SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te killen en mijn tendency is nu weer normaal.
Voor de rest al soul level 35en heb pas 1-1,1-2 , 2-1 voltooid (de eindbaas verslagen)
. krijg 4-1 en 5-1 maar niet dood
[ Bericht 5% gewijzigd door gniffie op 16-10-2009 16:01:41 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef gniffie het volgende:
Had toenet pure white tendency in 1-1 maar ben vergetenBlijft die deur niet altijd open? (net zoals in 3.1 en 3.2) Of isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te killen en mijn tendency is nu weer normaal.
Voor de rest al soul level 35en heb pas 1-1,1-2 , 2-1 voltooid (de eindbaas verslagen)
. krijg 4-1 en 5-1 maar niet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er niet?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef hugecooll het volgende:
dank je, niet dat het me nu wel lukt, maar toch
Hoe krijg je die meat cleaver en colorless demon souls upgrades trouwens? Ik heb de spullen bij maar ik krijg de keuze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat hem is ja want ze beschrijven een soort soul beam!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef BlackSheep het volgende:
Welke spell is dat, Soul reaver bedoel ik dan? (Spells heten anders in de Aziatische versie)
Is dat degene die je van de doll soul kunt kopen? If so, die is zeker nuttigHet komt best vaak voor dat er meerdere enemies in 1 lijn staan en dan raak je ze allemaal.
Dat is de bescherm magic toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef torn_Machina het volgende:
Ook zeker Warding kopen Chocobo. Kost je de soul van de Tower Knight.
Je loopt niets mis als je zijn soul gebruikt. Warding is het enige waar je die soul voor kan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is de bescherm magic toch?Ook interessant dus,... maar ja ik ben bang dat ik hierdoor straks een extreem wapen misloop ofzo!
Veel 'talk' gebruiken? Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:10 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, hoe krijg ik het voor elkaar dat Blacksmit Ed m'n Lead Demon's Soul aanneemt en van mn spear een Scraping Spear maakt?
Nee,... volgens mij veel praten, maar dat zal vast weer niet de enige criteria zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef HAL9000S het volgende:
Is het jou gelukt? Moet ik eerst de flamelurker killen?
Ik zit ook in 4-2.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef torn_Machina het volgende:
Je hebt eerst de soul nodig van de Flamelurker.
Daarna gewoon een aantal keer met die blacksmith praten en dan vraagt hij om de soul voor verdere upgrade mogelijkheden.
Die Reapers en 4-2 zijn ook verschrikkelijk irritant.
Kennelijk hebben die een instant death skill. Ik was al aardig ver met 4-2 aan het verkennen.
Zie ik niet dat er een Reaper achter een muur staat.
Deze raakt mij 1x van achteren aan en dood was ik.![]()
Wil ik terug om mijn souls op te halen, rol ik per ongeluk van een richel af de afgrond in.![]()
Zo ben ik weer 30k souls verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit ook in 4-2.Die moet je vergeven, hij verkoopt goedkope pijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus verontrustend level inderdaad. Ben blij dat 3-1 achter de rug is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:58 schreef HAL9000S het volgende:
Flamelurker is dood. Na een poging al... met purple shield +1, flame resistance ring, winged spear +7 & sticky white stuff was het echt een eitje. Alleen op het laatst werd ie een beetje hyper. Nu terug naar die norse Ed.
Adjudicator nu ook afgemaakt..... stukje rondgelopen in 4-2 maar dingen beginnen nu echt freaky te wordenMaar weer naar het veilige nexus gegaan. Nu maar eens voorzichtig beginnen aan Tower of Latria.. die ik heb weten uit te stellen tot nu... that place gives me the creeps
Hij moet mij vergeven? Of ik hem? Te laat denk ik want hij is woest,....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die moet je vergeven, hij verkoopt goedkope pijlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij moet mij vergeven? Of ik hem? Te laat denk ik want hij is woest,....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom geluk dus dat ik precies op de goede plek terecht kwam en de juiste dingen mepte! Ik heb die hele tong niet gezien/gevoeld."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Thief ring aan en gaan met die.......banaan......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Nu 2-2 verder verkennen, en daarna toch echt maar eens aan 3-1 beginnen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...de boss van 4-1 in een keer verslagen. Die was echt een eitje zeg.En ik ben daar al 10 x gefaald met mijn mageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom geluk dus dat ik precies op de goede plek terecht kwam en de juiste dingen mepte! Ik heb die hele tong niet gezien/gevoeld.
.
Had gister zin om mijn controller door de tv heen te gooien sta helemaal klaar vol hp en mana heb ik mijn zwaard nog geequiped en donder ik naar beneden. Weer 20 min voor niks gedaan (dit is ook al 3 keer gebeurd).
Wel 3-1 gehaald dus ben super happy
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ik heb het me makkelijk gemaakt deze keer: ik ben pas na het verslaan van madam aan de celdeuren begonnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:41 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Thief ring aan en gaan met die.......banaan......
Leuke aan die stage is ook dat de celdeuren geopend blijven als je onverhoopt () dood bent gegaan, dat draagt ook niet echt bij aan je gevoel van veiligheid
Joh, gister 20K kwijtgeraakt in 4-1. Kom je wel overheen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:47 schreef wdn het volgende:
Even pauze. Ging nu net 2x dood door in 2-2 tijdens het naar beneden gaan niet op het plateau te vallen maar tegen de paal die ervoor staat en dus heleeeeeeeeeeeeeeemaaaaaal naar beneden te gaan in 1x. Werkt niet echt, Vooral niet als je daarna vergeet door te rennen voor de 2de kar.
Ruim 11k souls pleite en ik moest er nog maar een 200 voor een level
100Kquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
20K is echt nog niks![]()
Als je pas later met meer dan 100K rond loopt.....dan gutst het zweet wel tussen je billetjes hoor
Thanks,.... daar ga ik vanavond dan aan beginnen. Was ook om eerlijk te zijn heel benieuwd, want elk nieuw level lokt je op een of andere manier. Wilde gisteren vanaf het einde van 2-2 verder, zo verleidelijk,.... zo cool om nieuw terrein te verkennen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:15 schreef wdn het volgende:
Ik ook FruitBen wel pas lvl 40 maar ik merk dat het al lekker gaat.
Chocobo: Ik zou eerst even 2-3 doen als ik jou was. Relatief goed te doen en veel souls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |