groot vogelnest, als je daar in de buurt komt begint iemand tegen je te praten (roepen), kan je daar ook nog iets mee?
Dan ben je verder gekomen als ik in 2-2. Na het verslaan van de 2 black shadows zag ik even niet meer waar ik heen moest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,.... al een keer gebruikt,... in 2-2! Wat een fucking doolhof zeg,.... was helemaal de weg kwijt en dan ook nog eens die vreselijke wormtanks die niet dood te krijgen zijn
Wel een dragon sword gevonden,... heel fijn in 4-1
Aan beide kanten in 2-2 moet je naar beneden. Op sommige plekken zelfs zonder te zien waar je moet springen dus dat wordt oefenen en doodgaan (...) In de strategy guide staat dit trouwens wel beschreven met plaatjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ben je verder gekomen als ik in 2-2. Na het verslaan van de 2 black shadows zag ik even niet meer waar ik heen moest.
Ik kill mijn invader, maar zie geen loot en krijg ook geen black eye stonequote:- Black Eye Stone
Obtained by killing an enemy Black Phantom. Allows you to invade another player's game world as a Black Phantom. If you are able to kill the other player, you will regain your body in your own world. Can be used repeatedly, and is never consumed.
Dat had ik ook. Maar in 2-2 moet je twee AI black phantoms verslaan, en toen kreeg ik de black stone wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:47 schreef hugecooll het volgende:
Ik snap het nu ff niet meer btw
[..]
Ik kill mijn invader, maar zie geen loot en krijg ook geen black eye stone
Geen idee. Ik gebruik geen magic (ik ben een knight), eigenlijk alleen evac, en dat kan prima met mijn beginstats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef hugecooll het volgende:
Ah, ze moeten dus wel NPC's zijn dan?
Heb je ook enig idee waarom mijn magic attacks ineens zwakker waren na het uppen van mijn Intelligence? (of misschien doordat ik een 3e spell bij me heb nu)
Afhankelijk van je body/human form, world tendency en character tendency zijn de hp / strength van je enemies lager en of hoger. Het kan dus zijn dat je iets aan deze 3 dingen veranderd hebt en daardoor je enemies sterker zijn gewordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:13 schreef hugecooll het volgende:
Ahja, ik las het net
Overigens, eerst kon ik in 1 flame toss die rollende skeletten killen, toen deed ik 1 punt in Intelligence, kocht Enchant (en heb em bij) en nu hebben ze nog leven over na een flame toss, hoe werkt dat dan
Komt het daardoor dat de mijnwerkers in 2-2 opeens een stuk lastiger zijn dan in 2-1?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Afhankelijk van je body/human form, world tendency en character tendency zijn de hp / strength van je enemies lager en of hoger. Het kan dus zijn dat je iets aan deze 3 dingen veranderd hebt en daardoor je enemies sterker zijn geworden
oooo hoe krijg ik mijn enemies weer zwakker dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Afhankelijk van je body/human form, world tendency en character tendency zijn de hp / strength van je enemies lager en of hoger. Het kan dus zijn dat je iets aan deze 3 dingen veranderd hebt en daardoor je enemies sterker zijn geworden
Als je in soul form speelt zijn je enemies over het algemeen zwakker, maar kun je geen hulp van buitenaf vragen. Verder : http://demonssouls.wikidot.com/character-tendency EN http://demonssouls.wikidot.com/world-tendencyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oooo hoe krijg ik mijn enemies weer zwakker dan?
(In dat geval zou het killen van een baas wel van belang kunnen zijn, aangezien ik dat ook deed voordat ik die stats kocht)
2-2 is wellicht lastiger dan 2-1 en/of ja, zie bovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt het daardoor dat de mijnwerkers in 2-2 opeens een stuk lastiger zijn dan in 2-1?
Oh die twee,... ja toen rende ik voor mijn leven,... ik ging weer met de lift omhoogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ben je verder gekomen als ik in 2-2. Na het verslaan van de 2 black shadows zag ik even niet meer waar ik heen moest.
Ik ging de eerste keer dood bij die twee, omdat ik (weer) als een kip zonder kop achter een crystal gecko aanrende. Toen kwam ik bij een nest uit waar er 6(!) rondliepen. Even besluiteloos wat ik moest doen (beetje als wanneer je een parkeerterrein oprijd met teveel vrije parkeerplaatsen), en toen kreeg ik die 2 black phantoms op mijn nek. Bewapend met knuppels en een Steel Shields. Dood.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Oh die twee,... ja toen rende ik voor mijn leven,... ik ging weer met de lift omhoogZie ze nu niet meer overigens,... maar na dat stuk komt een giga doolhof. Na een uur klooien, maar weer terug naar de Nexus gegaan. Geen idee waar ik was meer.
No worries, die maiden kan toch niet doodquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg gister trouwens bijna een hartaanval. Engste moment tot nu toe! Ik was wat punten aan het kopen om te levellen en raak per ongeluk R2 aan. Ik steek de Maiden in Black in een keer dood.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was net als die scene uit Pulp Fiction!
Snel Quit Game gedaan, en mijn save geload. En toen was ze er gelukkig weer!Ik was even bang dat ik opnieuw had moeten beginnen.
Die triggers zijn veels te gevoelig! Zeker nu ik ook nog van die hulpstukjes op mijn DS3 heb geklikt.
Tegenwoordig hou ik mijn wijsvingers onder de controller als ik met een NPC spreek.
Ow...gelukkig...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef SuperFruitig het volgende:
No worries, die maiden kan toch niet dood
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...gelukkig...
Maar die andere gasten in de Nexus toch wel of niet?
Thief ring equippen. Alle het armour afdoen en alleen je wapen equippen. En vooral niet rennen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word wel chagarijnig van die crystal geckos. Het lukt me zelden om er eentje te pakken.
Kun je die upgrades (L. splinters) die ze achterlaten nog ergens kopen? Die verkoper in 2-1 verkoopt alleen maar splinters of hardstone en sharpstone.
Het klopt wel. Ik heb gister anderhalf uur geconcentreerd skeletten zitten killen in 4-1. Toen een stukje 2-2 gedaan. Ik was wat moe en wilde voor ik naar bed ging nog één run doen door 4-1. Ik dacht dat ik dat nu wel op de automatische piloot kon! Niet dus. Ik werd doodgehakt door dezelfde skeletten die ik al een dozijn keer verslagen had. Gewoon omdat ik niet op aan het letten was.quote:OH. MY. GOD.
It just took me 5 runs to beat the last boss of 4-2 (including helping as a blue phantom) and because of the enemies in his level I had amassed around 120k souls when I finally beat him. Now, this is when I think to myself: "I should probably kill myself in the Nexus, so that way I don't accidentally cause a world to gain black tendency when I die." Smart more right? WRONG
So I run to the top of the Nexus and think: "I bet it would be a funny blood stain phantom if I hit circle and dodged back wards over the ledge." So, I turn around and hit circle. I dodge back but it's just barely enough to go over the edge and I landed on a little bit of stone sticking out of the wall, 5 feet down.
My first thought is:"Oh man, it would be hilarious to leave a message here." It was only after about 10 seconds of scrolling through the menus that I remembered, to my absolute horror, that your blood stain appears close to the last place you were on solid ground (around 2-3 second from your actual death). I immediately left the message ("Hi!") and jumped to my death hoping it was quick enough. I ran back up after reviving and...... to late. There was my bloodstain, 5 feet from the top of the nexus, stuck on a little ledge.
I spent 5 minutes thinking about it, found a good place to jump, and successfully landed on the ledge and picked up my souls but took to long to jump to my death again. My blood stain was still on the ledge. So I went back up and tried to do a running grab of it. I ran, landed perfectly on the ledge and hammered on the button. Only, instead of picking up the souls as I ran over it, I activated the fucking message I left as a joke, and fell to my death. Goodbye 120k souls.
After spending so much time playing this game, and having a great time doing it, I never really learned the true message of Demon's Souls: Take EVERYTHING seriously. Well Demon's Souls. I know it now. Oh god, do I know it now.
Wat een kneusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Quote op NeoGAF![]()
![]()
[..]
Het klopt wel. Ik heb gister anderhalf uur geconcentreerd skeletten zitten killen in 4-1. Toen een stukje 2-2 gedaan. Ik was wat moe en wilde voor ik naar bed ging nog één run doen door 4-1. Ik dacht dat ik dat nu wel op de automatische piloot kon! Niet dus. Ik werd doodgehakt door dezelfde skeletten die ik al een dozijn keer verslagen had. Gewoon omdat ik niet op aan het letten was.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef hugecooll het volgende:Wel lullig voor die kerel
Overigens, waar staat die rare koker op je hoofd voor? Zo'n phantom had die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2009 13:53:45 ]
Als je als "levende persoon" doodgaat in een level shift de WT naar black.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een kneus
Waarom zou je jezelf uberhaupt killen? Ik snap de reden niet? Zodat er geen BF kunnen invaden? Dat is juist hardstikke vetZodat je enemies makkelijker zijn? Ga dan mario spelen?
Mis ik nog iets?
Wussies dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je als "levende persoon" doodgaat in een level shift de WT naar black.
Ook zijn vijanden in soul form iets zwakker en maak je zelf minder lawaai.
Veel spelers killen zichzelf na het verslaan van een eindbaas dus in de Nexus. Moet je maar eens opletten hoeveel bloedvlekken daar zijn. Het zijn niet allemaal prutsers die per ongeluk omlaag donderen.
Idem hier,... wilde het gisteren nog posten. Ik heb er van die triggers op zitten,.... dodelijk met dit spel. Die smid was een verhaal aan het vertellen en BOEM,... voordat ik het wist zat er een zwaard in zijn gezicht,.... OMFGquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg gister trouwens bijna een hartaanval. Engste moment tot nu toe! Ik was wat punten aan het kopen om te levellen en raak per ongeluk R2 aan. Ik steek de Maiden in Black in een keer dood.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was net als die scene uit Pulp Fiction!
Snel Quit Game gedaan, en mijn save geload. En toen was ze er gelukkig weer!Ik was even bang dat ik opnieuw had moeten beginnen.
Die triggers zijn veels te gevoelig! Zeker nu ik ook nog van die hulpstukjes op mijn DS3 heb geklikt.
Tegenwoordig hou ik mijn wijsvingers onder de controller als ik met een NPC spreek.
En dan gewoon weten dat het je eigen domme schuld is. Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Chocobo het volgende:
Level 4-1,..... grote eenoog verslagen,.... ook vliegende manta's die in de lucht vliegen,..... 20.000 souls,... en ik sterf. Moet kunnen,... ik teruglopen in redelijke paniek en probeer in het kasteel weer die manta's te doden. Maar omdat ik door lock-on omhoog kijk die ik niet dat ik zo een afgrond inloop,....
Dag 20.000 souls
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan gewoon weten dat het je eigen domme schuld is. Dat is nog het ergste.
Mijn was toen ik 2 crystal geckos doode, maar zelf doodging voordat ik de loot kon pakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
JaJammer,.... baalde echt,... mijn grootste godver moment in DS tot nu toe!
haha inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef wdn het volgende:
Ik ben wel al 3x gestorven maar souls ben ik nog niet kwijtgeraakt
Hetzelfde probleem heb ik ooit met Freke gehad. Ik sprong toen in de Nexus van de trap af in de richting waar hij staat omdat me dat sneller leek dan omlopen en viel bovenop hemKreegtie zo'n rood balkje boven hem en begon te schelden. Gelukkig was ik op tijd weg en na het reloaden ging het weer wat beter met hem
Je hebt ook mensen die gewoon ff snel nog pure black tendency willen hebben en dan ff 10x zelfmoord plegen in de wereld waarin ze 't willen hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wussies dus
Gewoon door-raggen @ die bosses. Ik heb nu 2,3 en 4 al WWT zonder enige problemen. Gewoon altijd BP gebruiken, dat is altijd beter dan in soul form spelen imo.
Is idd een truuk (7x voor PW naar PB), gewoon die SOEE harvesten @ BWT @ 5.2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon ff snel nog pure black tendency willen hebben en dan ff 10x zelfmoord plegen in de wereld waarin ze 't willen hebben.![]()
Stuk sneller dan 100x invaden en hopen dat je de vijand doodkrijgt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is idd een truuk (7x voor PW naar PB), gewoon die SOEE harvesten @ BWT @ 5.2
Ik begrijp het niet. Wat is daar de gedachte achter? Waarom precies na een eindbaas? Ik probeer alles overigens op wit te krijgen,... lukt aardig, maar volg vooralsnog gewoon gevoel,... aantal keren dood gaan en of andere zaken doe ik niet aan. Dat of ik ben gewoon te domquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Veel spelers killen zichzelf na het verslaan van een eindbaas dus in de Nexus. Moet je maar eens opletten hoeveel bloedvlekken daar zijn. Het zijn niet allemaal prutsers die per ongeluk omlaag donderen.
Zit nu dik 18 uur in het spel en ik krijg elke keer weer les. DS straft je echt af als je er niet bij bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Tumble het volgende:
Heb de mijne inmiddels ook binnen US deluxe versie
Psn ID is Tumble_NL
eerste wijze les als je doodgaat niet denken dat je even snel terug naar je bloodstain moet rushen.
Kostte me dus aardig wat souls omdat ik dacht dat doe ik even.
Lamaar... zelf ff zoeken.quote:Clearstone ("Quality")
Evens out Strength and Dex. bonuses on weapons.
Schild vooruit en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Tumble het volgende:
Heb de mijne inmiddels ook binnen US deluxe versie
Psn ID is Tumble_NL
eerste wijze les als je doodgaat niet denken dat je even snel terug naar je bloodstain moet rushen.
Kostte me dus aardig wat souls omdat ik dacht dat doe ik even.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is idd een truuk (7x voor PW naar PB), gewoon die SOEE harvesten @ BWT @ 5.2
Equip Thief Ring en gebruik daarna een boog of magic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
Ik heb een boog maar geen pijlen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Equip Thief Rng en equip daarna een boog of gebruik magic.
Op die manier merkt hij niet eens dat je er bent.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net 12K in 4-1 kwijtgeraakt. Ik krijg die ^^$%#@@ Vanguard niet dood. Geen ruimte om te manoeuvreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:05 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh 4-1! Wat een game,... liep echt met samengeknepen billen langs die gruwelijke afgrond,... kwam bij de eindbaas van 4-1 volgens mij,.... daar heb ik mijn evac gebruiktDurfde mijn 20.000 souls niet kwijt te raken! Die spanning in dat laatste stuk zeg,... heel cool level. Geen idee hoe die eindbaas moet,... probeer ik later nog wel eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.![]()
Ik was bezig om het eerste gedeelte van 4-1 te verkennen.
Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.
Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.
Dus ik word daar heerlijk gesandwiched tussen 2 demonen.![]()
Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.
Onderweg zie ik weer een tegel op de vloer liggen die een trap activeert.
Ik loop er op af met mijn schild voor mij uit en stap op die tegel.
Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.![]()
Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
Dat was ook juist waar ik die val activeerde en ik in de rug werd geschoten.quote:[b]Op woensdag 14 oktober 2009 01:45
Mja, eigenlijk moet je daar waar Vanguard staat naar beneden gaan en dat muurtje voorbij de val kapotslaan, zodat ze allebei voor je staan
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gister een k*t-sessie gehad in 4-1.
Kreeg harde klappen van skeletten omdat mijn timing de hele tijd niet goed was, veel health moeten gebruiken. Daarnaast ging ik de hele tijd dood bij de Vanguard waardoor ik 12K aan souls kwijtraakte. Ook had ik 12 pijlen nodig om 2 vann die vliegende rays neer te halen, en nu zijn ze op! Grmblll...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Spring naar beneden ook,.... vriend ik was doodsbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Die vliegende manta's sterven bij mij met 1 Soul arrow! Hoop souls,... 400 per manta geloof ik.
Die kan ik nog niet eens hanterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de compound longbow heb ik ook maar een pijl nodig.Moet ik wel raak schieten.
Alleen heb ik geen pijlen meer.
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Die kan ik nog niet eens hanterenStrength 22 nodig dacht ik? Heb het wapen wel opgeslagen.
Je kan volgens mij ook uit de losse hand schieten,.... met lock aan! Oh,... en normaal gesproken zou DEX ook belangrijk moeten zijn met pijl en boog, maar kan dat in het spel nog niet echt zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
Boog upgraden met stenen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn nog andere handige requirements om bogen goed te gebruiken? Als knight investeer ik vooral in VIT/STR/END. En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
Nog tips voor het gebruik? Met een boog kun je itt een kruisboog niet locken toch? Ik zoom niet in met L1 en schiet met R1.
De requirement voor bogen wordt anders berekend.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog geen punten in magie geinvesteerd. Maar pijl/boog is een mooi alternatief voor de lange afstand.
Strenght 22 had ik al.
Heb je Patches, The Hyena al gevonden in 2-2?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
En waar kan ik een beetje goedkoop pijlen scoren?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben meer er last van dat je geen berichten meer kan schrijven / recommenden? Of is mijn select button stuk?
Zo herkenbaar hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef torn_Machina het volgende:
Ik laat maar even mijn aandacht verslappen en weer 20k souls die we nooit weer terug zien.![]()
Ik was bezig om het eerste gedeelte van 4-1 te verkennen.
Ik loop heel voorzichtig door alle gangetjes om te kijken of daar niet een demon zit verstopt.
Alles gaat goed tot ik bij een splitsing kom. Ik kijk eerst links en rechts of er niet direct iets om de hoek zit.
Ik zie alleen links een demon staan en probeer die te killen. Ik wist dus niet dat er aan de rechterkant buiten mijn gezichtsveld nog een tweede demon op mij afkwam.
Dus ik word daar heerlijk gesandwiched tussen 2 demonen.![]()
Ik probeer mijn souls weer terug te vinden en ga dit proberen via een andere weg.
Onderweg zie ik weer een tegel op de vloer liggen die een trap activeert.
Ik loop er op af met mijn schild voor mij uit en stap op die tegel.
Blijken die pijlen van achteren te komen en mij dus genadeloos voor een tweede keer te doden zodat ik mijn souls gedag kan zeggen.![]()
Hoe voorzichtig ik ook ben, altijd is er wel een moment dat mijn aandacht iets verzwakt en hier voor de prijs moet betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Je moet eerst de boss achter die mist poort verslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef Tumble het volgende:
Even een complete newbie vraag
ik ben level 1.1 lekker aan het doorkruisen de draak eruit gerend grote poort open gemaakt en sta eigenlijk weer aan het begin met voor me die enorme mist die vroeger poort was
ik vermoed dat hierachter baas 1.1 zich bevind
nu heb ik aardig wat souls waar ik graag vanaf wil
kan ik nu als ik de nexus inga weer terug en is de grote poort dan open of moet ik weer heel dat rondje lopen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
Tigra Ken je de shortcut in 4-1 naar adjucator?Man ik heb geen idee waar dat ook alweer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls![]()
Toen verkocht aan Mike dacht ik, ben intussen alweer 8 games verder ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-10-2009 20:32:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Man ik heb geen idee waar dat ook alweer is![]()
Ik was echt 1 van de Alpha gamers van Demon Souls![]()
Toen verkocht aan Mike dacht ik, ben intussen alweer 8 games verder ofzo
Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef gniffie het volgende:
Mijn souls liggen in 1.2 aan het eind van die brug waar al die mannetjes staan en de draak vuur spuwd.
Als ik dus snel mijn souls collect dan kan ik daarna niet meer bewegen door die archers en en krijg ik de volle lading van die draak.
Kan ik nu gewoon in een andere wereld souls gaan collecten om me strength naar 18 te krijgen zodat ik die boog kan gebruiken om daarna die draak te pwnen?
Das wel een goed ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja. Zolang je maar niet doodgaat tussendoor. Wat je ook kan doen is rennen, je souls collecten en dan een van die evac stenen gebruiken zoals ik gedaan heb.
Je moet wel ff een klein stukje teruglopen... ik kreeg dus een pijl door m'n kop de eerste keer dat ik dat probeerdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Das wel een goed idee![]()
Moeten die stenen trouwens lang opladen want krijg gelijk een pijl in me kop als ik me souls collect
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kijk hem es ff the been there done that uithangen hoor
Iemand?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:53 schreef hugecooll het volgende:
Hmm hoe doe je eigenlijk dat chargen met een schild? Zoals die rood- en blauwogige knight doet zeg maar?
Ik zag dat gisteren ook een phantom doen
Ik neem aan dat dat niet gewoon L2+O is, want ze damagen je dan ook
Als je een tip wilt voor 4-1:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooo, mijn longbow naar +3 geupgrade, en weer een skillpoint aan strenght kunnen toevoegen. Nog wat herbs verzamelen door die vuurspuwende vijanden in 2-1 te doden en ik ben klaar voor een nieuwe poging in 4-1!
Ik heb die gevangene in de kelder bevrijd en die verkoopt gelukkig goedkope pijlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragenIk wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan(7x nu)
[ Bericht 8% gewijzigd door hugecooll op 15-10-2009 01:15:47 ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:48 schreef hugecooll het volgende:
Als je een tip wilt voor 4-1:Die Crescent Falchion +1 heb ik intussen. Maar mijn Longsword +6 is effectiever. Die zwarte skelet heb ik weinig moeite mee. Ik kan hem makkelijk ontwijken en met R2 in zijn rug steken. Vervolgs combo ik nog een paar korte aanvallen voor ik me terugtrek. Als hij al op mijn schild beukt, raakt hij een soort van verdoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben overigens een Temple Knight begonnen, dus ik moet eerst een zooi in Endurance mikken + die Ring of Great Strength dragenIk wil kunnen rollen!
Een bijkomend voordeel is dat ik vaker achter elkaar kan slaan(7x nu)
De gewone skeletten heb ik ook geen moeite mee. Ik steek ze al met R2 neer terwijl ze rollen (kwestie van timing) en als ze uit de rol komen volg ik het op met een lichte aanval. 2 slagen en ze zijn dood.
Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
1.1 achter de kiezen en die eindbaas viel me 100% mee
wat is een goede keuze om te vervolgen 2.1?
char? lvl?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef Tumble het volgende:
1.1 achter de kiezen en die eindbaas viel me 100% mee
wat is een goede keuze om te vervolgen 2.1?
Goeie tip thanks ga gelijk aan de slagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou de tips van hierboven volgen, en eerst naar 4-1 te gaan om wat Crescent Falchion en wat souls op te pikken. Ik ben zelf daarna naar 2-1 gegaan, dat was behoorlijk goed te doen.
Vanguard is een baas die in z'n cirkeltje blijft. Als je aan komt lopen, heb je een ballustrade tussen jou en hem waar je links langs kunt lopen. Blijf daar gewoon achter staan en schiet pijlen/gebruik magie en hij staat daar maar te kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van de Vanguard. Die krijg ik lastig dood.
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
Die troll is de zwakke variant van de versie in de tutorial.
En is erg simpel.
Ik mol altijd eerst die mantra'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik heb weinig ruimte om te maneouvreren en ik krijg de hele tijd zo'n stekel van een vliegende Ray op me.
Ik weet nu wel hoe het moet.
Ik ben nu mijn boogschietskills omhoog aan het krikken zodat ik eerst die Rays kan afmaken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
Gevonden en verslagenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Even zonder grappen...waar de fuck zit die baas in 5-2? Ben heel de rechterkant al afgeweest, heb die shortcut gemaakt en zo, maar ik zie NERGENS fog om naar de baas te gaan
Tenzij het ergens bij die Black Phantom is, maar waarom is de rest van het level er dan
Idem hier,... ! Geweldig level!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
3-1 ook klaar en Sage Freke uit zijn kerker gehaald.
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
Vind 3-1 nog echt te freaky. Ga ff levellen totdat ik strenght 22 heb zodat ik m'n dragon sword kan equippen voor die vlammengast van 2-2.
Was maar een mini-boss.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Nee Gijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die Vanguard in 4-1, was dat nu de eindbaas?Hij laat wel een demon soul achter, maar hij had een "gewone" levensbalk en laat geen portal naar de nexus achter.
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee GijsDat is nog een stuk verder
Eerst lang een lang ravijn lopen!
Dat is in ieder geval de juiste richting!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met die goude skeletten. Daar ben ik al geweest tot de 3e. Alleen werd het toen zo smal dat ik mijn 13K Souls niet wilde riskeren. Ik ben toen geevaced.
Ik heb nu ook een composit long bow +3 en 100+ arrows gekocht bij die gast die in een cel zit in 4-1. Die Rays vormen ook geen probleem meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de juiste richting!
Nope!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Je weet dat 4-1 een shortcut kent die je niet langs de golden knights leidt? En "meteen" naar de eindbaas?
WIL je het weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
WIL je het weten?
Ik heb niet geklikt! Ik vind het ooit wel,... maar thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nietus! Het kan dus is het zo bedoeld :=)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is geen shortcut, dat is een exploit in het level.
HA ZIE JE WELquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef BlackSheep het volgende:
Die shortcut staat ook gewoon in de strategy guide
Bij nader inzien toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef wdn het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL
Ik ben nog steeds level 13 want ik kom maar niet toe aan spelen.
Vanavond ga ik 2-2 eens even raiden en het flink opschroeven dat level van mijn Royal.
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Ik kreeg wel degelijk een tracklisting toen ik de cd ripte
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.Ja je hebt gelijk,... wat raar,.... tijdens mijn eerste rip nietSPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je dan niet weer in de nexus uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef wdn het volgende:
Strolie75: er is een beperkt aantal items dat je kunt neerleggen. De Kraait maakt dan een andere geluid
Daarna quit game en opnieuw inladen en dan hoort je item te zijn veranderd.
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je dan niet weer in de nexus uit?
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee wat ik moet Soul Remains moet doen?
Dank gids!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Neen, je komt gewoon op de plek waar je was. Is nergens behalve binnen het gebied van een eindlevelbaas. Dan eindig je buiten de foggate en reset de eindbaas zich.
[..]
Ja. Vijanden naar je toe trekken die op plekken staan waar ze lastig te raken zijn
Ze draaien zich bijvoorbeeld om naar die soul remains en zien jou niet (ze worden dus afgeleid).
Leuk voor backstabbing dus
Correctie, het ging over m'n dragon shield. Leek me sowieso niet echt effectief om fire damage te doen bij een flamelurker, correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond een dragon sword diep in de 2-2 mijn, en die kon ik al direct equippen. Tevens heb ik geen strength-based character,... meer ranged. Heb iets van strength 15 ofzo?
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te killen en mijn tendency is nu weer normaal.
Voor de rest al soul level 35en heb pas 1-1,1-2 , 2-1 voltooid (de eindbaas verslagen)
. krijg 4-1 en 5-1 maar niet dood
[ Bericht 5% gewijzigd door gniffie op 16-10-2009 16:01:41 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef gniffie het volgende:
Had toenet pure white tendency in 1-1 maar ben vergetenBlijft die deur niet altijd open? (net zoals in 3.1 en 3.2) Of isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te killen en mijn tendency is nu weer normaal.
Voor de rest al soul level 35en heb pas 1-1,1-2 , 2-1 voltooid (de eindbaas verslagen)
. krijg 4-1 en 5-1 maar niet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er niet?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef hugecooll het volgende:
dank je, niet dat het me nu wel lukt, maar toch
Hoe krijg je die meat cleaver en colorless demon souls upgrades trouwens? Ik heb de spullen bij maar ik krijg de keuze niet
Ik denk dat dat hem is ja want ze beschrijven een soort soul beam!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef BlackSheep het volgende:
Welke spell is dat, Soul reaver bedoel ik dan? (Spells heten anders in de Aziatische versie)
Is dat degene die je van de doll soul kunt kopen? If so, die is zeker nuttigHet komt best vaak voor dat er meerdere enemies in 1 lijn staan en dan raak je ze allemaal.
Dat is de bescherm magic toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef torn_Machina het volgende:
Ook zeker Warding kopen Chocobo. Kost je de soul van de Tower Knight.
Je loopt niets mis als je zijn soul gebruikt. Warding is het enige waar je die soul voor kan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is de bescherm magic toch?Ook interessant dus,... maar ja ik ben bang dat ik hierdoor straks een extreem wapen misloop ofzo!
Veel 'talk' gebruiken? Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:10 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, hoe krijg ik het voor elkaar dat Blacksmit Ed m'n Lead Demon's Soul aanneemt en van mn spear een Scraping Spear maakt?
Nee,... volgens mij veel praten, maar dat zal vast weer niet de enige criteria zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef HAL9000S het volgende:
Is het jou gelukt? Moet ik eerst de flamelurker killen?
Ik zit ook in 4-2.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef torn_Machina het volgende:
Je hebt eerst de soul nodig van de Flamelurker.
Daarna gewoon een aantal keer met die blacksmith praten en dan vraagt hij om de soul voor verdere upgrade mogelijkheden.
Die Reapers en 4-2 zijn ook verschrikkelijk irritant.
Kennelijk hebben die een instant death skill. Ik was al aardig ver met 4-2 aan het verkennen.
Zie ik niet dat er een Reaper achter een muur staat.
Deze raakt mij 1x van achteren aan en dood was ik.![]()
Wil ik terug om mijn souls op te halen, rol ik per ongeluk van een richel af de afgrond in.![]()
Zo ben ik weer 30k souls verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit ook in 4-2.Die moet je vergeven, hij verkoopt goedkope pijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus verontrustend level inderdaad. Ben blij dat 3-1 achter de rug is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:58 schreef HAL9000S het volgende:
Flamelurker is dood. Na een poging al... met purple shield +1, flame resistance ring, winged spear +7 & sticky white stuff was het echt een eitje. Alleen op het laatst werd ie een beetje hyper. Nu terug naar die norse Ed.
Adjudicator nu ook afgemaakt..... stukje rondgelopen in 4-2 maar dingen beginnen nu echt freaky te wordenMaar weer naar het veilige nexus gegaan. Nu maar eens voorzichtig beginnen aan Tower of Latria.. die ik heb weten uit te stellen tot nu... that place gives me the creeps
Hij moet mij vergeven? Of ik hem? Te laat denk ik want hij is woest,....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die moet je vergeven, hij verkoopt goedkope pijlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij moet mij vergeven? Of ik hem? Te laat denk ik want hij is woest,....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom geluk dus dat ik precies op de goede plek terecht kwam en de juiste dingen mepte! Ik heb die hele tong niet gezien/gevoeld."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Thief ring aan en gaan met die.......banaan......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Nu 2-2 verder verkennen, en daarna toch echt maar eens aan 3-1 beginnen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...de boss van 4-1 in een keer verslagen. Die was echt een eitje zeg.En ik ben daar al 10 x gefaald met mijn mageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom geluk dus dat ik precies op de goede plek terecht kwam en de juiste dingen mepte! Ik heb die hele tong niet gezien/gevoeld.
.
Had gister zin om mijn controller door de tv heen te gooien sta helemaal klaar vol hp en mana heb ik mijn zwaard nog geequiped en donder ik naar beneden. Weer 20 min voor niks gedaan (dit is ook al 3 keer gebeurd).
Wel 3-1 gehaald dus ben super happy
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ik heb het me makkelijk gemaakt deze keer: ik ben pas na het verslaan van madam aan de celdeuren begonnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Thief ring aan en gaan met die.......banaan......
Leuke aan die stage is ook dat de celdeuren geopend blijven als je onverhoopt () dood bent gegaan, dat draagt ook niet echt bij aan je gevoel van veiligheid
Joh, gister 20K kwijtgeraakt in 4-1. Kom je wel overheen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:47 schreef wdn het volgende:
Even pauze. Ging nu net 2x dood door in 2-2 tijdens het naar beneden gaan niet op het plateau te vallen maar tegen de paal die ervoor staat en dus heleeeeeeeeeeeeeeemaaaaaal naar beneden te gaan in 1x. Werkt niet echt, Vooral niet als je daarna vergeet door te rennen voor de 2de kar.
Ruim 11k souls pleite en ik moest er nog maar een 200 voor een level
100Kquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
20K is echt nog niks![]()
Als je pas later met meer dan 100K rond loopt.....dan gutst het zweet wel tussen je billetjes hoor
Thanks,.... daar ga ik vanavond dan aan beginnen. Was ook om eerlijk te zijn heel benieuwd, want elk nieuw level lokt je op een of andere manier. Wilde gisteren vanaf het einde van 2-2 verder, zo verleidelijk,.... zo cool om nieuw terrein te verkennen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:15 schreef wdn het volgende:
Ik ook FruitBen wel pas lvl 40 maar ik merk dat het al lekker gaat.
Chocobo: Ik zou eerst even 2-3 doen als ik jou was. Relatief goed te doen en veel souls.
Vlammenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, iets verder doorgedrongen in 2-2.
Inmiddels de Dragon Long Sword gevonden. Wat is daar bijzonder aan wat de "gewone Long Sword" niet heeft?
In 3-1 dat vrouwtje is goedkoper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
wdn je kan die spices gewoon kaufen bij die pikkemoos @ nexus
Ooooooooooooooooooeuuuuuuuuuuhhhhh...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef wdn het volgende:
Oh dat is een normaal long sword met dragon+1.
Dragon Long Sword +5
* Physical Attack 151
* Fire Attack 151
Voegt dus vuur toe aan je zwaard.
Bij Eddy natuurlijk (ik mag hem Eddy noemen)quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooeuuuuuuuuuuhhhhh...
Waar kan ik die met upgrade? De smit in de nexus wil er niet aan.
Is dat de smid uit 2-1?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef wdn het volgende:
Bij Eddy natuurlijk (ik mag hem Eddy noemen)
Ik snap dit echt niet,... kom er op Wiki ook niet uit. Kan iemand me dit uitleggen. Een baas doden en dan zelfmoord plegen,... WTFquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef gniffie het volgende:
Ik doe altijd gelijk zelfmoord in de nexus als ik een boss heb verslagen. Pure white tendency for the win. Heb nu de stuff uit 1 , 2 en 4 verzameld
.
Cocoboquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef wdn het volgende:
Chocobo: elk set levels heeft een white en een black tendency. Kill een baas of een BP en je krijgt +1 white. Is een wereld wit gebeuren er andere dingen: zoals in 4-1 dan staat daar een NPC genaamd Satsuki die wil dat je een zwaard voor hem ophaalt.
Ga je dood als HUMAN gaat white -1 en ga je richting black.
Ga je dus dood in de nexus dan telt dit niet als dood gaan in de wereld. Als soul dood gaan mag dan gewoon in die wereld.
Ligt er aan hoeveel tijd je hebt. Twee levels aan souls op jouw 40+ niveau vind ik al heel erg veelquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef wdn het volgende:
Ik sta ondertussen voor de 4-1 eindbaas met 2 levels aan souls. Zal ik teruggaan?
Black Phantoms mollenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cocobo![]()
Ah,.. dus omdat je 'toch' sterft in de wereld pleegt men dus liever zelfmoord in de Nexus! Vandaar al die bloedspetters overalMaar stel als ik toch nog alles op White wil,.... kan dat nog dan? Ik werk namelijk niet met dat trucje!
Ik nam afstand en firebalde die fucker in zijn gezicht met lockon na zijn befmove!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:44 schreef wdn het volgende:
Ik snap die 4-1 eindbaas nog steeds niet. Ja ik weet dat ik hem onder zijn zwaard in de zij moet raken maar met magie zonder lockon is dat reuze lastig![]()
Maar ik heb die dus nog nooit verslagen
quote:
Volgens mij zit hij in 4-2 als je die wereld in gegaan bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:15 schreef hugecooll het volgende:
Maar goed...is het "normaal" dat Patches na een tijdje uit je Nexus verdwijnt? Ik kon zijn goedkope pijlen namelijk goed gebruiken
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef torn_Machina het volgende:
Heb je Yurt in 3-2 bevrijd?
Als je hem te lang in de Nexus zijn eigen gang laat gaan, dan gaat hij npc's killen.![]()
Patches wordt namelijk ook een van zijn slachtoffers als je Yurt laat leven.
Net een paar keer weer 4-2 geprobeerd om bij de boss te komen.
Ik word elke keer gedood door die kut reapers of rol mijzelf van een richel af als ik aan het ontwijken ben.![]()
Vandaag wordt het hem niet met Demon's Souls.
Die heb ik bevrijd en doodgeslagen, aangezien er een berichtje was van "Beware of the liar ahead" en degene waarmee ik was een berichtje stuurde met "Kill him"quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef torn_Machina het volgende:
Heb je Yurt in 3-2 bevrijd?
Als je hem te lang in de Nexus zijn eigen gang laat gaan, dan gaat hij npc's killen.![]()
Patches wordt namelijk ook een van zijn slachtoffers als je Yurt laat leven.
Net een paar keer weer 4-2 geprobeerd om bij de boss te komen.
Ik word elke keer gedood door die kut reapers of rol mijzelf van een richel af als ik aan het ontwijken ben.![]()
Vandaag wordt het hem niet met Demon's Souls.
Nogmaals, 4-2 al gedaan en hem daar tegenkomen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die heb ik bevrijd en doodgeslagen, aangezien er een berichtje was van "Beware of the liar ahead" en degene waarmee ik was een berichtje stuurde met "Kill him"
Maar die Patches lamzak is wel weg
Ik wil hem terug
edit: Die blue phantom is ook weg, heb wel veel met hem gepraat, maar hij pleegt zelfmoord las ik ergens
Geen armor dragen, in soulform, thief ring equipen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Tips gezocht zonder al teveel weg te geven! Niet lezen als je 2-3 nog niet gezien hebt!
In principe dus halfnaakt als vrouw zijnde de demon foppen! Ziet of hoort hij beter?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen armor dragen, in soulform, thief ring equipen.
Zorg dat je altijd achter een pilaar staat zodat hij je niet kan zien.
Let vooral op zijn ogen. Als ze rood zijn dan hoort de boss je. Als ze geel zijn kun je rustig verder lopen.
Ook is het handig om je wapen met 2 handen te hanteren omdat dit meer damage doet.
Zo kun je het puin dat in de weg ligt snel weghalen.
Beetje van beide, daarom is het ook zo belangrijk om veel achter de pilaren te blijven zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Chocobo het volgende:
In principe dus halfnaakt als vrouw zijnde de demon foppen! Ziet of hoort hij beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-3 is volledig timing
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef wdn het volgende:Thanks,... ik wist niet eens dat je magie gericht kan schieten zonder lock-on,.... of kan je lock op de stenen gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-3 is volledig timing
Boog equipen, daarna zoom mode, richten op het puin. Boog weer unequipen en dan magic casten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Thanks,... ik wist niet eens dat je magie gericht kan schieten zonder lock-on,.... of kan je lock op de stenen gebruiken?
Nou het is meer trial and error magie zonder lock on. Soul arrow gaat rechtdoor als je zelf recht naar voren staatquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... ik wist niet eens dat je magie gericht kan schieten zonder lock-on,.... of kan je lock op de stenen gebruiken?
Die kun je gebruiken om extra souls te krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:05 schreef Tumble het volgende:
wat moet ik eigenlijk met "an unknown soldier soul" kan ie die gewoon op de grote hoop gooien?
Oh mag ik mag ik!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:05 schreef Tumble het volgende:
wat moet ik eigenlijk met "an unknown soldier soul" kan ie die gewoon op de grote hoop gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |